Rakas Joulupukki!
1. Matin ja Tepon Joululevy. Eräänlainen klassikko. Minulla on se jo vinyylinä, mutta pitäisi saada CD:levylle, jotta voi kuunnella autossa. Tekniikka kehittyy!! :D
2. Belgian-terrieri. Eli koiraa olen toivonnut. Mutta olen erikseen sanonut että pitäisi olla naaraskoira!! ;D Kuulostaako tutulta? (Jopa meidän akvaarioon, olen sanonut isännälle että yrittää olla ostamatta niitä miespuolisia uroskaloja, olen tarkkaillut niitä joskus, ja huomannut että niiden käytöstavoissa on kyllä parantamisen varaa!)
3. Parffyymiä. Minun parfyymimerkkini on sellainen O-kirjaimella alkavan varsin voimakastuoksuinen sekoitus. Olen käyttänyt sitä jo monta vuotta, oikeastaan tutustuin siihen jo 80-luvulla Kanariansaarilla, ja siitä asti käyttänyt. Isännälle olen ostanut taas yhtä Aftershavea. Saas kattoa jos aikoo käyttää, mutta jos ei käytä, niin vanha kikka toimii eli MYKKÄKOULU!! ;D
4. Uusi pölynimuri. Vanha on jo syytä haudata. Siitä kuuluu hirveä ulina kun on vähänkin pölyä kertynyt säilöön. Naapuritkin on kyselleet että onko joku sirkkeli käytössä vai mikä lentokone se siellä talossa huutelee! :D
5. Matka Pariisiin. Haluaisin nähdä Champselyyseet ja Eiffelintornin. Haluaisin siemailla juhlamokkaa kadunvarrella ja samalla tarkkailla ohikulkijoita. Siinä on elämän tarkoitusta!
6. Jos ei matka Pariisiin, niin sitten Roomaan. Italian historia on huikeaa katsottavaa. Jo yli sata vuotta sitten Italiassa oli korkeakulttuuria. Oli Sokratesta ja muita taiteilijoita. Italia on pakko nähdä joskus. Olen sanonut isännälle että mielummin matka Italiaan kuin se perkeleen!! projekti siitä savusaunasta!
Tässä nyt mitä tuli mieleen. Kertokaa muut mitä on teidän listalla! :D
Joulupukille toivomuksia!! :D
8
532
Vastaukset
- Vilma-Vallaton
Ensin ajattelin että viittinkö paljastaa. Mutta sitten tulin tarkkaan mietittyäni lopputulokseen että nainen on jo tarpeeksi kauan vaiennettu! Naisen EI TARVITSE HÄVETÄ ITSEÄÄN, ainakaan miehen ehdoilla!!
Eli kerron: Muutama vuosi sitten isäntä osti minulle sellaisen salaisen joululahjan. Ihanan kutkuttavaa, kun keskellä yötä antoi joululahjan. Jep. Sellaisen surisevan muovisen! ;D
Unohti kuitenkin ostaa patterit, mutta Teboilin huoltoasemalta ostettiin joulupäivänä. Sen enempää yksityiskohtiin en mene! ;D
Eli sellainen lahja! On välillä ollut käytössä kun isäntä on ollut matkoilla ja makuhuoneessa on ollut sellainen pieni ihana surina! ;D
Lapset muuten löysivät sen kesällä kun tonkivat laatikoita ja vanhemmalle tyttärelle kerroin paniikissa että se on muovikynttilä!!
*pureskelee kynsiä ja odottaa jänittyneenä pukin tuloa aattona*
;D- Ruosutar
että toissapäivänä oli globaalinen orgasmin päivä. Kaikkia kehoitettiin jonkun hiippi-naisryhmän (usko pois hippejäkin on vielä olemassa) puolesta kollektiiviseen ja globaaliseen orgasmiin yhtä aikaa, kello 15 iltapäivällä.
Ilmankos kuului naapuriasunnoista valtava läähätys ja riemunhuuto oikein kuorossa;)
Oikein seksikästä joulua sinulleekkin Wilma! - Vaka Vanha
Viisas mies pitää vaimonsa tyydytettynä, niin sillä ei ole tarvetta lähteä vieraisiin ...
Miksei käytetä tekniikkaa, kun sitä on saatavilla.
- Colli.
Harvemmin noin hapannaamaista ihmistä tulee vastaan.
Tuolle ei voi edes toivottaa Hyvää Joulua.. - Tosinaisen ihailija
Minä rakastan sinua Vilma!
- Ohjeistusta
1: OK, mutta saisiko sen ladattua netistä? Rikollista tosin. Siirry USB-muistitikkumalliin autostereoissa, unohda hankalat levyt.
2: Koirat on kivoja, mutta entäs kohdat 5 ja 6? Eihän pentua voi yksin jättää.
3: Se on hyvä merkki iltakäyttöön. Toivo samalla kevyempää päivätuoksua.
4: Biltema- imuri maksaa 40€. Voit huoletta ostaa uuden, kun vanha alkaa tökkiä.
5-6: Lähde itse matkalle, mutta älä puutu savusaunaprojektiin. myös alias Mi-yes:lle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476