saako jehovantodistajilla olla kavereita seurakunnan ulkopuolelta vai pitääkö ystävienkin olla jehovantodistajai?
tietääks
12
478
Vastaukset
- Jefta`
Ei saa titenkän koska mailmalliset ovat syntsiä . johdattavat hyonoille tavoille ,huokuttele seksin tupakan alkoholi runkkaukse seksityövälineide , seksivälineide ja kontoomeide ja epillereide käyttöön josta JEHOVA RAAMATUSSA nimenoma kielsi ja varotti! om parempi anta vanhinpie kädestä pitäen opetaa nämä itselle ()etenki tytöt), eikä maailmallisen kädest! !
- on itse
runkkari ja juoppo.
- jefta on
suuri valehtelija.
- Jefta`
jefta on kirjoitti:
suuri valehtelija.
Osoit valehteluni sinä panetelian oma !!
- Jefta`
on itse kirjoitti:
runkkari ja juoppo.
JEHOVAN uskolinepalvelia on tottunut kestä kaikken laista panettelu ,juuri tämä takija saatanaa kutsutan panetteliaksi . satanan oma maaimallise syytävä juuri tuollasta sappikive ja myrhaa JEHOVAN USKOLISE ORJA päälle.
- sinä
Jefta` kirjoitti:
Osoit valehteluni sinä panetelian oma !!
syytät kaikkia muita synnintekijöitä, etkö ollenkaan ajattele oletko sinä synnitön ja oikeutettu arvosstelemaan muita ihmisiä.
- Jefta`
sinä kirjoitti:
syytät kaikkia muita synnintekijöitä, etkö ollenkaan ajattele oletko sinä synnitön ja oikeutettu arvosstelemaan muita ihmisiä.
Nin sytän koska ovat erossaJEHOVAJUMALASTA! totakai voi varottaa maailmalisia tulevasta HARMGADENONISTA. mINÄ levitä JEHOVAhyvä sanomaa ,että maailmallset saatana omat syntise palavat HARMAGDENONISSA ja se on PIAN !!
- lopeta
Jefta` kirjoitti:
Nin sytän koska ovat erossaJEHOVAJUMALASTA! totakai voi varottaa maailmalisia tulevasta HARMGADENONISTA. mINÄ levitä JEHOVAhyvä sanomaa ,että maailmallset saatana omat syntise palavat HARMAGDENONISSA ja se on PIAN !!
tuo paskanjauhaminen.
- Jefta`
lopeta kirjoitti:
tuo paskanjauhaminen.
juurinoi se saatanpanetteliakin sanoo. Minä ei lopeta!! Minula o JEESUSLAPSI antama PYHÄ tehtävä lähetysjäsky!!taidat olla syvälä siin saatana kaveraamisessa?! ota JEHOVA sytdämees ni et pala poroksi pian varas yölä tulevass HARMAGDENONI !! vaan pääse minun kansa PARATISI kedolle kirmaman ja YLISTÄMÄ KILVAN JEHOVA !! !
- vihkimistä
Jefta`
-Kuulutko Jehovan todistajiin, siis kirjaimellisesti? - Jefta`
vihkimistä kirjoitti:
Jefta`
-Kuulutko Jehovan todistajiin, siis kirjaimellisesti?Jo on hävityön kysymys! oli kunnon uskolline orja ja kolpöötööri jo ennen ku sinä saatana oma maaimalline olit syntynykään! ! Kukan ei jakanu niimonta TRAKTATTIA kuin minä! Minä jaoi enemmän ku muut yhtensä! Kyllä sitä ainki enne voi vähä pellon ojas tai lepikoss naia kuhan samal muisti tähystän etei ketän satanan käräyttäjä olu lhistöllä!
>>saako jehovantodistajilla olla kavereita seurakunnan ulkopuolelta vai pitääkö ystävienkin olla jehovantodistajai?
Vain seurakunnan vanhimmille tarkoitettu kirja "Kiinnittäkää huomiota itseenne ja koko laumaan" kertoo asiasta näin:
"1. JAKSO (b) Rakkaudelliset valvojat työskentelevät seurakunnan kanssa
- -
Voit viettää aikaa uusien kanssa muinakin aikoina, kenties käydä heidän kotonaan tai kutsua heidät omaan kotiisi.
Tällainen henkilökohtainen kiinnostus saa heidät näkemään että Jehovan kansan keskuudessa vallitsee aito rakkaus. (Joh. 13:35)
Se täyttää myös tyhjiön, joka syntyy, kun he jättävät entiset toverinsa ja maailmallisen ajanvietteen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533