siis minkä näköinen hän on? ja miten voidaan tietää minkä näköinen jumala on, kun raamatussa uhataan näin:
"ja hän sanoi vielä: »SINÄ ET VOI NÄHDÄ MINUN KASVOJANI; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon»."
miltä jumala näyttää?
8
179
Vastaukset
- PakanainHuuto
sellaisestakin puhutaan?
Jumalan Henki sen puoleen saa kääntyä ja pyytää apua tai kiittää, mutta itse Jumalaa ei voi nähdä jos näkee, niin kuolee. Siis ihminen ei voi kuolla koska Jumala on näkymätön. Mutta niinkuin tuolla alhaalla ketjussa todettiin, miten voi näkymätöntä nähdä, saa vain tuntea Jumalan Hänen tekojensa kautta.
Jumala on näkymätön ja näkyvä...
Itse kullekin muokkaantuu Hänestä omanlaisensa kuva.
Siis kuva omassa ihmisen päässä. Miten muokkautuu kuva, jota ei näy. Outoa...useat helluntailaiset väittäneet nähneensä Jumalan parantavan sairaita ja tekevän ihmeitä.
Jostain syystä he ei kerro minkä näköisestä hepusta on kysymys vaikka ovat nähneet.
ja jopa vihamiestäsi niin kuin itseäsi, niin opit tuntemaan sekä Jumalan että Jumalan pojan!
- umpihetero.
sitten myös homoja...
umpihetero. kirjoitti:
sitten myös homoja...
rakkaudella, minkä Jumala minulle antaa ja rukoilen heidän puolestaan, niin että
2. Tim. 2:25
"Ehkäpä Jumala antaa heidän mielensä muuttua, niin että he tulevat tuntemaan totuuden"
[Gal. 6:1 | 2.Tim. 4:2]
- todé
kuinka Moosekselle meinasi käydä kalpaten, kun hän kohtasi Jumalan vuorella.
Minä olen ymmärtävinäni, että Jumala on Suuri Voima. Mitä kaikkea tuo voima sitten pitääkään sisällään, sitä ei ihan äkkipäätään tiedetä. Jos Jumala on kerta kaiken elollisen ja muunkin luoja, niin kyllä Hän aika voima on, jotain atomifysiikkaa ja sitä rataa on Hänen voimansa, arvelen.
Toisekseen Jumalasta voidaan sanoa, että Hänen armonsa on myös voimallinen. Samoin Hänen vihansa.
Jumalassa on siis mitä ilmeisemmin myös inhimillinen puolensa.
Jumala on luvannut näyttää joskus kasvonsa.
Jumala on henki, mutta Jeesuksessa Jumala tuli ihmiseksi, niin, että sekin puoli on Hällä kokeiltu. - frihet
katsot peiliin.
Sanakin sanoo, että teki ihmisestä LÄHES jumalolennon.
Ja omaksi kuvakseen Hän ihmisen muotoili, niinhän Raamattu sanoo. tässä vuosikymmen sitten, jossa oli istuva hahmo. Tämä istuja näytti aivan siltä, niinkuin hänet olisi jalokivistä tehty. Jalokivet olivat eläviä, koska hahmo liikkui..
Raamatussa sanotaan: "Joka on nähnyt Pojan, on nähnyt myös Isän" (Joh.14:9)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543