oikeudenmukainen? Ovatko kaikki kommarit jo kyykytettetty ironmikesin lailla, vai mistäkö on kyse?
Täällähän on enää asiallisia kirjoituksia ilokseni.
Miksi palstasta
8
446
Vastaukset
- ja hullut
jäi.
Siinä vastaus kysymykseesi. - ironmikes
Odotan edelleenkin sitä kuuluttamaasi kyykyttäjää. Taitaa olla turha toivo, kun vastassa on vai älykääpöitä, jotka ovat usein myös Usanisteja. Huomautan, etten ole myöskään kommari, vaikka vastustan Usan toimia maailmalla, kuten kymmenet, ellei sadat miljoonat muutkin. Eikös olen paljon kommareita maailmassa:-))))
- TRE
Tasapuolisuuden nimissä jos et ole kommari miksi et vastusta myös venäjän toimia maailmalla vai olisko niin että yksi on ylitse muiden ,idän ihmemaa vailla vertaa.
- kepulis
TRE kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä jos et ole kommari miksi et vastusta myös venäjän toimia maailmalla vai olisko niin että yksi on ylitse muiden ,idän ihmemaa vailla vertaa.
Venäjän toimet "maailmalla" rajoittuvat Tsetseniaan, joka on osa Venäjää. Tappakoon toisiaan jos haluavat. Mitä pirua se oikeastaan ulkopuolisille kuuluu? Voisivathan ne tsetseenit ulkomaillekin lähteä. Ei niitä mikään estä ryhtymästä pakolaisiksi. Moni on jo lähtenytkin.
Toivoisin että jenkitkin omaksuisivat saman tyylin. Kun alkaa vituttaa niin rajat kiinni ja verilöyly päälle. Näin heistä olisi vähemmän harmia muille. - sillä onhan
kepulis kirjoitti:
Venäjän toimet "maailmalla" rajoittuvat Tsetseniaan, joka on osa Venäjää. Tappakoon toisiaan jos haluavat. Mitä pirua se oikeastaan ulkopuolisille kuuluu? Voisivathan ne tsetseenit ulkomaillekin lähteä. Ei niitä mikään estä ryhtymästä pakolaisiksi. Moni on jo lähtenytkin.
Toivoisin että jenkitkin omaksuisivat saman tyylin. Kun alkaa vituttaa niin rajat kiinni ja verilöyly päälle. Näin heistä olisi vähemmän harmia muille.Irakin osavaltiokin kait osa USA:a , kuten Tsetsheniakiakin ja Karjala Venäjää?
- venäjän maakuntia
sillä onhan kirjoitti:
Irakin osavaltiokin kait osa USA:a , kuten Tsetsheniakiakin ja Karjala Venäjää?
Ukraina ja Baltian maat, löytyykö kartalta?
Sinä poika se jaksat vitsailla aamusta iltaan.
Nukutko muuten tarpeeksi, ajattelin vaan kun nuo jutut tahtoo väsyneenä mennä aina levottomiksi ja sinulla niitä juttuja riittää.
Otapa kuule nokoset, niin johan ajatukset kirkastuu. Levänneenä jaksat sitten kirjoitella juttujasi ja taas saa Maailman Menoa palstalaiset syyn nauraa oikein kunnolla. Tattis sulle!- TietäjäM
SavoRULES kirjoitti:
Sinä poika se jaksat vitsailla aamusta iltaan.
Nukutko muuten tarpeeksi, ajattelin vaan kun nuo jutut tahtoo väsyneenä mennä aina levottomiksi ja sinulla niitä juttuja riittää.
Otapa kuule nokoset, niin johan ajatukset kirkastuu. Levänneenä jaksat sitten kirjoitella juttujasi ja taas saa Maailman Menoa palstalaiset syyn nauraa oikein kunnolla. Tattis sulle!ja sinun osasi on ollut vain vikistä hänen perässään räkä poskella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416