Tapetun 8.v tytön isä oli Iskelmälaulaja ja

pedofiili.....

"8-vuotiaan tytön kuoleman johdosta vangitulla tytön isällä on tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Mies tuomittiin kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen vuonna 2005 Helsingin käräjäoikeudessa. Teko oli tapahtunut loppukesästä 2004".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051715585440_uu.shtml

Iltalehden tietojen mukaan Helsingissä kuollut pikkutyttö asui viime ajat isänsä luona.

Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä sekä törkeänä kuolemantuottamuksena. Poliisi ei kerro, millaisia vammoja tytöstä on löytynyt.

12

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas maa

      Pienistä talousrikoksista saa vankilaa yhtä paljon tai kauemmin kuin pedofiliasta. Kulttuurimme on sairas.

      • tark`ampuja

        Ei kulttuuri, vaan laki.


      • raakkuna1

        Olet oikeassa Suomi on "sairas maa" ja se ilmenee monin tavoin yhteiskunnassa.


    • hupaisia tapauksia

      Suomen oikeuslaitos on hurahtanut sivuraiteelle. Toiminnassa ei mitään tasapainoa.,
      tasa- arvoa.

      Kuka johtaa tuota instituutiota ?.

    • .?.

      Herää kysymys, mikä on ollut vialla äidissä, ettei tyttö ole asunut äitinsä luona.

      • niiinpä

        ja miksi lapsiinsekaantujalle myönnetään huoltajuus?????? Liekö taas huumeet kuvioissa mukana molemmilla vanhemmilla...


      • LAPSET POIS
        niiinpä kirjoitti:

        ja miksi lapsiinsekaantujalle myönnetään huoltajuus?????? Liekö taas huumeet kuvioissa mukana molemmilla vanhemmilla...

        HUUMENAKKAREILTA !


    • Oohoooo !!

      Torstai 17.5.2012 klo 23.49

      8-vuotiaan tytön kuoleman johdosta vangitulla tytön isällä on tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
      Sunnuntaina paljastuneen 8-vuotiaan tytön kuoleman tutkinta on alkutekijöissään.
      Sunnuntaina paljastuneen 8-vuotiaan tytön kuoleman tutkinta on alkutekijöissään. (MATTI MATIKAINEN)
      LUE MYÖS

      Iskelmälaulaja ja kihlattu vangittiin 8-vuotiaan kuolemasta

      Iskelmälaulaja ja kihlattu pidätettiin - 8-vuotias tytär löytyi kuolleena

      Mies tuomittiin kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen vuonna 2005 Helsingin käräjäoikeudessa. Teko oli tapahtunut loppukesästä 2004.

      Pari kuukautta teon jälkeen surmatun tytön biologinen äiti haki lähestymiskieltoa tytön isää kohtaan. Äiti kuitenkin peruutti hakemuksensa vain viikko hakemuksen jälkeen.

      Iltalehden tietojen mukaan Helsingissä kuollut pikkutyttö asui viime ajat isänsä luona.

      Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä sekä törkeänä kuolemantuottamuksena. Poliisi ei kerro, millaisia vammoja tytöstä on löytynyt.

      NINA LEINONEN
      @ILTALEHTI.FI

    • huh huh!

      terve isä ei saa Suomessa lapsen huoltajuutta ei sitten edes vahingossakaan. ei siinäkään tapauksessa, että äiti on kelvoton.

      tuomittu pedari-isä saa helposti lapsen huoltajuuden.

      jossain on mätää.

    • liisa 6-v

      setä miksi sinun nimimerkki on pedofiili.....

      • Pedofiili setä

        Liisi kulta, koska pidän sinunlaisista pikku tytöistä.


    • Huhhuh!

      Yhteiskunta epäonnistui jälleen..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe