Pissiksestä feministiksi.

Kemi.sd

Feministit ovat lähes poikkeuksetta ikääntyneitä naisia jotka on katkeroituneet kun ei saa sitä ihailua osakseen mitä on tottunu nuorena saamaan ulkonäkönsä avulla.

Olenko oikeassa?

39

2226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

Jaa-a... en "lähes kaikkia" feministejä tunne niin en osaa vastata... itse en ole sen paremmin ikääntynyt kuin katkeroitunutkaan, ulkonäkökin on ihan tallessa vielä :D

• Toki kaikilla jonkilaine ul...

Oletko kuulunu miesvihaajiin jo nuorena?
        En ole koskaan tavannu ketään nuorta feministä, enkä osaa etes kuvitella kakskymppistä feministinaista olevan.

• Hertha
        Toki kaikilla jonkilaine ul... kirjoitti:

En ole koskaan tavannu ketään nuorta feministä, enkä osaa etes kuvitella kakskymppistä feministinaista olevan.

Luulen, että et ole koskaan tavannut minkäänlaista naista.

• -Kemi.sd
        Hertha kirjoitti:

Luulen, että et ole koskaan tavannut minkäänlaista naista.

Mutta jos olet vakavissasi..hmm..ymmärrän paremmin..

• Tristar

Ihan kakskymppinen en enää ole mutta en kyllä kovin kaukana siitä, ei voi keski-ikäiseksi sanoa vielä hetkeen :D

Miehiä en ole koskaan vihannut, mikäli viestisi oli minulle osoitettu, luulin kyllä sanoneeni tuon jo ensimmäisessä avstauksessa tähän ketjuun.

Luulenpa että olet feministejä itse asiassa tavannut jo montakin, ne kun eivät kulje lappu kaulassa niinkuin eivät muidenkaan aatteiden edustajat. Todennäköisesti asia ei tullut puheeksi koska tajusivat jo hetken kanssasi kommukoinnin jälkeen että tuon sanan sanottuaan et enää näksii heitä omina itseinään vaan miesvihaajina, välittämättä siitä mitä he oikeasti ajattelisivat.

• -Kemi.sd
        Tristar kirjoitti:

Ihan kakskymppinen en enää ole mutta en kyllä kovin kaukana siitä, ei voi keski-ikäiseksi sanoa vielä hetkeen :D

Miehiä en ole koskaan vihannut, mikäli viestisi oli minulle osoitettu, luulin kyllä sanoneeni tuon jo ensimmäisessä avstauksessa tähän ketjuun.

Luulenpa että olet feministejä itse asiassa tavannut jo montakin, ne kun eivät kulje lappu kaulassa niinkuin eivät muidenkaan aatteiden edustajat. Todennäköisesti asia ei tullut puheeksi koska tajusivat jo hetken kanssasi kommukoinnin jälkeen että tuon sanan sanottuaan et enää näksii heitä omina itseinään vaan miesvihaajina, välittämättä siitä mitä he oikeasti ajattelisivat.

Feministejä on ilmeisesti monta "lahkoa" niinkuin kaikissa aatteissa ja uskonnoissa.
        Pahimmat feministit kyllä miehenä erottaa päälleppäin hyvin nopeasti, ynseästä ja ylimielisestä käytöksestä. Voi tietty olla ettei pahimmatkaan feministit poikkea käytökseltään millään tavalla muista naisista pelkässä naisseurassa, en tiedä..

• .....
        -Kemi.sd kirjoitti:

Feministejä on ilmeisesti monta "lahkoa" niinkuin kaikissa aatteissa ja uskonnoissa.
        Pahimmat feministit kyllä miehenä erottaa päälleppäin hyvin nopeasti, ynseästä ja ylimielisestä käytöksestä. Voi tietty olla ettei pahimmatkaan feministit poikkea käytökseltään millään tavalla muista naisista pelkässä naisseurassa, en tiedä..

sovinistia.Unohtakaa jo perkele feministit ja sovinistit, ei niitä oo ne vaan luodaan ku ei muuten pärjätä ihmissuhteissa.

• on ne olemassa
        ..... kirjoitti:

sovinistia.Unohtakaa jo perkele feministit ja sovinistit, ei niitä oo ne vaan luodaan ku ei muuten pärjätä ihmissuhteissa.

....

• Tristar
        -Kemi.sd kirjoitti:

Feminitejä on varmaankin yhtä monta erilaista kuin muitakin ihmisiä. Pahimmat ja parhaimmat feministit, miten ne määrittelisit? Ynseästä ja ylimielisestä käytöksestä erottaa ikävät ihmiset, niitäkin feministeistä varmasti löytyy niinkuin muistakin ryhmistä laajalla otannalla.

Ne ovat sitten ynseitä ja ylimielisiä kaikkia kohtaan tasapuolisesti, eivätkä vain miehiä.

• mitä juntteja!!!!!

Itse olen 23v. nuori ja kaunis, ihailua osakseen saava nainen ja olen feministi! Koska minulla on itsekunnioitusta, koska olen ylpeä sukupuolestani ja koska olen ylpeä sukupuoleni saavutuksista, jotka ei saa tarpeeksi arvostusta osakseen. Yritäpä juntti miettiä sitä!

• saavutukset
        mitä juntteja!!!!! kirjoitti:

Itse olen 23v. nuori ja kaunis, ihailua osakseen saava nainen ja olen feministi! Koska minulla on itsekunnioitusta, koska olen ylpeä sukupuolestani ja koska olen ylpeä sukupuoleni saavutuksista, jotka ei saa tarpeeksi arvostusta osakseen. Yritäpä juntti miettiä sitä!

joista niin ylpeä olet. Ihmettelen vain.
        Pitäiskö minun olla miehenä ylpeä miessukupuolen saavutuksista?

• mitä juntteja!!!!! kirjoitti:

Nimenä Juntti
        naisia 95
        miehiä 102

Nimenä Juppi
        naisia 84
        miehiä 83

Eipä näin pieneen maahan kovin suuria onnettomuuksia ja onnea sovi............

• perusteella
        mitä juntteja!!!!! kirjoitti:

Ikäsi perusteella olet vielä pissis. Muutaman vuoden kuluttua voit alkaa käyttään feministi arvonimeä.

• "Magda"

15v->feministi
      25v->feministi
      35v->feministi

Olin si varmaan hyvännäköinen vauvana.

Intohimoisin kiinnostukseni feminismiin eli tasa-arvoon oli n.20v. Nykyään se vain on.

• -Kemi.sd

Saitko nuorena paljon ihailua miehiltä?

• Antsux

Aikuinen ihminen joka ei 15:nnen ikävuotensa jälkeen ole kehittynyt yhteiskunnallisessa ajattelussaan, ja ihan kuin vielä ylpeilisi sillä kestoteiniydellään!

Ja vieläpä suomentaa 'feminismin' tasa-arvoksi, vaikka oikea merkitys on naisasia-aate!

• Tristar
        Antsux kirjoitti:

Aikuinen ihminen joka ei 15:nnen ikävuotensa jälkeen ole kehittynyt yhteiskunnallisessa ajattelussaan, ja ihan kuin vielä ylpeilisi sillä kestoteiniydellään!

Ja vieläpä suomentaa 'feminismin' tasa-arvoksi, vaikka oikea merkitys on naisasia-aate!

Se on tosiaan kumma kun joka paikassa mistä minä olen feminismin määritelmää etsinyt, mainitaan pyrkimys sukupuolten välsieen tasa-arvoon (aaina armeijapakon vastustamista myöten).

• Antsux
        Tristar kirjoitti:

Se on tosiaan kumma kun joka paikassa mistä minä olen feminismin määritelmää etsinyt, mainitaan pyrkimys sukupuolten välsieen tasa-arvoon (aaina armeijapakon vastustamista myöten).

Kyllä 'feminismi' ihan äänteellisestikin on niin lähellä 'feminiiniä', että homma haisee! Ja se haju tulee menneestä maailmasta; ajalta, jolloin naisella ei ollut mahdollisuuksia koulutukseen, ammattiin, kulttuuriin, politiikkaan, johtajuuteen, matkailuun, perheasioista päättämiseen eikä varsinkaan armeijaan. 2000-luvun Pohjoismaissa feminismi on käynyt tarpeettomaksi, mutta aitoa tasa-arvotyötä tarvitaan.

Vielä määrittelyä: vanhoissa hakuteoksissa feminismi kuvataan "sukupuolten välisen tasa-arvon tavoittelemiseksi naisen asemaa parantamalla". Okei. Nyky-feminismi on jättänyt tasa-arvon taakseen ja vie akkavallan aatetta eteenpäin.

• jorojukka-kukka

Ja minä syntymäfeministi.

• jorojukka-kukka
        -Kemi.sd kirjoitti:

Aivan liikaa.

• -Kemi.sd
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Aivan liikaa.

Minkä ikäisenä huomasit miesten ihailun loppuneen?
        Vai väitätkö miesten ihailevan jotain feministiä? :)

• Hertha
        -Kemi.sd kirjoitti:

Minusta tuntuu, että sitä ikää ei tule, jolloin m iesten ihailu loppuu. Se on jännä huomata.

• jorojukka-kukka
        -Kemi.sd kirjoitti:

Onneksi ihailevien miesten taso on noussut!

• jorojukka-kukka
        Hertha kirjoitti:

Minusta tuntuu, että sitä ikää ei tule, jolloin m iesten ihailu loppuu. Se on jännä huomata.

7-kymppinen nainen marjametsässä...

Joidenkin "ihailu" käy aivan yli ymmärryksen! :(

• Sanelma*
        Antsux kirjoitti:

Kyllä 'feminismi' ihan äänteellisestikin on niin lähellä 'feminiiniä', että homma haisee! Ja se haju tulee menneestä maailmasta; ajalta, jolloin naisella ei ollut mahdollisuuksia koulutukseen, ammattiin, kulttuuriin, politiikkaan, johtajuuteen, matkailuun, perheasioista päättämiseen eikä varsinkaan armeijaan. 2000-luvun Pohjoismaissa feminismi on käynyt tarpeettomaksi, mutta aitoa tasa-arvotyötä tarvitaan.

Vielä määrittelyä: vanhoissa hakuteoksissa feminismi kuvataan "sukupuolten välisen tasa-arvon tavoittelemiseksi naisen asemaa parantamalla". Okei. Nyky-feminismi on jättänyt tasa-arvon taakseen ja vie akkavallan aatetta eteenpäin.

Mikä niitä yhdistää? Koskaan ei saa herpaantua, alkavat uhitella. Siksi feminismiä tarvitaan tänäänkin, täälläkin. *näyttää kieltä*

• Antsux
        Sanelma* kirjoitti:

Mikä niitä yhdistää? Koskaan ei saa herpaantua, alkavat uhitella. Siksi feminismiä tarvitaan tänäänkin, täälläkin. *näyttää kieltä*

...jotakin! Mies feministin käsittelyssä on kuin hurtta koirakoulussa?

Koirista puheen ollen: nekin roikuttavat usein kieltään, mutta silmissä on sentään vetoava katse.

• Sanelma*
        Antsux kirjoitti:

...jotakin! Mies feministin käsittelyssä on kuin hurtta koirakoulussa?

Koirista puheen ollen: nekin roikuttavat usein kieltään, mutta silmissä on sentään vetoava katse.

miehilläkin....

• "Magda"
        -Kemi.sd kirjoitti:

Oon aina ihaillu komeita nuoria miehiä.

• "Magda"
        Antsux kirjoitti:

oikein viisaus kehittymisestä miehen logiikalla.

Pitäisikö mielestäsi sp väliseen tasa-arvoon pyrkiä sitten miesten asemaa huonontamalla?

• jorojukka-kukka

Ihan kalkkis kuule hei!!!!! ;)

• -Kemi.sd

Kalkkishan minä.
        Entä mitä mieltä olet avauksessa kerrotusta asiasta?

• usea tämän palstan feministi on jo päiviä sitten vaihtanut piikkikorkokenkänsä punatupsuisiin Aino-tohveleihin.

• jorojukka-kukka
        epikuros kirjoitti:

usea tämän palstan feministi on jo päiviä sitten vaihtanut piikkikorkokenkänsä punatupsuisiin Aino-tohveleihin.

Kaupassa. Ei minulla. Ei nyt, ei ennen, ei tulevaisuudessa. Edelleen kaupassa.

• Sanelma*
        epikuros kirjoitti:

usea tämän palstan feministi on jo päiviä sitten vaihtanut piikkikorkokenkänsä punatupsuisiin Aino-tohveleihin.

mutta odotan kunnes niitä saa piikkikoroilla :D

• Sanelma*
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Kaupassa. Ei minulla. Ei nyt, ei ennen, ei tulevaisuudessa. Edelleen kaupassa.

miten käy kansantalouden tuolla asenteella?!? Hopi kauppaan ja rahat liikkeelle! Nimimerkillä piikkikoroissa vaikka vaahtokylpyyn...

• "Magda"
        Sanelma* kirjoitti:

miten käy kansantalouden tuolla asenteella?!? Hopi kauppaan ja rahat liikkeelle! Nimimerkillä piikkikoroissa vaikka vaahtokylpyyn...

Mitä hyötyä piikeistä on kylvyssä?

"Ihan pihalla"

• Tristar
        epikuros kirjoitti:

Lättäpohjista tulee jalat kipeiksi. Jalan luonnollinen asento on kanta seitsemän senttiä varpaita ylempänä :D

• tässä keskustelussa

Kannattaa lukea tämän avauksen zombbarin kommentit ajatuksen kanssa, niin pääsette käsitykseen siitä minkälaisia feministit pohjimmiltaan ovat.

• Sanelma*

kyllä ihailua tuntuu piisaavaan... Miksi niin? Odotan innolla varsinaisia ikävuosia, kun saa pukeutua ruusuharsohattuun ja simputtaa oikein kunnolla nuoria miehiä :D

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      801
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      636
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      619
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe