Vaikka en tiedä vietetäänkö luterilaisten keskuudes nimipäivää, onnittelenpa kuitenkin kaikkia Tapio nimisiä! Pelastusta Kristuksessa Jeesuksessa ja Hänen tuntemisessaan kasvamista!
Hyvää nimipäivää Tapio
9
120
Vastaukset
- hee hee
Minä kävin tänään ostaan Tapio viinaa jotta voin juhlistaa tätä suurta raamatullista päivää.
- Siunattu varmuus;)
upeeta kuulla kun se pulputtaa lavuaariin;)
Parempi niin, koska silloin välttyy päänsäryltä ja huonolta ololta jatkossa.
Hyvää Tapion päiv'' sinulle!
(Ajatella - en tiennyt että on olemassa tapio viinaa) - hee hee
Siunattu varmuus;) kirjoitti:
upeeta kuulla kun se pulputtaa lavuaariin;)
Parempi niin, koska silloin välttyy päänsäryltä ja huonolta ololta jatkossa.
Hyvää Tapion päiv'' sinulle!
(Ajatella - en tiennyt että on olemassa tapio viinaa)No eipä tuosta Tapiosta tai mistäkään muustakaan viinasta nyt päänsärkyä tai huonoa oloa tule, ei ainakaan silloin jos sitä osaa käyttää oikein.
Et vissiin paljoa viinakaupassa käy kun et Tapio viinasta ole aiemmin kuullut, sehän on varmaan kossun ja leijonan jälkeen se eniten myydyin viina merkki. - betsy.e
hee hee kirjoitti:
No eipä tuosta Tapiosta tai mistäkään muustakaan viinasta nyt päänsärkyä tai huonoa oloa tule, ei ainakaan silloin jos sitä osaa käyttää oikein.
Et vissiin paljoa viinakaupassa käy kun et Tapio viinasta ole aiemmin kuullut, sehän on varmaan kossun ja leijonan jälkeen se eniten myydyin viina merkki.Minun kokemukset viinasta sijoittuvat aivan eri vuosikymmenille kuin mitä nyt eletään
ja silloinkin hyvin pieniin kokemuksiin, en ole koskaan muistai juonut itseltäni pois,
mutta senverran humaltuneena ollut, että tiedän millaista se on.
Ei ole kadehdittava olotila.
Paljon mukavampi näin, kun ei tarvitse kompleksien takia juoda kun ei sellaisia ole,
eikä liioin keljuun tai pettyneeseen olotilaan, eikä siten juhliakaan, kun on
paremmat juhlat ilman viinaksia.
Konjakkia käytän ulkoisesti, joskus työssä vaurioituneita käsiä ja olkapäitä pakottaa
ja konjakki ja se pumpuliin laitettuna ja kipeään lihakseen hierottuna poistaa komotuksen
ihan muutamassa minuutissa,,,,olen kokenut, että hyvä lääke on ulkoisesti käytettynä.
Näet että jotakin viinaksista tiedäm ;) - Siunattu varmuus
hee hee kirjoitti:
No eipä tuosta Tapiosta tai mistäkään muustakaan viinasta nyt päänsärkyä tai huonoa oloa tule, ei ainakaan silloin jos sitä osaa käyttää oikein.
Et vissiin paljoa viinakaupassa käy kun et Tapio viinasta ole aiemmin kuullut, sehän on varmaan kossun ja leijonan jälkeen se eniten myydyin viina merkki.Vai on se tapio viina ihan suomalaisten suosikkeja.
Aina sitä uutta oppii.
Nuorempana kävin joskus "pitkäripaisessa" ja olen
oksentanut viinan takia, että ihan hävettää.
Se kuului siihen nuoruuteen ja ns hulluuteen, piti kokeilla asioita
ja onneksi en jäänyt käyttäjäksi, senverran vähän "viljelin" viinaksi.
Hyv' kun eit sairastunut;) Taisi annostus olla oikea?
- Kalkenter on ja
ootkos sie koskaan sattunnu näkkee kalenterrii. Siellä on ihan selevästi nimipäevät joka päevä. Eekköön tuo liene ihan luterilaistennii käättämä kalenter, vae onko sitte helluntaalaasilla omasa?
- Siunattu varmuus!
Kyllä sama kalenteri varmaan, mutta eri paketissa;)
Ainakin jos Suomalaista kalenteria käytetään.
Mitenkä sinä voit tänään?
Oliko Tapio hyvä seuralainen?
Kiitos muistamisesta!
Olin matkoilla, joten nyt vasta luin viestisi/viestinne.
Siunausta elämäänne
tv. Tapio522- betsy.e
Toivottavasti matkasi oli Jumalan siunaama ja kaikki sujui ongelmitta.
Itse lähden torstaina juhlimaan ja sukuloimaan, muutamat ystävät
tulevat matkailuautoillaan samoille juhlille ja siellä ollaan
sitten "nokkakusolla" eli rupatellaan kasvotusten.
Näin jälkikäteenkin nimipäiväonnittelut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200