NATO, Suomen Sisu ja myyrät keskuudessamme

Eiran lähetystöalue

"There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That's a 19th century idea and we are trying to transition into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states."
--- Kenraali Wesley Clark, NATO

"Olen aina kannattanut ja tulen vastakin kannattamaan Nato-jäsenyyttä."
--- Tohtori Jussi Halla-aho, Suomen Sisu

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 151732

      Tohtorin EU-asiantuntemus on niinikään vankkaa tasoa:

      "En myöskään vaadi EU:sta eroamista, koska kurkkujen käyryyksistä keskustelevasta EU:sta ei ole Suomelle pidemmän tähtäyksen haittaa jos nyt ei hyötyäkään."

      • Mää hämmästy

        Ei jumankauta... Onko tuo ihan varmasti aito sitaatti? Sehän tarkoittaisi että Halla-aho on täysi pelle!


      • rjhfeiurfhriehf

    • Tervehdys!

      Mikälli oli tarkoituksenasi provosoida keskustelua aiheesta, niin onnitteluni.
      Käyköhän Suomelle pahimmassa tapauksessa samoin, kuin Vietnamille aikoinaan tai Irakille ......... . Tämän päivän uutisaiheista päätellen ollaan menossa siihen suuntaan........ . No eihän tässäkään mitään uutta ole taaskaan auringon alla. Johan viime kansan noususta onkin pyöteitä vuosia. Kannattaa muistaa sanonta, joka kumartaa yhteen suuntaan, pyllistää toiseen suuntaan. Suomalainen monikulttuurinen kansallisvaltio muuttuessaan globaaliksi osaksi Eurooppaa saattaa ns. etniset vähemmistöt, joihin tämänmukaan kuuluvat Suomea puhuvat ihmiset, vaikeuksiin. Mutta onneksihan EU kantaa huolta myös vähemmistöistä ....... vai oliko se nyt ihan niin vai miten se meni, no jotakin sinne päin. Kannattaa mielellään aika pian mielestäni sitten tehdä jotain itäisen naapurimme, vielä vähemmistön, asemalle. Ettei päästetä tilannetta vastakkain asettelun tasolle. Siis kannattaa opettaa myös kyrilisiä aakkosia nykyisissä keskitetyissä sivistys laitoksissa, kuten kouluissa. Ja ihan kieltäkin on hyvä osata ainakin sen verran, että osaa itsensä esitellä ja vastata toiselle jos vaikka sattuisi itämurretta puhumaan...... . Toivottavasti en tällä kertaa esittänyt asiaa liian monimutkaisesti. Asian voi esittää yhdellä lauseellakin, mutta kun ollaan vielä ymmärtääkseni sivistysvaltiossa pitää asioista kyetä keskustelemaan, siis kansan kielellä jaarittamaan. Tässä aluksi aiheesta näin " vähemmistö kielellä"

      taottava ijän ikuinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe