Manniselle mitali!!

jopi

Tulossa todella jännittävä hiihto-osuus alkaen klo 16:00. Manniselle tiedossa ensimmäinen arvokisamitali, jos hiihto kulkee. Myös Tallus voi yllättää!! Todellinen trilleri!!

5

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellei satu haaveria kuten sauvan katkeaminen tai suksen katkeaminen tai miehen katkeaminen heheheh...

Tuskin sattuu. Sanoisin, että Manninen saa kultaa. Manninen ajaa ryppynorskin ja germaanin kiinni ja lisää kaulaa minuutin.

• EVILÄ!

KULTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• meidän kaupungin poika,

ei tainnut hannu nyt oikein kiinnostua mitalista!!!

• beehahah-

sauvan katkeaminen kuulostaa pahalta. Muistaakseni isometsältä katkesi sauva. Eli jos suomalaisilta katkeaa sauva, niin silloin alkaa lääkelaukkujen etsiminen huoltoasemilta...

• kisakatsomossa pohdittua

no sehän oli tiedossa ettei hiihto kulje, miten se voisikaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe