Samaa aihetta käsittelevät MIESTEN KIRJOITTAMAT aloitukset saavat olla palstalla.
No toki on ymmärrettävää, ettei feministi saa kirjoitella vapaasti feminismipalstalla. Sehän olisi jo aivan liikaa ja siitä vähintäänkin kannattaisi tehdä kansalaisadressi!
Feministin tekemät aloitukset siirretään
21
758
Vastaukset
- Hertha
Jos on havaintoja, minne kirjoitukset yleisimmin siirretään, mennään jo valmiiksi kirjoittamaan sinne. Onko se akvaariopalsta?
- jorojukka-kukka
Sellainen palsta.
Eli suomi24 poistopolitiikka ei edelleenkaan ole tasa-arvoista miesten ja naisten ja mielipiteiden suhteen yleensä. Eli ainakaan tämä nettipalsta ei eroa muusta yhteiskunnasta yhtään. - Hertha
jorojukka-kukka kirjoitti:
Sellainen palsta.
Eli suomi24 poistopolitiikka ei edelleenkaan ole tasa-arvoista miesten ja naisten ja mielipiteiden suhteen yleensä. Eli ainakaan tämä nettipalsta ei eroa muusta yhteiskunnasta yhtään.Sieltä ne sitten siirretään tänne.
- jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
Sieltä ne sitten siirretään tänne.
No aivan varmasti, jos minä majoittuisin sinne. ;)
(Kiusa se on pienikin kiusa, sano prkl!) Toisaalta huvittaa nämä jutut ihan todella. Välillä saa nauraa mahansa kipeäksi. No pääasia, että JOILLAIN on hyvä mieli ja kokevat tekevänsä tärkeää työtä.
Pakko lähteä Ärrälle!
- P.e.p.e.
Ei liity feminismiin ja muutenkaan sp:n separoiminen ei kai liity feminismiin eli aika loogista.
- jorojukka-kukka
MIEHEN kirjoittama Kuros -aloitus on feminismiä, mutta feministin kirjoittamana se ei ole.
Bööööööööö! - P.e.p.e.
MIEHEN kirjoittama Kuros -aloitus on feminismiä, mutta feministin kirjoittamana se ei ole.
Bööööööööö!... hurmaava ;))
Miten ihmeessä näet miehen ja naisen eroavan noin paljon toisistaan: toimijoina??? Itse en näe noin. - P.e.p.e.
P.e.p.e. kirjoitti:
... hurmaava ;))
Miten ihmeessä näet miehen ja naisen eroavan noin paljon toisistaan: toimijoina??? Itse en näe noin.En näe yhden ihmisen edustavan esim. koko toista sp:ta.
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
En näe yhden ihmisen edustavan esim. koko toista sp:ta.
Nyt puhuttiin miesten ja minun tekemistä TÄYSIN saman aiheisista aloituksista.
P.e.p.e. kirjoitti:
... hurmaava ;))
Miten ihmeessä näet miehen ja naisen eroavan noin paljon toisistaan: toimijoina??? Itse en näe noin.se jossa on kylliksi miestä voi vapauttaa naisessa olevan naisen.
Oh yes- Hertha
Nyt puhuttiin miesten ja minun tekemistä TÄYSIN saman aiheisista aloituksista.
Kun mies tekee otsikon, se on tieteellinen ja lupaa korkeatasoista sisältöä keskustelulle.
Mies ei juoruile eikä ole kiinnostunut julkkiksista muuten kuin tieteellisesti.
Mies katsoo asioita laaja-alaisesti kuin kierosilmäinen helmipöllö ja analysoi kirveenterävästi. - Hertha
epikuros kirjoitti:
se jossa on kylliksi miestä voi vapauttaa naisessa olevan naisen.
Oh yesKyllikki mies on enempi vapautumisen esteenä.
"Älä sotke ympyröitäni". - jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
Kun mies tekee otsikon, se on tieteellinen ja lupaa korkeatasoista sisältöä keskustelulle.
Mies katsoo asioita laaja-alaisesti kuin kierosilmäinen helmipöllö ja analysoi kirveenterävästi.Täällä tätä tähtitieteellistä ainesta riittää! ;D
Hertha kirjoitti:
Kyllikki mies on enempi vapautumisen esteenä.
"Älä sotke ympyröitäni".varmaan mitä sitten tapahtui, kun tuo mies sanoi nuo sanat- aivan oikein= 10 point.
- P.e.p.e.
Hertha kirjoitti:
Mies katsoo asioita laaja-alaisesti kuin kierosilmäinen helmipöllö ja analysoi kirveenterävästi.Kyllä minulla on sellainen kuva, että mies on lähtökohtaisesti luotettavampi (yksilötasolla ei). Jos moisia K:a tsempataan, mistä luulet sen tulevan ja ketä juorulehdistö yleensä ruokkii? Veikkaan miehille riittävän veikkaaja-lehden, tm:n, soundin, ruton ja raton. Ei miehiä kiinnosta kuka julkkis kulloinkin on kenenkin kanssa, tää on selvä juttu. Enemmälti kiinnostaa mikä on tilanne urheilussa ja koska tulee minkäkin auton uus malli jne... Kuronen nyt vain sattui puhkaiseen tämän mätäpaiseen. Uskon, että keskustelu jatkuu.
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Kyllä minulla on sellainen kuva, että mies on lähtökohtaisesti luotettavampi (yksilötasolla ei). Jos moisia K:a tsempataan, mistä luulet sen tulevan ja ketä juorulehdistö yleensä ruokkii? Veikkaan miehille riittävän veikkaaja-lehden, tm:n, soundin, ruton ja raton. Ei miehiä kiinnosta kuka julkkis kulloinkin on kenenkin kanssa, tää on selvä juttu. Enemmälti kiinnostaa mikä on tilanne urheilussa ja koska tulee minkäkin auton uus malli jne... Kuronen nyt vain sattui puhkaiseen tämän mätäpaiseen. Uskon, että keskustelu jatkuu.
Niin luotettava, että esim. uhkaukseen syyllistynyt mies jatkaa vaalitaistoaan, kun sitä vastoin naisen epäluotettavuus tulee esiin jo siinä, että hän kertoo rakkaudestaan julkisesti.
Hui hui. Mies ON TOTTAVIE LUOLUOLUOLUOLUOTETTETTETLUOTETTETTETLUOTATATATAVAVAVAVAVA!!! - P.e.p.e.
Niin luotettava, että esim. uhkaukseen syyllistynyt mies jatkaa vaalitaistoaan, kun sitä vastoin naisen epäluotettavuus tulee esiin jo siinä, että hän kertoo rakkaudestaan julkisesti.
Hui hui. Mies ON TOTTAVIE LUOLUOLUOLUOLUOTETTETTETLUOTETTETTETLUOTATATATAVAVAVAVAVA!!!Olen taas hieman hövelillä päällä, eli ei kannata tehdä isoja investointeja.
Etkö oikeesti näe eroa asioiden välillä? - jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Olen taas hieman hövelillä päällä, eli ei kannata tehdä isoja investointeja.
Etkö oikeesti näe eroa asioiden välillä?Huomaan eron ja siksi näitä kahta tapausta vertasin.
- Generation Next
Tutkijat ovat kehitelleet hiirille keinosperman, jolla saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä.
http://www.developmentalcell.com/content/article/fulltext?uid=PIIS1534580706002486 - P.e.p.e.
Generation Next kirjoitti:
Tutkijat ovat kehitelleet hiirille keinosperman, jolla saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä.
http://www.developmentalcell.com/content/article/fulltext?uid=PIIS1534580706002486nyt mäkin voin leikkiä miestä.. voi kuinka ihanaa!!
- Real P.e.p.e.
P.e.p.e. kirjoitti:
nyt mäkin voin leikkiä miestä.. voi kuinka ihanaa!!
Ei tuo nyt edelleenkään haittaa, mutta maine saattaa kärsiä Jörden ymv. silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533