Mitä mieltä hyvät toverit olitte eilen tulleesta dokumentista joka kertoi vääriä tietoja toveri Stalinista, itse en voinut katsoa sitä ohjelmaa kuin muutaman minuutin, ei niitä valheita kehdannut sen pitempää katsoa.
Vastaukset 12
- tulee jatkuvasti
YLE:n kanavilta tulee kyllä jatkuvasti kommunistipropagandaa. Ei sitä kestä katsoa. Radiostakin tulee jokin Punainen Heinäkuu.
- Gee20
"Se sattuu, kun se osuu"
- Misi
Stalin on tähän astisen ihmiskunnan julmin psykopaatti, joka valtaan on päässyt. Lisäksi lähes samanlaisia psykopaatteja olivat kaikki neuvostojohtajat. Lenin ehti tapattaa n.20 miljoonaa ihmistä (vetosi ihmeelliseen sotakommunismin käsitteeseen), mutta stanu pisti luvut uusiksi ja tapatti n.80 miljoonaa ihmistä. Lisäksi tuo psykopaatti siirrätti ihmisiä pois kotiseuduiltaa diktaattorin ottein.
Toverin palvonta oli tietysti pakotettua venäjällä ja jos et palvonut, niin ei hengenmeno vielä mitään, mutta kun perhe lapsineen monesti koki "isä auringon" sadistisen tahdon, niin se sai monesti ajattelemaan, kannattaako sitä vastustaa?
Mutta mikä minua eniten pelottaa on se, että Suomalaisessa demokratiassa, esiintyi niin vahvana tuon venäläisen facismin palvonta, vaikka meillä oli keskuudessamme miehiä ja naisia, jotka sen keskitysleirisysteemin leviämisen olivat kovalla työllä estäneet. Miten ihmeessä noin tyhmiä ihmisiä voi oikeasti olla? - diabolos
Kehtasivat pilkata ihmiskunnan suurinta sankaria!!! Ainoat asia joita uskoi, olivat Stalinin NL:n nosto suurvaltojen joukkoon, ja Venäjän viimeisenä keisarina olo. Suomikin tarvitsisi hänen kaltaistaa vahvaa johtajaa. Kapitalistinen rahanpalvonta on pilannut Stalinista valittavien aivot.
Jos olet tosissasi niin ei voi kun ihmetellä miksi joku kannattaa Stalinin kaltaista murhaajaa jonka aikana maassa tapettiin miljoonia ihmisiä.
Mielestäni Stalin ei edes toteuttanut kommunismia sen oikean periaatteen mukaan, vaan tämä Stalinin kommunismi oli pelkkää kansalaisten vainoamista ja armotonta teloitusta.
Kannatan kyllä itse kommunismia ja vastustan tätä suomen kapitalistista järjestelmää, mutta en kuitenkaan kannata Stalinin tapaista murhaajaa jonka teot olivat verrattavissa Hitleriin.- thinktank
DarkFear kirjoitti:
Jos olet tosissasi niin ei voi kun ihmetellä miksi joku kannattaa Stalinin kaltaista murhaajaa jonka aikana maassa tapettiin miljoonia ihmisiä.
Mielestäni Stalin ei edes toteuttanut kommunismia sen oikean periaatteen mukaan, vaan tämä Stalinin kommunismi oli pelkkää kansalaisten vainoamista ja armotonta teloitusta.
Kannatan kyllä itse kommunismia ja vastustan tätä suomen kapitalistista järjestelmää, mutta en kuitenkaan kannata Stalinin tapaista murhaajaa jonka teot olivat verrattavissa Hitleriin....kun se Stalinin tapa toteuttaa kommunismia on ainut tapa tai ainakin ainut mitä on kokeiltu koskaan missään.
- TIH
Haluutko kuule syytteen valtion vihollisuudesta ja terrorismista????????? SAATANAN KOMMARIPASKA!!!! TERROSRISTI!!!! MURHAAJA!!!! Demokratia on ainoa asia joka pärjää tässä maailmassa... vasurit painukoot helvettiin...
- joooo
Vai sainko taas kommareista hyvät naurut? :D
- Bönö-Rame
Jos siinä puhuttiin siitä kun Stalin myrkytettiin ja se kuoli omaan paskaansa niin ihan totta se oli.
- Josifits
melkeen televiisio hajootettihin, nii pahaa soopaa ei toverien toverista oo vielä näyteetty. Perskules ku läheetän paskanhajuusen sähköposteljoonin yle:lle ku ei siihekkää enään voi kunno Stalinisti luottaa.
- Ei toveri
Hyvä oli dokumentti pyövelistä,millä ei ollut mitään rajaa tappamisella.Tapatti niin Suomalaisia kuin muitakin sumeilematta.Kyllä meni pojan opiskelut harakoille(pappin)kun noin huonosti tarttui oppi.Maailmassa ei ole kuin Hitler ja stalin mitkä tapattivat ihmisiä samassa mittaluokassa.Hitler kyllä jäi kisassa toiseksi,ja stalin jatkoi vielä terroriaan toisen maailmansodan jälkeenkin.BBC tekee hyviä dokumentteja mitkä ovat todenperäisiä,eikä kaunisteltuja mitä jotkut odottavat kaikessa Stalin hurmoksessaan.Lisää tämmöisiä ohjelmia niin ehkä silmät pikkuhiljaa avautuvat todellisuuteen.
- J.F.K
SKP:n puheenjohtaja on stalinisti eli ihminen joka himoitsee rajatonta valtaa muden ihmisten suhteen. Hän on vaarallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561254- 18867
- 68752
- 63735
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131635Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9580Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11539Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45528Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �122506- 4502
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 70438
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36417