Käännyttäkää mutkin takas uskoon

Tieltä harhautunut

Niin, siin se asia olikin. Eli kertokaa mulle miks kannattaa olla uskovainen ym sellasia seikkoja et mäki voisin löytää Jumalan uudestaan.

20

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiuskis

usko tai pala helvetissä. kannattaa siis uskoa. vai haluutko muka helvettiin niinku vääräuskoset ja syntiset??

• Tieltä harhautunut

No kun en mä oikein usko siihen helvettiinkään. Aattelin asian niin, että kun ihminen kuolee, niin se kuolee niin ruumiillisesti kuin sielullisestikin.

• obh8
        Tieltä harhautunut kirjoitti:

No kun en mä oikein usko siihen helvettiinkään. Aattelin asian niin, että kun ihminen kuolee, niin se kuolee niin ruumiillisesti kuin sielullisestikin.

Sielu ja ruumis kuoleekin jos ei usko että tarvitsee iankaikkista elämää. Ero Jumalasta on yhtä kuin kuolema. Todella pitkästyttävää, voin sanoa.

• Tieltä harhautunut
        obh8 kirjoitti:

Sielu ja ruumis kuoleekin jos ei usko että tarvitsee iankaikkista elämää. Ero Jumalasta on yhtä kuin kuolema. Todella pitkästyttävää, voin sanoa.

Miks sä halut iankaikkista elämää? Kun kerrot niin mä voin sit sanoo et haluisinko mäkin sellasta.

• obh8
        obh8 kirjoitti:

Pahinta siinä kuolemanjälkeisessä helvetintulessa on tietoisuus siitä että ei ole peruutusta ja se taivas jäi saavuttamatta.

• obh8

Miks sä halut iankaikkista elämää? Kun kerrot niin mä voin sit sanoo et haluisinko mäkin sellasta.

siksi että se on Elämää isolla E:llä. Helvetti, iankaikkinen kuolema on jotain mitä elämä täällä voi pahimmillaan olla ja vielä pahempaa.

• Tieltä harhautunut
        obh8 kirjoitti:

siksi että se on Elämää isolla E:llä. Helvetti, iankaikkinen kuolema on jotain mitä elämä täällä voi pahimmillaan olla ja vielä pahempaa.

Tarkotatko iankaikkisella elämällä sitä että siis elämää myös kuoleman jälkeen? et aina ollaan mukana näkemässä mitä täällä maanpäällä tapahtuu vaik itestämme ois jo aika jättänyt?

• obh8

Tarkotatko iankaikkisella elämällä sitä että siis elämää myös kuoleman jälkeen? et aina ollaan mukana näkemässä mitä täällä maanpäällä tapahtuu vaik itestämme ois jo aika jättänyt?

Tarkoitan. Sitä en tiedä näemmekö mitä maan päällä tapahtuu. Olisihan se mielenkintoista ja saa siihen uskoa. Voi olla että näemmekin, miksi emme saisi nähdä jos sellaista viihdettä kansa äänestää.

• Tieltä harhautunut
        obh8 kirjoitti:

Tarkoitan. Sitä en tiedä näemmekö mitä maan päällä tapahtuu. Olisihan se mielenkintoista ja saa siihen uskoa. Voi olla että näemmekin, miksi emme saisi nähdä jos sellaista viihdettä kansa äänestää.

No jos me ei nähdä maan päällistä elämää, niin mitä me sit tehään siel taivaas sillä iankaikkisella elämällä?

• tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan koko maailman syntien. (1Joh.1:1-2).

Kun sinä etsivä sielu polvistut, ollenkaan uskossa epäilemättä, kotialttarillasi Jumalan kasvojen eteen ja pyydät elämämme Herraa, Jeesusta, astumaan sydämmeesi, niin hän tulee.

Asia on näin yksinkertainen. Otat vaan uskon kautta vastaan hänet, koska hän on kuuliainen lupaukselleen: "Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku avaa oven, minä käyn sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani".

• Tieltä harhautunut

Niin, mut ku just se usko on hukassa, niin miten voin ykskaks ottaa uskon kautta mitään vastaan. pitäs ensin löytää se usko...

• kerro kaikki Jumalalle niin Hän ilmestyy.

• Melkein näin

Avaa ovi, kun Ramen, spagettimonsteri kolkuttaa,
        niin pääset aterioimaan hänen kanssaan, ja pelastut

• Tieltä harhautunut
        auroraboreallis kirjoitti:

kerro kaikki Jumalalle niin Hän ilmestyy.

Ei se viimekskään ilmestynyt vaik kerroin sille vaikka mitä...siihen se usko sit loppukin itse asias...

• Tieltä harhautunut kirjoitti:

Niin, mut ku just se usko on hukassa, niin miten voin ykskaks ottaa uskon kautta mitään vastaan. pitäs ensin löytää se usko...

ole sen monimutkaisempaa kuin leivän syönti.

Kun sulla tulee nälkä, niin sinä leikkaat hiukopalaksi leivästä siivun ja voitelet sen rasvalla sekä laitat, mitä laittanetkin leipäsi päälle höysteeksi. Ja uskot, että kunhan minä tämän siivun syön, niin ei ole enää nälkä. Ja niin tapahtuu. Maha lakkaa mouruamasta.

Ja aivan samoin, kun sinä polvistut Herran kasvojen eteen siellä, missä olet ja pyydät tuntemaasi Herraa Jeesusta tulemaan, niin siinähän se usko on, jota etsit. Aamen!

• Tieltä harhautunut
        stefanus kirjoitti:

ole sen monimutkaisempaa kuin leivän syönti.

Kun sulla tulee nälkä, niin sinä leikkaat hiukopalaksi leivästä siivun ja voitelet sen rasvalla sekä laitat, mitä laittanetkin leipäsi päälle höysteeksi. Ja uskot, että kunhan minä tämän siivun syön, niin ei ole enää nälkä. Ja niin tapahtuu. Maha lakkaa mouruamasta.

Ja aivan samoin, kun sinä polvistut Herran kasvojen eteen siellä, missä olet ja pyydät tuntemaasi Herraa Jeesusta tulemaan, niin siinähän se usko on, jota etsit. Aamen!

Niin, ei siin ainakaan mitään menettäs vaik kokeiliskin. siis sitä polvistumista...

• Melkein näin kirjoitti:

Avaa ovi, kun Ramen, spagettimonsteri kolkuttaa,
        niin pääset aterioimaan hänen kanssaan, ja pelastut

haluat, niin pitzalähetti kolkuttaa lastulevy-, mänty- tai mahonkiviiluiselle ovellesi tai soittaa kromattua ovikelloasi aivan kirjaimellisesti ja tuo pitzan, jonka sinä maksat jos jaksat..

Jeesus kolkuttaa ainoastaan sydämmemme ovelle..

• Jeesuksessa Kristuksessa ei auta omat tekemiset tai tekemättä jättämiset vaan rakkaudessa vaikuttava usko.

Tottele minuutti Jeesusta ja asia on siinä. Itse asiassa sekunttikin riittää. "Katsokaa Minuun ja pelastukaa". Niin suuri Hän on. Sitten ymmärrät >>miks kannattaa olla uskovainen

• hoonaamaan

nuoren jannun persettä ja vahtimaan reviiriäsi, ettei vieraat kollit viettele haaremias

• tietää että

miksi toiset hihhuloivat minkä ehtivät ja toiset ei saa uskosta irti mitään. Jumalan suunnitelmista siinä on turha höpistä koska se olisi vaan kummallista epäoikeudenmukaisuutta Jumalalta, että vaikka joku etsii ja etsii niin ei silti löydä, ei millään, ja vaikka kuinka joku yrittää käännyttää, niin ei vaan toimi homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe