Rekattu

mi-yok

Tuli luettua sivua, ja rekattu on nimmari.

Pthyi, pthyi, pthyi!

71

2735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja teretulemast rekisteröityjen "klaaniin" ja palstoille.. =D

• mi-yok

Kiitos, varmaan olet sinakin helvetin vastenmielinen tyyppi?

• mi-yok kirjoitti:

Kiitos, varmaan olet sinakin helvetin vastenmielinen tyyppi?

niin kait mä sitten olen.. Mistäs sitä koskaan tietää, makunsa kullakin..

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

niin kait mä sitten olen.. Mistäs sitä koskaan tietää, makunsa kullakin..

Pthyi, pthyi, pthyi!

Ihan tosi, tuli luettua palstaa, onko palsta sinun makuun meneva?

Hyi h.....

• sopii paremmin kuin se entinen.

• mi-yok

Pthyi, pthyi, pthyi!

• nut-tu

Pthyi.

Mutta oon tässä todennut, että sinullakin on näköjään paikkasi tällä palstalla :)

• mi-yok

Ala tule liian lahelle!

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Ala tule liian lahelle!

Läähätän perässäsi nämä viimeiset päivät...

• mi-yok
        nut-tu kirjoitti:

Läähätän perässäsi nämä viimeiset päivät...

Yak, yak ,yak!

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Yak, yak ,yak!

Ikävä sinuakín tulee :D

• Nari_Säre
        nut-tu kirjoitti:

Ikävä sinuakín tulee :D

...nyt sitä sosiaalista tms. evoluutiota, tai alalajiutumista... ainakin tuon kielen taholta.

Ikään kuin lyhyemmillä ilmaisuilla saadaan herätettyä äidillinen tunne nuorta kirjoittajaa kohtaan, mitä ennen?

• mi-yok
        Nari_Säre kirjoitti:

...nyt sitä sosiaalista tms. evoluutiota, tai alalajiutumista... ainakin tuon kielen taholta.

Ikään kuin lyhyemmillä ilmaisuilla saadaan herätettyä äidillinen tunne nuorta kirjoittajaa kohtaan, mitä ennen?

...akateeminen viisas ihminen voi pulustaa, mitenkaan, tata palkstan tasoa?

En nyt vaita etta puolustat, mutta eiko ole vastenmelista?

• Nari_Säre
        mi-yok kirjoitti:

...on viihdettä.

Tämä on sitä nykyajan rumarellumareimeininkiä, johon semmoiset nirppanokka gyltyrellit vain syljeskelevät, kun taas jätkä sen kun porskuttaa, niin sanoakseni.

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...on viihdettä.

Tämä on sitä nykyajan rumarellumareimeininkiä, johon semmoiset nirppanokka gyltyrellit vain syljeskelevät, kun taas jätkä sen kun porskuttaa, niin sanoakseni.

Kyllä minäkin rakiä osaan, jos kerran toisetki :)

Mitä isot edella, sitä pienet perässä...

• mi-yok
        Nari_Säre kirjoitti:

...on viihdettä.

Voin lyoda satasen vetoa etta Tittelityy on kuullut "nirppanokka gyltyrelleista" 60-luvulla Savon torilla.

Oli miten oli.

Vastenmielista!!

• Nari_Säre
        nut-tu kirjoitti:

Kyllä minäkin rakiä osaan, jos kerran toisetki :)

Mitä isot edella, sitä pienet perässä...

...jostain syystä sinua ylisivistyneenä nirppiksenä koskaan pitänytkään.

Mutta ei saa näyttää nuorisolle silti ylenmäärin huonoja tapoja, kuitenskaan.

• Nari_Säre
        mi-yok kirjoitti:

Voin lyoda satasen vetoa etta Tittelityy on kuullut "nirppanokka gyltyrelleista" 60-luvulla Savon torilla.

Oli miten oli.

Vastenmielista!!

...alkaakin tekstuaalisesti kuulostamaan, ei vielä tee sinusta Jörn Donneria.

Valitettavasti.

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Oli miten oli.

Vastenmielista!!

"nirppanokka gyltyrelleista"...
        Kuka tuollaista nyt ees viittii noteerata.

• mi-yok kirjoitti:

toki tiedä miten PULUSTAA, otetaan kiinni muutama pulu jostain torin laidalta ja..? Kerros sä..? Mutta tiedän miten puolustaa.. Ja mikä on sun veruke? Rekisteröidyit ja kirjoittelet vain tänne..? Eli ei voi elää tän kanssa, muttei ilmankaan??

• Nari_Säre
        mi-yok kirjoitti:

Oli miten oli.

Vastenmielista!!

...narilta pesee heti piikkiä, jos joku meinaa mennä henkilökohtaisuuksiin feministikirjoittajien kanssa, ja karautan heti puolustamaan!

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...jostain syystä sinua ylisivistyneenä nirppiksenä koskaan pitänytkään.

Mutta ei saa näyttää nuorisolle silti ylenmäärin huonoja tapoja, kuitenskaan.

Mutta joskus mummoakin lapsettaa :DDD

• mi-yok
        Nari_Säre kirjoitti:

...alkaakin tekstuaalisesti kuulostamaan, ei vielä tee sinusta Jörn Donneria.

Valitettavasti.

Olen samaa mielta!

• mi-yok
        nut-tu kirjoitti:

"nirppanokka gyltyrelleista"...
        Kuka tuollaista nyt ees viittii noteerata.

Pthyi, pthyi, pthyi.

• nut-tu
        johtajatar1 kirjoitti:

toki tiedä miten PULUSTAA, otetaan kiinni muutama pulu jostain torin laidalta ja..? Kerros sä..? Mutta tiedän miten puolustaa.. Ja mikä on sun veruke? Rekisteröidyit ja kirjoittelet vain tänne..? Eli ei voi elää tän kanssa, muttei ilmankaan??

Ei saa takertua kirjoitusvirheisiin :)

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

Shefu, poista asiaton viesti!

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Pthyi, pthyi, pthyi.

...

• nut-tu kirjoitti:

Ei saa takertua kirjoitusvirheisiin :)

pakko.. Vähän.. *korvat ihan vain vähän luimulla, mutta luimulla kuitennii*

• Kurre_Orava
        mi-yok kirjoitti:

Oli miten oli.

Vastenmielista!!

Noh mutta ammattimiehelle satanen on pikkuraha joka menee tasokkaassa ravintolassa jo narikka maksuun.

Ollaksesi vakuuttava tuossa vedonlyönnissä sinun pitäisi laittaa panokseksi jokin summa joka on sinullekin rahaa.

Vaikkapa 1000€?

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...narilta pesee heti piikkiä, jos joku meinaa mennä henkilökohtaisuuksiin feministikirjoittajien kanssa, ja karautan heti puolustamaan!

iso ruksi tuli seinään. Hyvin toimittu Nari :)

• mi-yok
        nut-tu kirjoitti:

...

Kutsu romujukka apuun, alat olla "vaittelyssa" haviolla!

• nut-tu
        johtajatar1 kirjoitti:

pakko.. Vähän.. *korvat ihan vain vähän luimulla, mutta luimulla kuitennii*

on vain pakko :D
        Minulla se sarvipää istuu tukevasti olkapäälllä tällä hetkeööä...
        Pitäis vaan jatkaa pakkaamista... :)

• mi-yok kirjoitti:

Shefu, poista asiaton viesti!

kukaan muu ole asiaton kuin sä.. Itse kirjoitit pulustaa ja kysyin, että mitäs se on.. Ja jos palsta on niiiiin kamala niin miksi sä sit hengailet täällä..?

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Kutsu romujukka apuun, alat olla "vaittelyssa" haviolla!

Huhuilin ja huutelin täällä romujukkaa, mutta kukaan ei kuullu. Lapset kattoo mua ku pöljää ja ihmettelee, mitä minä oikein metelöin.

Ei siis tuo neuvo auttanut. Olisiko muita hyviä ohjeita?

• Nari_Säre
        Kurre_Orava kirjoitti:

Noh mutta ammattimiehelle satanen on pikkuraha joka menee tasokkaassa ravintolassa jo narikka maksuun.

Ollaksesi vakuuttava tuossa vedonlyönnissä sinun pitäisi laittaa panokseksi jokin summa joka on sinullekin rahaa.

Vaikkapa 1000€?

...opintotuesta se on kuitenkin ihan merkittävä raha.

Ja sillä saa kuitenkin aika monta tuoppiakin.

Mutta epäilen, että maksaisiko, jos sattuisi häviämään - opiskeluaikojen vedonlyöjäheput tunnetaan.

• mi-yok
        Kurre_Orava kirjoitti:

Vaikkapa 1000€?

Kurre, palstan teddykarhu, hei. Kaikki TIETAA jo etta sulla on fyrkkaa, oma talo, autoja, kova mimmi, kohta oma osakeyhtio ja niin edespain.

Mutta rehellisesti, Nari eilenkin kertoi etta oli huono duunipaiva, tanaan tuli taallakin takapakkia, eli joudun tiputtamaan vetoni YHTEEN EUROON!

• Nari_Säre
        nut-tu kirjoitti:

iso ruksi tuli seinään. Hyvin toimittu Nari :)

...onhan feministit sen verran herttasia (taas täällä hertan selän takana...) ettei niitä voi olla vähän ritarillisesti puolustelemattakin, kun räkäyökkejä meinaa koukata taistelutantereelle... :-)

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

kukaan muu ole asiaton kuin sä.. Itse kirjoitit pulustaa ja kysyin, että mitäs se on.. Ja jos palsta on niiiiin kamala niin miksi sä sit hengailet täällä..?

Kot kot kot

• Kurre_Orava
        mi-yok kirjoitti:

Kurre, palstan teddykarhu, hei. Kaikki TIETAA jo etta sulla on fyrkkaa, oma talo, autoja, kova mimmi, kohta oma osakeyhtio ja niin edespain.

Mutta rehellisesti, Nari eilenkin kertoi etta oli huono duunipaiva, tanaan tuli taallakin takapakkia, eli joudun tiputtamaan vetoni YHTEEN EUROON!

Cut your hair and get a real job...

No perkkeles, velaksi minäkin sen olisin joutunut ottamaan mutta imagosta on pidettävä kiinni. :D

• mi-yok
        nut-tu kirjoitti:

Huhuilin ja huutelin täällä romujukkaa, mutta kukaan ei kuullu. Lapset kattoo mua ku pöljää ja ihmettelee, mitä minä oikein metelöin.

Ei siis tuo neuvo auttanut. Olisiko muita hyviä ohjeita?

Jos et onnistunut, minkas sille voi.

Nuttu is fired.

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...onhan feministit sen verran herttasia (taas täällä hertan selän takana...) ettei niitä voi olla vähän ritarillisesti puolustelemattakin, kun räkäyökkejä meinaa koukata taistelutantereelle... :-)

Elä minua vieläkään feministiksi sano,,,

• mi-yok
        Kurre_Orava kirjoitti:

Cut your hair and get a real job...

No perkkeles, velaksi minäkin sen olisin joutunut ottamaan mutta imagosta on pidettävä kiinni. :D

..and get a real job?

Kuka talla palstalla on loppujen lopuksi tiedustellut starttirahasta?

Hey, saat vittuilua niin paljon takaisin kuin vain haluat pyytaa!

• mi-yok kirjoitti:

Kot kot kot

Yli tylsää jo.. Vaihda virttä tai jotain.. Olet tylsä.

• Kurre_Orava
        mi-yok kirjoitti:

..and get a real job?

Mutta eikös Teddy pojat ole juuri näitä joiden pitäisi hommata oikea työ...

Juu, kyllä minä starttiraha asioita kyselin palstalla, vaan köykäiseksi havaitsin. Ovat ihan OK jos olet perustamassa nappikauppaa tai pullapuotia mutta liiketoimintaan, jaa'a.

Eläkä sinä samperin siirtoasentaja ala minulle,,, :D

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

Yli tylsää jo.. Vaihda virttä tai jotain.. Olet tylsä.

Olen Mi-yok. Palstan vakkari!

• mi-yok kirjoitti:

..and get a real job?

Kuules justiina peräkammaripoju, vituttaako, kun MIES on saanut jotain aikaa elämällään, muutakin kuin eron tyttöystävästään alta viikon ja äidiltä saadut viikkorahat..

Sitä pesee ja linkoo joka suunnalta, jos siihen leikkiin lähdetään, kuin parahilta peskukoneelta. Ja saa valita myös suihkutuksen..

• Nari_Säre
        nut-tu kirjoitti:

Elä minua vieläkään feministiksi sano,,,

...minä tuossa puolustelin, kun tämä ptyityttelityy epäili hänen etymologisia tutkimusmenetelmiään vähän halveeraavaan sävyyn.

Sää oot sen verran karskin oloinen, että minun puolestani saat pärjätä itse (ja pärjäätkin).

• mi-yok
        Kurre_Orava kirjoitti:

Mutta eikös Teddy pojat ole juuri näitä joiden pitäisi hommata oikea työ...

Juu, kyllä minä starttiraha asioita kyselin palstalla, vaan köykäiseksi havaitsin. Ovat ihan OK jos olet perustamassa nappikauppaa tai pullapuotia mutta liiketoimintaan, jaa'a.

Eläkä sinä samperin siirtoasentaja ala minulle,,, :D

Minulle olet "teddykarhu". Olet kaveri, joka valilla hilluu taalla melkein aamusta iltaan, ja kertoo yli 50% viesteissa omasta "tasostaan".

Olet oikeasti ihan "ok tyyppi", niinkun joskus, vaan kun on jonkinlainen pokerinaama vedossa.

Kaannatthan perussuomalaisia, tulee mieleen Tony Halme, joka vaatii eduskuntaan huumetesteja amfetamiinikayttajana.

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...minä tuossa puolustelin, kun tämä ptyityttelityy epäili hänen etymologisia tutkimusmenetelmiään vähän halveeraavaan sävyyn.

Sää oot sen verran karskin oloinen, että minun puolestani saat pärjätä itse (ja pärjäätkin).

Minä olen aina luullut olevani pieni, hento ja heikko :DDD

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

Kuules justiina peräkammaripoju, vituttaako, kun MIES on saanut jotain aikaa elämällään, muutakin kuin eron tyttöystävästään alta viikon ja äidiltä saadut viikkorahat..

Sitä pesee ja linkoo joka suunnalta, jos siihen leikkiin lähdetään, kuin parahilta peskukoneelta. Ja saa valita myös suihkutuksen..

Johtajatar puhuu asiaa!

Nyt kun olen mielistellyt sinua, niin on pakko kysya etta milloin mennaan tanssimaan humppaa Tallinnan laivoille?

• Nari_Säre
        nut-tu kirjoitti:

...nämä feministit ovat todella kuin metsämansikat... pikkuisenkin tehotaloutta ja torjunta-aineita, niin nuupahtavat kedonreunalta, jossa ylväät ruiskukat jatkavat aaltoiluaan odottaessaan upseeriensa saapumista...

...taitaa olla aika lähteä kotiin. Rouva lupasi armollisesti tulla hakemaan.

• mi-yok kirjoitti:

Johtajatar puhuu asiaa!

Nyt kun olen mielistellyt sinua, niin on pakko kysya etta milloin mennaan tanssimaan humppaa Tallinnan laivoille?

sun linjaa, eli yök yök yök.. *alkaa kakoo oikein kunnolla*

• nut-tu
        Nari_Säre kirjoitti:

...nämä feministit ovat todella kuin metsämansikat... pikkuisenkin tehotaloutta ja torjunta-aineita, niin nuupahtavat kedonreunalta, jossa ylväät ruiskukat jatkavat aaltoiluaan odottaessaan upseeriensa saapumista...

...taitaa olla aika lähteä kotiin. Rouva lupasi armollisesti tulla hakemaan.

terkkuja.

Miten runollista :)

• Kurre_Orava
        nut-tu kirjoitti:

'pieni ja hento'!!!

Älä viitti. :D

• mi-yok
        johtajatar1 kirjoitti:

sun linjaa, eli yök yök yök.. *alkaa kakoo oikein kunnolla*

Kiinnostaisko humppa viikonloppu Tallinkilla?

Jos tarjoan seka b-luokan hytin, aamiaisen, illalllisen, kierroksen Tallinnassa ja viisi "sininen enkeli" drinkkia?

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Johtajatar puhuu asiaa!

Ja minä olen ehdotellut tapaamista, ni ei. On tää niin väärin.

• nut-tu
        Kurre_Orava kirjoitti:

'pieni ja hento'!!!

Älä viitti. :D

:D
        Parempi olla hiljaa... :)

• mi-yok
        nut-tu kirjoitti:

Ja minä olen ehdotellut tapaamista, ni ei. On tää niin väärin.

Olet liian vaisu.

Mahdatko edes osata tanssia humppaa....

• nut-tu
        mi-yok kirjoitti:

Olet liian vaisu.

Mahdatko edes osata tanssia humppaa....

No en osaa humppaa en.

• mi-yok kirjoitti:

Jos tarjoan seka b-luokan hytin, aamiaisen, illalllisen, kierroksen Tallinnassa ja viisi "sininen enkeli" drinkkia?

en käy tallinnan laivoilla, en juo sinistä enkeliä, enkä tanssi humppaa ja en viihdy kaltaistesi kanssa..

• mi-yok
        mi-yok kirjoitti:

Olet huvittava, missa kayt?

• mi-yok kirjoitti:

tähän väliin vastat, kun ei voi tuonne alemmaksi laittaa.. Viesti jono liian pitkä. Vastataan, että en käy ainakaan tallinnan laivoilla. Käyn hyvissä paikoissa joissa viihdyn..

• mi-yok
        mi-yok kirjoitti:

Sori tuli menoa, mutta ehka *about 1 hour* voi Mi-yes tulla takaisin.

Eli askel kerrallaan!

• Kurre_Orava

No, teretulemas vain minunkin puolesta.

• Kurre_Orava

Ei perkkele olet sinä kyllä.

Olet varmaan eka joka rekkauksensa jälkeen on alle puolen tunnin saanut ilmoittautumisviestinsä eteen liekin ja noussut palsta komanneksi suosituksi.

Way to go man... :D

• Nari_Säre

...on ikään kuin kokemassa uutta nousua... syljeskely ja räkiminen vaikuttaa tavallaan suojelevia reaktioita herättäen suomalaisten perusnaisten taiteelliseen habitukseen herättäen siellä äidillisen responssin.

• Kurre_Orava
        Nari_Säre kirjoitti:

...on ikään kuin kokemassa uutta nousua... syljeskely ja räkiminen vaikuttaa tavallaan suojelevia reaktioita herättäen suomalaisten perusnaisten taiteelliseen habitukseen herättäen siellä äidillisen responssin.

Minä taas luulen, että Mi-mikälien peittelemätön maskuliinisuus vetoaa paatuneimpaankin feministiin.

Itse olen tuota kararinta uroksen piirrettä tietoisesti palstalla piilotellut ja hyvä niin.

Saattaahan joku luulla, että minulla olisi edes alkeelllista sivistystä.

Mi-Yok on kieltämättä aika aito.

• mi-yok

Miten taalla oikein mitataan "suositus".

Sen tiedan kylla etta jorojukka puhuu Suomen kansalle palstalla, etta onkohan kova sana, jos on kolmosena?

• Nari_Säre
        Kurre_Orava kirjoitti:

Minä taas luulen, että Mi-mikälien peittelemätön maskuliinisuus vetoaa paatuneimpaankin feministiin.

Itse olen tuota kararinta uroksen piirrettä tietoisesti palstalla piilotellut ja hyvä niin.

Saattaahan joku luulla, että minulla olisi edes alkeelllista sivistystä.

Mi-Yok on kieltämättä aika aito.

...minä luulen kyllä puolestani, että kovan ja epäsovinnaisen kuoren alla sykkii herkkä pojansydän, joka kaipaa joko turvallista äitihahmoa tai sopivasti dominoivaa matroonaa, joka sitten viime kädessä kertoo selkein ottein, minne päin pitää pruilauttaa.

Eli tavallaan uskon tuon olevan kyllä naamioitunutta kaipuuta, johon saattaa liittyä kokemus siitä, että miesporukasta on joskus jossain yhteydessä häntä ilkuttu, jos hän on herkkänä hetkenä erehtynyt sen tunnustamaan vaikkapa ainejärjestön illanvieton lopputunneilla.

• mi-yok kirjoitti:

Miten taalla oikein mitataan "suositus".

Sen tiedan kylla etta jorojukka puhuu Suomen kansalle palstalla, etta onkohan kova sana, jos on kolmosena?

Menin halpaan.. Mi-yok on sama ku Mi-yes.. Hmm.. Pitäiskö sanoa, että nyt ottaa pattiin tai jotain.. Kerpele!!

• Murunen

Luultavasti olet joku palstan ´vaki naisista´. Pthyi sullekin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      73
      3350
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3112
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2351
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1999
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1759
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1575
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      12
      1432
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1269
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1204
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1120
    Aihe