Tarja Halojen loisti taas TV:ssä

ironmikes

Tarja kyykytti revolverihaastattelijan TV:ssä ja kumosi kaikki tämä pellen väitteet. Tarja ei ole koskaan ollut kommari, eikä kommunistipuolueen jäsen, joten puheet siitä voi täälläkin laskea äärettömän tyhmyyden piikkiin. Halonen esiintyi hillitysti, mutta naureskeli kyllä huvittuneena haastattelijan typerille kysymyksille ja väitteille.

15

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ole

      koskaan ollut SETA:n jäsen saati puheenjohtaja eikä hän koskaan ole kuullutkaan mistään Stasi jutuista eikä myöskään Koiviston-Konklaavista - mutta hän hyväksyy meidän pohjoismaisen hyvinvoinnin joka nytkin suorastaan kukoistaa
      kaikkine Fortumin optioineen - Tarja onkin tosi kova kokokansan kyykyttäjä - siitä olemme samaa mieltä....

      • ironmikes

        Eikö Halonen voinut olla siinä työssä mihin häntä pyydettiin ja vaikkapa Setassa? Älä vaan väitä täällä julkisesti, että hänellä muuta tekemistä homojen ja lebojen suhteen, kuin tasa-arvon ajaminen kaikille ihmisryhmille.

        Halosella ei oli MITÄÄN tekemistä Fortumin optioiden kassa, joten pidä suusi kiinni, kun et mitään edes tajua. Halonen ei ole niitä koskaan puolustellut, vaan ymmärsi juristina, että sopimuksista on pidettävä kiinni, eikä niistä luistella.

        Stasi höpinäsi on samaan todistamatonta paskaa, jotka voit unhohtaa. Esitä todisteet puheistasi, tai ole hiljaa.


      • mitä helvettiä
        ironmikes kirjoitti:

        Eikö Halonen voinut olla siinä työssä mihin häntä pyydettiin ja vaikkapa Setassa? Älä vaan väitä täällä julkisesti, että hänellä muuta tekemistä homojen ja lebojen suhteen, kuin tasa-arvon ajaminen kaikille ihmisryhmille.

        Halosella ei oli MITÄÄN tekemistä Fortumin optioiden kassa, joten pidä suusi kiinni, kun et mitään edes tajua. Halonen ei ole niitä koskaan puolustellut, vaan ymmärsi juristina, että sopimuksista on pidettävä kiinni, eikä niistä luistella.

        Stasi höpinäsi on samaan todistamatonta paskaa, jotka voit unhohtaa. Esitä todisteet puheistasi, tai ole hiljaa.

        Miten niin todistamatonta? Siitä on aika paljonkin todisteita Valtion arkistossa.


      • taidat olla oikein
        ironmikes kirjoitti:

        Eikö Halonen voinut olla siinä työssä mihin häntä pyydettiin ja vaikkapa Setassa? Älä vaan väitä täällä julkisesti, että hänellä muuta tekemistä homojen ja lebojen suhteen, kuin tasa-arvon ajaminen kaikille ihmisryhmille.

        Halosella ei oli MITÄÄN tekemistä Fortumin optioiden kassa, joten pidä suusi kiinni, kun et mitään edes tajua. Halonen ei ole niitä koskaan puolustellut, vaan ymmärsi juristina, että sopimuksista on pidettävä kiinni, eikä niistä luistella.

        Stasi höpinäsi on samaan todistamatonta paskaa, jotka voit unhohtaa. Esitä todisteet puheistasi, tai ole hiljaa.

        täydellisesti aivopesty komukka - ehkä olet viettänyt osan elämääsi Pohjois-Korean tasa-arvokursseilla. Tiedätkös mikä oli Koiviston-Konklaavi? Siinä sitä olisi hieman miettimistä aivopestylle tasa-arvon kannattajalle...


      • ironmikes
        taidat olla oikein kirjoitti:

        täydellisesti aivopesty komukka - ehkä olet viettänyt osan elämääsi Pohjois-Korean tasa-arvokursseilla. Tiedätkös mikä oli Koiviston-Konklaavi? Siinä sitä olisi hieman miettimistä aivopestylle tasa-arvon kannattajalle...

        Itse olet aivopesty idiootti. Mitä Haloselle kuuluu Koiviston konklaavit? Oletko ottanut huumeita, kun pääsi on noin sekaisin. Muistat kohta savon vammaista pelleä, jota on Suomi 24:ssa kyykyetty jo vuosia.


      • vaan
        mitä helvettiä kirjoitti:

        Miten niin todistamatonta? Siitä on aika paljonkin todisteita Valtion arkistossa.

        ei sieltä mitään löydy!


    • Minun mielestäni Halonen raasen änkytti taas ärrävikaisena, kun ei muuta osannut.

      Sinun ei mike kannattaisi katsella noita tärkeitä pressanvaaliohjelmia hirveässä jurrissa, kun se tuntuu kääntävän käsitysmaailmasi päälaelleen.

      Voit tietysti vastatakin tähän, mutta se lienen aika turhaa. Kyykkyjuttuja ja vollotusta sieltä kuitenkin tulee.

      • Salainen Agentti

        Halonen "kyykytti" haastattelijaa ihan samalla tyylillä kuin uskollinen, emäntänsä puolesta nettipalstoilla räkyttävä Mike-puudelikin: sekavaa änkyröintiä eikä mitään järkevää sanottavaa. Mutta ainoastaan Miken tasoinen "kyykyttäjä" voi laskea moisen suorituksen voitoksi, huuteleehan mies itsekin "kyykyttäneensä" kanssaväittelijänsä toivottomassa tappiotilanteessa ollessaankin.


    • avarakatseinen

      Vai oikein loisti? Ja kuvaruutu jäi loistamaan, vaikka käänsit TV:si pois päältä? Miten sait loisteelta nukutuksi? Vai jäikö peräti oikein hehku; punaisista poskista, ja punoittaahan SE muutenkin.

      Ja kaiki muut on sitten pellejä? Ja Hoi SE ja Hoi tuo! Miten joku voi ja uskaltaakin olla erimieltä? Ja kehtasivat puhua ihan telkkarissa siitä miten VENÄJÄ uhkaa...

      Mutta kyllä tämä tantta (siis istuva presidetti) tietää kaikkeen vastaukset, muttei vastaa...
      Esim. STASIA koskeviin kysymyksiin.

      Kumpiko on mielestäsi äärettömän tyhmää, kuulua kommaripuolueeseen vai kuulua Itä-Saksan ystäviin?
      Minkähänlaisia kysymyksiä ja väitteiä olisi pitänyt esittää, etteivät ne olisi olleet mielestäsi typeriä?

      Taidat (im) olla suora jatko ja siirtymä ynnä klooni Romaniasta? Nicolae Ceauşesculla oli kaltaisiasi kannattajija/ihailijoita. Vai olisiko ollut Elenalla?
      Ei ole kovinkaan monta joulua siitä kun hymy hyytyi! Hoi! Hoi, muistatko vielä sen virren...

      • tämä kapitalistien

        perseennuolijoiden sisäänpäinkääntyneisyys todella olla näin avointa idiotismia?
        Pitää jotain kirjoittaa, vaikkei järjellistä sanottavaa ole!
        Anna meidän kaikki kestää!!!


      • Halosen kannattaja

        Alatko itkeä täällä jälleen kun Halonen korjaa potin? Katseesi on kaukana avaruudesta, se on lähinnä tylsäkatseinen, kuten vaajaa älyisillä yleensäkin.


    • ruostemikko

      Profiilista poimittua: "Vain kauniit ja älykkäät naiset kiinnostavat minua"


      Onko tumma kaunottaresi yhtä säihkyvä kaunotar kuin palvomasi Tarja?

      • Nämä kaksi tyyppiä ovat kuulemma ironmikesin mukaan täysin eri henkilöitä, vaikka kumpikin haluaisi lottovoiton osuessa "käydä Las Vegasissa tuplaamassa sen"...

        Jospa Iron Mike tykkää kauniista ja älykkäistä naisista, mutta ironmikesille kelpaa myös muumimamman edustama isoäidillinen viehättävyys?


      • Utelias
        Hitman-1 kirjoitti:

        Nämä kaksi tyyppiä ovat kuulemma ironmikesin mukaan täysin eri henkilöitä, vaikka kumpikin haluaisi lottovoiton osuessa "käydä Las Vegasissa tuplaamassa sen"...

        Jospa Iron Mike tykkää kauniista ja älykkäistä naisista, mutta ironmikesille kelpaa myös muumimamman edustama isoäidillinen viehättävyys?

        Mitä yrität todistella? Etkö ole tarpeeksi kyykkinyt täällä miken kynsissä?


      • Utelias Untamo
        Utelias kirjoitti:

        Mitä yrität todistella? Etkö ole tarpeeksi kyykkinyt täällä miken kynsissä?

        Tarkoitatko ironmikesin vilkasta mielikuvitusta, että kun kaikki muut ovat nähneet Halosen epäonnistuvan haastatteluissa tai Hitmanin vaientaneen faktoillaan ironmikesin, niin hän itse toiveunissaan kuvittelee päinvastaista tapahtuneeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe