Kyllä on nyt hannu Mannisella hieno mahdollisuus ottaa kultamitali, Mannista suosii korkeapaikka ja mieshän on tuossa sakissa ylivertainen hiihtäjä.
Myös Talluksella on pienenpieni mahdollisuus mielestäni pronssiin, Tandea mies tuskin kiinni ottaa.
Veikkaan kuitenkin järjestyksen näin:
1. Manninen
2. Tande
3. Moen
4. Hettich
5. Tallus
Loistosaumat
7
435
Vastaukset
- Hulk
on parempi hiihtäjä kuin tande ja hettich, mutta saa nähä että miten käy...
Olet oikeassa. Itseasiassa 22 sekuntia on niin vähän että tanden ohituskin voi olla mahdollinen.
Hettichin uskoisin jälkeenpäin mietittynä Talluksen ohittamaankin joten sanotaan sittenkin että Tallus ottaa pronssia(TOIVOTTAVASTI)
- Watson
1. Manninen
2. Tallus
3. Gottwald- L0r3n
Mutta eikös niin ole tarkoituskin?
Toivotaan, että tuo järjestys toteutuu. - Watson
L0r3n kirjoitti:
Mutta eikös niin ole tarkoituskin?
Toivotaan, että tuo järjestys toteutuu.Tallus on vahvempi hiihtäjä kuin Tande ja Hettich
ja viihtyy alppimaastossa.Ja Hannu on aina lyönyt
Tanden normaalimatkalla 15km yli 2 minuutilla.
Hettich voi olla kova luu,mutta toivotaan että tukehtuu räkäänsä.....no ei nyt sentään.....
- Voittaa
Toivon kaikesta sydämestäni Hannu Manniselle voittoa.
En ole enää urheiluhullu, mutta Hannun sympaatinen olemus, saa sieluni palamaan. - HUH!!
Viralliset ôĻüмρîą tulokset:
1. Manninen
2. Tallus
3. Sitten iskee globaali ilmastonlämpeneminen ja pehmyt Föhn-tuuli sulattaa lumen Pragelaton laduilta ja siinä suossa ei hiihtäisi enää edes Mikälie Myllylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798