Miksi palstasta

on tullut noin

oikeudenmukainen? Ovatko kaikki kommarit jo kyykytettetty ironmikesin lailla, vai mistäkö on kyse?
Täällähän on enää asiallisia kirjoituksia ilokseni.

8

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hullut

      jäi.

      Siinä vastaus kysymykseesi.

    • ironmikes

      Odotan edelleenkin sitä kuuluttamaasi kyykyttäjää. Taitaa olla turha toivo, kun vastassa on vai älykääpöitä, jotka ovat usein myös Usanisteja. Huomautan, etten ole myöskään kommari, vaikka vastustan Usan toimia maailmalla, kuten kymmenet, ellei sadat miljoonat muutkin. Eikös olen paljon kommareita maailmassa:-))))

      • TRE

        Tasapuolisuuden nimissä jos et ole kommari miksi et vastusta myös venäjän toimia maailmalla vai olisko niin että yksi on ylitse muiden ,idän ihmemaa vailla vertaa.


      • kepulis
        TRE kirjoitti:

        Tasapuolisuuden nimissä jos et ole kommari miksi et vastusta myös venäjän toimia maailmalla vai olisko niin että yksi on ylitse muiden ,idän ihmemaa vailla vertaa.

        Venäjän toimet "maailmalla" rajoittuvat Tsetseniaan, joka on osa Venäjää. Tappakoon toisiaan jos haluavat. Mitä pirua se oikeastaan ulkopuolisille kuuluu? Voisivathan ne tsetseenit ulkomaillekin lähteä. Ei niitä mikään estä ryhtymästä pakolaisiksi. Moni on jo lähtenytkin.

        Toivoisin että jenkitkin omaksuisivat saman tyylin. Kun alkaa vituttaa niin rajat kiinni ja verilöyly päälle. Näin heistä olisi vähemmän harmia muille.


      • sillä onhan
        kepulis kirjoitti:

        Venäjän toimet "maailmalla" rajoittuvat Tsetseniaan, joka on osa Venäjää. Tappakoon toisiaan jos haluavat. Mitä pirua se oikeastaan ulkopuolisille kuuluu? Voisivathan ne tsetseenit ulkomaillekin lähteä. Ei niitä mikään estä ryhtymästä pakolaisiksi. Moni on jo lähtenytkin.

        Toivoisin että jenkitkin omaksuisivat saman tyylin. Kun alkaa vituttaa niin rajat kiinni ja verilöyly päälle. Näin heistä olisi vähemmän harmia muille.

        Irakin osavaltiokin kait osa USA:a , kuten Tsetsheniakiakin ja Karjala Venäjää?


      • venäjän maakuntia
        sillä onhan kirjoitti:

        Irakin osavaltiokin kait osa USA:a , kuten Tsetsheniakiakin ja Karjala Venäjää?

        Ukraina ja Baltian maat, löytyykö kartalta?


      • Sinä poika se jaksat vitsailla aamusta iltaan.

        Nukutko muuten tarpeeksi, ajattelin vaan kun nuo jutut tahtoo väsyneenä mennä aina levottomiksi ja sinulla niitä juttuja riittää.

        Otapa kuule nokoset, niin johan ajatukset kirkastuu. Levänneenä jaksat sitten kirjoitella juttujasi ja taas saa Maailman Menoa palstalaiset syyn nauraa oikein kunnolla. Tattis sulle!


      • TietäjäM
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinä poika se jaksat vitsailla aamusta iltaan.

        Nukutko muuten tarpeeksi, ajattelin vaan kun nuo jutut tahtoo väsyneenä mennä aina levottomiksi ja sinulla niitä juttuja riittää.

        Otapa kuule nokoset, niin johan ajatukset kirkastuu. Levänneenä jaksat sitten kirjoitella juttujasi ja taas saa Maailman Menoa palstalaiset syyn nauraa oikein kunnolla. Tattis sulle!

        ja sinun osasi on ollut vain vikistä hänen perässään räkä poskella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe