Tälläiseen törmäsin. Kyllä nettimainonta on ihmeellinen asia...
Eli käsitinköhän nyt oikein. Webmaster huseeraa jossain keskustelussa 'herättämässä keskustelua' ja sitten sille vielä maksetaan siitä? Alkaa tämäkin viime aikojen hässäkkä tälläkin palstalla saada oikeat mittasuhteet... Tästäkö on ollut kyse täälläkin? Ei tässä tapauksessa niinkään tuotteesta, vaan vaikka mainostilasta?
"Activeweb Hakukoneoptimointi PREMIUM 1220,00
Edellisten lisäksi sivustoa promotaan oman erikoisalan yhteistyökumppaneille ja asiakkaille , sekä herätellään keskustelua yrityksen tuotteista keskustelupalstoilla. Paketti sisältää kolme päivää webmasterimme työtä sekä kaksi markkinointiryhmän kokousta. "
http://www.akusolvers.fi/hakukoneoptimointi.php
Palstan
16
1285
Vastaukset
- Mi-yes
Eiko tuokin viesti ole sita vainoharhaisuutta, linkkia avaamatta, todettuna...
Missa kaikkialla piileekaan ISO-Veli, vai.
Niin, ja miksi koetaan etta Iso-Veli on joka nurkassa.
Ainakin voisi paatella etta koetaan... ei tulta ilman savua...
Ettei vaan Iso Veli tullut jo aidinmaidossa...
Sanoo,
Anarkisti- ap.
"Eiko tuokin viesti ole sita vainoharhaisuutta, linkkia avaamatta, todettuna..."
Linkki vie nettisivuja tekevän firman sivuille, josta tuon sattumalta bongasin. Tässä vaiheessa viime aikojen tapahtumat suhteessa tähän tietoon, joka tuolta löytyi, tuntuu nyt enemmänkin realismilta kuin vainoharhaisuudelta. Ainakin minusta.
Se mikä on saletti, on se että näitä keskusteluun tarkoitettuja palstoja ei ole tänne tehty hyvää hyvyyttään ja huvikseen. Businestä tekevällä firmalla ainoa motiivi on kassavirta. - Mi-yes
ap. kirjoitti:
"Eiko tuokin viesti ole sita vainoharhaisuutta, linkkia avaamatta, todettuna..."
Linkki vie nettisivuja tekevän firman sivuille, josta tuon sattumalta bongasin. Tässä vaiheessa viime aikojen tapahtumat suhteessa tähän tietoon, joka tuolta löytyi, tuntuu nyt enemmänkin realismilta kuin vainoharhaisuudelta. Ainakin minusta.
Se mikä on saletti, on se että näitä keskusteluun tarkoitettuja palstoja ei ole tänne tehty hyvää hyvyyttään ja huvikseen. Businestä tekevällä firmalla ainoa motiivi on kassavirta.Ihan spontaanisti todettuna, niin ei ihmisia nyt ainakaan talla palstalla tuosta vaan manipuloida mihinkaan tuotteeseen.
Mika voisi ollakkaan.
Mutta todettuna, niin takuulla tapahtuu. Riippuu palstasta.
Sirkus pyorii....
Minua nyt kiinnosti lahinna se, miksi koetaan isoveljen valvovan joka puolella...halveksimatta tunnetta...
Ehka meni huti.. - j.pukkila
ap. kirjoitti:
Se mikä on saletti, on se että näitä keskusteluun tarkoitettuja palstoja ei ole tänne tehty hyvää hyvyyttään ja huvikseen. Businestä tekevällä firmalla ainoa motiivi on kassavirta...kassavirran kasvattajia, heitä, joiden tehtävä on osallistua keskustelupalstoille ja tuoda esiin jonkun firman tuotetta..
..olivatko heidän nimikkeensä tyrkkyjä, tyrkyttäjiä, tai jotakin, joku hopottaja kumminkin..
..ja kun näitä keskustelupalstan sivuja availee, niin mitä erilaisimpia mainoksia vierii, kierii, vilkkuu,välkkyy ja tipahtelee, hyvä ettei epilepsia iske..
..eiköhän tällä feministipalstalla ole pyörinyt joku kauneusleikkausmainoskin, lieneekö jollakulla sisäpiirin tietoa.. j.pukkila kirjoitti:
..kassavirran kasvattajia, heitä, joiden tehtävä on osallistua keskustelupalstoille ja tuoda esiin jonkun firman tuotetta..
..olivatko heidän nimikkeensä tyrkkyjä, tyrkyttäjiä, tai jotakin, joku hopottaja kumminkin..
..ja kun näitä keskustelupalstan sivuja availee, niin mitä erilaisimpia mainoksia vierii, kierii, vilkkuu,välkkyy ja tipahtelee, hyvä ettei epilepsia iske..
..eiköhän tällä feministipalstalla ole pyörinyt joku kauneusleikkausmainoskin, lieneekö jollakulla sisäpiirin tietoa..Heikki Luostarinen kirjoittaa T. S tänään
" Me elämme tunnemedian aikakautta, määrittelee em. proffa.
Kun iltapäivälehden lööppi huuttaa kadulla isästä, joka tappoi lapsensa aamiaispöytään, tarkoitus on herättää ohikulkijoissa mahdollisimman vahva tunnereaktio.
Väkivalta on atrappi, täky, jonka kuokkuun me tartumme.
Jotkut ryhmät käyttävät tunnemediaa verraten paljon. Tutkimusten mukaan meidän yhteiskuntamme ei ole juuri muuttunut väkivaltaisemmaksi kuin ennen, mutta väkivallan yliedustus mediassa on johtanut siihen, että suomalaiset tulevat yhä pelokkaammiksi" Sanoo H.L
Olisiko tässä hyvät f-naiset syytä itsetutkisteluun, kun palstan antama mieskuva on vain nyrkkiä ja puukkoa tarjoava suomalaismies?- Kurre_Orava
j.pukkila kirjoitti:
..kassavirran kasvattajia, heitä, joiden tehtävä on osallistua keskustelupalstoille ja tuoda esiin jonkun firman tuotetta..
..eiköhän tällä feministipalstalla ole pyörinyt joku kauneusleikkausmainoskin, lieneekö jollakulla sisäpiirin tietoa..Taitavatten olla semmoisia hoopottajia, arvelen...
Periaatteessa kyseessä on viimeisen ei-kaupallisen viestintävälineen eli puskaradion kaupallistaminen. Kurre_Orava kirjoitti:
Taitavatten olla semmoisia hoopottajia, arvelen...
Periaatteessa kyseessä on viimeisen ei-kaupallisen viestintävälineen eli puskaradion kaupallistaminen.En juuri lue noita iltalehtiä mulle riittää Hesari ja T. S
- Sanelman
epikuros kirjoitti:
En juuri lue noita iltalehtiä mulle riittää Hesari ja T. S
Turun Sanomat? Jipii, löysikö alueelta jonkun yhtä pöljän... Siis tarkoitan, että maksaa tilauksen kakkosluokan lehdestä jossa on sarjakuvat, urheilu ja kuolinilmoitukset,,, Olen kyllä monasti miettinyt!
Sanelman kirjoitti:
Turun Sanomat? Jipii, löysikö alueelta jonkun yhtä pöljän... Siis tarkoitan, että maksaa tilauksen kakkosluokan lehdestä jossa on sarjakuvat, urheilu ja kuolinilmoitukset,,, Olen kyllä monasti miettinyt!
mutta tuo urheilu, se on minulle "myrkkyä" en lue enkä pidä jääkiekosta ym. en piitta niistä.
Hesari on ihan jees mutta kun kesällä olen "seilaamassa" en juuri lahtiä lue.
On hyvä antaa rusinan kokoisten aivojen vähän elpyä infoähkystä. :)- j.pukkila
Kurre_Orava kirjoitti:
Taitavatten olla semmoisia hoopottajia, arvelen...
Periaatteessa kyseessä on viimeisen ei-kaupallisen viestintävälineen eli puskaradion kaupallistaminen...ainakin puska on netissä..
..radio myös..
..raha niin ikään..
- jorojukka-kukka
Onneksi meillä on oikeus äänestää näppiksellämme. :) Tälläkin palstalla on nähtävissä kirjoittajakatoa, eikä mikään ihme. Eivät sovinistit jaksa kauaa keskenään vääntää. ;D
- Kurre_Orava
Täällä ollaan, ihan puhtaasti piruuttaan.
- jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Täällä ollaan, ihan puhtaasti piruuttaan.
No mitäs nytkin vastasit MINUN VIESTIINI, juttele ittekses vaan. ;)
- siellä oikein
puhkesi, kun viesti oli poistettu.
Mielenkiintoinen keskustelu muuten tämäkin, useita vastauksia ensimmäiseen viestiin, mutta eri aiheista kaikki.
Onko tuo http://www.akusolvers.fi/hakukoneoptimointi.php siis itse perkeleestä vai voiko markkinointitarkoituksessa herätetty keskustelu olla antoisaa keskustelemista siinä kuin tuohtumuksesta/ihastuksesta putkahtanut keskustelunavaus?
- ärtynyt asiakas
Tuo liike tai yhtiö on ihan huuhaahata, jos soitat sinne ja kysyt että myyttekö mäkkejä niin kyllä ne myy, jos taas kysyt että myyttekö autoja niin ne kyllä myyniitä mielellään. Jos soitat ja kysyt myyttekö veneitä niin niitäkin löytyy! Kaikkea siis on eli he toteuttavat ihan mitä vain mutta uskoakko tuota?!?
Kusetusta sanon minä, tuo firma ei onnistu edes vaihtamaan takuuseen palautettua tuotetta ehjään samanlaiseen vaan selittelee mitä kummempia asoita. En suosittele kyseistä firmaa kenellekkään kumppaniksi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573