pahasti sanottua

manna gryn

16

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa

sen ihan itse.

• manna gryn

otsikon ja pitkähkön johdanto-osan kirjoitin itse.

itse hs:n keskustelusta napattu lainaus on mielestäni turhankin kärkevä, joskin siinä on linja kohdallaan.

• Kertoja

Hommaa elämä.

• Hertha

Insinöörejä leimaa huono feminismin tuntemuksen puute.

• Poikkitieteellisesti seksin ovat määritelleet seuraavat ammattilaiset joissa tietysti on ollut naisia mukana nuo vaaditut 40%

Siis mitä "pielustelu" on
        - juristit; altavastaaja on kantajan asemassa.

-lääkärit; kaksi tervettä ihmistä sängyssä.

- insinöörit; tekniikan lakien vastaista-liikkuva osa seisoo.

• Hertha
        epikuros kirjoitti:

Poikkitieteellisesti seksin ovat määritelleet seuraavat ammattilaiset joissa tietysti on ollut naisia mukana nuo vaaditut 40%

Siis mitä "pielustelu" on
        - juristit; altavastaaja on kantajan asemassa.

-lääkärit; kaksi tervettä ihmistä sängyssä.

- insinöörit; tekniikan lakien vastaista-liikkuva osa seisoo.

No, miten on:

-Pitääkö feminismin hallita kaikki tieteenalat?

-Pitääkö feminismin ratkaista kaikki ongelmat?

-Havainnollisesti: onko koiran loisien tuntemisessa jotakin, minkä hallitseminen lisäisi feministien uskottavuutta?

• Hertha kirjoitti:

No, miten on:

-Havainnollisesti: onko koiran loisien tuntemisessa jotakin, minkä hallitseminen lisäisi feministien uskottavuutta?

pitää hallita kaikki kitarasta veturiin ja syvänmeren kalojen aineenvaihdunta ja paineenkesto jopa yleisellä tasolla.

• manna gryn
        Hertha kirjoitti:

No, miten on:

harva ihminen on niin robotti, etteikö tee epärationaalisia valintoja jokapäiväisessä elämässään, vieläpä useita kertoja peräkkäin. tai on tekevinään järkevän päätöksen, vaikka päätös itseasiassa perustuu väärään tietoon. kieltämättä tällaisten ilmiöiden, kuten ihmisen käyttäytyminen, tutkimiseenkin tarvitaan sitten useampia eri lähtökohtia, sosiologiaa, historiantutkimusta tai jotain tulkintaa täydentävää tiedettä.

• jorojukka-kukka

Median julkisuuskuva naisista ja miehistä on terveellinen kannanotto.

• manna gryn

terveellinenpä hyvinkin?!

itseasiassa naisunionin puheenjohtaja itse otti kantaa ja totesi eräässä televisiohaastattelussa median pirstaloituneen naiskuvan (= liian monien roolimallien) tuottavan hankaluuksia etenkin tytöille suhtautua omaan identiteettiin ja esikuvien roolimalleihin. naisilla on siis liiankin paljon vaihtoehtoja esikuviksi, eikä ainakaan yksipuoliseksi voi kuvata median antamaa naiskuvaa.
        kyseessä taisi olla hennes et mauritsin, tai jonkin sellaisen vastaavan valmisvaatevalmistamon, mainontaan liittyvä keskustelu päivärinnan ohjelmassa.

• jos
        manna gryn kirjoitti:

terveellinenpä hyvinkin?!

itseasiassa naisunionin puheenjohtaja itse otti kantaa ja totesi eräässä televisiohaastattelussa median pirstaloituneen naiskuvan (= liian monien roolimallien) tuottavan hankaluuksia etenkin tytöille suhtautua omaan identiteettiin ja esikuvien roolimalleihin. naisilla on siis liiankin paljon vaihtoehtoja esikuviksi, eikä ainakaan yksipuoliseksi voi kuvata median antamaa naiskuvaa.
        kyseessä taisi olla hennes et mauritsin, tai jonkin sellaisen vastaavan valmisvaatevalmistamon, mainontaan liittyvä keskustelu päivärinnan ohjelmassa.

nuori mies ottaisit ja hankkisit itsellesi ihan oikean työpaikan, niin ei tarvitse päivät pitkät vahdata naisten asioita.

• manna gryn
        jos kirjoitti:

nuori mies ottaisit ja hankkisit itsellesi ihan oikean työpaikan, niin ei tarvitse päivät pitkät vahdata naisten asioita.

aikoihin ei olekaan nuoreksi kutsuttu. mitäs muuten itse teet täällä näin epämääräiseen aikaan.?

• älyllinen itsepetos

Feminismi on juuri sitä, älyllistä itsepetosta, yhden asian mustavalkoinen liike. Vain yksi päämäärä, kaukana avarakatseisuudesta. Mutta jokainen tekee valintansa itse. Minä en feminismiä, naisena, valitsisi edes maksusta.

• Hertha

Muistutan, etä minäkin olen nainen.

• noissa riveissä näkee
        Hertha kirjoitti:

Muistutan, etä minäkin olen nainen.

Ei epäilystäkään, ihan varmasti olet! Aate se on feminismikin, mutta ei ole mun juttu. Olen tottunut tekemään töitä miesten kanssa ja itse asiassa mies työkaverina on suoraviivaisempi ja reilumpi kuin nipottavat feministiset naiset, sorry.

• Hertha
        noissa riveissä näkee kirjoitti:

Ei epäilystäkään, ihan varmasti olet! Aate se on feminismikin, mutta ei ole mun juttu. Olen tottunut tekemään töitä miesten kanssa ja itse asiassa mies työkaverina on suoraviivaisempi ja reilumpi kuin nipottavat feministiset naiset, sorry.

Eikö nainen voi olla feministi, jos on tottunut tekemään töitä miesten kanssa? Niinhän sen pitää mennäkin. Ei kai ole tarkoitus, että miehet laiskottelevat pysyen poissa työelämästä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      97
      962
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      898
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      731
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      496
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      487
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      476
    Aihe