...vai halusiko hän minulle jotain muuta?
Tarina alkaa näin:
Olin huomannut tyttöystävästäni, että hän on muuttunut, jotain oli tekeillä. Sanoin muijalle, että onko sinulla joku toinen vai mikä on? Tyttöni sanoi ettei ole ja jankkasin että voit kertoa, suu puhtaaksi nyt. Mimmi sanoi vaan että ei ole mitään, mutta haluaisi pitää suhteestamme eroa hetken aikaa. Hyväksyin selityksen hiukan epäillen.
Samana iltana naispuoleinen kaverini soittaa ja sanoo ettet usko mitä näin. Arvasin jo. Hän kertoi nähneensä entisen poikaystävänsä tullessaan baarista ja jäännyt keskustelemaan. Ex-poikaystävä oli sanonut että sen uusi tyttö tulee kohta tähän. No, arvaatka oliko se mun muija..?
Kysymys kuuluukin: Rankaisiko jumala minua tällä tiedolla vai halusiko hän minulle kertoa tämän vääryyden? Minä olisin ollut toisaalta paljon onnellisempi, jos en olisi tiennyt. Olisin vaan olettanut tyttöystäväni haluneen erota. Nyt se tuntuu aika paljon pahemmalta, kun tietää ihmisen, johon on luottanut pettäneen.
Toisaalta, minun pitää saada kaikki tietää, ja jotenkin olen onnellinen, kun sain muijani kiinni.
Joten, kertokaa hihut mitä teidän kamelijumala halusi minulle? Lopulta minua ei oikeastaan edes vituta, eli kiitti jumala. Olet täysi kyrpä silti.
Ps. Retris on vapaalla jalalle, joten kaikki kivat tytöt Lahden alueelta viestiä Retriksen Suomi24- treffi-ilmoituksen. Löytyy nimellä "Machinist82"
Rankaisiko jumala minua...
50
1386
Vastaukset
- Kakkasuu .>
Nuo nettitreffit ovat saatanasta.
Mainitsemasi "vapaat" naiset ovat varattuja, jotka unohtavat olevansa varattuja.
Lisäksi 25-vuotias sinkku olikin 20-vuotias yh-äiti.
Ja ja sukupuolikin voi joskus vaihtua.
Paras tuo ilmoituksentäyttö-kaavake, kun siinä oli bugi aikoinaan:
"Syntymäaika:
- Mies
-Nainen "
^^ niin ,että mitä helv....- Retrohetero
lässytät? Nettihän on mitä mainion paikka tavata ihmisiä. Onko parempi paikka tavata ihmisiä yökerhossa kolmen promillen humalassa?
kuva perusteella.
Hiukan läksi mutta niinhän kaikki nykyään.
Tsemppiä metsälle, ilmo on ainakin hyvä.- Retrohetero
Mikä se on? En minä ainakaan läski ole... Pronssin värinen adonishan minä olen...
Mutta ilmat on aina hyvät, niihin pitää vaan suhtautua oikein... Retrohetero kirjoitti:
Mikä se on? En minä ainakaan läski ole... Pronssin värinen adonishan minä olen...
Mutta ilmat on aina hyvät, niihin pitää vaan suhtautua oikein...eieeieieieii
- Jumalaan!
Jos olet Jumalan oma. Ja jokaisellahan tähän on mahdollisuus, koska se on Hänen tahtonsa, niin sitten on Jumala joutunut ehkä rankaisemaan sinua. Sillä Jumalan sauva ja vitsa ohjaavat oikealle tielle. Ja, jos et vielä ole Jumalan oma niin silti Hän laittaa ne rajat, joissa voi toimia. Mutta tämä ei ole varsinaista kuritusta, koska sillä ei Jumala opeta lapsilleen tahtoaan ja sitä kuinka toimia oikein.
Sellainen merkitys raamatussa kurituksella on.
Ja, joka kuritta kasvaa, ei sen kuolemastakaan kunniaa tule.
Turhia murheita kannattaa ottaa mahdollisimman vähän. Pahoittelut suhteen katkeamisesta. Tuskinpa Jumala sinua rankaisi. Voihan olla että Jumala "pysäytti" sinut miettimään elämääsi ja asioitasi. Hyvin paljon riippuu siitäkin miten itse koet tilanteen.
- H.H.
Nas.se kirjoitti:
onko kiva olla haaskalla jeesuspaskan kanssa?
On sinulla herkkä maha. Menee herkästi ruikulille.
H.H. kirjoitti:
On sinulla herkkä maha. Menee herkästi ruikulille.
täytyy olla jonkinsortin uskislogiikkaa jotta aivopierun lukemisesta menisi maha ruikulille.
Veli Trubaduurilla ja sulla taitaa olla sama "geeniperimä"?Nas.se kirjoitti:
onko kiva olla haaskalla jeesuspaskan kanssa?
Haaskalla? Niin ja kiitos talletuksesta.
Riistaa on liikkeellä ja lihaa säästämättä...heheh
Nauti tilanteesta!
Nyt on hyvä hetki kosto iskulle, kaikki ex-tytsyn kaverit voi huoletta käydä läpi ja nauraa hiljaa hihaan...hehehe...pidä hauskaa. ;-Dtyylilleen:-D)))))))))))) Sellainen on tunnelma, että tästä joutuu kohta itsekin lähtemään jotokseen:-)
- gyrus
Teotwawki kirjoitti:
tyylilleen:-D)))))))))))) Sellainen on tunnelma, että tästä joutuu kohta itsekin lähtemään jotokseen:-)
menijöitä taitaa olla siis liikkeellä?
Voe tokkisa. Ei ole kiva tulla jätetyksi. Mutta vanhan loppu on aina uuden alku. Tarkastaja voisi keittää hyvät kahvit ja Teotwawki kipaista kioskilla hakemassa tyttöjen sydänsurulääkettä - Fazerin Sinistä. Kyllä sitä pojatkin voi kokeilla. Ja minä voisin lohduttaa sanomalla, että ei tuo ollut reilu tapa tyttöystävältäsi lähteä suhteesta - eli pääsit vain eroon ihmisestä, joka olisi ennemmin tai myöhemmin aiheuttanut harmia.
Onnen etsintään vain! Häntä pystyyn... heh. gyrus kirjoitti:
Voe tokkisa. Ei ole kiva tulla jätetyksi. Mutta vanhan loppu on aina uuden alku. Tarkastaja voisi keittää hyvät kahvit ja Teotwawki kipaista kioskilla hakemassa tyttöjen sydänsurulääkettä - Fazerin Sinistä. Kyllä sitä pojatkin voi kokeilla. Ja minä voisin lohduttaa sanomalla, että ei tuo ollut reilu tapa tyttöystävältäsi lähteä suhteesta - eli pääsit vain eroon ihmisestä, joka olisi ennemmin tai myöhemmin aiheuttanut harmia.
Onnen etsintään vain! Häntä pystyyn... heh.Kahvia ja tuikku murheeseen. Sitten katsomaan tarjonta..jos hyvä tuuri käy, voi saada joululahjan etukäteen...heheheh..ex-tyttökaverille toivommekin perinteistä "joululahjaa" joka paranee antibiotilla....heheheeh...jos tänään ei käy tuuri, voi syödä neljä levyä suklaata ja askarrella foliopipon käärepapereista...;-D
Amerikkalaiset syövät aina jäätelöä sydänsuruihin, joten jos ei suklaat auta voi kokeilla kuusi tuuttia jäätelöä...voi kyllä tulla yrjökin kylään..Teotwawki kirjoitti:
tyylilleen:-D)))))))))))) Sellainen on tunnelma, että tästä joutuu kohta itsekin lähtemään jotokseen:-)
....hehehhehe..voiko tätä sanoa tyyliksi?
Mukavasti sanottu. ;-D Mutta kuten hyvin tiedät Jousimiehet ovat tyylikkäitä.
Asiasta toisen asioihin...miten on, oletko vielä ollut avannossa uiskentelemassa? hui...Tarkastaja.X kirjoitti:
....hehehhehe..voiko tätä sanoa tyyliksi?
Mukavasti sanottu. ;-D Mutta kuten hyvin tiedät Jousimiehet ovat tyylikkäitä.
Asiasta toisen asioihin...miten on, oletko vielä ollut avannossa uiskentelemassa? hui...viikossa ja joen veden lämpötila on nyt alle 2 celciusta. Uin 90 sekuntia kaksi kertaa saunareissun aikana, ja hyvää tekee. En viitsi toistaa moneen kertaan asian edullisia vaikutukisia, jos muistat mitä olen aiemmin sanonut asiasta.
gyrus kirjoitti:
Onnen etsintään vain! Häntä pystyyn... heh.sano.... monimielinen sanonta...sano, Teotwawkin kioski on sulki tähän aikaan illasta. Olen urakoinut tänään 8 tuntia erään kirjanjulkistamisjutun parissa, joten oletan saavani siitä joskun kohtalaisen korvauksen.
Teotwawki kirjoitti:
viikossa ja joen veden lämpötila on nyt alle 2 celciusta. Uin 90 sekuntia kaksi kertaa saunareissun aikana, ja hyvää tekee. En viitsi toistaa moneen kertaan asian edullisia vaikutukisia, jos muistat mitä olen aiemmin sanonut asiasta.
..nopeasti. Muistan hyvin..niin ja lisää tuota verenkiertoa ja sehän on aina miehelle eduksi. ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
..nopeasti. Muistan hyvin..niin ja lisää tuota verenkiertoa ja sehän on aina miehelle eduksi. ;-D
saksalaisen kondomifirman tutkimusten mukaan suomalaiset miehet eivät asetu "sen" suuruudessa Euroopan kärkikaartiin ruotsalaisten ja saksalaisten rinnalla, olen hieman huolissani. Tosin englatilaiset ja irlantilaiset jäävät vielä suomalaistenkin taakse. Mutta Kreikkalaisilla on keskimärin kaikkein pienin. HÄÄÄÄÄ :-D)))))))))))) Mitä hittoa sinne Kreikkaan sitten pitää mennä. Tämä oli tänään uutisvuodossa....
Teotwawki kirjoitti:
saksalaisen kondomifirman tutkimusten mukaan suomalaiset miehet eivät asetu "sen" suuruudessa Euroopan kärkikaartiin ruotsalaisten ja saksalaisten rinnalla, olen hieman huolissani. Tosin englatilaiset ja irlantilaiset jäävät vielä suomalaistenkin taakse. Mutta Kreikkalaisilla on keskimärin kaikkein pienin. HÄÄÄÄÄ :-D)))))))))))) Mitä hittoa sinne Kreikkaan sitten pitää mennä. Tämä oli tänään uutisvuodossa....
..olettaa että "mitä suurempi nenä, sitä pienempi.."
Toisin kun naisten vessassa on väitetty...:-/
Voimme siis lähettää Kreikkaan lateksihanskoja, käyttäköön peukalo-osaa...ja buzuki soi...;-DTarkastaja.X kirjoitti:
..olettaa että "mitä suurempi nenä, sitä pienempi.."
Toisin kun naisten vessassa on väitetty...:-/
Voimme siis lähettää Kreikkaan lateksihanskoja, käyttäköön peukalo-osaa...ja buzuki soi...;-Dtaiteilijayhteisössämme vaikutti aikoinaan eräs kuvakollaasien tekijä, alansa nimekkäimpiä tyyppejä. Mies ei ollut varreltaan pitkä, mutta hänellä oli valtavan isot jalat. Kerran saunassa kykyin häneltä, että kun olen kuullut, että jalkojen koko korreloi suoraan "sen" kokoon, hän tunnusti, että näin ei ikävä kyllä ole.:-D)))))
Teotwawki kirjoitti:
taiteilijayhteisössämme vaikutti aikoinaan eräs kuvakollaasien tekijä, alansa nimekkäimpiä tyyppejä. Mies ei ollut varreltaan pitkä, mutta hänellä oli valtavan isot jalat. Kerran saunassa kykyin häneltä, että kun olen kuullut, että jalkojen koko korreloi suoraan "sen" kokoon, hän tunnusti, että näin ei ikävä kyllä ole.:-D)))))
...eräässä intiimissä tarkastelussa, huomioin että 2m pituisella henkilöllä...ei ollut mitään tainnuttavaa kokonaisuutta tarjolla..olin siitäkin yllättynyt, koska selvästi olin kuullut naisten vessassa, että mitä suurempi mies, sitä suuremmat...jalat..hhähhäähäähä..mitä juttua TAAS.
Tarkastaja.X kirjoitti:
Kahvia ja tuikku murheeseen. Sitten katsomaan tarjonta..jos hyvä tuuri käy, voi saada joululahjan etukäteen...heheheh..ex-tyttökaverille toivommekin perinteistä "joululahjaa" joka paranee antibiotilla....heheheeh...jos tänään ei käy tuuri, voi syödä neljä levyä suklaata ja askarrella foliopipon käärepapereista...;-D
Amerikkalaiset syövät aina jäätelöä sydänsuruihin, joten jos ei suklaat auta voi kokeilla kuusi tuuttia jäätelöä...voi kyllä tulla yrjökin kylään..kertoa, että meidän talomme keskus kertoi eräänä päivänä odottavansa kovasti joulupukkia (paino sanalla pukki), mutta ketään ei ole vielä ilmoittautunut.
Tarkastaja.X kirjoitti:
...eräässä intiimissä tarkastelussa, huomioin että 2m pituisella henkilöllä...ei ollut mitään tainnuttavaa kokonaisuutta tarjolla..olin siitäkin yllättynyt, koska selvästi olin kuullut naisten vessassa, että mitä suurempi mies, sitä suuremmat...jalat..hhähhäähäähä..mitä juttua TAAS.
eivät siis korreloi sen kanssa. Mikä helpotus: olen 174 cm.:-D)))))))))))))) Kengän numero 43.
Teotwawki kirjoitti:
eivät siis korreloi sen kanssa. Mikä helpotus: olen 174 cm.:-D)))))))))))))) Kengän numero 43.
..meillä naisilla on vain 8-10cm...oli jalat sitten millaiset räpylät..hehehehheheh...ja oli pituus 150cm tai 180cm..toki täytyy huomioida venyvyys.
Miten tämä taas näin meni? Ja vielä selvinpäin? ;-DTarkastaja.X kirjoitti:
..meillä naisilla on vain 8-10cm...oli jalat sitten millaiset räpylät..hehehehheheh...ja oli pituus 150cm tai 180cm..toki täytyy huomioida venyvyys.
Miten tämä taas näin meni? Ja vielä selvinpäin? ;-D(pyyhkii hikeä otsalta), eikö tosiaan mitään hätää? Tiedän, että se venyy. Siksi hän sanookin aina, että ensin vähän sattuu, mutta sitten...... :-D)))))))))))) Hän on abtrakti henkilö, joka paikan höylä....
Teotwawki kirjoitti:
(pyyhkii hikeä otsalta), eikö tosiaan mitään hätää? Tiedän, että se venyy. Siksi hän sanookin aina, että ensin vähän sattuu, mutta sitten...... :-D)))))))))))) Hän on abtrakti henkilö, joka paikan höylä....
..näin se vaan on. Hyvä niin.
Tähän on ihan pakko viskaista vielä yksi vitsi.
Nuori mies ja nainen kohtasivat yössä, kiihkeästi sitten siirryttiin naisen yksiöön jossa alkoi tapahtua...****** jälkeen mies hieman nolona "-Voi hitsi, en olisi pitänyt niin kiirettä, jos olisin tiennyt että olet vielä neitsyt.."
Nainen siihen kasvot punaisena.."-No jos olisin tiennyt että on noin kiire, olisin riisunut sukkahousut ensin.." hähähähähäääää...Tarkastaja.X kirjoitti:
..näin se vaan on. Hyvä niin.
Tähän on ihan pakko viskaista vielä yksi vitsi.
Nuori mies ja nainen kohtasivat yössä, kiihkeästi sitten siirryttiin naisen yksiöön jossa alkoi tapahtua...****** jälkeen mies hieman nolona "-Voi hitsi, en olisi pitänyt niin kiirettä, jos olisin tiennyt että olet vielä neitsyt.."
Nainen siihen kasvot punaisena.."-No jos olisin tiennyt että on noin kiire, olisin riisunut sukkahousut ensin.." hähähähähäääää...tarinasta on monia versioita... Kun mies tulee sodasta ja kohtaa vaimonsa ensi kerran, hän tekee sen ja sitten riisuu reppunsa ja sukset pois jaloista....;-)
- w4ten
Ai sä olet lahest?
Opi POIKA elämästä, naiset ottaa "parhaimman", ei luuseria, yritä edes olla jotain muut kuin olet. - karvaperserakki
Homohan sinä olet.
- konna
Tähän ketjuun tulee koko palstan aluskasvillisuus nostamaan päätään. Odottelen Hannan, Tähdenlennon ja Missukan ilmaantumista. Melko varmasti myös Jumalanhullu ja itse apostolikin tulevat antamaan viisaat neuvonsa.
Kukapa tietää, jos ylläpidossa on joku hereillä, niin juttusi voi olla vielä koko suomi24:n pääotsikko! Kaikki ainekset sillä siihen ainakin on:D käyttäjätuen mielestä sääntörikkomusten nojalla. Mistä on kysymys?
- H.H.
Ikävä juttu tuo, otan osaa.
Siinä nuo ihmiset noudattivat ihan omaa tahtoaan, ei pettäminen, tai jättäminen ole koskaan Jumalan mielen mukaista. Valheeseen perustuva onnikaan ei sitä ole. Juuri siitä syystä onni itsessään on ylimainostettu asia. Ei sen pitäisi olla se kaikkein tärkein juttu mm. juuri kertomasi perusteella. Tuollaiset kolhut pakottavat arvostamaan luotettavuutta ja rakkautta.
Pyri välttämään kyynistymistä. Se on toki luonteva reaktio eikä siltä voi ehkä täysin edes välttyä, vaikka haluaisikin. Jos silti päätät itse lähteä jatkossa pettäjän tielle - onhan sinutkin petetty - niin joudut törmäämään ajatukseen, ettei kukaan ole uskollinen - ethän sinäkään. Mikäli pystyt pidättäytymään tuolta käyttäytymiseltä ja olemaan uskollinen, niin pahimmassakin tapauksessa voit pitää itseäsi planeetan typerimpänä romantikkona, mutta silloin voit haaveilla siitä toiseksi typerimmästä - kunhan tuo toinenkin on luotettava ja rakastava.
Uskonelämässä nuo ovat typeryyttä lukuunottamatta kiveen hakattuja arvoja, vaikka toki myös monet ateistit kokevat ne tärkeiksi."Uskonelämässä nuo ovat typeryyttä lukuunottamatta kiveen hakattuja arvoja"
ei typeryyttä tarvitse hakata kiveen....
kunnon uskovaisen mielestä kaikki ikävät asiat joita tapahtuu ole Julle-Jahvetin rangaistuksia pahoista teoista, ajatuksista tai siitä, että ei pessyt käsiään ruokapöytään mennessään?
H.H. alias Harri Hihhuli jo aukaisi näköjään sanaisen arkkunsa, mutten viitsinyt lukea, kun viestinsä niin perin harvoin ovat lukemisen arvoisia.- H.H.
"H.H. alias Harri Hihhuli jo aukaisi näköjään sanaisen arkkunsa, mutten viitsinyt lukea, kun viestinsä niin perin harvoin ovat lukemisen arvoisia."
Heko.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000040090119 H.H. kirjoitti:
"H.H. alias Harri Hihhuli jo aukaisi näköjään sanaisen arkkunsa, mutten viitsinyt lukea, kun viestinsä niin perin harvoin ovat lukemisen arvoisia."
Heko.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000040090119näin mallikkokielellä keskusteluksi. Se tosin vaatii ihmissuhdetaitoja. Kokeile joskus sinäkin.
- H.H.
Aatami9 kirjoitti:
näin mallikkokielellä keskusteluksi. Se tosin vaatii ihmissuhdetaitoja. Kokeile joskus sinäkin.
Mitäs nämä purkaukset ovat olevinaan? Kakistas hieman.
- gyrus
H.H. kirjoitti:
voisi olla paremmin paikallaan pallikeskustelu.
H.H. kirjoitti:
keskustelemaan siihen toiseen ketjuun. Siellä on hyvät väännöt meneillään. Ai niin, se onkin arvosi alapuolella. H.H.:n mielestä keskustelussa pitää mainita Jeesus tai Jumalan Sana vähintään kerran virkkeessä ja hihhuloida.
- H.H.
Aatami9 kirjoitti:
keskustelemaan siihen toiseen ketjuun. Siellä on hyvät väännöt meneillään. Ai niin, se onkin arvosi alapuolella. H.H.:n mielestä keskustelussa pitää mainita Jeesus tai Jumalan Sana vähintään kerran virkkeessä ja hihhuloida.
"Ai niin, se onkin arvosi alapuolella. H.H.:n mielestä keskustelussa pitää mainita Jeesus tai Jumalan Sana vähintään kerran virkkeessä ja hihhuloida."
Mitä ihmissuhdetaitoja sinä tuossa harjoitit?
("kutsutaan Kirjoittanut: Aatami9 13.12.2008 klo 20.44 näin mallikkokielellä keskusteluksi. Se tosin vaatii ihmissuhdetaitoja. Kokeile joskus sinäkin.")
- Herran terttu
"Rankaisiko jumala minua tällä tiedolla vai halusiko hän minulle kertoa tämän vääryyden?"
Ei. Hän halusi muistuttaa sinua agenttipiireissäkin paremmin tunnetusta miss Moneypennystä (lausutaan: miss monipani). Ja tässä faktaa:
http://www.youtube.com/watch?v=tvct9Q1zIxk noi ole keskinäisiä parisuhdejuttuja ja uskovaisena ihmisenä pähkäilet niihin yliluonnollista vastausta.
- Kössönöm
ja niin räävitöntä tekstiä saa aikaseks.
Ei vaan, hyviä juttuja sinulla on. - Neiti Etsivä
Eihän se urea linssissä koskaan tunnu kivalta, mutta ainakin tuon tiedon myötä säästyt saatanalliselta jossittelulta ja vatuloinnilta. Hölmö nainen, luopui noin komeasta ja ilmeisen hauskasta tyypistä ;) Parempaa onnea seuraavan kissan kanssa.
- puusilima_
tuo on sitä "elämätä" itteensä. sun muija oli ihan paska selittäjä.. näköjään..
no mutta älä masennu.. kamelijumalalla ei varmasti ollut osuutta asiaan(jos joku muuta väittää niin todistakoon väitteensä!)..
itse olen suhteessa..muuten olisi ihan houkutteleva tarjous :).. ehkä joskus jos tilanne on toinen.
tsemppiä kuitenkin ja elä lopeta tänne kirjoittelua - bubastis.tmi
Minäkin olen ollut tässä vapaana jonkun aikaa. Sä vaan olet liian nuori mulle :D Kävin kyllä yhtä pukkia katsomassa eilen illalla ja se vaikuttaa oikein hyvältä pukilta :D Vanha tuttuhan se on se pukki, mutta vanhassa vara parempi :D
Tsemppiä, totuus on hankala niellä joskus. - Missukka
Exäsi taitaa seurustellessa kokeilla ojan syvyyttä vain toisella jalalla. Aika näyttää, toteaako hän sinut paremmaksi kuin uuden ihastuksensa. Aika myös näyttää, haluatko hänet takaisin.
"Rankaisiko jumala minua tällä tiedolla vai halusiko hän minulle kertoa tämän vääryyden?"
Piiri oli niin pieni, että kyllähän tuollainen väjäämättä ilmi tulee.
"Nyt se tuntuu aika paljon pahemmalta, kun tietää ihmisen, johon on luottanut pettäneen."
Alkoi tapailla uutta vasta siirrettyään sinut välivarastoon? Ei välttämättä pettämistä. Valehtelulta kyllä kuulosti.
"Retris on vapaalla jalalle, joten kaikki kivat tytöt Lahden alueelta viestiä"
(Uutta pakkiin samantien. En ymmärrä miehiä.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55935- 47922