Koska tämä ääliömäisyys että tiettyjen katselukertojen jälkeen kone lukkiutuu pysyvästi yhteen ainoaan aluekoodiin on sisällytetty myös seiskaan (käytin aiemmin XP:tä), pitänee vaan jatkaa aluekoodiasetuksia huijaavien ohjelmien käyttöä. Olin tyytyväinen ohjelmaan DVD43, mutta kiukukseni se ei pelitä Windows 7 64-bittisen kanssa. Nyt käytän ohjelmaa RioDVD.
Mutta onko jo kokemuksia aluekoodin vaihtamisesta muilla tahoilla? Millaista ilmaisohjelmaa pidätte parhaana, vai onko joku maksullinen ohjelma niin ässä että suosittelisitte sitä? Itse en ole kiinnostunut elokuvien kopioinnista, haluan voida katsoa minkä tahansa aluekoodin läpysköitä omalla koneella koska kaikkia filkkoja ei yksinkertaisesti saa järkevään hintaan aluekoodi 2:lla varustettuna.
Kiitos vaan niille tahoille jotka ovat koko helvetin aluekoodiriesan keksineet ja vielä tietokoneenkin kautta haluatte niillä ihmisiä kiusata...!
Paras aluekoodin vaihtava ohjelma? (region free)
3
416
Vastaukset 3
- Jalaa
Ite en oo jaksanu noiden ohjelmien kanssa pelleillä, vaan olen päivittänyt aseman aluekoodivapaaksi. Asemiin on saatavilla aluekoodivapaita firmwareja. Aseman tarkalla mallilla, kun hakee vaikka Googlella, niin pitäisi löytyä Tuossa on se pieni riski, mikäli lataat asemaan väärän firmwaren, on asema sen jälkeen entinen.
- Kazelija
No justiinsa juu. Ei upouuden koneen kanssa uskalla ottaa tuollaisia riskejä.
Täytyyhän näitä ilmaisia aluekoodin poistavia/muuttavia ohjelmia olla, eivät kai kaikki ihmiset vaan tyydy rukkailemaan laitteita tai makselemaan maltaita tämän idioottimaisuuden vuoksi?
Tuo Riokin sitten osoittautui maksulliseksi. Sain jopa pari minuuttia katsella ilmaiseksi ja bluf, pätkä poikki. - Kazelija
Kazelija kirjoitti:
No justiinsa juu. Ei upouuden koneen kanssa uskalla ottaa tuollaisia riskejä.
Täytyyhän näitä ilmaisia aluekoodin poistavia/muuttavia ohjelmia olla, eivät kai kaikki ihmiset vaan tyydy rukkailemaan laitteita tai makselemaan maltaita tämän idioottimaisuuden vuoksi?
Tuo Riokin sitten osoittautui maksulliseksi. Sain jopa pari minuuttia katsella ilmaiseksi ja bluf, pätkä poikki.Käytin vanhalla koneella ohjelmaa DVD43 ja kyseisen ohjelman lataussivulta lueskelin ihmisten hätää ja parkua tämän 64-tyypin Windows 7:lle kelvollisen aluekoodista vapauttavan ohjelman puutteessa. Ei ole oikeastaan mitään tällä hetkellä tarjolla.
Sain kaverilta kaupallisen AnyDVD-ohjelman käyttööni. Vörkkii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.138828Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 21478
- 94472
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374