Otsikko on HS:n C5 sivulta jossa Kaarina Tonteri kirjoittaa miesten ja naisten eroista. Kannattaa lukea - mielestäni hyvä juttu.
D3 sivulla exäni saa esitellä kirjaansa. Eläköidyttyään on ryhtynyt kirjailemaan. -:)
Sukupuolilla on luontaisiakin eroja
11
471
Vastaukset
- Soh-vi
Mielestäni. Vai on Tonteri Raipun exä. Seuraavalla sivulla "Tonterin takapuolella" on myös kiintoisa kirjoitus, "Uusia raja-aitoja nousemassa maailman jokaiseen kolkkaan" (GWynne Dyer), kannattaa lukaista, vaikkei feminismiä olekaan.
- raipu
sivulla D3
- raipu
on loistava kolumnisti joka silloin tällöin kirjoittelee HS:lle. Kyllä tämäkin juttu tänään antoi aihetta mietiskelyyn ja uutta informaatiota.
Itse silloin tällöin olen kirjoitellut miksi USA sallii laittomia Mexikaaneja tulevan rajan ylitse - sun beltin maatalous saa orjatyövoimaa.
kehiteltiin autoihin navigaattorit, ellei vaan......varten, koska uroot ovat keskimäärin parempia suunnistajia, paitsi joskus saattavat joutua elämän harhapoluille.
- raipu
sopiva navigaattori joka aiheuttaa törmäyksen sen oikean naisen kanssa
raipu kirjoitti:
sopiva navigaattori joka aiheuttaa törmäyksen sen oikean naisen kanssa
"vanha rakuuna kun naisen näkee
päässä tärähtää
ja VIISARI värähtää"- navigaattori.
ja jotka tiedän, ovat miehiä, se ainakin meni oikein.
- Nari_Säre
...oletko kovin monesti joutunut ajamaan autoa siten, että nainen on kartanlukijana?
Meidän perheessä olemme todenneet, että perhesopu autoillessa oudoissa maissa ja mannuilla säilyy vian narin lukiessa karttaa ja rouvan ajaessa. Toisin päin tulee aina, että "olisi pitänyt kääntyä tuosta"... - molemmat.
Nari_Säre kirjoitti:
...oletko kovin monesti joutunut ajamaan autoa siten, että nainen on kartanlukijana?
Meidän perheessä olemme todenneet, että perhesopu autoillessa oudoissa maissa ja mannuilla säilyy vian narin lukiessa karttaa ja rouvan ajaessa. Toisin päin tulee aina, että "olisi pitänyt kääntyä tuosta"...Meillä taas mies aina sanoo tietävänsä, mutta ei tiedä mistä pitäisi mennä. Meillä nainen joutuu sekä ajamaan, että lukemaan karttaa, niin perille päästään nopeimmin.
Nari_Säre kirjoitti:
Meidän perheessä olemme todenneet, että perhesopu autoillessa oudoissa maissa ja mannuilla säilyy vian narin lukiessa karttaa ja rouvan ajaessa. Toisin päin tulee aina, että "olisi pitänyt kääntyä tuosta"...kyllä suunnistan itse koska......
Mutta merellä olen vuosia käyttänyt läppäri CD-merikarttaa ja GPS järjestelmää, on vallan oivallinen ja turvallisuutta lisäävä systeemi.
Lisäksi täytyy hallita se perinteinen suunnistus jos tulee black-out. Se on sitä hyvää merimiestaitoa.- meikämie
Nari_Säre kirjoitti:
Meidän perheessä olemme todenneet, että perhesopu autoillessa oudoissa maissa ja mannuilla säilyy vian narin lukiessa karttaa ja rouvan ajaessa. Toisin päin tulee aina, että "olisi pitänyt kääntyä tuosta"...Ajan tismalleen sinne, minne karttaa lukeva vaimo käskee.
Ei olla vielä ikinä eksytty, eikä edes saatu riitaa aikaiseksi, eipä kyllä vaimokaan ole ikinä erehtynyt.
Sen sijaan äitini jos laittaa lukemaan karttaa, niin käy tuo "olisi pitänyt kääntyä tuosta" ilmiö. Sen takia yleensä kun olin vanhempieni kanssa matkalla, katsoin aina kolme eri reittiä, niin että kun kahdesta rampista oli isäntä ajanut äitini ohjeiden saattelemina ohi, niin kolmannesta sitten päästiin, kun minä aloin huutelemana ohjeita takapenkiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563