Suomalaisen SS-pataljoonan perilliset...

taistelevat nyt afganistanissa ja tavoite on sama kuin Himmlerin palkkasotureillakin: öljykenttien hallinta.
Edes Goebbels ei olisi kehdannut väittää
kaukasuksen taisteluja rauhanturvaoperaatioksi.
Suomen puolustusvoimat joutuivat tänä vuonna ensimmäiseen
oikeaan taistelutilaanteeseen (yhdessä norjalaisten
rauhanturvaajien kanssa) sitten vuoden 1945 afganistanissa, kun sissit yrittivät vallata heidän asemansa.
Kun me suomalaiset osallistumme ja rahoitammekin tätä öljysotaa, niin joku viisaampi voisi kysyä, että miksi kotimainen bensiini on silti näin kallista.


"Kapitalismi johtaa sotaan"


MarttyyriMallari-TTt

14

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölkkypäät

      Ei Afganistanissa ole öljyä. Siellä kasvatetaan huumeita ja terroristeja.

      • öljystä kuitenkin on kyse.


        "Luonnonvarat ehtyvät pikkuhiljaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Misi

      Olematon ja lapsellinen vertaus.
      Jos ajatellaan Afganistia ja Waffen SS:n käymiä taisteluita.
      Niin Afgaanisissit olisivat jo lakanneet olemasta!

      • Kovaa porukkaa molemmin puolin. Tästä olisi seurauksena loputon sota.


        "Stop the war"


        MarttyyriMallari-TTt


      • SS-haamu

        Tuo oli oikeata puhetta. Waffen-SS porukka olisi tehnyt talebaneista lannoitetta parissa viikossa ja koko konflikti olisi ollut aikaa sitten jo ohi.

        Pitää muistaa, miten kieroa ja kusipäistä porukkaa ovat muslimi talebanit. Ne ei kertakaikkiaan ymmärrä muuta lyijyä.


      • paavo-poika
        SS-haamu kirjoitti:

        Tuo oli oikeata puhetta. Waffen-SS porukka olisi tehnyt talebaneista lannoitetta parissa viikossa ja koko konflikti olisi ollut aikaa sitten jo ohi.

        Pitää muistaa, miten kieroa ja kusipäistä porukkaa ovat muslimi talebanit. Ne ei kertakaikkiaan ymmärrä muuta lyijyä.

        mutta ei tilannetta ihan parissa viikossa olisi selvitetty.tosiasia on että kukkamulta teollisuus toimi aidatuilla alueilla.
        kyllä ss teki paljon siirtolaisia täältä ikuisuuteen,mutta ei siitä selvinnyt mikään tilanne,verissäpäin tultiin aina takaisin.
        onkohan talebaanit vähäjärkisiä?lyijyä tarjottu
        vuositolkulla eikä vieläkään mene viesti perille.


      • paavo-poika

        olisi selvittänyt tilanteen rambon kanssa kahteen
        likkaan.oletpa sinä lapsellinen,älä pelaa enää videopelejä.


      • Turisas
        paavo-poika kirjoitti:

        mutta ei tilannetta ihan parissa viikossa olisi selvitetty.tosiasia on että kukkamulta teollisuus toimi aidatuilla alueilla.
        kyllä ss teki paljon siirtolaisia täältä ikuisuuteen,mutta ei siitä selvinnyt mikään tilanne,verissäpäin tultiin aina takaisin.
        onkohan talebaanit vähäjärkisiä?lyijyä tarjottu
        vuositolkulla eikä vieläkään mene viesti perille.

        Ovat aina kaikista vaarallisimpia! varsinkin jos ovat muslimeja. toisaalta onko "äärimuslimissa" ja normaalissa muslimissa paljoa eroja?


      • Nobel Brothers

        III Panzerkorpsin SS-joukkiot juoksivat karkuun niin Narwasta kuin Kaukasuksen öljykentiltäkin ja joutuivat motitetuiksi sekä osin tuhotuiksi! Tshetshenian sekä Nobelin veljesten Bakun Balahovin öljykenttiä olivat tuolla valtaamassa myös SS-Wikingin joukot.

