Nämä ihmiset ovat

samalla tavalla

17

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaan

      että, koska ihminen on guantanamos niin terroristi, eli ei mitään väliä.

      "vai onko eläin tärkeämpi vaikka ihminen olisi yhtä AVUTON tilanteesseensa?" rassaa tuolla tavalla ajettelevat idiootit.

      • syyttömiä

        joita ei ole todettu terroristeiksi...ja myös rassaa tuollain puhe mitä esim sinulta tulee.

        onko sinulla tunne vamma?


      • sitä
        syyttömiä kirjoitti:

        joita ei ole todettu terroristeiksi...ja myös rassaa tuollain puhe mitä esim sinulta tulee.

        onko sinulla tunne vamma?

        meinasin "joita ei ole todettu terroristeiksi"


    • kai,.,.

      heruu sympatiaa, nuo olot ovat täysin epäeettiset, vaikka kyseessä olisi millaiset terroristit tahansa.
      Jos jotain ihme vapautusrintamia kaipaat niin siitä vaan perustamaan vapautusrintamaasi.
      Maailmassa on paljon pahaa, jotkut koittavat saada joitain asioita paremmiksi, jotkut taas eivät tee millekään asialle yhtään mitään vaikka tajuavat että jossain on vääryyttä, kunhan se ei ole suoranainen uhka heille itselleen.
      Olet melko säälittävä ihminen, joka saattaa kuitenkin jossain vaiheessa elämäänsä ollakin tilanteessa jossa kaipaa apua. Onneksi kuitenkin aina löytyy ihmisiä jotka ainakin yrittävät auttaa.
      Jos tiedän että joudut tuonkaltaiseen tilanteeseen ja tiedän itse asialle voivan jotain tehdä, niin kyllä minä sinua autan, vaikka vittuilisit kuinka paljon ja asettaisit kaltaiseni ihmiset millaiseen "kettutyttö"-asemaan tahansa.

      • murkkuikäkö

        noin rassaa? sinäkin voit perustaa mitä eläin rintamia tahansa, mutta tuolla asenteella olet aika yksin...tai siis toki saat muutaman idiootin tuhertajan mukaan jotka osaa ainoastaan täällä purkaa pahaa oloa:)


    • Mulqwist

      Olisit itsekin todennäköisesti näiden tyyppien tappolistalla,jos olisivat vapaalla jalalla.Kovempi kuri vaan niille,jenkit ovat liian hempeitä.Eläimet ovat aina viattomia,ne eivät tee pahaa suunnitelmallisesti ja saavat sympatia pisteitä enemmän kuin monet ihmiset.

      • tulee minulta

        esim naudalle sisäfile pihvin muodossa...NAM.


    • Sitä on pilvin pimein ihmisoikeusjärjestöjä, ja jopa valtioita jotka vastustavat tuota "light-keskitysleiritoimintaa", mene niiltä kysymään mikseivät tee iskujaan sinne.;)

      Sympatioista sen verran, että kyllä ainakin multa riittää myötätuntoa, sekä elukoille, että vankituille vääräuskoisille, kunhan vain eivät ole lahdanneet siviilejä!

      Guantanamossa on noin 400 vankia, tehosikaloissa, kanaloissa ja bloiderikasvattamoissa jne. miljardeja - että silleen!

      • ihmeen....

        ...vuoksi täällä niin monet luulevat että jokin, selvästi paha asia, on oikeutettua sillä perusteella, että jokin toinen asia on vielä pahempi?


      • pitäsikö

        saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)


      • tietenkään..
        pitäsikö kirjoitti:

        saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)

        pidä syyttömiä lisää tunkea mihinkään. Mistä sellaisen idean noukit? Sairaasta mielestäsikö?
        Ai, pidät minua siis fiksuna..kiitos kovasti.


      • pitäsikö kirjoitti:

        saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)

        Vastataan nyt tähänkin, kun ei ol muuta tekemistä mul.

        Miten joku voi aina käsittää asiat ehdointahdoin väärin?
        Vastaanpaneminen ei ole seksin muoto, korkeintaan onanian!:)

        Mäkö en kritisoinut tuota laitonta vankilaa vietissäni?
        Mikä osa mun viestissäni puhui sen puolesta, että ihmisiä olisi kohdeltava kuin eläimiä tehotiloilla?

        Onko vaikea käsittää, että sekä immeiset, että elukat voivat ansaita ja saada vapauden.

        kun istuu tarpeeksi kauan perseellään tekemättä mitään, niin kyllä se alkaa rullatuolilta tuntua.


      • ja ala tekeen
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Vastataan nyt tähänkin, kun ei ol muuta tekemistä mul.

        Miten joku voi aina käsittää asiat ehdointahdoin väärin?
        Vastaanpaneminen ei ole seksin muoto, korkeintaan onanian!:)

        Mäkö en kritisoinut tuota laitonta vankilaa vietissäni?
        Mikä osa mun viestissäni puhui sen puolesta, että ihmisiä olisi kohdeltava kuin eläimiä tehotiloilla?

        Onko vaikea käsittää, että sekä immeiset, että elukat voivat ansaita ja saada vapauden.

        kun istuu tarpeeksi kauan perseellään tekemättä mitään, niin kyllä se alkaa rullatuolilta tuntua.

        jotain...sinä surkea vätys.


      • kitarajeesus
        pitäsikö kirjoitti:

        saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)

        No mitä itse teet niiden quntamon vankien hyväksi? Taidat vaan leikkii fiksuu :)


      • ja ala tekeen kirjoitti:

        jotain...sinä surkea vätys.

        Ei jaksa, kun on niin kännis, mutta huomenna menen kivittämään USA:n lähetystön ikkunoita!:)

        Suomi24:ään kirjoittelu on jo sinänsä osoitus henkisestä alennustilasta, tai täydellisestä arvostelukyvyn ja itsekritiikin puutteesta, joten älkää odottako meiltä liikoja!


      • bassomooses
        kitarajeesus kirjoitti:

        No mitä itse teet niiden quntamon vankien hyväksi? Taidat vaan leikkii fiksuu :)

        Mitä sinä teet minkään asian hyväksi?
        Kaltaisesi surkimukset olisi poistettu päiviltä jo aikoja sitten ellei näitä hyviä ihmisiä olisi toppuuttelemassa julmia ihmisiä.
        Muuten sinunlaisesi surkeat ja elinkelvottomat yksilöt nuijittaisiin hengiltä jo ennen alkuparkaisua.
        Kiitos meidän hyvien ihmisten, että teille pahoille ihmisillekin annetaan mahdollisuus elää.
        Ilman meitä hyviä ihmisiä et voisi edes täällä kirjoitella päättömyyksiäsi. Me hyvät ihmiset olemme saaneet aikaan esimerkiksi sananvapauden.
        Sinä ja muut pahat ihmiset saatte siis nauttia provoiluistanne, koska me hyvät ihmiset sallimme noinkin typerät kommentit. Me tiedämme ettet tahallasi ole typerä, sinä vain olet.


    • Ei, mistä näitä samanlaisia viestejä sikiää jatkuvalla syötöllä?

      Onko eläintensuojelu sun mielestä huono asia?

      Millä tavalla se on ihmisiltä pois jos olemassa on myös eläinten suojelusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneita ihmisiä?

      Miksi jatkuvasti tätä vatakkain asettelua, että kumpi on tärkeempi ihminen vai eläin? Eikö sen pitäisi olla päivän selvää, että kummatkin ovat tärkeitä? Miksi jatkuvasti syyllistää eläinsuojelijoita siitä, etteivät ole mukamas kiinnostuneita ihmisten kärsimyksistä?

      Mikä niinkun on pointti? En tajua, ihmisoikeuksistakin on oma palstansa, siellä on varmasti siitä asiasta huolta kantavia keskustelijoita, joten jospa menisit sinne ja jättäisit eläinsuojelijat rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe