Aika noloa että natseilla oli paljon homoseksuaalisia tukijoita Pohjoismaissa. Mannerheim oli yksi näistä.
Åström, Imerslund, Kustaa V
6
<50
Vastaukset
- Ei ollut!!
Natsit inhosivat homoja. Se oli kriminalisoitua toimintaa ja vei leirille.
Homous oli kriminalisoitu myös Suomessa. Mannerheim ei ollut homo, eikä natsien kannattaja. Hän oli pakkotilanteessa jonkin verran yhteistoiminnassa, mutta otti aina tilaisuuden tullen etäisyyttä. Mannerheim myös lopetti aseveljeyden,.- inhosko
Tiiä tuota. Gestapon ukoillahan oli toisaalta helpompi homoilla kuin Röhmillä koska ei tarvinnut pelätä valtataistelua tai kiinni jäämistä.
- vanha kundi
Mistä nämä M:n homousväitteillä mässäilyt ovat saaneet alkunsa?
Onko näiden väitteiden tueksi jotain konkreettista?
Onko syynä tamperelaisen muijan tekemä animaatio vai onko se jo kauempaa takaa?
Ainakin minua etoo nämä mielestäni valheelliset M:n "silmille sylkemiset".
Onko täällä muita samanmielisiä vai hyväksyvätkö kaikki nuo väitteet ( "Ei ollut!!" on ensimmäinen näkemäni vastaväite palstalla )?- 34terger
Sen animaation jälkeen nämä jutut tulivat nettiin. En tiedä onko jossain puhuttu samaa skeidaa ennenmmin.
Siitä animaatiosta muuten. Sen tarkoitushan oli pilkata Mannerheimia. No, keksittiin sitten kaikista pahin v..tuilusana mikä mieleen tuli, eli homo.
Äärivasemmistolaiselle homo on siis niin paha halventamissana, että se varattiin pahimmalle viholliselle. Laittaa aika outoon valoon vasemmistolaisen suvaitsevaisuuden juuri niitä oikeita homoja kohtaan. Sama porukka on mukamas heidän puolellaan ja kuitenkin käyttää heitä pahimpana mahdollisena halventavana ilmauksena! - Homojen haaverista
ne ovat lähtöisin.
"Mistä nämä M:n homousväitteillä mässäilyt ovat saaneet alkunsa?"
Tietysti mukana on myös poliitisten vastustajien vihjailut. Mannerheimilla kun oli ratsupalveliaj kuten kaikilla muillakin korkeilla upsereilla. Ja sittemmin jopa miespuolinen kamaripalvelija.
"( "Ei ollut!!" on ensimmäinen näkemäni vastaväite palstalla )? "
Ei sentään. Sadat kerrat on nuo väitteet torjuttu, kuten muutkin punahomojen väitteet.
Valeiden toisto vain on yksi valehtelijoiden perussääntö. Aina joku typerys uskoo ja levittää eteenpäin. - nnkkkv
No kun ne sanoi että se meni naimisiin lähinnä taloudellisista syistä. Viagraa ei taidettu vielä olla keksitty silloin mutta mitäs sitten. Onhan monella puppelillakin lapsia. Seisoihan värkki Aatullakin tilanteen sitä vaatiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701