Historia toistuu taas !

hätääntynyt

14

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grafiloogi

      Mille tilille voisi tehdä lahjoituksia Kreikan hyväksi?

    • ei mutta on kurjaa

      Kuten telkun uutisissa nähtiin on vientimme ollut Nokian varassa. Kun nokia nyt floppaa niin koko Suomi floppaa eli eloppaa.

      • al bnd preds

        Pieleenpä menee korpin fantasiat taas. On totta että Nokia toki muodostaa merkittävän osan viennistä ja sillä menee tietysti paremmin kuin Ericssonilla mikä mahtaa sinua keljuttaa.


    • miksiköhän?

      Ruotsi se vaan porskuttaa, miksiköhän.

      • radr of lov home mas

        Juuh niih tekee. Saab porskuttaa vai mites se ny meni. ha ha ha


      • turparulla
        radr of lov home mas kirjoitti:

        Juuh niih tekee. Saab porskuttaa vai mites se ny meni. ha ha ha

        -----Saab porskuttaa -----

        Taitaa Saabin merkitys olla pieni Ruotsin koko taloudessa. Kokonaisuus Ruotsissa on kaikin tavoin paremmassa kunnossa mitä meillä. Kiitos siitä kuuluu yksin kruunulle, meillä kaikki kiroukset kuuluvat eurolle ja eräitten poliitikkojen hingulle ytimiin eli tosiasiassa samaan valokuvaan Saksan ja Ranskan johtajien kanssa.


      • txxx
        turparulla kirjoitti:

        -----Saab porskuttaa -----

        Taitaa Saabin merkitys olla pieni Ruotsin koko taloudessa. Kokonaisuus Ruotsissa on kaikin tavoin paremmassa kunnossa mitä meillä. Kiitos siitä kuuluu yksin kruunulle, meillä kaikki kiroukset kuuluvat eurolle ja eräitten poliitikkojen hingulle ytimiin eli tosiasiassa samaan valokuvaan Saksan ja Ranskan johtajien kanssa.

        Sano tuo Röllimetsän asukeille vai meinaatko että taas yksi pikkukunta Tukholmalle elätettävänä. Kyllä luulisi nordisti "älykön" tietävän ettei Tukholmalla hyvin montaa pientä kuntaa ole vara elättää. Volvo menee muuten aivan varmasti seuraavana.


      • Ruotsin talous
        turparulla kirjoitti:

        -----Saab porskuttaa -----

        Taitaa Saabin merkitys olla pieni Ruotsin koko taloudessa. Kokonaisuus Ruotsissa on kaikin tavoin paremmassa kunnossa mitä meillä. Kiitos siitä kuuluu yksin kruunulle, meillä kaikki kiroukset kuuluvat eurolle ja eräitten poliitikkojen hingulle ytimiin eli tosiasiassa samaan valokuvaan Saksan ja Ranskan johtajien kanssa.

        on Suomea paremmassa kunnossa nimenomaan harjoitetun talouspolitiikan ansiosta. Käytettävä rahayksikkö ei ratkaise valtion taloudessa yhtään mitään.

        Samassa valokuvassa Ranskan ja Saksan johtajien kanssa esiintyvät myös ruotsalaiset.

        Höpiset aina yhtä asiantuntemattomasti.


      • balt tox ets fm litg
        Ruotsin talous kirjoitti:

        on Suomea paremmassa kunnossa nimenomaan harjoitetun talouspolitiikan ansiosta. Käytettävä rahayksikkö ei ratkaise valtion taloudessa yhtään mitään.

        Samassa valokuvassa Ranskan ja Saksan johtajien kanssa esiintyvät myös ruotsalaiset.

        Höpiset aina yhtä asiantuntemattomasti.

        Ruotsin talous on suunnilleen samalla tasolla Suomen Etelän kanssa eikä rahayksiköllä ole horinoistasi huolimatta asian kanssa mitään tekemistä. Oh että ruotsalaiset samalla tasolla Saksan ja Ranskan kanssa. Mitä nuuskaa lie mahdat taas pössytellyt lahopää.


      • Ruotsin talous
        balt tox ets fm litg kirjoitti:

        Ruotsin talous on suunnilleen samalla tasolla Suomen Etelän kanssa eikä rahayksiköllä ole horinoistasi huolimatta asian kanssa mitään tekemistä. Oh että ruotsalaiset samalla tasolla Saksan ja Ranskan kanssa. Mitä nuuskaa lie mahdat taas pössytellyt lahopää.

        Et siis ole kuullut sitäkään miten Stora-Enso on lopetellut tehtaitaan Suomessa ja siirtänyt niiden tuotannon Ruotsiin. Muille kuin sinulle se todistaa jotakin ja aika paljon todistaakin.


      • trolli spammaa
        Ruotsin talous kirjoitti:

        Et siis ole kuullut sitäkään miten Stora-Enso on lopetellut tehtaitaan Suomessa ja siirtänyt niiden tuotannon Ruotsiin. Muille kuin sinulle se todistaa jotakin ja aika paljon todistaakin.

        Ja Ruotsistahan ei esim. SCA ole karsinut tuotantoaan, niinkö. Kyllä suomivastainen Anni saa olla mutta yrittäisit sokeassa vihassasi edes pysyä jonkinlaisessa totuudessa.


      • Missä tiedot?
        Ruotsin talous kirjoitti:

        Et siis ole kuullut sitäkään miten Stora-Enso on lopetellut tehtaitaan Suomessa ja siirtänyt niiden tuotannon Ruotsiin. Muille kuin sinulle se todistaa jotakin ja aika paljon todistaakin.

        "Et siis ole kuullut sitäkään miten Stora-Enso on lopetellut tehtaitaan Suomessa ja siirtänyt niiden tuotannon Ruotsiin."

        Siirto johtuu aivan muista syistä kuin rahayksiköstä. Yritysten kulurakenne ja verotus on Suomessa raskaampa kuin Ruotsissa.


    • from youron

      Lisäisin tähän trolli-Annin neroutta ennen kuin spammaa tämä trolli Anni lisää palstalle. Se että Ruotsissa on kolme kertaa isompi väkiluku ei esim. tämän neron mielestä vaikuta siihen miksi tulotaso ja työllisyys näyttää hieman korkeammalta. Saksan ja Ranskan tasoahan Ruotsi ei ole lähelläkään kun otetaan vain Saksan ja Ranskan vauraimmat osat huomioon. Ruotsia ei myöskään käsitellä taloudellisena suurvaltana trollin väitteistä huolimatta.

    • heheheh

      Ja kun Norja myy osakkeensa SAS:sista niin kyllä sitten naurattaa. Finnair on onneksi viiden prosentin osuudella öljyrikkaiden Norwegianissa mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe