Vieläkö muistatte sen kohun mikä syntyi kun seiskalehti julkaisi kuvia Loordista ilman maskia? Kerättiin nimiä adressiin, kääneltiin lehtiä kaupoissa ja peruttiin tilauksia. Ja luvattiin boikotoida koko lehteä nyt ja tulevaisuudessa.
Vieläkö lehti on boikotissa vai onko koko myrsky vesilasissa jo autuaasti unohtunut?
Vieläkö boikotoit seiskaa?
155
15263
Vastaukset
- Vaasan veri ei vapise.
Aller-julkaisujen koko lehtiarsenaali on boikotissa ja pysyy.
Jokunen, jotka eivät omaa minkäänlaista itsekunnioitusta ovat langenneet lehden ostamaan, mutta pääsääntöisesti rintamalinja pitää. Nyt tarvittaisiin vaan lisää hyökkäystoimia, jotta viesti menisi pysyvästi perille paskalehtien toimituksissa.- inka2
boikotti pitää edelleen.
- alati sairas
Eikä ole muuten tehnyt heikkoakaan. Samalla mieli on puhdistunut, kun ei ole tarvinnut lukea kenenkään karkkiostoksista tai kaljallakäynneistä. Sitä paitsi perjantain iltapäivälehdistä saa lukea ja useimmiten vielä ilmaisiksi torstaina julkaistut seiskan "uutiset ja paljastukset". Siteeravat nämä iltapäivälehdet kyseistä aviisia aika lailla perjantaisin. Ja muuten useimmiten tyyliin "eihän se noin mennyt ku..."
Nauratti, kun olin tehnyt päätöksen, etten enää osta seiskaa, niin mulle tuli kolmen viikon ajan ilmaiset seiska-lehdet. Sen jälkeen en ole lehteä avannut, en edes terveyskeskusjonoissa. - kyllä
kyllä
- pitää
kyllä kirjoitti:
kyllä
myös täällä !!!
- liero
ikä,että nämä lähti töskentelyyn.ei tiimityöstely, suju laisinkaan, näiden min maailmassa, pärjään.hanne,alkoholisti,kuten tatu'
Valitaan vaan "nokkamies" hankkeelle, ja laitetaan tuulemaan.
Onkin jo aika laittaa stoppi lööppi-haukoille!!!
- plaap
Joskus muutama vuos sitten selailin seiskan läpi. Totesin jotta onpas tyhmä akkojen lehti. En ole uudestaan lukenut, enkä lue.
- iltapäivälehdet
kuka saatana viitti ostaa niitä paska lehtiä,alkakaa käyttämään niitä omia aivoja niin jossain vaiheessa totuus voi teilekkin valjeta
- et näin.
3 viikkoa lähetteli jotain näytenumeroita ja taisin selata ne uteliaisuudesta, ihmetellekseni miksi joku tilaa sen.
- zatr
Hurskastelua ja tekopyhyyttä riittää tässä maailmassa
- pitänyt
kun en ole koskaan edes tilannut/ostanut lehteä, enkä tule ostamaankaan. parempaakin käyttöä löytyy rahalle kun tilata jotain juorulehteä. =D
- Totuuden torvi
Mä oon tilannu sitä lehtee kohta kaks vuotta!!!!!!!! Just siisti lehti!!! Ja elämää kyllä löytyy muutenki, että siitä voitte pitää turpanne kiinni. Antaa ihmisten laittaa rahansa mihin haluaa. ÄLKÄÄ MÄLISKÖ!!!!!
- mälisen
vai tarkoitatko toisten elämää kun tuollaista paskaa luet?
- tytti
saathan sinä ostaa vaikka kaikki juorulehdet jos toisten asiat niin kiinnostaa.
Nyt on kysymys siitä, että kuka sellasta lehteä viitsii lukea.
Et taida oikein ymmärtää. - Jupeee
pidä sinä oma turpas kii ja anna meidän kirjoitella omalle palstalle. tee ite joku 7 on ihq keskustelu
mut älä täällä mälise - Totuuden torvi
Jupeee kirjoitti:
pidä sinä oma turpas kii ja anna meidän kirjoitella omalle palstalle. tee ite joku 7 on ihq keskustelu
mut älä täällä mäliseTossahan kysyttiin että boikotoitko seiskaa. Vastasin, että en. Ei missään kohtaa sanottu, ettei saa kirjottaa, jos lukee seiskaa. Joten pidä SÄ se turpas kii ja perusta joku Seiska haisee keskustelu ja korjottele sinne. ÄLÄ MÄLISE!!!!
- zxcxz
Totuuden torvi kirjoitti:
Tossahan kysyttiin että boikotoitko seiskaa. Vastasin, että en. Ei missään kohtaa sanottu, ettei saa kirjottaa, jos lukee seiskaa. Joten pidä SÄ se turpas kii ja perusta joku Seiska haisee keskustelu ja korjottele sinne. ÄLÄ MÄLISE!!!!
pistä sinä se seiska rullaalle ja työnnä perseeseen typerys..
- Totuuden torvi
zxcxz kirjoitti:
pistä sinä se seiska rullaalle ja työnnä perseeseen typerys..
Kehtoittaisin sua työntämään sen omaan perseesees, mutta se taitaa olla jo täynnä kaikkee muuta tavaraa. Nää on hauskoja nää keskustelut. Ikinä ei ole tilaa muiden mielipiteille.
- örk
Niinhän minä sanoin ja niin minä myös teen.
(Pahemmin kyllä koskaan lukenut ks. lehteä)
Poikaystävän kanssa asiasta juuri puhuttiinkin - kyllä on aika hyvin ihmisten sana pitänyt eikös? - nimbula
joku aika sitten tuli kolme ilmaisnumeroa seiskaa, yrittivät vissiin houkutella tilaajiksi. Selasin lehdet kyllä läpi, ja viimeisen lehden mukana tuli jokin palautekysely, jonka erittäin mielelläni täytin ja annoin ko. lehden kuulla kunniansa, taas kerran
- weteran
Boikotti pitää ja tiukasti. Koko aller julkaisut ovat meidän perheen boikotti listalla
- heebo123
lehteä jo kauan ennen lordi kohua. Malliesimerkki lehti jonka mielestä kenelläkään ei ole mitään yksityisyyttä. Typerää juoruilla repostelua. Olisi hienoa perustaa lehti joka kyttää juorureporttereita ja "silminnäkijöitä". Tietäisivät miltä tuntuu kun kaikki asiat pengotaan ja julkaistaan.
- greyeyes
Ei kelpaa edes p***apaperiksi!
Boikotissa on ja pysyy.- Hei, "boikotoijat"
Niimpä taas täältä löytyy selityksiä, kuin selityksiä.
Kuitenkin menette taas pian loppuviikolla
ko. lehden maailmaan, vaikka vessassa istuskellessanne. Onko myös muiden julkaisijoiden lehdet pannassanne,
osoissa kootut selitykset
(kuten A-Lehdet, SanomaWSOY, Aamulehti...)
Onhan heidänkin kustantamissaan lehdissä joskus ollut jotakin kohtaan ehkä loukkaavia juttuja,
eikä tuo Putaansuun kasvojen paljastaminen oikeasti mikään maailmaa kaatava asia ollut.
Onhan Suomessa yleensä yksityisillä ihmisillä varsin hyvä yksityisyydensuoja. - Karmooja
Hei, "boikotoijat" kirjoitti:
Niimpä taas täältä löytyy selityksiä, kuin selityksiä.
Kuitenkin menette taas pian loppuviikolla
ko. lehden maailmaan, vaikka vessassa istuskellessanne. Onko myös muiden julkaisijoiden lehdet pannassanne,
osoissa kootut selitykset
(kuten A-Lehdet, SanomaWSOY, Aamulehti...)
Onhan heidänkin kustantamissaan lehdissä joskus ollut jotakin kohtaan ehkä loukkaavia juttuja,
eikä tuo Putaansuun kasvojen paljastaminen oikeasti mikään maailmaa kaatava asia ollut.
Onhan Suomessa yleensä yksityisillä ihmisillä varsin hyvä yksityisyydensuoja.Tässä on pikemminkin kyse siitä, että Seiska ja muuta Allerin lehdet ovat silkkaa roskaa, täynnä tietoa josta ei ole mitään hyötyä kenellekkään (no ohjelmatiedot ovat ihan jees). Tämä Lordi-juttu oli nyt vaan tällainen sysäys tälle boikotille. Se olisi voinut olla mikä tahansa muukin juttu, joka olisi vain herättänyt tarpeeksi tunteita.
Ainahan on ollut suuri massa, joka on pitänyt seiskaa roskalehtenä, vielä suurempi massa joka pitää sitä neutraalina (ostavat satunnaisesti irtonumeroita tai tilaa sitä esim. vessalukemiseksi ja ohjelmatietojen takia), ja sitten pieni osa suomalaisia, jotka pitävät oikeasti kyseisestä lehdestä.
Lordi-kohun jälkeen on käynyt niin, että näiden neutraalien joukosta on suurin osa siirtynyt tuonne jotka pitävät seiskaa roskana.
Ne, jotka ovat aiemmin pitäneet seiskasta, pitävät siitä varmaan vieläkin. Outoja ihmisiä.
- a-t-i
Seiska on maailman heikoin ja onnettomin lehti. Sitä tulee kaikkien poikotoida niin kauan kunnes se lopetetaan.
- on boikotissa
hymyilytti taas vaihteeksi kun näin citymarketissa uusimman ylösalaisin
- BÖÖÖÖÖÖÖ 7
Boikotti kestää isältä pojalla kuten Nestlén boikottikin 60-luvulta saakka. Emme unohda..
:D- Muuten..
Mikäs tuo "Nestlén boikotti" muuten on?.. Siis aivan tosissaan kysyn, että mistä siinä on/oli kyse. Itse olen kai sen verran nuori, etten muista kyseistä juttua.
- oli kyse
Muuten.. kirjoitti:
Mikäs tuo "Nestlén boikotti" muuten on?.. Siis aivan tosissaan kysyn, että mistä siinä on/oli kyse. Itse olen kai sen verran nuori, etten muista kyseistä juttua.
vissiin jostain ylikansallisten yhtiöiden riistosta pienyrittäjiä kohtaan, siis joku monopoli.. vai käyttiks ne lapsityövoimaa.. siks oli sellanen boikotti ettei osteta nestlen tuotteita. joku sellanen kummiskiin.
- hyi hitto
inhoan koko lehteä..lapsellisia puhekuplia, maksetut julkkikset..toisten aliarviomista ja ivaamista,sietäs toimittajien kattoo ittesä kokovartalopeilistä, ennenkuin muista kirjoittelee..rahat pois kansalta,periaatelehti..jos juorut on elämänsisältö eikä ole omaa elämää,se voi viihdyttää,tuntuu omakin elämä joltain,eli täyttä sontaa..
- p askanen
Jo monta monta vuotta!
- Ailiisa
Ällösin ko "lehteä" alusta asti ja sama jatkuu, en lue sitä ikinä!
- Faktaa!
kyllä kertovat kaikesta muusta kuin boikotista. Joka syksy ilmestyvän irtonumeroitten että tilausten mukaan tehtävä, koko maan kattavan julkisen tilaston mukaan kyseinen lehti on kyllä näyttänyt vain vahvistavan asemaansa. Seiska oli yksi myydyimmistä viikkolehdistä. Kyseinen lukijatilastoihin perustuva lista julkaistiin mm. Helsingin Sanomissa hetki sitten.
- Randi
Itseasiassa sain aikaseksi vasta muutama päivä sitten peruttua tilauksen. Mut parempi myöhässä ku ei ollenkaan...
- pyöreähköNainen
Kaikki sen kustantajan roskalehdet on boikotissa edelleen tietenkin. Olen saanut jopa kampaajan peruuttamaan tilauksen ;))
- Kala
Jep.
- Pitää
Kyllä pitää. Seiska mokasi sen viimeisen kerran ja nyt se saa maksaa, sitä lehteä ei enää tähän taloon tilata.
- pitää edelleen
ja tulee pitämään jatkossakin.
Seiska on edelleen ja teot kyllä muistetaan. - Monica-78
Seiska on kaikkea muuta kuin koko perheen lehti!! Miehille suunnattu tissi-ja perselehti! Tehkää naisillekki vastaava!?
Kaikin puolin ala-arvoinen! Pääjutun aiheet vanhasen tekstarit, nykäsen kännit ja kaiken maailman hutsujen silikoonit! Siinä on jo kovasti ihmettelemisen aihetta, ooh pääministeri elää - lähettänyt tavalliselle naiselle tavallisen tekstiviestin! OHOH! - Boikotoija5v
Lopetin seiskan tilaamisen jo 5 vuotta sitten kun silloin kyllästyin niihin jatkuviin nykäs uutisiin. Kerran sitten tilausmyyjä soitii ja kun asiasta mainitsin myyjä hermostui totaalisest. aloitti hirveän saarnan siitä miten lehti ei todellakaan ole nykäslehti, lopulta sain luurin korvaani. Silloin tuli sellainen olo että ei todellakaan tee mieli ko lehteä tilata enää ikinä.
Lordin kuvista aiheutunut kohu vain vahvisti päätöstäni, ja tulihan sitä pari lehteä itsekin käännettyä, mutta täytyy myöntää että oli hyvä veto seiskalta laittaa se anteeksipyyntö mainos formuloiden tauoille. Kallis mainospaikka epäilemättä, silti ei se miun linjaa muuta. En edelleenkään aio tilata sitä lehteä. - minä vain
mä en suostu vieläkään lukemaan sitä, vaikken nyt käännäkkään niitä lehtitelineissä..
- mirka
Seiska on semmonen lehti joka vetää aika monia puoleensa. Itse en sitä kyllä lue.
Tuskinpa suurin osa ihmisistä muistaa koko Lordi juttua enää, sori. - Mitä Äksyin Ämmä
käytänhän lehtiyhtiön, joka Seiskaakin julkaisee, arpajaisista voittamaani ällönkeltaista pyyhettä, toki vain kotona ja hämärässä. Sen sijaan samaan pakettiin sisältynyt kassi loistaa kuin pudonnut pienoisaurinko siinä määrin, että se saa toimia vain tavarasäilönä, ovathan sen kantimetkin epäkäytännölisen lyhyet. Arpajaispaketista putkahtanut wokkipannu puolestaan joutui hylkykoppaan, sillä en saanut sen kädensijaa kiinnitetyksi riittävän vakaaksi, ja pannu olisi siis turvallisuusriski varsinaisessa käyttötarkoituksessaan. Uusiokäyttöä en ole sille vielä keksinyt mutta johonkin taideteokseen tai rekvisiitaksi se kelpaisi...
Itse Seiska-lehteä selailen vain silloin, kun ilmainen näytenumero luukusta kolahtaa! - osaisko
joku selventää.
Oon maksanut viimeisen seiskan laskun ja haluaisin peruuttaa lehden.
Mutta minua mietityttää loppuuko seiskan tuleminen heti vai saanko lehdet 49 numeroon asti jotka oon maksanut?- boikotoija
se lehti tule siihen asti kun se on maksettu! Itse en ole koskaan lukenut Seiskaa, Katsoa ym. paskalehtiä, enkä ymmärrä miten joitakin voi kiinnostaa juorut eli toisten elämä niin paljon että kehtaa kyseisistä lehdistä vielä maksaa????
Hyvin syttyypi saunankiuas seiskoilla.
- suosittelen muillekin
seiskan suosio laskee, onneksi, alamäkeä luisuttelee kuin lehmän häntä.
- ja syystä
että en voi sietää lehtiä, jotka mässäilevät tyhjänpäiväisillä jutuilla. En siis yksi Lordin takia, vaan koska lehti on mätä, niin kuin Katso tai Ohokin ovat.
- piikkimonni
Boikotoin vieläkin seiskaa. Tosin en muista enää syytä mutta kyllä se varmaan oli jotakin vakavaa. En tule tilaamaan enkä ostamaan kyseistä lehteä koskaan.
- 3 Seiskaa
Joo. Seiska on PARASta kamaa ennen aivokuoleman, joka on kohdannut boikotoijia. Jäävät monesta paitsi. Meille tulee muutenkin paljon lehtiä (lähes 30 tilausta) ja kun perheessä niin moni tykkää lukea juoruja ja muita pintajuttuja. Niin tilattiin 7-päivää lehteäkin 3 kpl, ettei tarvitse riidellä kuka lukee ensin. Juuri harkitaan, tilattaisko neljäs kappale? Hyvästä kantsii maksaa. Kyllä mekin ensin oikeasti boikotoitiin seiskaa sen Loordi laardin takia. Mutta sitten huomattiin, että Putaansuu ja Lordi ovatkin itse rahan ahneita paskiaisia, on syytäkin paljastaa niiden rikolliset pärstät. Sen vuoksi EI TARVITSE boikottiin jäädä.
- Whaaat
3 Seiskaa kirjoitti:
Joo. Seiska on PARASta kamaa ennen aivokuoleman, joka on kohdannut boikotoijia. Jäävät monesta paitsi. Meille tulee muutenkin paljon lehtiä (lähes 30 tilausta) ja kun perheessä niin moni tykkää lukea juoruja ja muita pintajuttuja. Niin tilattiin 7-päivää lehteäkin 3 kpl, ettei tarvitse riidellä kuka lukee ensin. Juuri harkitaan, tilattaisko neljäs kappale? Hyvästä kantsii maksaa. Kyllä mekin ensin oikeasti boikotoitiin seiskaa sen Loordi laardin takia. Mutta sitten huomattiin, että Putaansuu ja Lordi ovatkin itse rahan ahneita paskiaisia, on syytäkin paljastaa niiden rikolliset pärstät. Sen vuoksi EI TARVITSE boikottiin jäädä.
Hyvähyvähyvähyvä!!! Tilatkaa vaan neljäs.. Ja seiskaa tuskin kiinnostaa jos pari sataa boikotoi. Kattokaa levikki luuserit!!!!!
- niin on...
En mäkään oo koskaan tilannu tätä lehtee enkä tuu tilaamaan, ei oikein kiinnosta nuo lehet missä hääräätään toisten asioiden ympärillä....
- hellan lettas sentään
Whaaat kirjoitti:
Hyvähyvähyvähyvä!!! Tilatkaa vaan neljäs.. Ja seiskaa tuskin kiinnostaa jos pari sataa boikotoi. Kattokaa levikki luuserit!!!!!
sinä se vasta hölmö olet
- Onneks...
hellan lettas sentään kirjoitti:
sinä se vasta hölmö olet
SÄ ET OO!!! LOL!
- sadasdas
Boikottini on jatkunut jo 2 vuotta ja jatkuu edelleen. Ei se kohu sitä boikottipäätöstä tehnyt, se tosin vahvisti sitä entisestään :)
Suurin syy seiskan boikotointiin on sen juttujen taso. Juorut(joista suuri osa on joko väritetty tai keksitty kokonaan päästä) eivät tosiaankaan kiinnosta. - Nimetön
Onks tällä jotain tekemistä kääpiöiden kanssa?
- rautakaNnel
.. olen aina boikotoinut Seiskaa ja aion vast'edeskin. Sen lehden moraali on alhainen ja sisältö silkkaa roskaa. Se on vain julkkisgeneraattori, ei mitään muuta.
- ari
EN TAKUULLA OSTA ENKÄ TILAA ENÄÄN KOSKAAN SITÄ LEHYEÄ.
lehti! Boikotissa on ja pysyy! Ei tarvitse lukea wanna be -julkkiksista. Jos on julkisuuden arvoinen niin kanavat löytyvät muualta!!!!
- en tilaa
koskaan!!
- perseestä!!
ei semmosta ulinaa täysjärkinen kuuntele.hyi olkoon
- Kimono
En itse ole tilannut kyseistä lehteä, mutta sain kyllä siskopuoleni peruuttamaan tilauksensa, koska kyllä nyt joku roti pitää olla lehti-ilmoittelussakin, varsinkin jos toinen nimenomaan pyytää, ettei maskittomia kuvia näytettäisi ja vielä perusteleekin asian hyvin. Hienoa, että vaikkei asia nyt kaikkein tärkein maailmassa olekaan, niin ihmiset saadaan liikkeelle oikean asian puolesta.
Muutama vuosi sitten oli hienoa, että ihmiset vaihtoivat Turun sinapin toiseen kotimaiseen merkkiin, kun Turun sinapin valmistus siirrettiin Ruotsiin. Itse siirryin Auran sinappiin, joka on ihan yhtä hyvän makuista ja luin lehdestä, että tuhannet muut olivat tehneet samoin:-) - entinen tilaaja
Pitäähän elämässä joitakin periaatteita olla. Boikotti on pitänyt ja pitää. En ole edes kantta lukenut ko. itseään lehdeksi kutsuvasta roskasta Lordi-adressin allekirjoittamisen jälkeen.
Tosin nyt en tiedä, mitä Nykäsen Matille ja Merville kuuluu, mutta tunnen kykeneväni elämään ilman tätä tietoa... - juuhjuujyy
paskalehti, en aio lehteä ostaa en tilata. Pitäkööt typerät juttunsa.
- karttuli
Boikotti pitää nyt ja aina !!!
- Georges
Silloin meinasi mennä yli kun 7 julkaisi kuvasarjan Mika Myllylän korjaussarjareissulta. Kuvien ottaja ei kehdannut painattaa nimeään aviisiin, mutta melkein kyllä toivoi että paikkakuntalaiset raavaat miehet kurmoottavat ko. henkilön sairaalakuntoon.
Seiskassa lukemisen arvoisia ovat Tarkastaja Vaaran rikospähkinä, Karvinen ja lukijoiden valokuvat. - Puupula
lehdet on boikotissa,sekä kaikkien lehtien markkinointi.
- Princess_J
On se vielä boikotissa. Ollut jo kauan :)
- koskaan
edes tilannu. Onneks en oo julkkis. Tänks hevn..
- ihmetellä
Sen verran oon seiskaan tutustunut että olenpa_perin_yllättynyt että julkkiksetkin ovat.. TAVALLISIA IHMISIÄ!! kuka tahansa saattaa jutella baarissa nätin tytön/komean miehen kanssa. jopa julkkikset. ja siitä nostetaan sensaatiokohu... tai vaikka ihan se että joku julkkis kävelee_vastaan_kadulla/kaupassa. oho, ostaaks nekin ruokaa? tartteeko nekin uusia vaatteita, hei vuokraaks NEKIN leffoja tai ostaa vaikka mäyriksen?? Tai käy ensiavussa jonkun vaivan takia? Tai on raskaana?
Näen taviksia päivästä toiseen joka paikassa. En viitsi lukea että joku "tunnettu" on tehnyt sitä samaa kuin ne, jostain seiskasta. Sitähän se on. EVVK!!!! - 3merkkiä
paska lehti ja pannassa pysyy
- Pate1
Ei kyllä tule mieleenkään kyseistä paskalehteä lukea saati syytää siihen rahaa. Seiskan lukeminen on pervertikkojen hommaa.
- Silloin tällöin Seiskaa
kun määräaikainen sanomalehtitilaus päättyy, niin sitten tilaan Seiskaa, Ohoa tai Katso lehteä muutamaksi kuukaudeksi. Seiska on osoittautunut parhaimmaksi ja monipuolisimmaksi luettavaksi näihin kahteen muuhun verrattuna. Kaikkia juttuja en jaksa Seiskasta lukea, kuten Jari Sillanpää, Matti Nykänen, Mika Myllylä jutut. Mutta Natascha, Sieviskä, Mallikoulu jutut ovat olleet kiinnostavia viimeaikoina. Lordia ilman maskii en oo nähny, harmi.
- Ciqqufan
Tietenkin SEISKA-BOIKOTTI pitää, ei siihen adressiin muuten nimeäni laittaisikaan... en muista tiedä mutta itse en osta seiskaa vaikka maksettaisiin :D pitäkööt lehtensä... samoin koko firman lehtitilaukset vakkarilehdet lopetin ja määräaikaiset tulee loppuun asti jotka on maksettu. EI KIITOS KOKO FIRMALLE!!!
Niin kauan kuin olen järsijjäni,ei talouteeni tilata seiskaa, katsoa, ohoa eikä muitakaan roskalehtiä. Perseestä kaikki!
- boikotoisin
hyvä että paljastivat oikeat kasvot. Toivottavasti myös joku vaikka ulkolainen lehti paljastaisi muut. Kaverihan on ihan DilleDong:
- paska myy
hankkikaa elämä jos muiden asioita noin paljon tarvii urkkia..ihmisiä nekin ovat
- ei siinäkään
ole mitään hyvää luettavaa..persuuksista koko lehti
- Remo
Ja varmasti tulen boikotoimaan, niinkauan, kun henki pihisee!
- JEPS JEE
Remo kirjoitti:
Ja varmasti tulen boikotoimaan, niinkauan, kun henki pihisee!
Hyvä Kun julkasivat sen kuvan.. hyi!!
- Roskislehti
Turhaa roskaa kotiin en halua. Voi olla ihan hyvin ilmankin. Muuta puuhaa riittää kuin roskalehtien lukemista. Turhaa tulee välttää.
- ämmä stadista
Seiska on huippulehti, paljon lukemista ja maailma paras telkkarilehti.
Miksi sitä boikotoida pitäisi? Hyvä, että paljastivat Loordin naaman, tuollainen saatananpalvoja. Ei kai me missään kommunistivallassa olla, jossa ei saa sananvapautta käyttää? - helepolla
ämmä stadista kirjoitti:
Miksi sitä boikotoida pitäisi? Hyvä, että paljastivat Loordin naaman, tuollainen saatananpalvoja. Ei kai me missään kommunistivallassa olla, jossa ei saa sananvapautta käyttää?Boikotti pitää. En ole ikinä tilannut enkä ostanutkaan Seiskaa. Allerin tarjouskirjeenkin palautin avaamattomana lähettäjälle lisähuomautuksella että ei kiinnosta. Ennen luin kampaajalla Seiskaa mutta en enää sielläkään! Ja vielä olen kaupassakin kääntänyt Seiskaa väärinpäin. Kyllä boikotti pitää ainakin tämän vaalikauden yli.
- perrin
ämmä stadista kirjoitti:
Miksi sitä boikotoida pitäisi? Hyvä, että paljastivat Loordin naaman, tuollainen saatananpalvoja. Ei kai me missään kommunistivallassa olla, jossa ei saa sananvapautta käyttää?Ei toki seiska tehnyt mitään laitonta esittäessään Lordin oikeat kasvot, mutta moraalisesti arveluttavaa kyllä. Toki se lain puolesta niin sai tehdä mutta kun erityisesti ja kauniisti Tomi pyysi että hänen kasvo kuviaan ei näytettäisi niin se hermostuttaa. Syytös saatananpalvonnasta on kyllä julkea kun ottaa huomioon että yksi pändin jäsenistä on tehnyt vapaaehtoistyötäkin kirkolle. Itse olen yhden seiskan ostanut Lordi kohun jälkeen (sekin vain sentakia koska tuttujani oli siinö) mutta aion boikotoida kyllä jatkossa.
- Toukolan Poika
Kaikki tommoset on ollut boikotissa ennen kohua ja edelleen...
- ole koskaan...
Boikotoinutkaan minusta asiasta nousi turhaan kohua kyllähän se Putansuunkin pitäs tietää että kun on kerta lähtenyt julkisuuteen niin siellä kaivetaan kaikki esille ja on se PERKELE kumma ettei mies voi edes omaa naamaansa telkkarissa näyttää ei se nyt niin iso julkkis ole pysyköön pöydän alla piilossa jos ei oma naama kestä telkkaria
- ...
kyllä boikotoin, täysin turha juorulehti.
- Iso-J-72
Lehti oli boikotissa jo ennen kohua (voiko puhua boikotista, jos ei ole koskaan alkanutkaan lukemaan k.o. lehteä?).
En aio ostaa/tilata/lukea jatkossakaan - pärjään mainiosti ilmankin! Sama koskee muitakin juorulehtiä; Oho, Hymy, Seura... - onneksi on muutakin luettavaa.
enkä koskaan-ikinä-milloinkaan aio lukeakaan.
- Jojo
Hah hah.Mistäs te boikotoijat tiedätte millaista soopaa se Seiska kirjoittaa jos ette kerran (koskaan)lue sitä.Häh??
- TiiGeri
Jojo kirjoitti:
Hah hah.Mistäs te boikotoijat tiedätte millaista soopaa se Seiska kirjoittaa jos ette kerran (koskaan)lue sitä.Häh??
tietää ihan siitä, että näkee lööpit kaupan kassalla, kuulee kun lehdestä ja sen sisällöstä puhutaan, lukee mitä muissa lehdissä kirjoitetaan seiskan sisällöstä jne...
Että hahhah vaan sullekii ;)
- ei kiinnosta
seiska, ohoo ja katso ovat surkeimpia lehtiä. etsivät etsimällä mollattavia. en olu kukenut sitten aikoihin . lopetin, kun seiska kustansi nykäsen matkoja.
- kashmir60
Boikotti helppo pitää,ku ei muutenkaan oo välii koko lehdestä !!!
- urkki
Kyllä poikotoin minulla ei ainakaan ole lyhyt muisti ja toiseksi en ole mikään takin kääntäjä tyyppi päätökset pitävät. Ja siksi toiseksi mokomaa paska lehteä ei kannata ostaa edes perseen pyyhintään siihenkin löytyy parempaa paperia.
- eräjortikka
Lopetin tilauksen heti kun boikotti alko. Sen jälkeen tilausmyyjät soittanu 5-6 kertaa. Joka kerta vastaus on sama; en tilaa. Seuraavan soiton jälkeen hankin markkinointikiellon koko Allerille.
- urkki
eräjortikka kirjoitti:
Lopetin tilauksen heti kun boikotti alko. Sen jälkeen tilausmyyjät soittanu 5-6 kertaa. Joka kerta vastaus on sama; en tilaa. Seuraavan soiton jälkeen hankin markkinointikiellon koko Allerille.
että kusevat viuluunsa jos alvariinsa soittelevat.
- Seiska?
........
- todellakin
Ei kukaan tätä viestiä kuitenkaan jaksa lukea, joten kerroin otsikossa jo kaiken, mutta jätän kertomatta sen, kuinka kävin tänä aamuna ripulikakalla. Kiitos ja kumarrus. Oho. Taas tuli.
- Nimetön
Rainalehti. Ihmeellistä, mutta elämässä on muutenkin sisältöä ;)
- parempaakin lukemista on
Seiska on lehti jota en ikinä tule ostamaan enkä lukemaan! Tilasin näytenumeron, laskuttivat koko vuodesta, enkä edes nähnyt lehtiäni!
- ja jaksanpa vielä
psyykata muitakin
- ja helvetin pitkään
seiska on todellisille junteille
- aina,
boikotti jatkuu.
- jo ennen
Tätä kohua, kuten kaikkia muitakin saman tyylisiä lehtiä. Yli vuoteen en ole lööppejäkään ostanut.
- toinen #2
tietysti.
jotain rajaa sentään - raeme
... mutta ei mene montaa kuukautta kun lehden tulo loppuu.
- pittää
ja vaikka muailman tappiin asti..
on niin surkea lehti että on todella helppoa olla lukematta! - enää
On se vaan paras lehti, jonka voi lukea paskalla istuessaan. Jos lukee tekniikan maailmaa, kerkeää paska kuivumaan reiän ympärille....
- pete1968
tottakai boikotti pitää
- niin sanottu
boikottinne on yksi tyhjän kanssa, kunhan ollaan olevinaan jotain ja sitten elvistellään jossain keskusteluryhmissä.
- pitää
boikotti
- kasi
Seiska on kuulemma suosituimpia lehtiä Suomessa,korutonta kertomaa Suomalaisten lukutottumuksista.Niin siinähän on paljon tyhjänpäiväisiä kuvia eikä paljonkaan tekstiä.Eli ei tartte vaivata päätänsä.Olen kuullut että"pidettiinpä kerran seiskan lukijoiden kesken henkiset kilpailut" siis kerran.
- en lue
valitettavasti suurin osa kansasta on sitä tyhmää laumaa.
- kyllä
kyllä
- jatkuu
Seiskaa on aina syitä boikotoida!
- huppupää
Seiskan boikotti jatkuu, samoin lehden kääntäminen kun kohdalle sattuu!!! Kaikki aller-julkaisut ovat samalla boikottilistalla. Jos kenellä tietoa yrityksistä jotka mainostavat seiskassa niin laittakaa listaa.
- talvisodan henki
Kansalla on pitkä muisti.
- KYLLÄ BOIKOTOIN SE ON
VARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...Koponen
- paparazzi iskee
http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/2002/7/kuvat/jok itaipale.gif
- betsy
muistetaan
- muistin virkistämiseksi
Aller Julkaisut Oy kustantaa myös seuraavat lehdet:
Tähtipaketti
7 päivää
Katso!
OHO!
Koti ja keittiö
Fitness
Mix
C.C.
IN LOOK
Automarket
Venemarket - Manu81
boikotti pitää
- keljuttaa
Kyllä ja aina
Mmm... Kyllä.. Seiskan toiminta ei edelleenkään minun mielestä osoita hyvää makua.. vaikka tietysti vaikea sanoa nyt kun siirrän katseeni mualle jos vähänkin näkyy seiskan mainosta jossain :) että enpä edes tiedä mitä makua nykyän edustavat.. mutta tuskinpa mitään ratkaiseva parannusta tapahtunut kun eivät ole ylittäneet minun uutiskynnystä :))
- en osta enkä tilaa
boikotti pitää ei aikomustakaan ostaa eikä tilata
- roskalehtiin kyllästynyt
Eihän seiska muuta osaakkaan kuin tonkia ja sepitellä"ei totuuksia"
- SS-upseeri
Päätin jo silloin etten enää koskaan tilaa SEISKAA. Eikä meidän perheeseen tilata. Pitää joku moraali sentään olla. Ja kantaa vastuu teoistaan tai saada tuntuva rangaistus pösilöistä teoistaan
- sputnik
Kyllä boikotti pitää nyt ja tulevaisuudessa.
- sputnik
Kyllä boikotoin ja jatkan sitä myös tulevaisuudessa. Eikös se ole ihan selvä juttu??
- Libresse
En ole ostanut ainoatakaan nroa! Enkä osta!
- Totaalinen kyllästyminen
En osta edelleenkään 7-päivää lehteä ja lisäksi olen alkanut jättää ostamatta myös Iltasanomat ja Iltalehden. Olen kyllästynyt perin juurin ainaisiin Sievinen, Karpela-Saarela, Odusoga ja muihin lässyn lässyn juttuihin. Onneksi uusi Iltasanomien päällikkö lupasi asiapainotteisempaa lehteä. Tiedä vaikka alkaisin ostamaan taas Iltasanomia. Koko perheeni on myös jo vieraantunut mainituista kolmesta lehdestä.
- Ikänäni en vaan lopu
Tietty. Tuskin lehden linja paranee, jos se on ylipäätänsä "loanheittoa"? Jossen ole kiinnostunut veneistä en osta venelehteä, jossen käsitöistä en osta "neulo-ja-kudo"-lehteä. Miksi ostaisin "riepottele-yksityisihmisiä-ilman-etiikkaa"-lehteä, jos minusta ei ole hauskaa kivittää ketään?
- ei voi kuin nauraa
boikotti päivässä pitää teinin virkeänä!
- se ei unohdu
Kyllä tämä jatkuu vaikka kuinka pitkään. Eilenkin seiska kääntyi rutiininomaisella ranneliikkeellä. Tietenkin tarpeen tullen voidaan ryhtyä voimallisempiinkin toimenpiteisiin.
- juuso54
vielä,muitakin lehtiä on olemassa kuin almamedian julkaisemia.....
- "lehti"
Olen aina boikotoinut k.o "lehteä". Samoin kuin iltapäivälehtiäkin. Ne rahastavat vain muiden hädällä ja epäonnistumisilla.
Miettikää kuinka paljon näiden lehtien kirjoituksista ovat positiivisessa mielessä kirjoitettu, ehkä 10% (ainakin mainoslööpit, koska sen enempää niihin en tutustu.)- Oikeassa
Seiska on täysi paskalehti.
Kirjoittavat täyttä sontaa!!!!!!!!!!
- JonJon 18v
Olen aina boikotoinut ja tulen aina boikotoimaan.
- ...Pitää...
...Pintansa!
Tommi Eteläinen! (os. Läntinen) - Tiijaha
En boikotoi. Oli ihan kiva nähdä miltä se Lordi näyttää. Tosin en ole ikinä ostanut kyseistä lehteä, mutta luen aina, kun käsiini saan.
- jatkuu !
!!!
- Kansankynttilä
Miksi ihmeessä pitäisi boikotoida maamme parasta lehteä? Seiska on todella onnistunut ja luotettava julkaisu, ja kauniita naisiakin siinä usein on. Olen tilannut lehteä alusta saakka ja havainnut miten kaikki mielellään sitä lukevat vaikka eivät myönnä. Ja kuka tai mikä tämä Loordi oikeen on? en ole kuullutkaan moisesta julkimosta.
- kyllä pitää
en aio ostaa enkä tilata koskaan seiskaa.Eikä tää johdu pelkästään Lordi kohusta.
- on pitänyt
...ja pitää vielä tästä eteenkinpäin.
- Kuolemaani saakka!
Ehdottomasti boikotoin!
Ostoboikotoinnin lisäksi en edes avaa kyseistä lehteä esim. lääkärin vastaanotoilla ja muissa sellaisissa paikoissa, joissa vapaasti luettavia lehtiä on tyrkyllä.
Lisäksi silloin toukokuussa ylipuhuin oman äitini, tätini sekä kaksi kaveria boikottiin, jota he noudattavat täysin vieläkin. Tätini puolesta soitin itse Seiskaan ja peruin hänen tilauksensa.
Boikotin aikana käänsin lehdet noin viikon ajan ainakin 8:sta eri kaupasta ja huoltoasemalta. - boikotoin..
mutta boikottini alkoi jo ennen kohua, boikotoin myös Lordia :D
- on...
Täyttä skeidaa..
- Mäkkaiver
En oo ikinä ostanu seiskalehtee, enkä tuu ostaan mokomaa roskaa koskaa, paitsi hyvi suures hädäs jos vessapaperii ei satu saamaa mistää.
- pop
vielä vaan
- Boikotoinut seiskaa
Luen aina maitokauppareissulla lehtitelineestä lööpit ohikulkiessa. Painotan sanaa OHIKULKIESSA.
- noita-67
niin, KYLLÄ BOIKOTISSA ON JA PYSYY. tämänlaisilla henkilöillä kuin lordi yhtyeineen, on mun mielestä olla omaa yksityisyyttä. kaikilla heillä on oma ns. normaali elämä jossakin!!!!!!!!!!
- looorti
en tilaa enää koskaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510