päätä särkeny vietävästi 2vko olen käynyt lääkärissä sairaalassa mutta mikään ei auta aivo testi selkäydinnäyte kaikki maholliset mistä se voi johtua! kävin kosvossa 1kk sitten olenko voinut saada jonku madon esim sisääni joka aiheuttaa pääkipua vai mistä tämä pään särky voi johtua oisko jollain ollu samaa viittaavia oireita kuumetta vain 37.02 elikkä ei se silloin kuumetta ole mutta päässä jyskyttää kun viimeistä päivää! ei ole migreeni ei anemia eikä mitää muuta vastaavaa....
kova pääkipu
6
448
Vastaukset
- Antibiootteja ja kortisonia
Minulla on samanlaista ollut jo pitkään. Kävin lääkärissä ja todettiin poskiontelotulehdus, johon sain antibiootteja. Onko sinulla tutkittu poskiontelot?
mahdollinen kyllä. vävypoika sai siellä borrelioosin.
- samat oireet!!!
Kaksi viikkoa tosiaan sitä päänsärkyä, särkylääkkeet ei auttanut pätkääkään. Minulla on myös poskiontelotulehdus, johon on nyt toinen kuuri menossa, ja tänään eka päivä, kun ei särje päätä!!!JES!
- Penanen
Kärsin pitkään kovasta päänsärystä ja pikkuhiljaa myös nivel- ja lihassäryistä. Kunto vain heikkeni koko ajan. Aloin ihmetellä, kun kävellessä alkoi yhä voimakkaammin sattua poskionteloihin ja vihdoin, muutamia viikkoja ihmeteltyäni, sain tilattua ajan terveyskeskukseen. Oireiden perusteella tutkittiin poskiontelot ja antibioottikuurihan siitä sitten alkoi. Enpä ole vielä tähän ikään poskiontelotulehduksesta kärsinytkään ja olen jo eläkkeellä. Nyt seitsemän päivän kuuri on lopuillaan ja säryt ainakin toistaiseksi tipotiessään.
- lopuillaan...
Mietin vain kun nenänvarressa on välillä paineen tuntua ja otsassa, ja korvat lukossa vaikka flunssa oireet katosivat jo joku aika sitten, että pitäiskö soittaa lekurille vai ei.... Mielipiteitä?
- potilas x
olen sama potilas x nyt on päänsärky lievennyt mutta nyt on flunssa tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078