        SS-Wikingin reitti Korsun-Cherkassyn mottiin:

        http://www.waffen-ss.nl/wikingkaart.gif

        http://www.theeasternfront.co.uk/Graphics/gallerykorsun1.JPG

        Battle of the Korsun-Cherkassy Pocket:
        Date: January 24, 1944 – February 16, 1944
        Location: Cherkassy-Korsun, USSR
        Result: Soviet Victory; German evacuation

        Komentajat: Erich von Manstein (III Panzerkorps)
        ja Georgi Zhukov


        SAMOIN KÄVI kesällä 1944 Baltiassa jossa puna-armeija ajoi ne Kuurinmaan mottiin. Osan SS-joukoista puna-armeija tuhosi, mutta valtaosan onnistui pelastautumaan meritse Puolaan.

        http://www.frikorps-danmark.dk/Danske/3PanzerKorpsKampudsnitNord.jpg


      • Misi
        Nobel Brothers kirjoitti:

        III Panzerkorpsin SS-joukkiot juoksivat karkuun niin Narwasta kuin Kaukasuksen öljykentiltäkin ja joutuivat motitetuiksi sekä osin tuhotuiksi! Tshetshenian sekä Nobelin veljesten Bakun Balahovin öljykenttiä olivat tuolla valtaamassa myös SS-Wikingin joukot.

        SS-Wikingin reitti Korsun-Cherkassyn mottiin:

        http://www.waffen-ss.nl/wikingkaart.gif

        http://www.theeasternfront.co.uk/Graphics/gallerykorsun1.JPG

        Battle of the Korsun-Cherkassy Pocket:
        Date: January 24, 1944 – February 16, 1944
        Location: Cherkassy-Korsun, USSR
        Result: Soviet Victory; German evacuation

        Komentajat: Erich von Manstein (III Panzerkorps)
        ja Georgi Zhukov


        SAMOIN KÄVI kesällä 1944 Baltiassa jossa puna-armeija ajoi ne Kuurinmaan mottiin. Osan SS-joukoista puna-armeija tuhosi, mutta valtaosan onnistui pelastautumaan meritse Puolaan.

        http://www.frikorps-danmark.dk/Danske/3PanzerKorpsKampudsnitNord.jpg

        Taisteluiden historiaa voi aina lukea tahtomallaan tavalla.
        Saman logiikan mukaan varsinainen "juoksija-armeija" oli puna armeija. Moskovaan asti Puolan ja balttien maaperältä muutamassa kuukaudessa!!
        Seuraavana vuonna puna armeija juoksi Bakun öljykentille, jotka ehtivät paaluttaa tukkoon niin hyvin, että vasta -50 luvulla saivat viimeiset auki:)!
        -41 sodan ensimmäisinä kuukausina "juoksuarmeijasta" jäi motteihin yli 4 miljoonaa "juoksijaa", joista sotavangeiksi yli kolme miljoonaa.
        Juoksija armeijan tappiot olivat n. 8,5 miljoonaa kaatunutta ja n.5 miljoonaa vangeiksi!


      • von Manstein
        Misi kirjoitti:

        Taisteluiden historiaa voi aina lukea tahtomallaan tavalla.
        Saman logiikan mukaan varsinainen "juoksija-armeija" oli puna armeija. Moskovaan asti Puolan ja balttien maaperältä muutamassa kuukaudessa!!
        Seuraavana vuonna puna armeija juoksi Bakun öljykentille, jotka ehtivät paaluttaa tukkoon niin hyvin, että vasta -50 luvulla saivat viimeiset auki:)!
        -41 sodan ensimmäisinä kuukausina "juoksuarmeijasta" jäi motteihin yli 4 miljoonaa "juoksijaa", joista sotavangeiksi yli kolme miljoonaa.
        Juoksija armeijan tappiot olivat n. 8,5 miljoonaa kaatunutta ja n.5 miljoonaa vangeiksi!

        Samaa ei voi sanoa Wehrmachtista, ei Heeristä, Kriegsmarinesta
        eikä varmasti Luftwaffenistakaan. Sen sijaan kyllä nämä Waffen-SS:n
        pojat olivat varsinaisia juoksijoita – niin Itärintamalla, Batiassa ja Kaukasuksella,
        kuin sitten varsinkin meillä Karjalankannaksella.

        Paskaporukkaa – ei siitä mihinkään pääse!


      • Misi kirjoitti:

        Taisteluiden historiaa voi aina lukea tahtomallaan tavalla.
        Saman logiikan mukaan varsinainen "juoksija-armeija" oli puna armeija. Moskovaan asti Puolan ja balttien maaperältä muutamassa kuukaudessa!!
        Seuraavana vuonna puna armeija juoksi Bakun öljykentille, jotka ehtivät paaluttaa tukkoon niin hyvin, että vasta -50 luvulla saivat viimeiset auki:)!
        -41 sodan ensimmäisinä kuukausina "juoksuarmeijasta" jäi motteihin yli 4 miljoonaa "juoksijaa", joista sotavangeiksi yli kolme miljoonaa.
        Juoksija armeijan tappiot olivat n. 8,5 miljoonaa kaatunutta ja n.5 miljoonaa vangeiksi!

        Englannin siirtoarmeijan paskarattaissa oli vauhtia, kun he perääntyivät kanaalin rannalle 1940, mutta se ei ollut mitään siihen verrattuna, kun suomen armeija lähti käpälämäkeen viipurin luona kesällä 1944.
        Ei toki kuuluisi arvostella isoisiemme taistelutahtoa, mutta näin he ovat itse asian kertoneet. Revi siittä, persläpi! :D


        "Sota ei ole leikkiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • eivät olleet karkuunjuoksij...
        Nobel Brothers kirjoitti:

        III Panzerkorpsin SS-joukkiot juoksivat karkuun niin Narwasta kuin Kaukasuksen öljykentiltäkin ja joutuivat motitetuiksi sekä osin tuhotuiksi! Tshetshenian sekä Nobelin veljesten Bakun Balahovin öljykenttiä olivat tuolla valtaamassa myös SS-Wikingin joukot.

        SS-Wikingin reitti Korsun-Cherkassyn mottiin:

        http://www.waffen-ss.nl/wikingkaart.gif

        http://www.theeasternfront.co.uk/Graphics/gallerykorsun1.JPG

        Battle of the Korsun-Cherkassy Pocket:
        Date: January 24, 1944 – February 16, 1944
        Location: Cherkassy-Korsun, USSR
        Result: Soviet Victory; German evacuation

        Komentajat: Erich von Manstein (III Panzerkorps)
        ja Georgi Zhukov


        SAMOIN KÄVI kesällä 1944 Baltiassa jossa puna-armeija ajoi ne Kuurinmaan mottiin. Osan SS-joukoista puna-armeija tuhosi, mutta valtaosan onnistui pelastautumaan meritse Puolaan.

        http://www.frikorps-danmark.dk/Danske/3PanzerKorpsKampudsnitNord.jpg

        Keväällä 1943 SS-joukot valtasivat Harkovan takaisin venäläisiltä kovilla taisteluilla. Se oli melkoinen suoritus silloin siinä tilanteessa.


      • von Manstein
        eivät olleet karkuunjuoksij... kirjoitti:

        Keväällä 1943 SS-joukot valtasivat Harkovan takaisin venäläisiltä kovilla taisteluilla. Se oli melkoinen suoritus silloin siinä tilanteessa.

        Taitaa olla fasistien harhakuvitelmia - ja niitä
        tavallisia teikäläisten viljelimiä valheitanne.

        Ja se ei missään tapauksessa voi olla edes
        mahdollista, sillä siellä täytyi tuohon aikaan
        olla sotamarsalkka Erich von Mansteinin!

        Jos ja kun siellä joku teki onnistuneen
        vastahyökkäyksen niin ei se ainakaan ollut nämä
        Himmlerin natsit vaan sen on täytynyt olla juuri
        von Manstein.

        - Täytyy tarkistaa - lähteistä!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe