Odotan Tarjani esiintymistä innokkaasti täällä Hauhon homemökissäni nokka jäässä ja perse kuurassa.
Lämmitä en, sehän on porvarien puuhaa!
Nyt mittari näyttää -7 astetta sisällä, hyvin täällä tarkenee. Aate se on joka lämmittää..
TARJA, TARJA!
TarjaRULES!
Suuri idolini esiintyy kohta
7
441
Vastaukset
- .....Pönttöpää....
.....
- presidentti Tarja
ei suostunut tulemaan tv-7:lle haastatteluun, koska se on kristillinen kanava. Hän ei siis ole kristittyjen presidentti.
- ironmikes
sentään mikään typerä hihhuli ole, sillä hän ymmärtää, että uskonto on maailman suurinta kusetusta.
Susikaan ulvomatta kuuntele. Se koko kansan pressa on nyt vaan sellanen slogan.
Koko kansan kannatus edellyttäisi 99.9% kannatusta. Huudettais P-Korea luvuista!
On mukavampi, että Tarja ei kieltäydy Rock kanavalta.
Tarjahan on rock.
- ironmikes
todella uskottava, eli jatka samalla linjalla:-)))
- ironmikes...
Taidat olla se savon vajaaälyinen keski-ikäinen mies?
Kuuraan mökkini kuuraista kattoa parta kuurassa hoilaten kuurapartaa..
Olen ihan kiva ukkeli vaikka haluankin olla aina voittajien puolella. Gallup viitoittaa tieni!
En periaatteesta rekistöröi näitä riistäjäkapitalistilahtarien ylläpitämien keskustelupalstojen nikkejä, joten nuo feikit voivat mellastaa täällä.
Tulkaapas toverit MOCKBAn forumille aukomaan.
TARJA! ELÄKÖÖN TARJA!
- Naruto
joo se on ihan kiva kun se on ainoa nainen pressa ehdokas maksuton lataaminen netis ja olen tyytyväinen :)
mulla on kyssyri tietkö vastauksen miks tuntuu naruto loppuvan :( tarja japaniin pyytään naruto sarjan jatkamistä :) that´s made me happy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056