Ovathan kaikki feministit jo ajoissa liikkeellä ?!
Muistakaa, että isänpäivänä tulee muistuttaa kaikkia isiä:
- isät ovat potentiaalisia raiskaajia
- isällä ei tee perheessä mitään...rahat kelpaavat
- isät pahoinpitelevät vaimojaan
- isät sortavat perhettään
Syytöstentäyteistä isänpäivää kaikille isille.
Isänpäivä lähestyy
11
539
Vastaukset
- sehän
on sinun mielipiteesi
- Tristar
Näkemys tältä feministiltä on se että ihmisiä tulisi arvioida tekojensa ja itsensä mukaan eikä sukupuolensa perusteella. Sitähän se tasa-arvo on..?
Eli tämä feministi kantaa isänpäivänä aamukahvin isännälle vuoteeseen ruusun kera ja kiittää kauniisti kuluneesta vuodesta. Hyvä mies ja hyvä isä.
Kuinkas teillä nyt noin katkeria ollaan?
***- akannattaja
summasin tuossa vain yhteen palstan feministien yleiset dogmit.
Muista miehet eivät ole yksilöitä, naiset ovat. Mutta miehet ovat aina miehiä. Yksi mies kusee hommat -> kaikkien tulee kärsiä. - juuri Feministit
akannattaja kirjoitti:
Muista miehet eivät ole yksilöitä, naiset ovat. Mutta miehet ovat aina miehiä. Yksi mies kusee hommat -> kaikkien tulee kärsiä.haluaa jotta kaikki samanarvoiseksi.Tehdään se häpeämättä eli nainen on samanarevoinen,kuin mies eli saa lyödäkkin kapakassa yhtä lujaa,kuin miestä tottakai se on sitä tasaarvoa.
- Tristar
akannattaja kirjoitti:
Muista miehet eivät ole yksilöitä, naiset ovat. Mutta miehet ovat aina miehiä. Yksi mies kusee hommat -> kaikkien tulee kärsiä.kun minä en ole huomannut tuollaista kantaa kuin ehkä rivien välissä parilla ahssulla kirjoittajalla... enimmäkseen nuo ovat olleet miehiä tai feminismikriittisiä kirjoittajia joilla tuo kuva on, kuin feministejä.
Moneen junaanhan on, se täytyy sanoa.
Oma feminismini on tasa-arvoa. Samanarvoisuutta. Samoja oikeuksia, samoja mahdollisuuksia.
Mitä ihmettä ostan isänpäivälahjaksi??? Tämä on joka vuosi yhtä vaikeaa.
*** Tristar kirjoitti:
kun minä en ole huomannut tuollaista kantaa kuin ehkä rivien välissä parilla ahssulla kirjoittajalla... enimmäkseen nuo ovat olleet miehiä tai feminismikriittisiä kirjoittajia joilla tuo kuva on, kuin feministejä.
Oma feminismini on tasa-arvoa. Samanarvoisuutta. Samoja oikeuksia, samoja mahdollisuuksia.
***akkuporakone tai kulmahiomakone. ;)
- valmiiksi
Tristar kirjoitti:
kun minä en ole huomannut tuollaista kantaa kuin ehkä rivien välissä parilla ahssulla kirjoittajalla... enimmäkseen nuo ovat olleet miehiä tai feminismikriittisiä kirjoittajia joilla tuo kuva on, kuin feministejä.
***itsellesi äitienpäivälahja
Onhan isänpäivä naista syrjivä. Sitäpaitsi isiä ei tarvita. Joten ei tarvita lahjojakaan. - Tristar
valmiiksi kirjoitti:
itsellesi äitienpäivälahja
Onhan isänpäivä naista syrjivä. Sitäpaitsi isiä ei tarvita. Joten ei tarvita lahjojakaan.en tiedä mtient eillä toimtiaan, mutta meidän perheessä kyllä sekä isä ja äiti ovat ihan tarpeelliset niinkuin muissakin perheissä jossa sellaiset on. Kukin perheyksikkö taaplaa tyylillään, eikös niin?
Syrjivä särjivä... ja minun synttärini on sinua syrjivä. Joulu syrjii possuja.
Mieheni ostaa minulle äitienpäivälahjan, ja minä hänelle isänpäivälahjan, kunnes lapset ovat niin isoja että voivat itse muistaa vanhempiaan :D
*** - Tristar
epikuros kirjoitti:
akkuporakone tai kulmahiomakone. ;)
kulmahiomakone *punastuu*? EI vielä ole tarvittu, minun tuo pöytäkin pitäisi ensi kesänä hioa. Porakone on. Kiitoksia ideoista :D löytyykö lisää? Melkein luulin jo saavani lukea jotain hieromasauvoihin liittyvää... :D
*** Tristar kirjoitti:
kulmahiomakone *punastuu*? EI vielä ole tarvittu, minun tuo pöytäkin pitäisi ensi kesänä hioa. Porakone on. Kiitoksia ideoista :D löytyykö lisää? Melkein luulin jo saavani lukea jotain hieromasauvoihin liittyvää... :D
***http://www.makita.fi/fi/Tuotteet/?intProductCategoryID=64
Katso linkkiä Makita on laadukas merkki.
Tai sitte ukolle GPS-autonavigaattori niin osaa aina ja kaikkialta kotiin :D
Hyvää päivän jatkoa- Tristar
epikuros kirjoitti:
http://www.makita.fi/fi/Tuotteet/?intProductCategoryID=64
Katso linkkiä Makita on laadukas merkki.
Tai sitte ukolle GPS-autonavigaattori niin osaa aina ja kaikkialta kotiin :D
Hyvää päivän jatkoaIsäni tuollaisen navigaattorin juuri osti, ja ajoi melkein kuulemma ojaan kun nauroi sen puhetapaa :D turvallinen vehje :D
hhhhhhhh (terkut kohta kolmivuotiaalta)***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466