No niin pojjaat :)

jorojukka-kukka

Meidän trukkikuski edustaa Suomea euroviisuissa.

Mitenkäs nyt loksahtaa palstaveijareiden suu. Puhutaanko uudestaan Idols'sta!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

30

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikataan

Itse veikkaisin siinä kahden ja kahdeksan välimailla. Katsotaan nyt kisat kuitenkin loppuun saakka.

• ........

Jälleen kerran.

• Mi-yes

Feikki femakko tai ei, niin ainakin olet antanut feminismile kasvot.

Täällä veikataan että kondiksesi alkaa jo olla siinä tilassa, että jopa ns. Härmän vapaa nainen, alkaa ottamaan etäisyyttä.

Vai miten on Härmis...?

• jorojukka-kukka

Minäkö antaisin feminismille kasvot.......? Niin mahtavaksi ja kaikkivoipaiseksi en sentään tule, eikä tule kukaan muukaan yksilö, jotenka ole ihan rauhassa ja nauti elosi antimista siinä mitassa kuin tähänkin asti.

• P.e.p.e.

Suomi palaa veisuissa omalle paikalleen. Ainoa mahdollisuus Suomalaisten pärjätä on erikoisuus ja tuo Pakarisen biisi ei mielestäni sitä ole. Hevijuttu olisi ollut mauton. Lovexilla olisi saattanut olla jotain pientä saumaa. Eiköhän hypätä vaan mäkeä ja ajeta lujaa autoilla.

• ...
    • Muzette

Nyt toivon Hannalle viisuvoittoa vuodelle 2007! =)

• on ihan loisto artisti, mutta ei noilla eväillä ens vuonna olla muualla kuin taas semifinaaleissa toivomassa, että päästäis finaaliin asti!! Toki toivon, että väärässä olen, mutta tuskinpa!!

• vielä sulle jööris ennenkuin taas hyppäät housuistasi ulos!! H Pakarinenhan ei sitten ole julistautunut feministi aatteen kannattajaksi, vaan eräässä haastattelussa (lehteä en muista) hän totesi, ettei noista aatteista niin välitä kunhan tasa-arvo toteutuu!!

• jorojukka-kukka

Kuka Hanna Pakarista on feministiksi väittänyt? En minä ainakaan. Upeaa kuitenkin, jos hän on sanonut noin, niin sehän tarkoittaa sitä, että hän on feministi. :)

Ja vastaan samalla tuohon toiseen viestiisi. En minäkään usko, että tällä Hannan tai millään noilla muullakaan kappaleella voitetaan yhtään mitään, vaan idea oli siinä, että täällä on mollattu Idols ihan typeränä juttuna, niin tässä Hannassa esim. nähdään, että laulaja voi putkahtaa mistä vaan. Myös Idols -ohjelmasta.

• jorojukka-kukka kirjoitti:

Kuka Hanna Pakarista on feministiksi väittänyt? En minä ainakaan. Upeaa kuitenkin, jos hän on sanonut noin, niin sehän tarkoittaa sitä, että hän on feministi. :)

Ja vastaan samalla tuohon toiseen viestiisi. En minäkään usko, että tällä Hannan tai millään noilla muullakaan kappaleella voitetaan yhtään mitään, vaan idea oli siinä, että täällä on mollattu Idols ihan typeränä juttuna, niin tässä Hannassa esim. nähdään, että laulaja voi putkahtaa mistä vaan. Myös Idols -ohjelmasta.

tuo lause on sun mielestä feministin lausahdus niin sitten mäkin olen femakko!! Tosin kun en ole!! Puolustan tasa-arvoa, en pelkästään naisten oikeuksia ja tuosta lauseesta voisin päätellä, että H Pakarinenkin niin tekee..

En tiedä kenen mielestä Idols formaatti on kökköä, mutta minä hen.koht pidän ko formaatista ja seuraan myös Amerikan versiota..

• muusikko itsekin
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Olen edelleenkin sitä mielä, että idols on massatuotantoa massoille, levytyssopimuksen saaneet ei yleensä sävellä kappaleitaan itse jne. Eikä euroviisutkaan minua pahemmin lämmitä, jos suomen tuominen tunnetuksi sitäkautta on muka tärkeää, niin se on tehty jo viimekeväänä erään yhtyeen kautta, jonka laulajaa idolstuomaristo ei olisi kelpuuttanut edes teatteriviikonlopulle. Täytyy kuitenkin myöntää, että tänä vuonna ohjelma on ollut aika tasokas, ja esim. Kristianilla on haastattelun mukaan n. 200 omaa kappaletta kirjoitettuna, ja tämänpäiväisessä jaksossa esiintyy Milja, jolla on myös kappaleita, ja sanoo Idolsin sivuilla tekevänsä kaiken alusta loppuun itse eikä olla kenenkään pompoteltavissa, mutta katsotaan vain niin tämä NRJ kansa äänestää kyllä Anna Abreun finaaliin ja sitä kautta BMG:n, Asikaisen jne. PELINAPPULAKSI. Se syö omalta osaltani aika radikaalisti arvostusta ko. formaattia kohtaan.

• aaaaaan

no eipä kovin hääppöinen valinta ollut, kuten ei euroviisuissa koskaan

• Hanna Pakarinen???

No okei, en ole poika, jota kaipasit keskusteluun.. Mutta haloo, euroviisut. Tiedän kyllä kuka tämä Pakarinen on, muttei ole miun maun mukkaan (hänen murrettaan mukaellen..).
      En ole kuullut biisiä, joten en myöskään voi ottaa kantaa sen mahdolliseen menestykseen. Mies tuossa kyllä kovasti täpisi Hannan perään, mutta minulla oli tärkeämpää tekemistä.

Suhteellisen yhdentekevää, kuka siellä esiintyy, voittaako tai miten pärjää. Ei kiinnosta.
      Kommentoin kuitenkin että mitä pahaa on trukkikuskissa. Tekee arvokasta työtä kuljetusketjuissa. Ei siinä ole mitään vähäteltävää.

• jorojukka-kukka

Trukkikuskissa ei ole mitään pahaa, ei todellakaan, ja laitoin sen muistutukseksi niille, jotka ovat tällä palstalla sitä mieltä, että Idols on jostain p-lävestä. Eli sitä kautta Hannakin nousi omalle uralleen. Eikä ihan huono ura olekaan. Taidettiin nytkin mainita Suomen menestyksekkäimmäksi naisartistiksi.

Sinua ei kiinnosta euroviisut. No ne ovat kuitenkin yksi tapa tuoda Suomea tunnetuksi maailmalla.

• sorry..

Trukkikuskissa ei ole mitään pahaa, ei todellakaan, ja laitoin sen muistutukseksi niille, jotka ovat tällä palstalla sitä mieltä, että Idols on jostain p-lävestä. Eli sitä kautta Hannakin nousi omalle uralleen. Eikä ihan huono ura olekaan. Taidettiin nytkin mainita Suomen menestyksekkäimmäksi naisartistiksi.

Sinua ei kiinnosta euroviisut. No ne ovat kuitenkin yksi tapa tuoda Suomea tunnetuksi maailmalla.

Euroviisut tapa tehdä Suomea tunnetuksi..??
        Halloota. Ehkä tämän ainoan kerran, kun ne kisat historiallisesti - ja kalliisti - täällä järjestetään.
        Mutta noin yleisesti, Juice Leskistä lainatakseni, "silkkaa paskaa". Jos voin valita tekemiseni lauantai-iltana, se ei ole taatusti euroviisut. Ennemmin vaikka tämän palstan osittain jopa järkevien viestien lukeminen.

"Mikään ei ole tärkeä paitsi minä itte" - Jööris, hyvä määritelmä itsestäsi.

• jorojukka-kukka
        sorry.. kirjoitti:

Euroviisut tapa tehdä Suomea tunnetuksi..??
        Halloota. Ehkä tämän ainoan kerran, kun ne kisat historiallisesti - ja kalliisti - täällä järjestetään.
        Mutta noin yleisesti, Juice Leskistä lainatakseni, "silkkaa paskaa". Jos voin valita tekemiseni lauantai-iltana, se ei ole taatusti euroviisut. Ennemmin vaikka tämän palstan osittain jopa järkevien viestien lukeminen.

"Mikään ei ole tärkeä paitsi minä itte" - Jööris, hyvä määritelmä itsestäsi.

Eli kun sinä et jostain tykkää, niin se on paskaa. Ymmärrätkö, että juuri sellainen mentaliteetti on mitä suurinta itsekkyyttä ja oman navan ympärillä pyörimistä. Se on pöyhkeää ja huvittavaa.

Euroviisujen tai Idols-kisojen tärkeys ei ole tippaakaan kiinni mistä sinä pidät. Enkä minä puhu täällä palstakirjoittajien tykkäämisistä, vaan vähän isommista kuvioista, mitkä pyörivät musiikkibisneksen ympärillä. Työ on aina kansantaloudellisesti parempi vaihtoehto kuin sohvalla makaaminen ja sossun luukulla käynti!!!

• onko sulla "ne"

Eli kun sinä et jostain tykkää, niin se on paskaa. Ymmärrätkö, että juuri sellainen mentaliteetti on mitä suurinta itsekkyyttä ja oman navan ympärillä pyörimistä. Se on pöyhkeää ja huvittavaa.

Euroviisujen tai Idols-kisojen tärkeys ei ole tippaakaan kiinni mistä sinä pidät. Enkä minä puhu täällä palstakirjoittajien tykkäämisistä, vaan vähän isommista kuvioista, mitkä pyörivät musiikkibisneksen ympärillä. Työ on aina kansantaloudellisesti parempi vaihtoehto kuin sohvalla makaaminen ja sossun luukulla käynti!!!

Aika ärhäkkätä on ollut kirjoittelusi viime päivinä. Mutta kuules, minäpä en siitä hermostu. Ihan asiallisesti. Näkemykseni viisuista oli siis ainoastaan omani, eikä siitä pidä hermostua. Sanoinkin, että meillä isäntä niitä kyllä tiirasi, mutta minulla oli silloin tärkeämpää tekemistä. Kommenttisi musiikkibusineksesta on ihan järjellinen, hyvä että duunia riittää.

Mutta sovitaanko, että annetaan meille kaikille tilaa omaan elämään. Joku tykkää viisuista ja Idolseista, missikisoista ja Syksyn sävelistä, miljonäärikisoista, kauniista ja rohkeista jne...
        Minulla oli mielestäni jo sananvapauden puitteissa oikeus omaan mielipiteeseeni, sorry, jos olin Juicea lainatessani brutaali..

Oikeus omaan mielipiteeseesi oli myös sinulla ja se on nyt rekisteröity. Mukavaa viikkoa!

• taas kerran

Ei mainittu Suomen menestyksekkäimmäksi naisartistiksi. Mietis nyt VÄHÄN!

Vaan Suomen menestyksekkäimmäksi ENGLANNIN kielellä laulavaksi naisartistiksi. Mainittakoon, että siinä sarjassa ei montaa naista ole...

• jorojukka-kukka
        onko sulla "ne" kirjoitti:

Aika ärhäkkätä on ollut kirjoittelusi viime päivinä. Mutta kuules, minäpä en siitä hermostu. Ihan asiallisesti. Näkemykseni viisuista oli siis ainoastaan omani, eikä siitä pidä hermostua. Sanoinkin, että meillä isäntä niitä kyllä tiirasi, mutta minulla oli silloin tärkeämpää tekemistä. Kommenttisi musiikkibusineksesta on ihan järjellinen, hyvä että duunia riittää.

Mutta sovitaanko, että annetaan meille kaikille tilaa omaan elämään. Joku tykkää viisuista ja Idolseista, missikisoista ja Syksyn sävelistä, miljonäärikisoista, kauniista ja rohkeista jne...
        Minulla oli mielestäni jo sananvapauden puitteissa oikeus omaan mielipiteeseeni, sorry, jos olin Juicea lainatessani brutaali..

Oikeus omaan mielipiteeseesi oli myös sinulla ja se on nyt rekisteröity. Mukavaa viikkoa!

Minä en edelleenkään puhu kenenkään yksityishenkilön musiikki- tai tv-ohjelmamausta, vaan siitä, ettei pidä vähätellä kevytmusiikkibisnestä, kuten sinä ja muutama muu tällä palstalle tekee. Musiikkibisneksen työllistävää ja monia ihmisiä onnellistuttavaa vaikutusta emme voi kieltää.
        Olisi mukavaa, jos porukat välillä lukisivat, MITÄ kirjoitetaan, eikä aina innokkaina käytäisi kirjoittajan niskaan.

Ja annetaan todellakin arvostus kaikelle työlle, jos se ei loukkaa ketään. Sellaisellekin, jota itse pidämme täytenä paskana.

Antoisaa alkavaa viikkoa sinulle myös!

• jorojukka-kukka
        taas kerran kirjoitti:

Ei mainittu Suomen menestyksekkäimmäksi naisartistiksi. Mietis nyt VÄHÄN!

Vaan Suomen menestyksekkäimmäksi ENGLANNIN kielellä laulavaksi naisartistiksi. Mainittakoon, että siinä sarjassa ei montaa naista ole...

Lukutaito on hyvä olla olemassa.

• lukutaito

Lukutaito on hyvä olla olemassa.

Taidettiinko sanoa vai ei? Miten oli?

• Sanelma*

uutisissa esitettin tummaverikkö, joka vaikutti mielisairaalta. Ikävää hänelle.

Euroviisut ja Idolsit kuuluvat samaan sarjaan, normalilla aivotoiminnalla varustettu yksilö ei ole kiinnostunut kummastakaan.

Euroviisuilla on kuitenkin kansallista merkitystä - luin jostain, ettei uutta musiikkitaloa voida toteuttaa koska perkule nämä pellehyppykisat imaisevat budjetoidun summan. Mitäs tähän loksutetaan??

• manna gryn

radio suomen haastattelussa hanna pakarainen sanoi:- "voe vittu, en ois uskont että voetan!". :)

• nyt naurattaa

Heititkö tuon vitsinä, vai oliko totta? Kysyn ihan vakavissani. Radio on tänään ollut sulki koko päivän ns. sattuneista syistä..

• kun Hanna
        nyt naurattaa kirjoitti:

Heititkö tuon vitsinä, vai oliko totta? Kysyn ihan vakavissani. Radio on tänään ollut sulki koko päivän ns. sattuneista syistä..

"vituttelloo" julkisesti.

• manna gryn
        nyt naurattaa kirjoitti:

hanna vähän innostui. onkohan se oikeasti esa pakarisen sukulainen, vai mistä lie esiintyjän lahjansa perinyt? :)

• ..jäi valinnasta päällimmäiseksi..

..mielestäni toiseksi tullut esitys olisi ollut harmonisempi kokonaisuus..

..kaikki kolme kärkeen päässyttä esitystä olivat kumminkin mielestäni suhteellisen tasapaksuja ja mitäänsanomattomia..

..mutta ehkä uudelleensovittamalla ja stailaamalla muutenkin niihin voisi saada lisää kiinnostavuutta..

• epikuros

kuuntele ja koe kun sielu lähtee leijailemaan avaruuden sfääreihin.

http://www.youtube.com/watch?v=3I3R1H6qujE

Siinä suosikkiviulistini Anne-Sophie Mutter esittää upeasti ehkä sinunkin tuntemasi kappaleen.

Oma suosikkini on Giuseppe Tartinin Sonate g-moll "Teufelstriller-Sonate"
      (paholaistrilli) teos saattaa olla sinulle liian psykootinen mutta kokeile jos uskallat, sillä viulisti on virtuoosi ja kpl aivan upea.

• qwreweerew

olisi laittanut vaikka sen katri helenan sinne, menestyminen on kuitenkin taas samanlaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65