Peckinpahin länkkäri ajoilta jolloin aseenkanto oli vielä vapaata, kait se on vieläkin... ja Yhdysvallat opetteli oikeusvaltion periaaatteita. Kuinka hyvin se on siinä mielestänne onnistunut?
Katsokaa Hurja Joukko
5
404
Vastaukset
- kiinnosta
efekteineen. Katsisit sinä mieluumin psykopaataista kertovia tositarinoita.
- Kannatetaan..
Kyllä saisi moderni teollissu kyytiä ja akkiä.Toivotaan että tulee...siinä vaan autot lentelisi ilmaan kun dynamiitit lentelisi ympäriinsä..
Minun mielestäni leffa, jossa amerikaanot ja meksikaanit ammuskelevat toisiaan ei ole oikein mistään kotoisin.
Juonikin oli mitä oli, ei paljon kehimista.
Leffan lopussa oli suorastaan koominen tapaus. Neljä " väkevää" amerikaanoa teloittaa meksikaanikylästä noin 80-120 meksikaania, ovathan amerikaanot niin paljon vahvempia kuin muut.
Leffoista voisi pikku hiljaa jättää nuo satuilut pois ja siirtyä kylmään todellisuuteen. Vaikka ne neljä ukkoa olisi kuinka taitavia, jokaiselle olisi tullut aiemmin noutaja ja ehkä säkällä olisivat saaneet mukanaan nahkurin orsille arviolta 12-14 meksikaania.- buncher
...ai että "pikku hiljaa"???? Dude, tämä länkkäriklassikko on tehty armon vuonna 1969.
Tuskinpa Hollywoodiin iskee realitykriisi vielä ihan näinäkään hulluina vuosina.
- Sologdin.
tapahtuu ja se on puhdasta fiktiota, ei mikään dokumentti.
Juoni on väkivallalla mässäilevä ja sekava kuin vaarin housut. Nyt, kolmannen kerran yritettyäni sain katsotuksi tuon kärsimysnäytelmän (katsojalle, siis) loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238