♥oOo♥oOo♥o♥O♥o♥oOo♥oOo♥
Niin kuin koskettaa
tuulikelloa
aamuinen vire
niin minä helisen
rakkautta
Eikä siihen
tarvitse kuin
sinun hiljainen kuiskaus
- Rakkaani -
Minut tahdot viedä -
hetkistä hetkiin
katseesta katseeseen
unista uniin
Ja minä soin - Sinulle -
- Rakkaani -
Heleän tuulikellon lailla
♥oOo♥oOo♥o♥O♥o♥oOo♥oOo♥
http://www.youtube.com/watch?v=upDQ6dNWYno&feature=related
::RAKKAUTTA SOIVAT SÄVELET::
19
619
Vastaukset
- padme_amidala
..täällä minunkin naapurissani. Joskus olen miettinyt sellaisen hankkimista itsekin. Mutta se on tyssännyt siihen, kun nautin hiljaisuudesta. Mökillä se hiljaisuus ja luonnonkauneus ottaa valtaansa heti, kun astahtaa autosta pihalle *huokaus*.
Runostasi sanoisin keveätä, kaunista ja herkkää. Nuo reunukset tekevät siihen vielä sellaisen huolitellun vaikutelman. Vilkutuksen lisäksi toinen tavaramerkkisi.
Kiitos tästä lukuhetkestä, mukava on lukea täällä ihan oikeaa rakkausrunoutta : )- *MURUKULTA*
Minulla on vaikka kuinka monta tuulikelloa tai vastaavaa. tuossa ½ m päässäkin on yx, semmonen kinkkijutska kelloineen. Sitten löytyy heleämpää, sit kumisevampaa, joka soi vain myrskyssä, niin on painavaa laatua, pikku-Muru sen on joskus pikkupikku-Muruna tehnyt.
Sisällä ja ulkona.. Sano vain, jos olen väärässä mutta saakos niitä ollakaan joka taloyhtiöissä, Joissakin on sellainen kielto. Mutta sisällähän niitä voi toki pitää ainakin.
Runosta sen, että aamulla kun en nähnyt sun runoos sivulla, jäinkin katseleen tuossa yhtä keskeneräistä ja siitä sitten syntyi tuo loputulos niin valmiiksi että napautin sen sivulle. (lyhyttä ypylipypyliä pyysin, lyhyen sain ;)
Vähän jäljessä laahaan, mutta joka tapauksessa, kiitokset kun kävit ja aurinkoista viik.lop. toivottelee Murukulta! :)
- kaaru
rakkaus heläjää
tähän aamuun
se tuo tietyn sävelen
rauhallisuuden
tuo tunne
kuinka rakastat minua
saa minut itsekseni
hymyilemään
kätken onneni
kaikilta katseilta
haluan pitää sen
sisälläni
annan kaiken rakkauteni
vain Sinulle
sillä kaiken jaan kanssasi
tämänkin aamun
Rakkaus
Tällaista säveltä runosi sai mut kirjoittamaan näin aamusta:) Perjantaiaamua sinne;)- *MURUKULTA*
Mitä tähän voi sanoa tämmönen tavallinen Murukulta! :)
Hienosti runoilet *hymy* - ja loput kirjeessä! :))
Niiata pamauttaa polviaan taas - - *nakspam* (..aiiijjj...)
- tape45
Ihania, rakkauden sulosäveliä oli sinun runossasi!!!
- *MURUKULTA*
Ompas mukavaa kun poikkesit ja pidit runostani! :)
Välillä haluaa oikein kovasti kirjoittaa jotain ypyliä,,
Itse pidän monesti juuri noista lyhyistä ja keveistäkin runoista.
Sellaiset saa ikään kuin mielenkin lentämään pväksi vähintäänkin. :)
Kiitos vielä sinulle ja hyvät yöt/huomenet! :)
Niin se menee.
Kun oikein tuituilen.
Helise MURUKULTA rakkauta.
Minäkin koitan parantaa tapani.
Mut päivää tuulikellojen sinulle lähetän.
Ps: minulla on monta tuulikelloa roikkumassa,,,hymy
Kait niistä yhden sävelen sinulle lähettelen.- *MURUKULTA*
Just kerroin tuossa padmelle, että mulla on tuulikelloja vaikka ja kuinka. Ja sullakin!!
Pyssypähän yömöröt loitolla, vai mittee! ;))
Ja aina minä uuden soinnun haluan kuulla,
niin että tänne otetaan ilolla vastaan.
Nehän soi sitten täällä meitsin sisällä ja silleen,,,:)
Voi mahoton kun jo haukotuttaa mutta aamulla nukutaan niiiin paljon, kuin vain unta piisaa..:D
- Mysteriet
Kuulin ihan selvästi unen läpi suraavaa; dindondplingplongkilikilipimpelipompeli...
Ihan selvä tuulikello!
Soi muuten kauniisti =)- *MURUKULTA*
Tuulikello vai kattilankannet,,, Kattilankansilla tulee vain sitten,,,
http://www.youtube.com/watch?v=3mJ4dpNal_k
Harmoonista hiljaisuutta
"RAKKAUTTA SOIVAT SÄVELT"
Oii, miten se soitto onkaa,
alas asti sinne , missä
hiljaisuuden tiet kulkee.
Sävelet tulee sulkee
"Ja minä soin - Sinulle"
MURUKULTA
Kuulen toivon, tuota hiljaisuutta ja
tuulikelloja jääpuikkojen urkujen soittoa.
Kaunista rakkautta runos,kiitosta soin..Liisa- *MURUKULTA*
Heleästi kellonääni soi, kun se soi herkimmin, hiljaisin hipaisuin,,,
Kiitos Liisa lämpöisestä palautteestasi jälleen, Murukulta kiittää näin yöntunteina..:)
- Erik von
Kuten huomaat niin olen palannut
tänne kotosuomeen ja loistokartanooni
suurkaupunkien suihkuseurapiireistä
ja asiaan kuuluvaan autosaattueessa
matkustamisen nopeuden vuoksi.
Sinun runosi...(muistathan että olen
arvostettua aatelissukua)...on oikein
onnistunut...especeelisiä amorettejä
tulvillaan ja mordissettä siloiteltu
ovelasti rakkautta soivien sävelien lomaan
Kiitos tästä ja kerrothan mitä kylälle kuuluu?- *MURUKULTA*
Mikä ilo! Palaan tänne huomenissa asiaan ajatuksien kassa, nyt uni voittaa...zzzzz..:)
- *MURUKULTA*
Kovin pyytelen Eerikiltä anteeksi, mutta Eerik ymmärtää, että Eerikin täytyy saada kunnollinen kirje ja yöllä se ei oikein onnistu..
Minä olen niin helpottunut, kun elämä viimein palaa siellä kylällä uomilleen, Eerikin palattua sieltä Kuop...maailmalta takaisin. Jonkun, hieman paremman ihmisen, kyllä täytyy laittaa asiat kondikseen. Pelkään pahoin, että kaikki ei ole niin kuin pitäisi.
Pekasta ei ole oikein herunut tietoa, mitä se hommailee ja missä se on. Eikä Kallestakaan,,, Hiljaa ovat kuin hiiret olleet.
Bertta-muori kirjoitti viime viikolla kirjeen jossa kertoi, että siellä oltaisiin alettu harrastamaan maastohiihtoa. Niin niin! Voi hyvä tavaton! Keväällä kuulemma on jossain joku joukueviestikilpailu,,,En tiedä uskoa.
Eeroa on taas siellä vedetty pulkassa, kun se ei ole kuulemma pysynyt pystyssä niillä suksilla ja sitten, kun se sen yhden kerran oli onnistunut pysymään, oli meinannut ylittää jo lääninrajan, kun ei ollut osannut kääntyä.
Eerik ymmärtää kuinka minä olen ollut huolissani. Ellikään ei ole nukkunut silmäntäyttä, kun tämä uusi villitys alkoi!
Voi kuinka kauniisti Eerik puhuu runostani! Oikein eps..exi..selli..seelistiä ja tuota,,öh,, moe..modisti..voiettä...Oi niin kauniisti! Niin kauniisti,,, Eerik saa minut hupsun aivan punastumaan...
Mietinkin miten minä voisikaan kiittää ja sitten keksikin!
Löysin nimittäin Eerikin autosaattueen! Kohdensin sen ja hän voi nyt sitten vain hakea sen vajaan,,köhöm,,suureen autotalliin, Bentleyn viereen...
http://personal.inet.fi/cool/nettijussi/lumi2.jpg
- pups
ja värinää :-)
Hiljainen kuiskaus, pehmeä katse ja hellä kosketus...siinä se on. Muuta ei tarvita, kun alkaa helinä ja värinä :-))) On kaunis runo, hyvin kaunis.- *MURUKULTA*
Näin se on,,,herkkää helinää ja kuitenkin sitä vahvinta - kauneinta! :)
Kiitos pups kauniista palautteestasi, Murukulta taitaa nyt luovuttaa jo nukku_matille..:))
- Minanoita
Heti aamustakos siun piti ruveta
helistelemään siitä tuulitiukuas, tajuutsie
se helkkäs tänne ast ja miun korvast tais
männä kuuloluu poikki!Voe voe nyt mie saan kulkee
kaikkien velhojen ihmetyksenä korva kipsis
pitkin kyliä.Saat kyl täs hyväst lähettää miul
sitä maanmainiota tainnuttavaa rohtoa=)))))(etkä
sitten lantraa sitä vizzyllä)
Vaan kauniiisti sie oot kirjuuttanut
rakkauvesta Muru *huoks*- *MURUKULTA*
Ja vielä,,,menikö sinulla kuuloluukin poikki! *tuhahtaa*
Jos se ei kuuloluu parane sillä kipsillä, niin paree ratkaisu on vaihtaa sen luuposliiniin!
Sinähän tiiät, että vehtaan näitten posliini-jutskien kanssa,,,
Oon kehittänyt katoppa, tällaisen rototyypin, joka on nyt ollut jo koekäytössäkin...ja hyvin on toiminut! ;)
Ovat saaneet siitä hyviä tuloksia muutkin. Sen pintaan ei jää kaikki tyhjänpäiväiset löpinät,
vaan ne hujahtaa ohi alta aikayksikön!
Ja mikä mukavaa, lisävarustuksena olen asentanut musikkikeskuksen,
jonka voi esim. laittaa illalla päälle, kun ei saa unta.
Ja aina, siis tulee hempeetä luuviulu-musiikkia, johon urvahtaakin pehmeesti...!
Tokkiisa voin laittaa myös tulemaan jotain litkuakin,,Hyvähän se on ottaa jotakin, vaikka ei tarviskaan, vai mittee! :)
Tuossa kellarin ikkunalla riekkuu yx auringonsäde, nappaan sen ja lähetän sinne paketin kanssa.. *könyää töillensä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387