Kampanjasi tuo epäilemättä runsaasti lisää ääniä Salelle:) Kitokset siitä!
Kiitokset Jöröjukkakukalle
137
4347
Vastaukset
- Nari_Säre
...arvioimaan tuota efektiä siihen malliin (kuten myös hänen laajempaa ohjelmaansa feminismin edistämiseksi laajoinen ja monelta kulmalta asioita tarkastelevine perusteluineen).
Siksipä en ole itse edelleenkään varma, etteikö hän olisi ns. "kaksoisagentti"?
Toisaaltahan itse Halosenkin suosio laskee sen myötä, mitä enemmän hän on televisiossa esillä jne.- mariamagda
Halonenhan on hyvä esiintyjä ja miehet näyttivät(Sauli ja Matti) todella änkkyvikaisilta hänen rinnallaan.
- Nari_Säre
mariamagda kirjoitti:
Halonenhan on hyvä esiintyjä ja miehet näyttivät(Sauli ja Matti) todella änkkyvikaisilta hänen rinnallaan.
...laskeminenhan kuitenkin kertoisi toista... Samaten kannastaan epävarmojen äänestäjien lisääntyminen.
- mariamagda
Nari_Säre kirjoitti:
...laskeminenhan kuitenkin kertoisi toista... Samaten kannastaan epävarmojen äänestäjien lisääntyminen.
vaalit ilman noita jatkuvia galluppeja.
Onko sinulla tutkimusta millainen vaikutus gallupeilla on vaalitulokseen? - Nari_Säre
mariamagda kirjoitti:
vaalit ilman noita jatkuvia galluppeja.
Onko sinulla tutkimusta millainen vaikutus gallupeilla on vaalitulokseen?...minuun itseeni ne eivät vaikuta.
Esim. äänestin ensimmäisellä kierroksella prof. Lahtea, vaikka en uskonutkaan hänen menestyvän. Hän oli lähinnä omaa ajatteluani (paitsi Karjala-jutussaan, jota tosin sitäkin siteerattiin mediassa yksipuolisesti ja vajavaisesti).
Jos sitten johonkin on niillä vaikutusta, niin sitten on... sekin kansa ansaitsee sitten tasoisensa johtajan.
Kaipa tuota on joku tutkinut... ja varmasti vaikutusta on. Viime vaaleissa gallupit toimivat halosen eduksi... jos ne nyt toimivat hänen vahingokseen, niin mitäs tuosta ruikuttamaan... peli on sama molemmille.
- ville 24v
Oli aikakin jonkun pistää vastapainoa salehehkutukselle.
- olenkin
aivan samaa mieltä.
että palstamme kirjoittajia pidetään näin vaikutusvaltaisina ihmisinä.
En silti usko, että pelkällä oman ehdokkaan kehumisella on niin voimakasta vastaefektiä kuin sillä, mitä nimenomaan Niinistön leiristä päin on kuulunut. Ei toki Niinistö itse, tämä hänen kunniakseen. Mutta osa Niinistön kannattajista tuntuu suhtautuvan Haloseen poikkeuksellisen tunteenomaisesti ja kampanjointi ei olekaan niinkään Saulin puolesta kuin Tarjaa vastaan. Suorastaan avointa inhoa ollaan tuntevinaan ja osoitetaan. Aikuiset koulutetut ihmiset käyttäytyvät kuin kiihkeimmät shiiat. Milloin pilkataan puhevikaa, milloin kampausta, milloin käsilaukkua, rintakorua, ylikiloja. Mikään, mitä Halonen on tehnyt ei kelpaa, kaikki on yksiselitteisesti väärin.
On se niin helppoa.- Nainen25v
Tuollaisista ulkoisista ominaisuuksista jätkyttäminen on yhtä lapsellista kuin koulukiusaaminen, siitä olen samaa mieltä kanssasi.
Onhan täällä kuultu Saulin rypyistäkin ja huonoista hampaista.
Ulkonäöllä ei lienee kuitenkaan kauheasti yhteyttä tekoihin... Nainen25v kirjoitti:
Tuollaisista ulkoisista ominaisuuksista jätkyttäminen on yhtä lapsellista kuin koulukiusaaminen, siitä olen samaa mieltä kanssasi.
Onhan täällä kuultu Saulin rypyistäkin ja huonoista hampaista.
Ulkonäöllä ei lienee kuitenkaan kauheasti yhteyttä tekoihin...on ollut Niinistön pilkkominen osiin. Yhtään ulostejuttuakaan ei vielä Niinistöstä palstalla.
Vaalikeskusteluihin osallistunut kokoomuksen möykkäävä vaaliretkue oli muuten yksi herttainen ilmiö. On ihan okei kannustaa omaa ehdokastaan hyvän vuoron jälkeen, mutta silloin kun on vastaehdokkaan vuoro puhua, kannattaisi pitää se turpa kiinni eikä öykkäröidä ja buuata - ihan sen oman ehdokkaan etua ajatellen.- Nari_Säre
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
on ollut Niinistön pilkkominen osiin. Yhtään ulostejuttuakaan ei vielä Niinistöstä palstalla.
Vaalikeskusteluihin osallistunut kokoomuksen möykkäävä vaaliretkue oli muuten yksi herttainen ilmiö. On ihan okei kannustaa omaa ehdokastaan hyvän vuoron jälkeen, mutta silloin kun on vastaehdokkaan vuoro puhua, kannattaisi pitää se turpa kiinni eikä öykkäröidä ja buuata - ihan sen oman ehdokkaan etua ajatellen....kanssasi samaa mieltä.
Kokoomuksen eri nuoriso-osastoista huolimatta silti joudun nyt pitkin hampain äänestämään niinistöä :-)
Itseäni inhottaa eri puolilta tulevat henkilökohtaisuudet, eikä pitäytyminen ko. ehdokkaiden edustamissa poliittisissa arvomaailmoissa.
(Sukupuolella ei ole minun äänestyskäyttäytymiseeni mitään merkitystä, feministisen "äänestä naista" -kampanjoinnin jälkeenkään - ainakaan vielä). - Nainen25v
Nari_Säre kirjoitti:
...kanssasi samaa mieltä.
Kokoomuksen eri nuoriso-osastoista huolimatta silti joudun nyt pitkin hampain äänestämään niinistöä :-)
Itseäni inhottaa eri puolilta tulevat henkilökohtaisuudet, eikä pitäytyminen ko. ehdokkaiden edustamissa poliittisissa arvomaailmoissa.
(Sukupuolella ei ole minun äänestyskäyttäytymiseeni mitään merkitystä, feministisen "äänestä naista" -kampanjoinnin jälkeenkään - ainakaan vielä).Vaikka olen itse herkästi aatteesta innostuvaa tyyppiä, allekirjoitan sanasi täysin. Lapsellista käytöstä noilta nuorilta ja omaa jalkaansa siinä purevat.
- Sepe
..titmalleen samaa mieltä. Itse äänestin Halosta viimeksi ja nyt, ja että meinaa pikku pää räjähtää kun sen sanottuaan saa heti kuulla olevansa feministi, joka äänestää vain sukupuolen mukaan. Siinä ei auta mitkään puoluekirjat eikä järkiperustelut, aina on besserwissereitä jotka nyökyttelevät itsetyytyväisinä: "niin se on, femakko äänestää aina emakkoa".
Melkein toivon, että Niinistö voittaa. Vaikka porvarien omahyväisyyden leimahdus tulee olemaan tukahduttava kokemus, niin ainakin saa feministinä olla syytöksiltä rauhassa seuraavat 6 vuotta. Ja jos seuraavalla kerralla valitaan vaikka taas nainen,pääministeriksi tai pressaksi, niin ehkä silloin ei enää jankuteta tästä "nainen äänestää vain naista"-näkökulmasta. Toivossa hyvä elää, tuumi lapamato. - mariamagda
Nari_Säre kirjoitti:
...kanssasi samaa mieltä.
(Sukupuolella ei ole minun äänestyskäyttäytymiseeni mitään merkitystä, feministisen "äänestä naista" -kampanjoinnin jälkeenkään - ainakaan vielä).Äänestät Niinistöä koska hän on mies.
Onko tällä palstalla joku mies joka äänestää Halosta? mariamagda kirjoitti:
Äänestät Niinistöä koska hän on mies.
Onko tällä palstalla joku mies joka äänestää Halosta?ei se mene niin, kun nainen äänestää naista äänestää sukupuolen mukaan mutta kun mies äänestää miestä ei sukupuoli silloin liity asiaan mitenkään.
tsiisus olisi jo vaalit ohi niin pääsisi näistäkin kuudeksi vuodeksi.
- jorojukka-kukka
Joko vastasit tuolla yhdessä ketjussa, mitä tarkoitit, kun mainitsit minua kusipääksi tai joksikin vastaavaksi? (Taidat olla se naisnimimerkin käyttöön ottanut mies. Toisaalta kova porvarihan sinä alunperinkin olit ja kovien arvojen kannattaja.) Mutta sittenkin vaikea kuvitella, että alkuperäisenä Nainen25'nä heittelisit "olet kusipää" kommentteja.
- Nainen25v
Se oli asiatonta ja pyydän anteeksi. Mutta itseltänikin on läheisiä kuollut, niin mielestäni kuolleisiin puolisoihin tai siihen, miten heistä pitäisi puhua kohdistuva kritiikki on todella asiatonta. Tai sitten vaatimus, että heidät pitäisi muistaa ja heille pitäisi pyhittää koko julkinen elämänsä siitä eteenpäin siten, että ei voisi sanoa itseään edes poikamieheksi.
Suru on yksilökohtaista ja vaimon kuolema oli siitä traaginen, että olosuhteissa uskoisin Saulin syyttävän siitä itseäänkin. Siksi sitä voi käsitellä niin, että ulkopuoliset käsittävät sen vitsailuksi tai muuksi.
Kuitenkin se on mielestäni sillä tavoin yksityinen asia, ettei ulkopuolisilla ole oikeutta sitä käsitellä tai arvostella, vaikka kyseinen henkilö itse asiasta puhuisikin.
Mutta joka tapauksessa pyydän anteeksi ja pahoittelen asiatonta käytöstäni, vaikka asiat riitelevät, ihmisten ei pitäisi. Laitoin viestin väsyksissä ja suutuspäissäni:( - äänestäjä
Nainen25v kirjoitti:
Se oli asiatonta ja pyydän anteeksi. Mutta itseltänikin on läheisiä kuollut, niin mielestäni kuolleisiin puolisoihin tai siihen, miten heistä pitäisi puhua kohdistuva kritiikki on todella asiatonta. Tai sitten vaatimus, että heidät pitäisi muistaa ja heille pitäisi pyhittää koko julkinen elämänsä siitä eteenpäin siten, että ei voisi sanoa itseään edes poikamieheksi.
Suru on yksilökohtaista ja vaimon kuolema oli siitä traaginen, että olosuhteissa uskoisin Saulin syyttävän siitä itseäänkin. Siksi sitä voi käsitellä niin, että ulkopuoliset käsittävät sen vitsailuksi tai muuksi.
Kuitenkin se on mielestäni sillä tavoin yksityinen asia, ettei ulkopuolisilla ole oikeutta sitä käsitellä tai arvostella, vaikka kyseinen henkilö itse asiasta puhuisikin.
Mutta joka tapauksessa pyydän anteeksi ja pahoittelen asiatonta käytöstäni, vaikka asiat riitelevät, ihmisten ei pitäisi. Laitoin viestin väsyksissä ja suutuspäissäni:(Toisi Suomellekin huonoa tuuria.
- Kommetointi
mikä ketju? Kävisin lukaisemassa kanssa.
- jorojukka-kukka
Nainen25v kirjoitti:
Mutta joka tapauksessa pyydän anteeksi ja pahoittelen asiatonta käytöstäni, vaikka asiat riitelevät, ihmisten ei pitäisi. Laitoin viestin väsyksissä ja suutuspäissäni:(Tiesitkö että Niinistön kuolleesta puolisosta aloittivat täällä puhumaan Niinistön kannattajat, en minä. Minä jälleen kerran kirjoitin vastavetoni heille. Minunkin mielestäni se oli mauton puheenaihe, mutta en malttanut olla heittämättä takaisin. Ja kuolleille elävien loppuelämän pyhittäminen liittyi siihen, että Halosta morkattiin 6 vuotta sitten mm. siitä, että hän EI OLE NAIMISISSA ja nyt Saulilta ei kukaan kysele mitään, vaan häneltä hyväksytään itsensä markkinointi puolivallattomana poikamiehenä.
Hyvä, että selvitit nyt omaa kantaasi ja olen ihan samaa mieltä noista suruun liittyvistä asioista. Täällä vaan on välillä otettava käyttöön yhtä härskit aseet kuin vastapuoli näkyy ottavan.
Kaikki meidän välillä on ok. :) - jorojukka-kukka
mikä ketju? Kävisin lukaisemassa kanssa.
En muista, mikä ketju, mutta tässä ketjussa selvittelimme Nainen25 kanssa tuota asiaa. Hänellä oli ihan hyvä perustelu arvostella minua. :) Ja olen hänen kanssaan samaa mieltä. Omat syyni arvostelun aiheuttamaan kirjoittamiseeni juontuvat taas kerran sovakkojen leiristä. ;)
jorojukka-kukka kirjoitti:
En muista, mikä ketju, mutta tässä ketjussa selvittelimme Nainen25 kanssa tuota asiaa. Hänellä oli ihan hyvä perustelu arvostella minua. :) Ja olen hänen kanssaan samaa mieltä. Omat syyni arvostelun aiheuttamaan kirjoittamiseeni juontuvat taas kerran sovakkojen leiristä. ;)
Ketjussa jossa käsiteltiin Uutisvuotoa, viesti on näköjään poistettu. täällä on poistojen päivä. tietääkö kukaan mitä ihmettä on tapahtumassa palstalla taas?
- Hertha
Tittelityy kirjoitti:
Ketjussa jossa käsiteltiin Uutisvuotoa, viesti on näköjään poistettu. täällä on poistojen päivä. tietääkö kukaan mitä ihmettä on tapahtumassa palstalla taas?
Se se on.
Keskustelut vuotavat pois. Naispalstalla on kuukautiset. Hertha kirjoitti:
Se se on.
Keskustelut vuotavat pois. Naispalstalla on kuukautiset.Niipä taitaa olla, varsin merkillistä kuitenkin ja kyllästyttävää. Toisaalta niinhän kuukautiset aina.
- jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
En ole huomannut poistoja ollenkaan. Olen niin kiivaasti kilvoitellut tämän presidenttipelin kanssa, että itseäni oikein naurattaa. Että minäkin kaikkeen mukaan lähden...
- sen verran
Tittelityy kirjoitti:
Niipä taitaa olla, varsin merkillistä kuitenkin ja kyllästyttävää. Toisaalta niinhän kuukautiset aina.
tiedän, että avecmaria se taas oli tulilinjalla, kirjoittamatta itse yhtään viestiä palstalla. Tämä palsta on siitä merkillinen että kaikki mitä täällä tapahtuu, on tavalla tai toisella marian syytä.
Eikö teitä koskaan yhtään hävetä? Vainoharhaiset, muka-sivistyneet, muka-oppineet. - Hertha
Tittelityy kirjoitti:
Niipä taitaa olla, varsin merkillistä kuitenkin ja kyllästyttävää. Toisaalta niinhän kuukautiset aina.
En ole viime päivinä täällä paljoakaan käynyt, mutta muistelen, että uutisvuotokeskustelu oli aika hauska.
Ei kai sitä kuitenkaan uudelleenkaan voi aloittaa. - jorojukka-kukka
sen verran kirjoitti:
tiedän, että avecmaria se taas oli tulilinjalla, kirjoittamatta itse yhtään viestiä palstalla. Tämä palsta on siitä merkillinen että kaikki mitä täällä tapahtuu, on tavalla tai toisella marian syytä.
Eikö teitä koskaan yhtään hävetä? Vainoharhaiset, muka-sivistyneet, muka-oppineet.Mistä helvetistä nyt nappasit Aaveen tähänkin väliin????????????? :(
En ole huomannut poistoja ollenkaan. Olen niin kiivaasti kilvoitellut tämän presidenttipelin kanssa, että itseäni oikein naurattaa. Että minäkin kaikkeen mukaan lähden...
Vaalityötähän minäkin olen tässä paiskinut, alkaa jo tuntua väsymyksenä. Onneksi pian on sunnuntai.
- jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
En ole viime päivinä täällä paljoakaan käynyt, mutta muistelen, että uutisvuotokeskustelu oli aika hauska.
Ei kai sitä kuitenkaan uudelleenkaan voi aloittaa.Onko muka koko ketju poistettu? Täytynee tarkistaa.
- Hertha
Et kai sinä vain ole itse Tarja I Punatukka?
- jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
Vaalityötähän minäkin olen tässä paiskinut, alkaa jo tuntua väsymyksenä. Onneksi pian on sunnuntai.
Ja toivottavasti sunnuntai-ilta. :)
Mistähän maanantaina täällä keskustellaan? - Hertha
Onko muka koko ketju poistettu? Täytynee tarkistaa.
Tarkista viisaampana. Ihan kuin joku olisi sanonut, että se on veks.
- jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
No en nyt ihan! :D
Ainakin Härmän Vapaan aloitusviestit ovat poistuneet valoa nopeammin. Hänellä olisi ollut jotain asiaa sinulle. viesteistä ja niiden epäasiallisuudesta, taisipa olla rosiseksastakin jotain. En ehtinyt tallettamaan..
- erehtynyt
Mistä helvetistä nyt nappasit Aaveen tähänkin väliin????????????? :(
se en ollut minä joka nappasi vaan joku muu, joka väitti että nimimerkillä Nainen25V kirjoittava olisi sama kuin maria.
- Hertha
Ja toivottavasti sunnuntai-ilta. :)
Mistähän maanantaina täällä keskustellaan?että maanantaina keskustellaan prostituutiopalveluiden ostamisesta.
Ihana arki alkaa taas. - jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
Tarkista viisaampana. Ihan kuin joku olisi sanonut, että se on veks.
Ei voi sanoa kuin että ei niin pientä kiusaa, etteivät "nuo" täällä sitä tekisi. Mutta minäpä viittaan kintaalla...taas kerran.
Hyvä sentään, etteivät halossolvauksia käy poistamaan. Säilyy nyt jonkinlainen tasapaino ja Enirokin tykkää! ;) - mitä asiaa
Tittelityy kirjoitti:
Ainakin Härmän Vapaan aloitusviestit ovat poistuneet valoa nopeammin. Hänellä olisi ollut jotain asiaa sinulle. viesteistä ja niiden epäasiallisuudesta, taisipa olla rosiseksastakin jotain. En ehtinyt tallettamaan..
härmänakalla oli. Marian mollaamista. Niin hävettääkö yhtään?
Ei voi sanoa kuin että ei niin pientä kiusaa, etteivät "nuo" täällä sitä tekisi. Mutta minäpä viittaan kintaalla...taas kerran.
Hyvä sentään, etteivät halossolvauksia käy poistamaan. Säilyy nyt jonkinlainen tasapaino ja Enirokin tykkää! ;)Ketju on paikallaan harvennus on käynyt viestissä/viesteissä.
- keskustellaan
Hertha kirjoitti:
että maanantaina keskustellaan prostituutiopalveluiden ostamisesta.
Ihana arki alkaa taas.uudesta porvaripressasta. Tuskinpa juurikaan muusta.
- jorojukka-kukka
erehtynyt kirjoitti:
se en ollut minä joka nappasi vaan joku muu, joka väitti että nimimerkillä Nainen25V kirjoittava olisi sama kuin maria.
Ja taas jotakin uutta. Eihän tässä pysy kärryillä enää ollenkaan. *raapii päätään ja nauraa ja on pihalla kuin lumiukko....eikun lumiakka*
- jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
Ketju on paikallaan harvennus on käynyt viestissä/viesteissä.
Pitänee nyt lähteä tutkimaan.
- Hertha
keskustellaan kirjoitti:
uudesta porvaripressasta. Tuskinpa juurikaan muusta.
Jos miehestä ei saa meheviä juttuja ennen vaaleja, niin ei hänestä jaksa puhua vaalien jälkeenkään.
mitä asiaa kirjoitti:
härmänakalla oli. Marian mollaamista. Niin hävettääkö yhtään?
En huomannut Marian mollaamista lainkaan. Ei kai Maria KAIKKEEN täällä voi olla syyllinen. Häpeäisit itsekin vähän, ei yhtä ihmistä joka keskusteluun voi vetää vieläpä laillasi.
- jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
Itsekin olen yrittänyt häntä tavoitella, mutta ei näytä onnistuvat satojen viestien joukosta...
Juu, eihän feministit saa toisiaan kutsua feminismipalstalla. Sehän olisi täydellinen katastrofi. - kysynpä
Tiesitkö että Niinistön kuolleesta puolisosta aloittivat täällä puhumaan Niinistön kannattajat, en minä. Minä jälleen kerran kirjoitin vastavetoni heille. Minunkin mielestäni se oli mauton puheenaihe, mutta en malttanut olla heittämättä takaisin. Ja kuolleille elävien loppuelämän pyhittäminen liittyi siihen, että Halosta morkattiin 6 vuotta sitten mm. siitä, että hän EI OLE NAIMISISSA ja nyt Saulilta ei kukaan kysele mitään, vaan häneltä hyväksytään itsensä markkinointi puolivallattomana poikamiehenä.
Hyvä, että selvitit nyt omaa kantaasi ja olen ihan samaa mieltä noista suruun liittyvistä asioista. Täällä vaan on välillä otettava käyttöön yhtä härskit aseet kuin vastapuoli näkyy ottavan.
Kaikki meidän välillä on ok. :)vielä kerran, missä Niinistö on markkinoinut itseään POIKAmiehenä, semmosena puolivallattomana?
Puhut omaa totuuttasi jälleen. Mutta sehän ei ole uutta sinun kohdallasi. - huomannut
Tittelityy kirjoitti:
En huomannut Marian mollaamista lainkaan. Ei kai Maria KAIKKEEN täällä voi olla syyllinen. Häpeäisit itsekin vähän, ei yhtä ihmistä joka keskusteluun voi vetää vieläpä laillasi.
sillä ne poistettiin! NE ovat poistetut viestit, jossain välissä maria muuttui yksikätiseksi seriffiksi.
Häpeän suoritustani heti, kun härmaänakka tekee saman omastaan edes tän päivän osalta. - samalla
Hertha kirjoitti:
selittyisi sekin, miksi mitään ei tapahtunut viimeiseen kuuteen vuoteen. Se istu netissä feminismipalstalla koko ajan. Viestejä reilut 7000.
- Nainen25v
Tiesitkö että Niinistön kuolleesta puolisosta aloittivat täällä puhumaan Niinistön kannattajat, en minä. Minä jälleen kerran kirjoitin vastavetoni heille. Minunkin mielestäni se oli mauton puheenaihe, mutta en malttanut olla heittämättä takaisin. Ja kuolleille elävien loppuelämän pyhittäminen liittyi siihen, että Halosta morkattiin 6 vuotta sitten mm. siitä, että hän EI OLE NAIMISISSA ja nyt Saulilta ei kukaan kysele mitään, vaan häneltä hyväksytään itsensä markkinointi puolivallattomana poikamiehenä.
Kaikki meidän välillä on ok. :)Anteeksi vielä se kirjoitukseni. Oli tosi törkeää ja lapsellista minulta kuohahtaa sillä tavalla.
Ja minusta avoliitto on aivan sama asia kuin avioliitto. Osa suomalaisista koki, että avoliitto ei ollut presidentille hyväksyttävä ja Tarja teki fiksusti, että otti niidenkin ihmisten mielipiteet huomioon, vaikka asia ei ilmeisesti hänelle mikään kynnyskysymys ollutkaan.
Mutta minusta se olisi tosiaan ollut moraalisesti aivan yhtä hyväksyttävää elää avoliitossakin. - Nainen25v
kysynpä kirjoitti:
vielä kerran, missä Niinistö on markkinoinut itseään POIKAmiehenä, semmosena puolivallattomana?
Puhut omaa totuuttasi jälleen. Mutta sehän ei ole uutta sinun kohdallasi.Vaikka Niinistön kannattaja olenkin, niin Sauli viittasi itseensä kuusi vuotta sitten siten, että "tällainen puolivallaton poikamies" ei välttämättä ole presidenttiainesta.
Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, Lapset ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja Sauli on ollut Euroopassa.
Nyt on uusi aika ja sunnuntaina nähdään, miten miehen käy. huomannut kirjoitti:
sillä ne poistettiin! NE ovat poistetut viestit, jossain välissä maria muuttui yksikätiseksi seriffiksi.
Häpeän suoritustani heti, kun härmaänakka tekee saman omastaan edes tän päivän osalta.Yhden näin ja siinä Härmän Vapaa etsi Joro-Jukka Kukkaa ja se viesti hävisi alta aikayksikön, jotain viestien tallentamisesta siinä puhuttiin. Toisia viestejä en ehtinyt edes avamaan. Mariasta en mainintaa nähnyt. Hyvänen aika, tämähän menee vallan oudoksi.
- Sale
Nainen25v kirjoitti:
Vaikka Niinistön kannattaja olenkin, niin Sauli viittasi itseensä kuusi vuotta sitten siten, että "tällainen puolivallaton poikamies" ei välttämättä ole presidenttiainesta.
Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, Lapset ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja Sauli on ollut Euroopassa.
Nyt on uusi aika ja sunnuntaina nähdään, miten miehen käy.ei IKINÄ ole noin sanonut. Hän sanoi LESKImies, joka tarkoittaa eri asiaa. Poikamies tuskin on leskimies, eikä päinvastoin.
Joskus "oppineita" feministiystäviämme häiritsee suunnattomasti epätarkkuus ja poikeamat totuudesta, mutta tämä ei näy haittaavan, vaikka on selvä valhe!
Asia on tarkistettavissa. - Nainen25v
Tittelityy kirjoitti:
Minä en ainakaan itkenyt sitä kommenttia poistettavaksi. Haluan vastata sanoistani ja asian jo keskustelinkin kukkasen kanssa selväksi....
- Hertha
samalla kirjoitti:
selittyisi sekin, miksi mitään ei tapahtunut viimeiseen kuuteen vuoteen. Se istu netissä feminismipalstalla koko ajan. Viestejä reilut 7000.
Kyllä sitä pystyy enemmänkin kirjoittamaan.
- Nainen25v
Sale kirjoitti:
ei IKINÄ ole noin sanonut. Hän sanoi LESKImies, joka tarkoittaa eri asiaa. Poikamies tuskin on leskimies, eikä päinvastoin.
Joskus "oppineita" feministiystäviämme häiritsee suunnattomasti epätarkkuus ja poikeamat totuudesta, mutta tämä ei näy haittaavan, vaikka on selvä valhe!
Asia on tarkistettavissa.Tarkistat sitten..ei kiinnosta niin paljoa...
- mariamagda
huomannut kirjoitti:
Häpeän suoritustani heti, kun härmaänakka tekee saman omastaan edes tän päivän osalta.Miksi ne piti niin nopeasti poistaa, ettei kukaan ehdi lukemaan?
Oma kielenkäyttösikään ei kovin kummoiselta kuulosta! - kuulehan
Tittelityy kirjoitti:
Yhden näin ja siinä Härmän Vapaa etsi Joro-Jukka Kukkaa ja se viesti hävisi alta aikayksikön, jotain viestien tallentamisesta siinä puhuttiin. Toisia viestejä en ehtinyt edes avamaan. Mariasta en mainintaa nähnyt. Hyvänen aika, tämähän menee vallan oudoksi.
härmänakka väitti marian menettäneen molemmat KÄTENSÄ! Minäpä erehdyin kysymään häneltä, mistä akka tietää tämän, mutta vastauksena siihen tuli sellaista vittuilua että ihme jos ei banni irtoa!
Joten tuosta se LÄHTI. Siitä et pääse minnekään. Härmänakka aloitti mollaamalla itselleen tuntematonta henkilöä mariaa. Sinä näit tilanteen jossa hän haki epätoivoisesti tukea itselleen ja väitteilleen ja luotti siinä ensisijaisesti vanhaan kunnon jörisijään. Rosiskeen lupasi viedä asian, jos ei saa mariaa mallata seriffin sitä estämättä. Siitä voipi suoraan lukea kyseisen akan älykkyysosamäärän. Tekisitkö itse noin?
Mitä mieltä olet tästä lukemastasi? Oliko kuinka fiksua? Mitäs jos kaikista muistakin pitäisi saada esittää noita älyttömyyksiä ilman että seriffi saa niihin puuttua KUN niistä ilmotetaan? - Hertha
huomannut kirjoitti:
Häpeän suoritustani heti, kun härmaänakka tekee saman omastaan edes tän päivän osalta.Kuka on härmänakka? Käytätkö asiatonta, ei-feminististä kieltä? Poistettava!
- jorojukka-kukka
Nainen25v kirjoitti:
Vaikka Niinistön kannattaja olenkin, niin Sauli viittasi itseensä kuusi vuotta sitten siten, että "tällainen puolivallaton poikamies" ei välttämättä ole presidenttiainesta.
Nyt on uusi aika ja sunnuntaina nähdään, miten miehen käy.En sentään niin väärin muista. Leskimiehellähän olisikin ollut ihan toinen kaiku, eikä se olisi sopinutkaan puolivallattoman kanssa yhteen millään tavalla. Kiitti oikaisusta.
- varmaan
Nainen25v kirjoitti:
Minä en ainakaan itkenyt sitä kommenttia poistettavaksi. Haluan vastata sanoistani ja asian jo keskustelinkin kukkasen kanssa selväksi....
voit tässä myös vastat väitteeseen johon härmänakka vastasi, että SINÄ olisit maria. Oletko?
- jorojukka-kukka
kysynpä kirjoitti:
vielä kerran, missä Niinistö on markkinoinut itseään POIKAmiehenä, semmosena puolivallattomana?
Puhut omaa totuuttasi jälleen. Mutta sehän ei ole uutta sinun kohdallasi.Tällä palstalla ovat ihan toiset ihmiset kuin minä, joilla on se OMA totuus.
- jorojukka-kukka
kysynpä kirjoitti:
Puhut omaa totuuttasi jälleen. Mutta sehän ei ole uutta sinun kohdallasi.On tuo teksti niin yhdestä ja samasta puusta. Viskoosia vai? :D
- sanonut
Hertha kirjoitti:
Kuka on härmänakka? Käytätkö asiatonta, ei-feminististä kieltä? Poistettava!
kaiken sanottavani. Ei mitään lisättävää.
Poistamista minun osaltani voit pyytää sinä.
Menen katsomaan Salen haastattelua. - Nainen25v
varmaan kirjoitti:
voit tässä myös vastat väitteeseen johon härmänakka vastasi, että SINÄ olisit maria. Oletko?
Ihan oikeasti, keskustellaanko välillä ihan asioista, ei jaksa tätä tappelua...
- jorojukka-kukka
Nainen25v kirjoitti:
Anteeksi vielä se kirjoitukseni. Oli tosi törkeää ja lapsellista minulta kuohahtaa sillä tavalla.
Ja minusta avoliitto on aivan sama asia kuin avioliitto. Osa suomalaisista koki, että avoliitto ei ollut presidentille hyväksyttävä ja Tarja teki fiksusti, että otti niidenkin ihmisten mielipiteet huomioon, vaikka asia ei ilmeisesti hänelle mikään kynnyskysymys ollutkaan.
Mutta minusta se olisi tosiaan ollut moraalisesti aivan yhtä hyväksyttävää elää avoliitossakin.En pahoillani ollenkaan mielipiteestäsi, sillä saatan minä kusipääkin välillä olla. Sitä kun aktivoituu noiden vastustajien kanssa samaan suun pieksentään. :)
- totuus sinne
On tuo teksti niin yhdestä ja samasta puusta. Viskoosia vai? :D
"Kokoomuksessa toivottiin Sauli Niinistön asettuvan presidenttiehdokkaaksi jo vuoden 2000 vaaleissa, mutta Niinistö kieltäytyi kunniasta. Perusteluista jäivät elämään sanat ”puolivallaton leskimies”, joilla Niinistö kuvasi tuolloista elämäntilannettaan. Tällä kertaa Niinistö kertoo olevansa valmis presidentiksi. "
- jorojukka-kukka
samalla kirjoitti:
Eikös niitä viimeksi ollut jo lähelle kahdeksaatuhatta? Et kai nyt vaan ole seonnut laskuissasi? :D
- jorojukka-kukka
totuus sinne kirjoitti:
"Kokoomuksessa toivottiin Sauli Niinistön asettuvan presidenttiehdokkaaksi jo vuoden 2000 vaaleissa, mutta Niinistö kieltäytyi kunniasta. Perusteluista jäivät elämään sanat ”puolivallaton leskimies”, joilla Niinistö kuvasi tuolloista elämäntilannettaan. Tällä kertaa Niinistö kertoo olevansa valmis presidentiksi. "
Törkeää liittää leskimieheen puolivallattomuus. Mutta en kuitenkaan usko tuota väittämääsi.
- heikkoutta....
Kaikki meidän välillä on ok. :)Halosen itsensäkkin pitäisi tulla kaapista ulos.
Siinäpä se. Komentelee muita, mutta itse ei uskalla näyttää esimerkkiä. - voidaan
Nainen25v kirjoitti:
Ihan oikeasti, keskustellaanko välillä ihan asioista, ei jaksa tätä tappelua...
puhua asiaa. Miten se oli, oliko se poika- vai leskimies Saulin omana sanomana?
http://www.niinisto.net/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=14 kuulehan kirjoitti:
härmänakka väitti marian menettäneen molemmat KÄTENSÄ! Minäpä erehdyin kysymään häneltä, mistä akka tietää tämän, mutta vastauksena siihen tuli sellaista vittuilua että ihme jos ei banni irtoa!
Joten tuosta se LÄHTI. Siitä et pääse minnekään. Härmänakka aloitti mollaamalla itselleen tuntematonta henkilöä mariaa. Sinä näit tilanteen jossa hän haki epätoivoisesti tukea itselleen ja väitteilleen ja luotti siinä ensisijaisesti vanhaan kunnon jörisijään. Rosiskeen lupasi viedä asian, jos ei saa mariaa mallata seriffin sitä estämättä. Siitä voipi suoraan lukea kyseisen akan älykkyysosamäärän. Tekisitkö itse noin?
Mitä mieltä olet tästä lukemastasi? Oliko kuinka fiksua? Mitäs jos kaikista muistakin pitäisi saada esittää noita älyttömyyksiä ilman että seriffi saa niihin puuttua KUN niistä ilmotetaan?En ymmärrä lainkaan, mistä on kyse? En ole niin aktiivisesti seuraillut palstaa. Sattumalta näin kuvaamani viestin ja sen jälkeisten viestien poistot. Kuvailemasi keskustelu menee yli minun ymmärykseni. En ole koskaan tottunut noin värikkääseen vuorovaikutukseen. En todellakaan ole lainkaan kartalla. Härmän Vapaan kielenkäyttö on ihailtavan railakasta niin myös Marian, vaikeaa on ymmärtää niitä näin asiayhteydestä iroittetuna.
- jorojukka-kukka
sanonut kirjoitti:
kaiken sanottavani. Ei mitään lisättävää.
Poistamista minun osaltani voit pyytää sinä.
Menen katsomaan Salen haastattelua.Laita tv äänettömälle ja pidä silmiä kiinni. ;D
- tai et
Törkeää liittää leskimieheen puolivallattomuus. Mutta en kuitenkaan usko tuota väittämääsi.
totuutta se ei muuta.
http://www.niinisto.net/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=14 - on linkin
yhdeksänneksi alimmassa kappaleessa:
"Ei tähän hyvin tavanomaiseen, yksinkertaiseen, jopa askeettiseen elämäntapaan tottunut puolivallaton leskimies ole omiansa tasavallan presidentin tehtävään. Se vain on näin, niin kuin Häkämies sanoisi." - jorojukka-kukka
heikkoutta.... kirjoitti:
Halosen itsensäkkin pitäisi tulla kaapista ulos.
Siinäpä se. Komentelee muita, mutta itse ei uskalla näyttää esimerkkiä.Kyllä hän ainakin viime keskiviikkona oli studiolla, eikä kaapissa.
- Pohjoisviitta
Tittelityy kirjoitti:
En ymmärrä lainkaan, mistä on kyse? En ole niin aktiivisesti seuraillut palstaa. Sattumalta näin kuvaamani viestin ja sen jälkeisten viestien poistot. Kuvailemasi keskustelu menee yli minun ymmärykseni. En ole koskaan tottunut noin värikkääseen vuorovaikutukseen. En todellakaan ole lainkaan kartalla. Härmän Vapaan kielenkäyttö on ihailtavan railakasta niin myös Marian, vaikeaa on ymmärtää niitä näin asiayhteydestä iroittetuna.
Maria ei kirjoittanut sanaakaan, ihan vain selvyyden vuoksi. Keskustelua ei käyty Maria ja HVNn välillä. Vaan HVN puhui Mariasta "tietoja" joita ei pystynyt toteen näyttämään.
Siitä kaaos. Eli kuuluu asioihin, jotka tervepäinen olisi jättänyt kokonaan kirjoittamatta.
Muista en tiedä. - jorojukka-kukka
Pohjoisviitta kirjoitti:
Maria ei kirjoittanut sanaakaan, ihan vain selvyyden vuoksi. Keskustelua ei käyty Maria ja HVNn välillä. Vaan HVN puhui Mariasta "tietoja" joita ei pystynyt toteen näyttämään.
Siitä kaaos. Eli kuuluu asioihin, jotka tervepäinen olisi jättänyt kokonaan kirjoittamatta.
Muista en tiedä.No kerro, miksi JUURI SINUA nyt tämä asia niin puhuttaa?
- on............................
voidaan kirjoitti:
puhua asiaa. Miten se oli, oliko se poika- vai leskimies Saulin omana sanomana?
http://www.niinisto.net/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=14 - Tittelille
No kerro, miksi JUURI SINUA nyt tämä asia niin puhuttaa?
sen minkä tiesin. Oliko se kiellettyä?
- mariamagda
mariamagda kirjoitti:
Miksi ne piti niin nopeasti poistaa, ettei kukaan ehdi lukemaan?
Oma kielenkäyttösikään ei kovin kummoiselta kuulosta!Aion vielä selvittää mitä asia koski.
- muutos.....
on............................ kirjoitti:
Kylläpäs on Halosen kuvaa retusoitu, varmaan ad:lta mennyt yli kuukausi tuohon aikaansaannokseen.Eikä edes hyvä vieläkään.
- jorojukka-kukka
Tittelille kirjoitti:
sen minkä tiesin. Oliko se kiellettyä?
Miksi aihe JUURI SINUA niin kovin kiinnostaa? Eikä edes mitenkään neutraalina kannanottona.
No kerro, miksi JUURI SINUA nyt tämä asia niin puhuttaa?
Vastaan omalta osaltani. Minua kiinnostaa nyt se, miksi Härmän Vapaa on saanut bannauksen, siltähän tämä nyt näyttää. Täällä on totuttu värikkääseen kielenkäyttöön, ensimmäistä kertaa törmään tietääkseni bannaukseen. Mistä sen siis saa? Kummaliselta tuntuu.
- tiedät
Tittelityy kirjoitti:
Vastaan omalta osaltani. Minua kiinnostaa nyt se, miksi Härmän Vapaa on saanut bannauksen, siltähän tämä nyt näyttää. Täällä on totuttu värikkääseen kielenkäyttöön, ensimmäistä kertaa törmään tietääkseni bannaukseen. Mistä sen siis saa? Kummaliselta tuntuu.
että olisi bannattuna? Älä puhu ohi suusi sellaista, mikä ei ole totta.
Varmaan viisas neuvo olisi syytä ottaa todesta ja lopettaa muun kuin feminismin ruotiminen. Omituisen venyvä käsite silloin kun ruotijana on muut kuin antit. - mariamagda
tiedät kirjoitti:
Varmaan viisas neuvo olisi syytä ottaa todesta ja lopettaa muun kuin feminismin ruotiminen. Omituisen venyvä käsite silloin kun ruotijana on muut kuin antit.kirjoitti viestissä, mikä nopeasti poistettiin, jörölle, että jos ei häntä näy, niin hänet on bannattu.
- jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
Nimittäin klo 23.09 tuli aloitus, jossa viestitettiin selvin sanoin, että eräs tunnettu palstakirjoittaja hoitaa sheriffin virkaa. Ja toden totta, sheriffi olikin varustautunut viestin poistoon salamavauhdilla. Ihmetyttää, miksi jotain feministivastaista kirjoittajaa ei saa arvuutella sheriffiksi, mutta esim. minua halventavat aloitukset saavat olla paikoillaan, vaikka niistä kuulemma tehdään jopa ilmoituksia asiattomista viesteistä. Kyllä tämä kummeksuttaa.
- jorojukka-kukka
tiedät kirjoitti:
Varmaan viisas neuvo olisi syytä ottaa todesta ja lopettaa muun kuin feminismin ruotiminen. Omituisen venyvä käsite silloin kun ruotijana on muut kuin antit.Vai olisi syytä lopettaa MUUN RUOTIMINEN kuin feminismin. Onpa järkipuhetta. Sano se nyt hyvä ihminen feminismivastaisille ja sovinisteille.
tiedät kirjoitti:
Varmaan viisas neuvo olisi syytä ottaa todesta ja lopettaa muun kuin feminismin ruotiminen. Omituisen venyvä käsite silloin kun ruotijana on muut kuin antit.Viestissä jonka vilaukselta näin, Härmän Vapaa kertoi, ellei hänen viestejään tänään enää näy. Hänet on bannattu. Tästä minun mielenkiintoni on lähtöisin ja siksi tämän johtopäätökseni tein. Toivon olevani toki väärässä. Tämä liittyy myös feminismiin ja oleellisesti oikeuteen ilmaista mielipiteitään. Henkilökohtaisuuksien menemisen kieltää Eniron säännöt, jos siitä on kyse, niin asia on selvä. Mutta silloinkin jonkinlaisen tasapuolisuuden toivoisi toteutuvan. Varsin härskiä kielenkäyttöä täällä näkyy muuloinkin.
Feminismin ruotimista ja sen venyvyyttä en täysin ymmärtänyt. Feminismi ei ole kiveen hakkattu idea, eikä senkään "totuuksien" ruotiminen ole kielletty -edes feministiltä. Heidänhän/meidän se on ennenkaikkeakaiken tehtävä. Muuten jumiudutaan kiertämään kehää.- jorojukka-kukka
mariamagda kirjoitti:
kirjoitti viestissä, mikä nopeasti poistettiin, jörölle, että jos ei häntä näy, niin hänet on bannattu.
No tokkiinsa. On se merkillistä, että YHTÄ KIRJOITTAJAA TÄÄLLÄ ei saa kyseenalaistaa millään tavalla. Mielenkiintoista toimintaa. Mikä helvetti tekee YHDESTÄ KIRJOITTAJASTA pyhän lehmän??? Olen tämän kysymyksen esittänyt täällä ennenkin.
- sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
Viestissä jonka vilaukselta näin, Härmän Vapaa kertoi, ellei hänen viestejään tänään enää näy. Hänet on bannattu. Tästä minun mielenkiintoni on lähtöisin ja siksi tämän johtopäätökseni tein. Toivon olevani toki väärässä. Tämä liittyy myös feminismiin ja oleellisesti oikeuteen ilmaista mielipiteitään. Henkilökohtaisuuksien menemisen kieltää Eniron säännöt, jos siitä on kyse, niin asia on selvä. Mutta silloinkin jonkinlaisen tasapuolisuuden toivoisi toteutuvan. Varsin härskiä kielenkäyttöä täällä näkyy muuloinkin.
Feminismin ruotimista ja sen venyvyyttä en täysin ymmärtänyt. Feminismi ei ole kiveen hakkattu idea, eikä senkään "totuuksien" ruotiminen ole kielletty -edes feministiltä. Heidänhän/meidän se on ennenkaikkeakaiken tehtävä. Muuten jumiudutaan kiertämään kehää.Asiallista feminististä aloitusta en ole poistanut koskaan KENENKÄÄN kirjoittamana.
Banniin en usko. Noin nopeaa toimintaa tuskin ylläpito harrastaa, sillä tämän päiväiseen liittyvä materiaali on edelleen sähköpostissani odottamassa postitusta ylläpitoon. Mutta näitä ei ole kirjoittanut kyseinen nimimerkki (=Harman.vapaa.nainen).
Olen myös ymmärtänyt että bannaus vaatii melko pitkiä toimenpiteitä ja IP:n tutkimista. Ainahan se ei edes onnistukaan. Olen kuullut.
Mitäpä, jos palataan päiväjärjestykseen? Ei tämä sotkemalla enempää ainakaan parane.
Enkä tarkoita ketään erityisesti. - sheriffanny
Nimittäin klo 23.09 tuli aloitus, jossa viestitettiin selvin sanoin, että eräs tunnettu palstakirjoittaja hoitaa sheriffin virkaa. Ja toden totta, sheriffi olikin varustautunut viestin poistoon salamavauhdilla. Ihmetyttää, miksi jotain feministivastaista kirjoittajaa ei saa arvuutella sheriffiksi, mutta esim. minua halventavat aloitukset saavat olla paikoillaan, vaikka niistä kuulemma tehdään jopa ilmoituksia asiattomista viesteistä. Kyllä tämä kummeksuttaa.
Onko minua koskaan arvuuteltu feministiseksi kirjoittajaksi? Jos on, niin koska ja keneksi sekä kenen toimesta?
Näyttäisi että tarvetta esiintyy vain antifeministiseksi kirjoittajaksi arvuutteluun. Jokainen voi miettiä miksi. - jorojukka-kukka
Tittelityy kirjoitti:
Viestissä jonka vilaukselta näin, Härmän Vapaa kertoi, ellei hänen viestejään tänään enää näy. Hänet on bannattu. Tästä minun mielenkiintoni on lähtöisin ja siksi tämän johtopäätökseni tein. Toivon olevani toki väärässä. Tämä liittyy myös feminismiin ja oleellisesti oikeuteen ilmaista mielipiteitään. Henkilökohtaisuuksien menemisen kieltää Eniron säännöt, jos siitä on kyse, niin asia on selvä. Mutta silloinkin jonkinlaisen tasapuolisuuden toivoisi toteutuvan. Varsin härskiä kielenkäyttöä täällä näkyy muuloinkin.
Feminismin ruotimista ja sen venyvyyttä en täysin ymmärtänyt. Feminismi ei ole kiveen hakkattu idea, eikä senkään "totuuksien" ruotiminen ole kielletty -edes feministiltä. Heidänhän/meidän se on ennenkaikkeakaiken tehtävä. Muuten jumiudutaan kiertämään kehää.Toivon kuitenkin edelleenkin tasapuolisuutta. Ei ole oikein paapoa yhtä palstakirjoittajaa. Ja ehkäpä sitä eteenpäin lähetettävää palstamateriaalia löytyisi tältä palstalla todella paljon, JOS olisit tasapuolinen.
Tähän viestiin en odota mitään vastausta, enkä myöskään palaa asiaa, sillä tässä kaikki, mitä asian tiimoilta haluan sanoa. Ja tätä samaahan olen sanonut koko palstalla oloaikani. Tittelityy kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Täällä oli varsin merkillinen meno ja olo oli kuin Liisalla Ihmemmaassa taas. Tottakai tälläiset asiat askarruttavat ihmisiä, etenkin jos syntyy mielikuva mielivaltaisesta vallankäytöstä. Vapaaseen keskusteluun pitäisi liittyä tasa-arvoinen mielipiteiden vaihto ja myös poistojen kohdalla tasapuolisuuden toivoisi toteutuvan. Asiallista keskustelua ei synny, ellei näihin asioihin jonkilaista selvyyttä saada. Häiriöviestit jakuvat ja poistoista tulee peli. Tämä oli taas kyllä arvailua.
- jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Onko minua koskaan arvuuteltu feministiseksi kirjoittajaksi? Jos on, niin koska ja keneksi sekä kenen toimesta?
Näyttäisi että tarvetta esiintyy vain antifeministiseksi kirjoittajaksi arvuutteluun. Jokainen voi miettiä miksi.Siksi, että et ole tasapuolinen feministien ja feminismivastaisten kirjoittajien suhteen. Siksi. Ja siksi, että aina kun kirjoitetaan puoli lausetta arvostelua ERÄÄSTÄ tietystä feminismivastaisesta henkilöstä/kirjoittajasta, astut kuvioihin nuhtelemaan kirjoittajaa. Siksi.
- mariamagda
Nyt tulee ihan muunlaisia aloituksia ja nekin poistetaan, jotta näyttäisi että muitakin viestejä poistetaan, vaikka tänne silloin yritettiin tosiaan laittaa tärkeää asiaa(HVN). Saman hämäysyrityksen olen huomannut ennenkin tuollaisen jälkeen.
Mutta kyllähän me tiedetään miten asian laita on, kuka on shefu ja niinpoispäin, vaikkei sitä saakaan täällä ääneen sanoa. - sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
Kyllä olet aivan oikeassa, pelihän siitä tulee. Mutta se ei ole näitten palstojen tarkoitus. Häiriköintiä on hyvin monenlaista. Toimin etukäteen ylläpidolta saamieni ohjeiden mukaan näissä tilanteissa.
Tänään poistamieni viestien tausta ei ole mitenkään hämärä eikä "outo". Usko pois, ne eivät edusta palstan keskitasoakaan. Enkä katso että kenekään henkilöllisyyden selvittely kuuluu täällä kenekään oikeuksiin kirjoittajana. Tulen toimittamaan materiaaalin aikanaan ylläpitoon, siinä ei ole mitään hämärää. Materiaali koostuu poistamistani viesteistä.
Vilkkaalla palstalla on aina omat ongelmansa verrattuna hiljaisempiin. Tämä palsta on Eniron 7. vilkkain. Ei aivan mitätön saavutus! Mutta se tuo myös haittansa, joita en pysty kaikkia millään kitkemään. Olen vain ihminen. - mariamagda
sheriffanny kirjoitti:
Kyllä olet aivan oikeassa, pelihän siitä tulee. Mutta se ei ole näitten palstojen tarkoitus. Häiriköintiä on hyvin monenlaista. Toimin etukäteen ylläpidolta saamieni ohjeiden mukaan näissä tilanteissa.
Tänään poistamieni viestien tausta ei ole mitenkään hämärä eikä "outo". Usko pois, ne eivät edusta palstan keskitasoakaan. Enkä katso että kenekään henkilöllisyyden selvittely kuuluu täällä kenekään oikeuksiin kirjoittajana. Tulen toimittamaan materiaaalin aikanaan ylläpitoon, siinä ei ole mitään hämärää. Materiaali koostuu poistamistani viesteistä.
Vilkkaalla palstalla on aina omat ongelmansa verrattuna hiljaisempiin. Tämä palsta on Eniron 7. vilkkain. Ei aivan mitätön saavutus! Mutta se tuo myös haittansa, joita en pysty kaikkia millään kitkemään. Olen vain ihminen.minun viestini, joissa kyseltiin jatkuvasti poistuvan viestin perään oli jotenkin syytä mielestäsi poistaa?
Turha sinulle on mitään järkeä puhua. Laita samaan koppiin HVN:n kanssa. - jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Vilkkaalla palstalla on aina omat ongelmansa verrattuna hiljaisempiin. Tämä palsta on Eniron 7. vilkkain. Ei aivan mitätön saavutus! Mutta se tuo myös haittansa, joita en pysty kaikkia millään kitkemään. Olen vain ihminen.Herjaus/solvaus jatkuvana toimintana vastaan jonkun kirjoittajan "henkilöllisyyden selvittely" joskus harvoin, ohimennen. Kumpi on pahempi???
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada. - sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
Puhuit tuosta tasapuolisesta viestien poistamisesta. Miten itse toteuttaisit sen tässä tilanteessa, jossa palstalta poistaa myös ylläpito, joka ei taatusti laske kumman puolen viesti on aika poistaa? Minä en ole kyennyt ratkaisemaan ongelmaa.
Eikö täällä kukaan ymmärrä, ettei se ole edes mahdollista sillä viestien poisto tapahtuu reaaliajassa eikä niitä voi "säilöä" odottamaan vuoroaan. - Hertha
sheriffanny kirjoitti:
Vilkkaalla palstalla on aina omat ongelmansa verrattuna hiljaisempiin. Tämä palsta on Eniron 7. vilkkain. Ei aivan mitätön saavutus! Mutta se tuo myös haittansa, joita en pysty kaikkia millään kitkemään. Olen vain ihminen.Esim. "Maailman menoa" -palsta on viime aikoina ollut tasottomampi kuin tämä, vaikka sielläkin on sheriffi. Johtuneeko siitä, että siellä on vieläkin enemmän mieskirjoittajia kuin täällä?
Täällä näkyy usein aivan erinomaisia, laajojakin analyyseja ja perusteellista pohdintaa.
Palstan naiset sietävät paljon enemmän kuin miehet. Ja niinhän se menee oikeassakin elämässä. Minkä me sille voimme? Kyllä meidän oikeassakin maailmassa täytyy selvitä omin avuin loanheitosta, häpäisyistä, rullaporraskuoleman toivotuksista jne. - jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Puhuit tuosta tasapuolisesta viestien poistamisesta. Miten itse toteuttaisit sen tässä tilanteessa, jossa palstalta poistaa myös ylläpito, joka ei taatusti laske kumman puolen viesti on aika poistaa? Minä en ole kyennyt ratkaisemaan ongelmaa.
Eikö täällä kukaan ymmärrä, ettei se ole edes mahdollista sillä viestien poisto tapahtuu reaaliajassa eikä niitä voi "säilöä" odottamaan vuoroaan.Selittelyn makua.
- sheriffanny
Herjaus/solvaus jatkuvana toimintana vastaan jonkun kirjoittajan "henkilöllisyyden selvittely" joskus harvoin, ohimennen. Kumpi on pahempi???
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Nyt puhut palturia. En ole ikinä kirjoittanut nimeäni tälle palstalle. Ei tulisi mieleenikään!
- sheriffanny
Hertha kirjoitti:
Esim. "Maailman menoa" -palsta on viime aikoina ollut tasottomampi kuin tämä, vaikka sielläkin on sheriffi. Johtuneeko siitä, että siellä on vieläkin enemmän mieskirjoittajia kuin täällä?
Täällä näkyy usein aivan erinomaisia, laajojakin analyyseja ja perusteellista pohdintaa.
Palstan naiset sietävät paljon enemmän kuin miehet. Ja niinhän se menee oikeassakin elämässä. Minkä me sille voimme? Kyllä meidän oikeassakin maailmassa täytyy selvitä omin avuin loanheitosta, häpäisyistä, rullaporraskuoleman toivotuksista jne.Yksilökohtaiset erot ovat huikeat. Mutta kokonaisuutena on varmaan noin, kuten sanot: Naiset sietävät enemmän.
Todellakin nämä laajat analyysit aiheesta olisivat tervetulleita jatkossakin. Mieluummin kuin nämä henkilöllisuuksien puinnit, jotkä säännötkin kieltävät.
Aina kaikki olisi helppoa, jos yhteinen etu olisi kaikkien intresseissä ja kaikki noudattaisivat sääntöjä. - jorojukka-kukka
Herjaus/solvaus jatkuvana toimintana vastaan jonkun kirjoittajan "henkilöllisyyden selvittely" joskus harvoin, ohimennen. Kumpi on pahempi???
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Mutta se feminismivastainen HENKILÖ, josta nyt koko ajan on ollut puhe, on kirjoittanut koko nimensä aikoinaan palstalle. Muisti toimii edelleen, siinä ei ole mitään vikaa.
- sheriffanny
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Mutta etkö sanonut että se feminisminvastainen henkilö olen minä?
Vai olenko nyt aivan ymmärtänyt väärin? Kieltämättä näissä sekoaa jo välillä itsekin. - sheriffanny
Selittelyn makua.
Aina tulee tilanteita, jotka on mieluummin selvitettävä kuin annettava ristiriitojen kasautua ja odottaa vaan räjähdystä.
- jorojukka-kukka
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Mutta sitähän täällä on iät ajat pähkäilty. Toivoisin, että se et ole sinä. Mutta tottakai epäilyksiä syntyy, jos yhteen tiettyyn henkilöön liittyy aina tulosi palstalle. Nimittäin tänäänkään häntä EI näkynyt palstalla, mutta muutamassa minuutissa kuulemma häneen liittyvät viestit poistettiin. Ja itsekin olin tunnistavani hänet juuri tässä ketjussa. No ehkä hän heti valittaa sinulle ja sinä olet toimintavalmiudessa. Jotenkin näin sen täytyy olla, muutenhan tämän tyyppinen ei voi olla enää sattumaa.
- sheriffanny
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Ymmärrän täysin, että epäilyksiä syntyy. Mutta palstalle tuloni ei ollut mikään minuuttijuttu, vaan ilmoituksen jälkeen oli viestin perään kertynyt jo ketju ennen kuin poistin sen. Liioittelua on ilmassa.
En mielestäni edelleenkään tehnyt muuta kuin työtäni, joka minulle on uskottu. Sillä tavoin kun uskon se oikein olevan.
En liiku usein palstalla muuten kuin poistojen yhteydessä. Minun on ollut mahdoton poistaa viestejä viime aikoina (jo viikkoja), koska Eniron tekemien uudistusten vuoksi "työkaluni" on ollut toimimaton. Mutta se on jäänyt nyt taakse. - jorojukka-kukka
muutos..... kirjoitti:
Kylläpäs on Halosen kuvaa retusoitu, varmaan ad:lta mennyt yli kuukausi tuohon aikaansaannokseen.Eikä edes hyvä vieläkään.
Onko muka Niinistö tuon näköinen todellisuudessa kuin tuossa kuvassa??? Ei ole. Kyllä kuvankäsittelijältä on mennyt varmaankin koko viime vuosi, että on saanut tuon tuloksen aikaan. :)
- sheriffanny
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Voisiko asia olla niinkin, että palstalle tuloni huomataan vain, mikäli samalla on puitu "yhden tietyn henkilön" henkilöllisyyttä tai muuta häneen liittyvää?
Jos poistelen muita juttuja (kuten tänäänkin), kukaan ei huomaa. Tai ainakaan siitä ei synny samalaista debattia. - jorojukka-kukka
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Ei kai tässä auta muu kuin uskoa, koska niin sanot. Pitänee sitten luottaa tuohon 2. päätelmään eli että ko. henkilö valittaa sinulle ja sinä tulet paikalle.
Hyvää yötä! sheriffanny kirjoitti:
Eikö täällä kukaan ymmärrä, ettei se ole edes mahdollista sillä viestien poisto tapahtuu reaaliajassa eikä niitä voi "säilöä" odottamaan vuoroaan.En tiedä. Minä näen asiat vain kirjoittelijan näkökulmasta, olen siinäkin laiskahko. Ongelma on olemassa sen ymmärän, etenkin kun viestien poistot käyvät aina sinun piikkiisi. Lisäksi on vielä oma toiminen sensuuri jonka merkitystä ei voi väheksyä -sitäkään. Satunnaista aktiivisemalle lukijalle ja osallistujalle syntyy todella erikoinen mielikuva tästä kaikesta.
Toki se ymmäretään ettei viestejä kannata edes kovin myöhään poistaa, eikä asiatonta viestiä voi paikalleen jättää. Sitä on sen sijaan vaikeaa ymmärtää, jos poistoja tapahtuu tapahtumistaan ja mitään perusteita ei tälle toiminalle pysty näkemään. Silloin syntyy käsitys mielivallasta ja se ei ole kiva ajatus. Tarkoituksen ei tosin ollut nostaa sinua syytettyjen penkille.
PS. Minä olen tainnut arvella sinua ajattelutavaltasi feministiseksi, jos olet arvailijan henkilöstä kiinnostunut. Tämä tapahtui joskun urasi alkuaikoina. En ole nähnyt syytä käsitystäni muuttaa.- jorojukka-kukka
Ja ko. HENKILÖ ON aikoinaan ITSE kirjoittanut palstalle oman etu ja sukunimensä. Eli mitä henkilöllisyyden selvittelyä tässä enää tarvitaan. :D Arvailut, onko hän sheriffi itse, eivät kai maata kaada.Ei viestien poistoja niin huomaakaan, mutta tarkoitinkin juuri sinun henkilökohtaista ilmestymistäsi palstalle, niin sitä ei tapahdu kuin ko. henkilön kanssa tapahtuneessa yhteenotossa.
- sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
En tiedä. Minä näen asiat vain kirjoittelijan näkökulmasta, olen siinäkin laiskahko. Ongelma on olemassa sen ymmärän, etenkin kun viestien poistot käyvät aina sinun piikkiisi. Lisäksi on vielä oma toiminen sensuuri jonka merkitystä ei voi väheksyä -sitäkään. Satunnaista aktiivisemalle lukijalle ja osallistujalle syntyy todella erikoinen mielikuva tästä kaikesta.
Toki se ymmäretään ettei viestejä kannata edes kovin myöhään poistaa, eikä asiatonta viestiä voi paikalleen jättää. Sitä on sen sijaan vaikeaa ymmärtää, jos poistoja tapahtuu tapahtumistaan ja mitään perusteita ei tälle toiminalle pysty näkemään. Silloin syntyy käsitys mielivallasta ja se ei ole kiva ajatus. Tarkoituksen ei tosin ollut nostaa sinua syytettyjen penkille.
PS. Minä olen tainnut arvella sinua ajattelutavaltasi feministiseksi, jos olet arvailijan henkilöstä kiinnostunut. Tämä tapahtui joskun urasi alkuaikoina. En ole nähnyt syytä käsitystäni muuttaa.Jättäisin ajattelutapani omaksi tiedokseni, sillä sanon kumman tahansa, olen toisen osapuolen mielestä sopimaton hommaani. Toki saat arvailla, ei tuo minua loukkaa.
Vielä kaksi yötä ja sitten päästään äänestämään!
Oikein hyvää (ensimmäistä) yötä! :) - hierarkia liian syvä
Hertha kirjoitti:
Kuka on härmänakka? Käytätkö asiatonta, ei-feminististä kieltä? Poistettava!
Sanoit : Mieluummin kuin nämä henkilöllisuuksien puinnit, jotkä säännötkin kieltävät.
Mitä ihmeen väliä sillä on arvaileeko keskustelijat huvikseen onko nimimerkki 'Nille' sama kirjoittaja kuin 'Nalle' tai jopa 'Nölle'? Nehän ovat vain nimimerkkejä, eivätkä siten yksityisluonteista tietoa. Toinen asia on, jos puhuttais vaikka julkisuuden henkilöstä, jonka kaikki tuntee.
Jos joku on niin pölvästi, anteeksi nyt vaan, että tulee kertoneeksi oikean nimensä palstalla (mitä ainakaan minä en edes ole tiennyt saati nähnyt) niin voi kyllä pikkusen syyttää myös itseään varomattomuudesta. Ehkä tälläisen henkilön olisi syytä harkita uutta alkua ja rekisteröidä uusi nimimerkki.
Ja minuakin kieltämättä ihmetyttää se että johonkin nimimerkkiin kohdistuvat 'arvostelut' tai pienet piikit poistetaan heti, (varsinkin kun henkilö itsekin loukkaa muita omalla kielenkäytöllään) kun taas reilusti rumempaa kieltä käytetyissä viesteissä jotain toista nimimerkkiä kohtaan ei poisteta. - saleN
Onko muka Niinistö tuon näköinen todellisuudessa kuin tuossa kuvassa??? Ei ole. Kyllä kuvankäsittelijältä on mennyt varmaankin koko viime vuosi, että on saanut tuon tuloksen aikaan. :)
retusoidaan jo kolmatta vuotta eikä vieläkään ilkiä laittaa näkösälle. Kiäh Kiäh DDD
- itsellesi
hierarkia liian syvä kirjoitti:
Sanoit : Mieluummin kuin nämä henkilöllisuuksien puinnit, jotkä säännötkin kieltävät.
Mitä ihmeen väliä sillä on arvaileeko keskustelijat huvikseen onko nimimerkki 'Nille' sama kirjoittaja kuin 'Nalle' tai jopa 'Nölle'? Nehän ovat vain nimimerkkejä, eivätkä siten yksityisluonteista tietoa. Toinen asia on, jos puhuttais vaikka julkisuuden henkilöstä, jonka kaikki tuntee.
Jos joku on niin pölvästi, anteeksi nyt vaan, että tulee kertoneeksi oikean nimensä palstalla (mitä ainakaan minä en edes ole tiennyt saati nähnyt) niin voi kyllä pikkusen syyttää myös itseään varomattomuudesta. Ehkä tälläisen henkilön olisi syytä harkita uutta alkua ja rekisteröidä uusi nimimerkki.
Ja minuakin kieltämättä ihmetyttää se että johonkin nimimerkkiin kohdistuvat 'arvostelut' tai pienet piikit poistetaan heti, (varsinkin kun henkilö itsekin loukkaa muita omalla kielenkäytöllään) kun taas reilusti rumempaa kieltä käytetyissä viesteissä jotain toista nimimerkkiä kohtaan ei poisteta."Mitä ihmeen väliä sillä on arvaileeko keskustelijat huvikseen onko nimimerkki 'Nille' sama kirjoittaja kuin 'Nalle' tai jopa 'Nölle'? Nehän ovat vain nimimerkkejä, eivätkä siten yksityisluonteista tietoa. Toinen asia on, jos puhuttais vaikka julkisuuden henkilöstä, jonka kaikki tuntee. "
Millaista hupia se olisi esim. sinulle, jos henkilöösi kohdistuisi jatkuva vaino?
Entä mikä yhteiskunnallisesti tärkeä kysymys naisten asemasta piiloutuu tähän "arvailuun"? Miksi tämä on ainoa aihe palstalla joka puhuttaa loputtomasti? - jorojukka-kukka
itsellesi kirjoitti:
"Mitä ihmeen väliä sillä on arvaileeko keskustelijat huvikseen onko nimimerkki 'Nille' sama kirjoittaja kuin 'Nalle' tai jopa 'Nölle'? Nehän ovat vain nimimerkkejä, eivätkä siten yksityisluonteista tietoa. Toinen asia on, jos puhuttais vaikka julkisuuden henkilöstä, jonka kaikki tuntee. "
Millaista hupia se olisi esim. sinulle, jos henkilöösi kohdistuisi jatkuva vaino?
Entä mikä yhteiskunnallisesti tärkeä kysymys naisten asemasta piiloutuu tähän "arvailuun"? Miksi tämä on ainoa aihe palstalla joka puhuttaa loputtomasti?Ihan faktisesti ottaen minuun on kohdistunut vaino tällä palstalla. Kehenkään muuhun se ei ole sitten kohdistunutkaan. On vain niin, että eräs toinen henkilö tällä palstalla jatkuvasti väittää olevansa vainon kohteena, jos esim. minä esitän hänelle kiperiä kysymyksiä. Mutta herrantähden, eihän se ole vainoa, vaan tiukkasanaista keskustelua, jossa osaltaan on myös huumoria aimo annos mukana. No eihän noita ko. kirjoittajan viestejä voisi millään huumoritta ottaakaan, en ainakaan minä, niin voimakasta naisvihaa ne sisältävät.
Jatkuva pilkka, jota taas minä saan osakseni, on aivan eri kategoriaan kuuluvaa, mutta ero on siinä, että ko. henkilö on erittäin herkkähipiäinen ja minä erittäin kovapintainen. Osin kovapintaisuuteen varustauduin jo ensimmäisenä palstailtanani, kun keskustelin nimimerkkien Jack ja Helmi-y:n kanssa.
On hyvä, jos käydään tämä asia täällä kerrankin kunnolla läpi ja lopetetaan sitten turhanaikainen henkilöön käyvä vaino ja turhanaikainen huomiohakuinen "apua, mua kiusataan" rutina. Yritetään kasvaa aikuisiksi jokainen tahollamme. Mi-yes on jo aloittanut positiivisen suuntauksen...otetaan hänestä mallia.
Ja poistojen suhteen pitää alkaa TASA-PUOLINEN kehitys. Ei ole oikein, että palstamme sheriffi on rähmällään feminismivastaisia kirjoittajia kohtaan. Sheriffin työ on kovaa, ei siinä kiitosta tule, mutta tasapuolisuudesta on se hyöty, että lopulta kumpikin leiri pystyy kunnioittamaan työn suorittajaa. - kuitenkin
Ihan faktisesti ottaen minuun on kohdistunut vaino tällä palstalla. Kehenkään muuhun se ei ole sitten kohdistunutkaan. On vain niin, että eräs toinen henkilö tällä palstalla jatkuvasti väittää olevansa vainon kohteena, jos esim. minä esitän hänelle kiperiä kysymyksiä. Mutta herrantähden, eihän se ole vainoa, vaan tiukkasanaista keskustelua, jossa osaltaan on myös huumoria aimo annos mukana. No eihän noita ko. kirjoittajan viestejä voisi millään huumoritta ottaakaan, en ainakaan minä, niin voimakasta naisvihaa ne sisältävät.
Jatkuva pilkka, jota taas minä saan osakseni, on aivan eri kategoriaan kuuluvaa, mutta ero on siinä, että ko. henkilö on erittäin herkkähipiäinen ja minä erittäin kovapintainen. Osin kovapintaisuuteen varustauduin jo ensimmäisenä palstailtanani, kun keskustelin nimimerkkien Jack ja Helmi-y:n kanssa.
On hyvä, jos käydään tämä asia täällä kerrankin kunnolla läpi ja lopetetaan sitten turhanaikainen henkilöön käyvä vaino ja turhanaikainen huomiohakuinen "apua, mua kiusataan" rutina. Yritetään kasvaa aikuisiksi jokainen tahollamme. Mi-yes on jo aloittanut positiivisen suuntauksen...otetaan hänestä mallia.
Ja poistojen suhteen pitää alkaa TASA-PUOLINEN kehitys. Ei ole oikein, että palstamme sheriffi on rähmällään feminismivastaisia kirjoittajia kohtaan. Sheriffin työ on kovaa, ei siinä kiitosta tule, mutta tasapuolisuudesta on se hyöty, että lopulta kumpikin leiri pystyy kunnioittamaan työn suorittajaa.kysyen, kuten seriffi eilen, miten toteutetaan tasapuolinen viestien poistaminen? Luulenpa että tasapuolisuutta ei voi olla kuin poistamatomuudessa.
Kehitys kulkee sitä rataa kuin se kulkee, eikä se aina noudata tasa-arvoja.
Siltä 'puolelta' poistuu enemmän joka enemmän vittuilee, tuohan on aivan selvä asia. kuitenkin kirjoitti:
kysyen, kuten seriffi eilen, miten toteutetaan tasapuolinen viestien poistaminen? Luulenpa että tasapuolisuutta ei voi olla kuin poistamatomuudessa.
Siltä 'puolelta' poistuu enemmän joka enemmän vittuilee, tuohan on aivan selvä asia.Täällä on saanut aivan rauhassa "kukkia" jopa nimellä/nimen väännöllä oleva ketjujen sarja. Ketjujen aloitus, joka kohteena on yksi kirjoittaja on kiusallinen, sen saaman huomion vuoksi. Henkilöön käyvää kettuilua harastetaan enemän feministejä vastaan, kuin heidän toimestaan. Tämä asia on helposti tarkistettavissa viestejä lukemalla.
- nakero
Ihan faktisesti ottaen minuun on kohdistunut vaino tällä palstalla. Kehenkään muuhun se ei ole sitten kohdistunutkaan. On vain niin, että eräs toinen henkilö tällä palstalla jatkuvasti väittää olevansa vainon kohteena, jos esim. minä esitän hänelle kiperiä kysymyksiä. Mutta herrantähden, eihän se ole vainoa, vaan tiukkasanaista keskustelua, jossa osaltaan on myös huumoria aimo annos mukana. No eihän noita ko. kirjoittajan viestejä voisi millään huumoritta ottaakaan, en ainakaan minä, niin voimakasta naisvihaa ne sisältävät.
Ja poistojen suhteen pitää alkaa TASA-PUOLINEN kehitys. Ei ole oikein, että palstamme sheriffi on rähmällään feminismivastaisia kirjoittajia kohtaan. Sheriffin työ on kovaa, ei siinä kiitosta tule, mutta tasapuolisuudesta on se hyöty, että lopulta kumpikin leiri pystyy kunnioittamaan työn suorittajaa.Olet lahjakas ruikuttaja. Erittäin lahjakas.
Ei ole miehekästä ruikuttaa. Pois palstalta jos meno hirvittää. - sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
Täällä on saanut aivan rauhassa "kukkia" jopa nimellä/nimen väännöllä oleva ketjujen sarja. Ketjujen aloitus, joka kohteena on yksi kirjoittaja on kiusallinen, sen saaman huomion vuoksi. Henkilöön käyvää kettuilua harastetaan enemän feministejä vastaan, kuin heidän toimestaan. Tämä asia on helposti tarkistettavissa viestejä lukemalla.
Mielestäni olisi kaikkein viisainta että kaikki kettuilu puolin ja toisin lopetaan heti omalta kohdalta. SIIS VÄLITTÖMÄSTI. Että jokainen pitää huolen siitä omasta navasta ja seuraa "silmä kovana" ettei itse tule tehneeksi mitään sääntöjen vastaista.
Näin vilkkaan palstan vartiointi ja jälkisenrurointi olisi kokopäivätyötä. Eniro ei kuitenkaan ole ainakaan toistaiseksi nähnyt tarvetta valvojien palkkaamiseen. Kuten ei myöskään ennakkosensuuriin, jonka puolesta jälleen liputin sähköpostissani ylläpitoon.
Ennakkosensuurissahan kaikki palstalle kuulumaton (aiheeseen liittymätön) sensuroidaan, TV-chattien tapaan. Vaikkapa sitten yhdestä kirosanasta. Tittelityy kirjoitti:
Täällä on saanut aivan rauhassa "kukkia" jopa nimellä/nimen väännöllä oleva ketjujen sarja. Ketjujen aloitus, joka kohteena on yksi kirjoittaja on kiusallinen, sen saaman huomion vuoksi. Henkilöön käyvää kettuilua harastetaan enemän feministejä vastaan, kuin heidän toimestaan. Tämä asia on helposti tarkistettavissa viestejä lukemalla.
Uskon syynä kylläkin olevan Joro-jukka Kukan mainitseman kovapintaisuuden. Feministit eivät niin herkästi käy kantelemassa ylläpitoon tai seriffille.
- jorojukka-kukka
kuitenkin kirjoitti:
kysyen, kuten seriffi eilen, miten toteutetaan tasapuolinen viestien poistaminen? Luulenpa että tasapuolisuutta ei voi olla kuin poistamatomuudessa.
Siltä 'puolelta' poistuu enemmän joka enemmän vittuilee, tuohan on aivan selvä asia.Juuri siinähän se vääryys on, että siltä puolelta JOKA ENITEN VITTUILEE, VIESTIT EIVÄT POISTU.
- sheriffanny
Tittelityy kirjoitti:
Uskon syynä kylläkin olevan Joro-jukka Kukan mainitseman kovapintaisuuden. Feministit eivät niin herkästi käy kantelemassa ylläpitoon tai seriffille.
Mainitsemasi kovapintaisuus ei välttämättä ole eduksi. Näen sen tuhoavana voimana tällaisissa ympyröissä.
Mitä tahansa ei tule sietää. - jorojukka-kukka
nakero kirjoitti:
Olet lahjakas ruikuttaja. Erittäin lahjakas.
Ei ole miehekästä ruikuttaa. Pois palstalta jos meno hirvittää.Mitenkä tällä palstalla asiat käännetään nurin niskoin.
- jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Mainitsemasi kovapintaisuus ei välttämättä ole eduksi. Näen sen tuhoavana voimana tällaisissa ympyröissä.
Mitä tahansa ei tule sietää.No mitä teet, kun palstanikkarit heittävät lokaa päivästä toiseen, eikä ylläpito sinä sheriffinä niitä poista???????
Jokainen asiaton viesti maininta tulee kuulemma myös sinun tiedoksesi. sheriffanny kirjoitti:
Mielestäni olisi kaikkein viisainta että kaikki kettuilu puolin ja toisin lopetaan heti omalta kohdalta. SIIS VÄLITTÖMÄSTI. Että jokainen pitää huolen siitä omasta navasta ja seuraa "silmä kovana" ettei itse tule tehneeksi mitään sääntöjen vastaista.
Näin vilkkaan palstan vartiointi ja jälkisenrurointi olisi kokopäivätyötä. Eniro ei kuitenkaan ole ainakaan toistaiseksi nähnyt tarvetta valvojien palkkaamiseen. Kuten ei myöskään ennakkosensuuriin, jonka puolesta jälleen liputin sähköpostissani ylläpitoon.
Ennakkosensuurissahan kaikki palstalle kuulumaton (aiheeseen liittymätön) sensuroidaan, TV-chattien tapaan. Vaikkapa sitten yhdestä kirosanasta.Olen kanssasi tästä samaa mieltä. Niin viihdyttäviä kuin jotkut verbaalisesti lahjakkaiden ihmisten sanailut ovatkin. Ennakkosensuuriin en oikein usko, varmaan monen kirjoittajan motivaatio laskee, jos tietää sanailunsa sisällön päätyvän sensorin pöydälle. Ennakkosensuuri on myöskin kokopäivätyötä toimiakseen kunnolla.
En ole itse joutunut juurikaan kettuilun kohteeksi, joten olen siltä osin jäävi. Rankkaa kielenkäyttöä käyttävät lähinnä kärsivät tästä pulmasta. Toisaalta siinä on; "sitä saa mitä tilaa" fiilis ja mitä siitä.- sheriffanny
sheriffanny kirjoitti:
Mitä tahansa ei tule sietää.Kun regoin saan selittää viikon tekemisiäni sen jälkeen - sillä yllätys,yllätys reagoin jonkun kannalta väärään valitukseen. Jostain syystä tuntuu erittäin kohtuuttomalta tällä hetkellä tämä tilanne.
Ei minua tai ylläpitoakaan voi vaatia toimimaan 24/7 suojakilpenä kaikille henkilöille.
Loka loppuu, kun lopettaa niihin vastaamisen. Puhuu vain asiaa. Ja seuraa oman käytöksensä. Millään muulla ei SAA olla väliä.
Tämä on ainoa neuvo joka toimii 100%:sesti. - jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Mitä tahansa ei tule sietää.Tottakai kun olet kahden leirin välissä, saat moitteita kummaltakin poistoista. Mutta toki käytät omaa harkintaasi ja poistat vain törkeimmät tulivatpa ne sitten kummalta puolelta tahansa.
Nyt on tilanne se, että feminismivastaisten törkykirjoitukset saavat olla ja jäädä ja jokaiseen pikkurisahdukseen, feministien puolelta, puututaan. En ollenkaan epäile, etteikö feminismivastaiset ole TODELLA JYRÄÄVÄÄ PORUKKAA. Näkyyhän se täälläkin, mutta sheriffin homma on sellainen, ettei tekemisiään tarvitse selitellä, KUN SYDÄMESSÄÄN ON TEHNYT OIKEAN PÄÄTÖKSEN. Feminismivastaisten vaikutuksille ei tarvitse olla ollenkaan altis. Sanoo vaan, että TÖRKEYKSIÄ PALSTALLA EN SIEDÄ ja piste. Se on siinä. - jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Mitä tahansa ei tule sietää.Ei siis tarvitse noudattaa äänekkäimmän lakia, eikä tarvitse alkaa "erikoissuojelemaan" ketään. Sellainen ei ole sheriffin hommaa.
- Jack
kuulehan kirjoitti:
Mitä mieltä olet tästä lukemastasi? Oliko kuinka fiksua? Mitäs jos kaikista muistakin pitäisi saada esittää noita älyttömyyksiä ilman että seriffi saa niihin puuttua KUN niistä ilmotetaan?Härmän Vapaa pahotteli vaan Marian onnettomuutta ja toivoi ettei käsi mennyt. En nähnyt mollaamista, sen härmä sanoi että on tallentanut koko ketjun ja sen saa häneltä kun pyytää sähköpostilla että jokainenn voi itse lukea onko siinä jotain sensuroitavaa. Sekin viesti poistetttiin. Luulen että Cismalle on käynyt samoin.
- jorojukka-kukka
Jack kirjoitti:
Härmän Vapaa pahotteli vaan Marian onnettomuutta ja toivoi ettei käsi mennyt. En nähnyt mollaamista, sen härmä sanoi että on tallentanut koko ketjun ja sen saa häneltä kun pyytää sähköpostilla että jokainenn voi itse lukea onko siinä jotain sensuroitavaa. Sekin viesti poistetttiin. Luulen että Cismalle on käynyt samoin.
Katohan, Jack, ihan itse. ;)
- sheriffanny
Jack kirjoitti:
Härmän Vapaa pahotteli vaan Marian onnettomuutta ja toivoi ettei käsi mennyt. En nähnyt mollaamista, sen härmä sanoi että on tallentanut koko ketjun ja sen saa häneltä kun pyytää sähköpostilla että jokainenn voi itse lukea onko siinä jotain sensuroitavaa. Sekin viesti poistetttiin. Luulen että Cismalle on käynyt samoin.
Poistettavaksi tarkoitettu viesti oli vastaus "Nainen25v":n aloitukseen. Eikä sitä ollut kirjoittanut Maria-niminen eikä myöskään Harman.vapaa.nainen.
Ilmoituksen tullessa se oli linkitetty väärään paikkaan ja aluksi poistin väärän viestin samasta ketjusta, kaksi viestiä alemman. Vahinkoa ei syntynyt, sillä oikean poistaessani joka tapauksessa olisi tuokin viesti poistunut.
Enään en jaksa puida tätä. Tässä on minikärpäsestä tehty nyt mammuttihärkänen. - jorojukka-kukka
sheriffanny kirjoitti:
Poistettavaksi tarkoitettu viesti oli vastaus "Nainen25v":n aloitukseen. Eikä sitä ollut kirjoittanut Maria-niminen eikä myöskään Harman.vapaa.nainen.
Ilmoituksen tullessa se oli linkitetty väärään paikkaan ja aluksi poistin väärän viestin samasta ketjusta, kaksi viestiä alemman. Vahinkoa ei syntynyt, sillä oikean poistaessani joka tapauksessa olisi tuokin viesti poistunut.
Enään en jaksa puida tätä. Tässä on minikärpäsestä tehty nyt mammuttihärkänen.MIKSI puutuit tähän "minikärpäseen" alun pitäenkään???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2183265- 582766
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk172419Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I192396Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve631859Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841820Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401802Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161779Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.841622Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65945