naisen konstit

tiger ballesteros

Aina kun puhutaan parisuhde- tai perheväkivallasta, niin keskitytään mieheen. Nyt haluan, että keskustelemme siitä, MIKSI mies lyö rakastamaansa ja läheisintä ihmistä? Mistä lyöminen juontaa juurensa ja mitä NAINEN VOISI TEHDÄ KORJATAKSEEN TILANTEEN? VAI VOIKO MITÄÄN ? ONKO NAINEN TÄYSIN VAILLA KEINOJA ?

23

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkka

ja vetästä kuulan sen vitun kusipään kalloon! Harmi vain, että tämä meidän ns. oikeusjärjestelmämme suosii enemmän raiskaajia sun muita sikoja kuin naisia, jotka puolustavat itseään.

• Sanelma

virkistävän rehellinen viesti! Pitkään jo luulin olevani ainoa tässä maassa, joka uskoo kalashnikoviin...

• Sanelma kirjoitti:

virkistävän rehellinen viesti! Pitkään jo luulin olevani ainoa tässä maassa, joka uskoo kalashnikoviin...

mieluummin Uzi se mahtuu hyvin Marimekon kassiin.
        (armeijan käynyt) Lisäksi on hyvin tulivoimainen.
        Suorastaan naisellisen siro esine.

• Kurre_Orava
        Sanelma kirjoitti:

Olen joskus palstalla kyllä todennut kannattavani Ruger tyyppistä ratkaisua.

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Olen joskus palstalla kyllä todennut kannattavani Ruger tyyppistä ratkaisua.

Ruger vai UZI - antakaapas lisätietoja, minä kun olen osannut vain pari peruskamaa. Tiesittehän, että kun haulikosta lähtee kunnolla ääntä, ei varsinaista väkivaltaa tarvita - kun rosmolta valuu jotai ruskeaa punttia pitkin se yleensä riittää :D Nimim. kokemusta siitäkin...

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

Ruger vai UZI - antakaapas lisätietoja, minä kun olen osannut vain pari peruskamaa. Tiesittehän, että kun haulikosta lähtee kunnolla ääntä, ei varsinaista väkivaltaa tarvita - kun rosmolta valuu jotai ruskeaa punttia pitkin se yleensä riittää :D Nimim. kokemusta siitäkin...

Ruger Redhawk on suurikaliperinen revolveri. Toiminnaltaan mallia 'doubleaction'.

http://www.ruger.com/Firearms/P-CategoryRevolversDA.html

UZI taas on leffoista tuttu suuren tulinopeuden konepistooli eli ns. täysautomaatti. Kuulaa tulee niin kauan kuin painaa liipaisinta ja paukkua riittää.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Uzi

Samaa tyyppiä edustaa Suomalaista suunnittelua edustava Jatimatic.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jatimatic

Kuva löytyi:

http://guns.connect.fi/gow/kysvast39.html

Täysautomaatille tuskin lupaa saat kovin helposti, mutta Rugerille saattaisit saadakin, jos liityt vaikka paikalliseen ampumaseuraan ja alat harrastaa.

http://ipscfin.sporttisaitti.com/yleista_lajista/mita_practical-ammunta_on/

Hankittuja taitojahan voi sitten soveltaa vaikka hankalan siipan ojentamiseen. ;)

• Sanelman kirjoitti:

on UZI:sta
        http://world.guns.ru/smg/smg17-e.htm

• Sanelman kirjoitti:

älä missään tapauksessa kerro, että sinulla on PC, vaan vain helmitaulu ja liitutaulu.
        Ihan muuten vaan.

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Ruger Redhawk on suurikaliperinen revolveri. Toiminnaltaan mallia 'doubleaction'.

http://www.ruger.com/Firearms/P-CategoryRevolversDA.html

UZI taas on leffoista tuttu suuren tulinopeuden konepistooli eli ns. täysautomaatti. Kuulaa tulee niin kauan kuin painaa liipaisinta ja paukkua riittää.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Uzi

Samaa tyyppiä edustaa Suomalaista suunnittelua edustava Jatimatic.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jatimatic

Kuva löytyi:

http://guns.connect.fi/gow/kysvast39.html

Täysautomaatille tuskin lupaa saat kovin helposti, mutta Rugerille saattaisit saadakin, jos liityt vaikka paikalliseen ampumaseuraan ja alat harrastaa.

http://ipscfin.sporttisaitti.com/yleista_lajista/mita_practical-ammunta_on/

Hankittuja taitojahan voi sitten soveltaa vaikka hankalan siipan ojentamiseen. ;)

hei, missä maassa olet kasvanut...

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

hei, missä maassa olet kasvanut...

Oma lupa oma tupa.

*Saako naapurin tontille rakentaa? Kysyy nimimerkki valoinko kivijalan turhaan*

Virallisesti en suosittele luvattomien aseiden hankkimista, virallisesti...

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Oma lupa oma tupa.

*Saako naapurin tontille rakentaa? Kysyy nimimerkki valoinko kivijalan turhaan*

Virallisesti en suosittele luvattomien aseiden hankkimista, virallisesti...

oli nimittäin helkkarin hauskaa räiskiä. Onko rikollisuus mennyt ohitse, kun tapahtunut toisessa maassa ja iakaa yli 5 vuotta?

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

oli nimittäin helkkarin hauskaa räiskiä. Onko rikollisuus mennyt ohitse, kun tapahtunut toisessa maassa ja iakaa yli 5 vuotta?

Se mitä viranomainen ei tiedä, ei voi sinua vahingoittaa.

PS.
        Siellä 'toisessa maassa' on tietääkseni kokolailla vapaammat asemarkkinat kuin täällä Suomessa.
        Kieltä osaavana voisit ehkä alkaa harjoittamaan pientä tuontiliiketoimintaa...

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

Kyllä minä tunnne muutaman ampumista harrastavan ladyn eikä se juurikaan heidän naiseuttaan ole heikentänyt, tietääkseni.

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Se mitä viranomainen ei tiedä, ei voi sinua vahingoittaa.

PS.
        Siellä 'toisessa maassa' on tietääkseni kokolailla vapaammat asemarkkinat kuin täällä Suomessa.
        Kieltä osaavana voisit ehkä alkaa harjoittamaan pientä tuontiliiketoimintaa...

kysyntää ;) ai mutta, operaattori puuttuu asiaan... Olin muuten Tampereella tammikuussa, en tiennytkään, että Suomen huonoimmat kuskit kokoontuivat juuri silloin......

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Kyllä minä tunnne muutaman ampumista harrastavan ladyn eikä se juurikaan heidän naiseuttaan ole heikentänyt, tietääkseni.

koska voitin naisten sarjan ja yleensä tulin kakkoseksi, niin miehet olivat nyreissään - mies ei halua hävitä ammunnasa naiselle :(

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

kysyntää ;) ai mutta, operaattori puuttuu asiaan... Olin muuten Tampereella tammikuussa, en tiennytkään, että Suomen huonoimmat kuskit kokoontuivat juuri silloin......

Paljon mahdollista, että kokoontuvatkin.

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

koska voitin naisten sarjan ja yleensä tulin kakkoseksi, niin miehet olivat nyreissään - mies ei halua hävitä ammunnasa naiselle :(

Tuohonpa en osaa ottaa kantaa. En sillai perusta kilpailemisesta. Kunhan nyt omaksi iloksi räiskin.

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Paljon mahdollista, että kokoontuvatkin.

ainakin kolmasti ja muuten vahingoittaa toiset kolmasti - ja liikennevalosuunittelu on tiedätkö mistä...

• Kurre_Orava
        Sanelman kirjoitti:

ainakin kolmasti ja muuten vahingoittaa toiset kolmasti - ja liikennevalosuunittelu on tiedätkö mistä...

Tiseitkö, että Mansen liikkennesuunnittelu lähtee siitä periaatteesta, että jos kukaan ei pääse liikkumaan mihinkään ei satu onnettomuuksiakaan.

Hyvä periaate muuten mutta aiheuttaa joskus kiintoisia ja ennalta arvaamattomia tilanteita.

• Sanelman
        Kurre_Orava kirjoitti:

Tiseitkö, että Mansen liikkennesuunnittelu lähtee siitä periaatteesta, että jos kukaan ei pääse liikkumaan mihinkään ei satu onnettomuuksiakaan.

Hyvä periaate muuten mutta aiheuttaa joskus kiintoisia ja ennalta arvaamattomia tilanteita.

aistivinani tuon... :D

• Kurre_Orava kirjoitti:

on todella hienoa liikkua jalan.
        Siellä M:Haminassa autot pysähtyvät aina suojatien eteen kun j-kulkija lähestyy suojatietä.
        Todella fiksuja autoilijoita.

• mies lyö heikon itsetunnon takia. Kun sanan säilään ei keksi mitään sanottavaa niin lyödään tai sitten lyödään etukäteen jo ennenkuin mitään ehtii sanoa. Jos kumpi tahansa parisuhteessa lyö niin lyöjä omaa heikon identiteetin ja sairaan pään. Yleensä myös lyöjä on kokenut lapsuudessaan väkivaltaa (mutta ei aina, joskus siellä kopassa on vain jokin ruuvi naksahtanu poikki) ja sieltä saanut vinksahtaneen kuvan asioiden selvittämisestä.

Jos oikeasti haluaa kumppaniaan auttaa, vaikka lyö niin kehoittaa menemään hoitoon. Jos se ei auta niin kumpainenkin varmasti tietää missäs kohti seinää ne viisi hirttä on poikki josta pääsee ulos asunnosta ja suhteesta.

• lksjdfö

Eiköhän perussyynä on naisten vallanhimo. Naiset yrittävät saada aikaan olosuhteet, jossa he voivat hallita miestä ja rajoittaa hänen vapauttaan. Tämä tapahtuu pakottamalla mies sitoutumaan suhteeseen naisen kanssa. Sitouttamisessa käytetään hyväksi lähinnä miehen seksuaaliviettiä ja sosiaalista ympäristöä sekä miestä syrjivää lainsäädäntöä.

Voimakkain sitoutuskeino on synnyttää miehelle lapsi, mikä merkitsee miehelle 20 vuoden kakkua. Tähän kannustaa naista myös runsaat sosiaalituet. Kun mies on sitoutettu, nainen voi käyttää häntä hyväkseen mielin määrin. Hyväksikäyttöä voi tehostaa negatiivisilla keinoilla, kuten naputtamalla, uhkaamalla avioerolla, ym. Kun mies huomaa olevansa umpikujassa, eikä tukea tule ympäristöstä, esim. viranomaisilta, alkaa lätty lätistä.

Tätä toimintaa ei esiinny muualla kuin Suomessa näin laajassa määrin. Naiset eivät tietenkään tee mitään, joka heikentäisi heidän etuoikeuksiaan. Tilanne korjaantuu vasta sitten, kun markkinavoimat pakottavat muuttamaan miehiä syrjivää ja naisia suosivaa lainsäädäntöä tasa-arvoisemmaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe