haluaisivat pitää miehistä diktatuuria yllä ja hallita naisia.
Tasa-arvokäsitys miehillä hukassa.
säälittävät
7
425
Vastaukset
- Ihmeissään?
En ymmärrä kuinka mielipiteesi voisi pitää paikkaansa. Siitä lähtien kun naisten asiaa on lähdetty ajamaan, ei ole syntynyt yhtään ääriliikettä joka ajaisi naisten alistamista/miesten johdon vahvistamista.
Sen sijaan on luotu naiskiintiöitä jotka lienevät haittaavat parhaiden ihmisten uraa sukupuolen perusteella. Ei reilua. Mutta mieshän monasti haluaa miellyttää naista joten epäsuhta on päässyt syntymään. - owli
Otsikon ja nimimerkin yhdistelmästä päätellen viestisi on vastakaikua yhtä alempana olevaan viestiin. Jos näin, miksi kyseessä yleistys "miehet"? Alempana oleva provo oli sinua huomattavasti fiksumpi rajatessaan provokaationsa kohteeksi vain femakot? Taisi se alempi kolahtaa oikein kunnolla. :D
- Fafner
... höpsis.
- paikkansa
Miehethän haluaisivat olla diktaattoreita, perheen päitä.
- Fafner
... ja pyh.
Kun olen diktaattiri tulen välittömästi kieltämään:
- karaokejutut
- Big Brohters ja muut tosi TV-ohjelmat
- sateenvarjojenpiikit
- rasvaimut sallitaan vain autojen öljynvaihtoon
- pärryyttävät lehtipuhaltimet korvataan uppiniskaisella vaimolla ja haravalla.
Yllä oleva on puolivuotisohjelma josta seuraa jatkoa.
Helpotuksia
- polkupyöriin asennetaan isommat takapyötät kuin eteen, jolloin on aina alamäki
- ministerit Hyssälä ja Saarela valetaan pronssiin
- valtion toimesta tuulipuvut korvataan aistillisimmilla asusteilla
Sen minkä kirjoitin sen kirjoitin........
- mulla on porkkanaa
Asummeko samalla planeetalla? Ei täällä ole mitään miehistä diktaaturia, eikä sellaista ole näkyvissä tai suunnitteilla. Täytyy myös muistaa että nainen on vapaa koska mies haluaa hänen olevan vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594