TARJA: "Murha loukkasi sananvapautta"

21

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano tätä

Phaedralle. Muuten häneltä loppuu taas tänäänkin räksyttämisen aiheet kesken.

• Aina ensimmäisenä - tutkimatta faktoja ja antamatta aikaa vastata.

Tyhmät ihmiset jotka eivät ajattele vaan suoltavat suustaan miettimättä asioita ollenkaan.

• Sanoin jo =)

• sanoakin
        die.weisse.rose kirjoitti:

Sanoin jo =)

eilen jo.
        Huomasin.

• tebe

Nytkö juhlit kun rajun paineen alla Halonen sai sanottua jotain ympäripyöreätä?

Mitä Halosen sanominen todistaa? EI mitään muuta ku sen, että kyseinen maanpetturi röhnöttää mahallaan itään ja lipoo Putinin persettä.

Halosen harmistuksen ymmärtää, onhan se kamalaa kun joutuu ihan ekan kerran kuuteen vuoteen ottaan kantaa roskavaltio Venäjän touhuiluun.

Juu, varsinainen mielipide-automaatti tämä "arvojohtaja". Kaikki aika kuluu bailatessa ympäri maailmaa vasemmistojohtajien kanssa eikä oman maan asiatkaan kiinnosta hevon vittuakaan.

Hurraa!

• Nauraja.

Maanpetturuushöpinäsi osoittavat, että olet aivoten pelle. Mitäs tuumisit, jos joutuisit syytteeseen paskapuheistasi? Taitaisi pojalta päästä itku, kun jotuisit kaltereitten taa ja peppussi olisi kovilla.

• Nauraja. kirjoitti:

Maanpetturuushöpinäsi osoittavat, että olet aivoten pelle. Mitäs tuumisit, jos joutuisit syytteeseen paskapuheistasi? Taitaisi pojalta päästä itku, kun jotuisit kaltereitten taa ja peppussi olisi kovilla.

Sinä se jaksat suoltaa paskaa. Miltä tuntuu olla idiootti ja ikikyykkypoju? Itse en tiedä koska olen suorastaan nero.

• tebe
        Nauraja. kirjoitti:

sopii mulle.

Muuten, sulla tuntuu olevan jokin peppu-fixsaatio.
        Näin kansainvälisenä mielenterveyspäivänä suosittelisinkin sulle juttutuokioo psykologin kanssa paitsi tietysti jos "harrastuksesi" on sulle yhtä rakas kuin loputon valehtelusi.

• surkea provo!

huuhaa!

• Nauraja. kirjoitti:

..on sananvapaus ja sitä kunnioittaa pressakin, tuollaisista pikku heitoista kuolee tai joutuu syytteeseen vain venäjällä

• Phaedra

Tuntuu aina niin vapauttavalta, kun joku sanoo totuuden "arvojohtajastamme" suoraan ja kiertelemättä.

• Nauraja.
        Kadunmies kirjoitti:

..on sananvapaus ja sitä kunnioittaa pressakin, tuollaisista pikku heitoista kuolee tai joutuu syytteeseen vain venäjällä

Suomessa on kyllä sananvapaus, mutta nämä perseukiset aivottomat hyypiöt eivät tajua, että Suomessa on myös lait, joista tuollaiset typerät hyypiöt saattavat joutua lusimaan, eli vapaasti voi kyllä puhua, muttei sentään mitä sylki suuhun tuo.

Maanpetturuudesta saa aina kovan tuomion joten myös niistä huutelevaa ei oikeudessa päästeä kuin koiraa väräjästä.

Mutta koska näille hyypiöillä ei muuta omaisuutta, kuin tuuleenhuuhtoma perse, niin heitä ei kukaan viitsi haastaa oikeuteen, sillä näinen köyhien säästöpussun rahat eivät riitä tuleviin korvauksiin.

Tämä Tebe on täällä aiemmin esiintynyt sydänvikainen tyyppi, joka lähti kyykyssä ja nolattuna Miken toimesta ja sama kohtalo odottaa myös tämän Mikki- Hiiren uusinta nikkiä.

• tebe
        Nauraja. kirjoitti:

Suomessa on kyllä sananvapaus, mutta nämä perseukiset aivottomat hyypiöt eivät tajua, että Suomessa on myös lait, joista tuollaiset typerät hyypiöt saattavat joutua lusimaan, eli vapaasti voi kyllä puhua, muttei sentään mitä sylki suuhun tuo.

Maanpetturuudesta saa aina kovan tuomion joten myös niistä huutelevaa ei oikeudessa päästeä kuin koiraa väräjästä.

Mutta koska näille hyypiöillä ei muuta omaisuutta, kuin tuuleenhuuhtoma perse, niin heitä ei kukaan viitsi haastaa oikeuteen, sillä näinen köyhien säästöpussun rahat eivät riitä tuleviin korvauksiin.

Tämä Tebe on täällä aiemmin esiintynyt sydänvikainen tyyppi, joka lähti kyykyssä ja nolattuna Miken toimesta ja sama kohtalo odottaa myös tämän Mikki- Hiiren uusinta nikkiä.

Lusimaan? HAHAHAH!!!!!

kovin on tuttua stooria eikä tuo nimimerkki ketään hämää.

Ja ihan vaan tiedoksesi: mulla ei ole sydänvikaa enkä ole "esiintynyt" minään muuna henkilönä.

Sulle tää kait on jokin esiintymisfoorumi?

Voimia sullekin, muistathan että tänään on kansainvälinen mielenterveyspäivä. Sun juttuja lukiessa toivoisis että sellainen olisi sulla jokapäivä, hehehe.

Ja mun varat ei ehkä ole valtaisat, mutta ainakin mä oon niistä rehellinen.

Ja paa vaan kuule sitä syytettä tulee niin katotaan

• Nauraja.
        tebe kirjoitti:

Lusimaan? HAHAHAH!!!!!

Ja ihan vaan tiedoksesi: mulla ei ole sydänvikaa enkä ole "esiintynyt" minään muuna henkilönä.

Voimia sullekin, muistathan että tänään on kansainvälinen mielenterveyspäivä. Sun juttuja lukiessa toivoisis että sellainen olisi sulla jokapäivä, hehehe.

Paa poju suusi tukkoon vaan ja odottele jospa joku haastaa sinut rosikseen, minä en perseaukisten kanssa viitsi pelleillä. Etkö sinä taukkki tajua edes sitä, että vain solvattu voi itse nostaa sytteen, eikä sivullinen nettikäyttäjä.
        Kyyki rääpäle siis jatkossakin täällä, olet liian tyhmä pärjäämään kenellekään.

• Faktaa.
        tebe kirjoitti:

Lusimaan? HAHAHAH!!!!!

Varasi ovat siis vähäiset, kuten Nauraja jo tiesikin, joten pienennä suurta suutasi, etteivät ne vähenny entisestäänkin. Tarjan vaalivoitto taitaa vituttaa suakin tosi raakasti!
        Oliko noloa olla luusereiden kannattaja?

• tebe
        Nauraja. kirjoitti:

Paa poju suusi tukkoon vaan ja odottele jospa joku haastaa sinut rosikseen, minä en perseaukisten kanssa viitsi pelleillä. Etkö sinä taukkki tajua edes sitä, että vain solvattu voi itse nostaa sytteen, eikä sivullinen nettikäyttäjä.
        Kyyki rääpäle siis jatkossakin täällä, olet liian tyhmä pärjäämään kenellekään.

mielenterveytesi horjuu, hanki apua.

Tosin kateuteen ei ole lääkettä.
        Mun rahat riittää mulle, harmi jos sä oot peeaaa.
        Koita vaikka mennä duuniin, se vois jeesaa.

• Nauraja.
        tebe kirjoitti:

mielenterveytesi horjuu, hanki apua.

Tosin kateuteen ei ole lääkettä.
        Mun rahat riittää mulle, harmi jos sä oot peeaaa.
        Koita vaikka mennä duuniin, se vois jeesaa.

Kuka olisi kateellinen tyhmälle ja köyhälle? Miten moisen Tebe hyypiön takia kenekään mielenterveys voisi muka horjua? Buaaah!
        Minä en ole ollut koskaan peeaa, mutta sinä olet jo myöntänyt vähävaraisuutesi. Kun pystyt esittämään esim. 100 000 likvidiä YHDELLÄ tililläsi, niin palaa asiaan. Siihen asti olet kyykyssä ja nolattu.

• tebe
        Nauraja. kirjoitti:

Kuka olisi kateellinen tyhmälle ja köyhälle? Miten moisen Tebe hyypiön takia kenekään mielenterveys voisi muka horjua? Buaaah!
        Minä en ole ollut koskaan peeaa, mutta sinä olet jo myöntänyt vähävaraisuutesi. Kun pystyt esittämään esim. 100 000 likvidiä YHDELLÄ tililläsi, niin palaa asiaan. Siihen asti olet kyykyssä ja nolattu.

en mä sanonut olevani vähävarainen, vaan etten ole valtavan varakas. Et ymmärrä eroa?

Kuule Mike, sulla ei taatusti ole penniikään fyrkkaa.
        Todista paskapuheesi ja näytä vaikka se tiliote.

Hahahah, ei ole jätkällä hilloo, pelkkää paskaa.

HAHAHAHAH!

• Tarjamme

Toivoo kovasti ja taisi sen jossain haastattelussa sanoakin että toivottavasti murha on selvinnyt siihen mennessä kun saapuu Suomeen. Niin ei vaan millään taida ehtiä tapahtua ja nyt onkin kiusallista kun pitää tarkaan miettiä mitä sanoo. No onneksi saa vähän miettimisaikaa ja vinkkiä kun Putin menee ensin Saksaan ja keskustelee Merkelin kanssa.

• Phaedra

tuo ympäripyöreä pakon edessä saneltu hömppä mahtaa tarkoittaa, varsinkin kun Halonen kertoi olevansa hyvin tyytyväinen, että Presidentti Putin oli ottanut Annan murhaan kantaa ja Halonen vielä jatkoi Venäjän tekevän kaikkensa, jotta toimittajan murhaaja saataisiin kiinni.

AIVAN KUIN PUTINILLA EI OLISI MITÄÄN TEKEMISTÄ KOKO ASIAN KANSSA?????

• JussiW.

Jos olet varma, että Putin on murhan takana, niin kiikuta todisteet Moskovaan. Sinua odottaa niin suuri palkkio, ettet tienaa sitä koko surkean elämäsi aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe