Valkoisessa talossa painettiin paniikkinappulaa

--mr-mmr--

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2013/04/bostonin-pommi-iskujen.html

Bostonin pommi-iskujen julkinen tiedotustilaisuus 15. huhtikuuta 2013 ei mennyt oikein putkeen, kun siellä onnistui eräs vapaa toimittaja kysymään vähän liian arkoja juttuja: "Onko tämä taas yksi lavastettu hallinnon terroriteko, jolla pyritään nyt viemään loputkin ihmisoikeudet pois meiltä".

Tähän sitten vastattiin hallinnon puolelta, että "Ei... Seuraava kysymys".

ämän johdosta sitten presidentti Barack Obaman pitämä puhe oli vain n. 3 min. mittainen ja ei otettu yhtään toimittajien kysymyksiä. Että ilmeisesti propagandan tuottajat painoivat jo paniikkinappulaa valkoisessa talossa.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myykää dollarinne

      Venäjä pudotti "atomipommin":

      http://www.globalresearch.ca/putin-flushes-the-us-dollar-russias-gold-ruble-payments-system-delinked-from-dollar/5375866
      Web of Trust











      Myykääpä dollarinne, petrodollarin aika on ohi, siksi USA uhoaa ja pullistelee!
      USA on käyttäytynyt kuin nurkkaan ahdistettu vesikauhuinen koira puolustaessaan Dollaria reservivaluuttana, seurauksena monta pommitettua maata jotka Dollarin aseman ovat kyseenalaistaneet. Nyt vastassa onkin VENÄJÄ, Dollarin "puolustus" ei onnistu ilman ydinsotaa.
      Myykää dollarinne vielä kun ehditte!!!!

      • kjbkjlkjkj

        Minulla ei ole dollareita. Mutta yksissä alushousuissani on dollarin kuva. Ostatko ne?


      • nyt poikki kusetus

        Asia on juuri näin, Mammuttivelkainen poliisi valtio, joka on sisällissodan partaalla, yrittää viimeiseen asti siirtää kansan agressiota oman maan paskasta ulkovaltoihin, loputtomilla sodilla " pahista" vastaan,
        Mieti miten irvokas vitsi harhassa elävälle rappiokulttuuri lännelle on nimi Barack Hussein Obama/ Biden.
        eli nämä satu,pahikset Barack Musaraf, Saddam Hussein ja Osama Bin Laden on illuminaatin vitsinä lisätty näihin salanimiin.
        Ne nauraa partaansa siellä ja ihmettelee mihin pseudoon ne seuraavaksi kansat saavat uskomaan.
        Varmaan globaaliin mars virukseen, johon jouttuu ottaa rokotteen, joka muuntaa meidän aivot lehmän tasolle.


      • Kuinka jotkut
        nyt poikki kusetus kirjoitti:

        Asia on juuri näin, Mammuttivelkainen poliisi valtio, joka on sisällissodan partaalla, yrittää viimeiseen asti siirtää kansan agressiota oman maan paskasta ulkovaltoihin, loputtomilla sodilla " pahista" vastaan,
        Mieti miten irvokas vitsi harhassa elävälle rappiokulttuuri lännelle on nimi Barack Hussein Obama/ Biden.
        eli nämä satu,pahikset Barack Musaraf, Saddam Hussein ja Osama Bin Laden on illuminaatin vitsinä lisätty näihin salanimiin.
        Ne nauraa partaansa siellä ja ihmettelee mihin pseudoon ne seuraavaksi kansat saavat uskomaan.
        Varmaan globaaliin mars virukseen, johon jouttuu ottaa rokotteen, joka muuntaa meidän aivot lehmän tasolle.

        Yleensä viitsii pilata palstaa peelojen tavoin.

        A) Nostelemalla tälläisiä väärälle palstalle ripuloituja salaliittijuttuja?

        B) Salaliittosivustojen hörhöilylle on ihan oma palsta, vajaampiälyiset eivät sitä tunnu käsittävän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe