"There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That's a 19th century idea and we are trying to transition into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states."
--- Kenraali Wesley Clark, NATO
"Olen aina kannattanut ja tulen vastakin kannattamaan Nato-jäsenyyttä."
--- Tohtori Jussi Halla-aho, Suomen Sisu
NATO, Suomen Sisu ja myyrät keskuudessamme
4
112
Vastaukset
- 151732
Tohtorin EU-asiantuntemus on niinikään vankkaa tasoa:
"En myöskään vaadi EU:sta eroamista, koska kurkkujen käyryyksistä keskustelevasta EU:sta ei ole Suomelle pidemmän tähtäyksen haittaa jos nyt ei hyötyäkään."- Mää hämmästy
Ei jumankauta... Onko tuo ihan varmasti aito sitaatti? Sehän tarkoittaisi että Halla-aho on täysi pelle!
- rjhfeiurfhriehf
Mää hämmästy kirjoitti:
Ei jumankauta... Onko tuo ihan varmasti aito sitaatti? Sehän tarkoittaisi että Halla-aho on täysi pelle!
Aito sitaatti kyseessä, Jussin oma kommentti Scriptan vieraskirjasta.
http://www.halla-aho.com/scripta/guestbook/vieraskirja87.html
Tervehdys!
Mikälli oli tarkoituksenasi provosoida keskustelua aiheesta, niin onnitteluni.
Käyköhän Suomelle pahimmassa tapauksessa samoin, kuin Vietnamille aikoinaan tai Irakille ......... . Tämän päivän uutisaiheista päätellen ollaan menossa siihen suuntaan........ . No eihän tässäkään mitään uutta ole taaskaan auringon alla. Johan viime kansan noususta onkin pyöteitä vuosia. Kannattaa muistaa sanonta, joka kumartaa yhteen suuntaan, pyllistää toiseen suuntaan. Suomalainen monikulttuurinen kansallisvaltio muuttuessaan globaaliksi osaksi Eurooppaa saattaa ns. etniset vähemmistöt, joihin tämänmukaan kuuluvat Suomea puhuvat ihmiset, vaikeuksiin. Mutta onneksihan EU kantaa huolta myös vähemmistöistä ....... vai oliko se nyt ihan niin vai miten se meni, no jotakin sinne päin. Kannattaa mielellään aika pian mielestäni sitten tehdä jotain itäisen naapurimme, vielä vähemmistön, asemalle. Ettei päästetä tilannetta vastakkain asettelun tasolle. Siis kannattaa opettaa myös kyrilisiä aakkosia nykyisissä keskitetyissä sivistys laitoksissa, kuten kouluissa. Ja ihan kieltäkin on hyvä osata ainakin sen verran, että osaa itsensä esitellä ja vastata toiselle jos vaikka sattuisi itämurretta puhumaan...... . Toivottavasti en tällä kertaa esittänyt asiaa liian monimutkaisesti. Asian voi esittää yhdellä lauseellakin, mutta kun ollaan vielä ymmärtääkseni sivistysvaltiossa pitää asioista kyetä keskustelemaan, siis kansan kielellä jaarittamaan. Tässä aluksi aiheesta näin " vähemmistö kielellä"
taottava ijän ikuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514