http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2013/04/bostonin-pommi-iskujen.html
Bostonin pommi-iskujen julkinen tiedotustilaisuus 15. huhtikuuta 2013 ei mennyt oikein putkeen, kun siellä onnistui eräs vapaa toimittaja kysymään vähän liian arkoja juttuja: "Onko tämä taas yksi lavastettu hallinnon terroriteko, jolla pyritään nyt viemään loputkin ihmisoikeudet pois meiltä".
Tähän sitten vastattiin hallinnon puolelta, että "Ei... Seuraava kysymys".
ämän johdosta sitten presidentti Barack Obaman pitämä puhe oli vain n. 3 min. mittainen ja ei otettu yhtään toimittajien kysymyksiä. Että ilmeisesti propagandan tuottajat painoivat jo paniikkinappulaa valkoisessa talossa.
Valkoisessa talossa painettiin paniikkinappulaa
4
187
Vastaukset
- myykää dollarinne
Venäjä pudotti "atomipommin":
http://www.globalresearch.ca/putin-flushes-the-us-dollar-russias-gold-ruble-payments-system-delinked-from-dollar/5375866
Web of Trust
Myykääpä dollarinne, petrodollarin aika on ohi, siksi USA uhoaa ja pullistelee!
USA on käyttäytynyt kuin nurkkaan ahdistettu vesikauhuinen koira puolustaessaan Dollaria reservivaluuttana, seurauksena monta pommitettua maata jotka Dollarin aseman ovat kyseenalaistaneet. Nyt vastassa onkin VENÄJÄ, Dollarin "puolustus" ei onnistu ilman ydinsotaa.
Myykää dollarinne vielä kun ehditte!!!!- kjbkjlkjkj
Minulla ei ole dollareita. Mutta yksissä alushousuissani on dollarin kuva. Ostatko ne?
- nyt poikki kusetus
Asia on juuri näin, Mammuttivelkainen poliisi valtio, joka on sisällissodan partaalla, yrittää viimeiseen asti siirtää kansan agressiota oman maan paskasta ulkovaltoihin, loputtomilla sodilla " pahista" vastaan,
Mieti miten irvokas vitsi harhassa elävälle rappiokulttuuri lännelle on nimi Barack Hussein Obama/ Biden.
eli nämä satu,pahikset Barack Musaraf, Saddam Hussein ja Osama Bin Laden on illuminaatin vitsinä lisätty näihin salanimiin.
Ne nauraa partaansa siellä ja ihmettelee mihin pseudoon ne seuraavaksi kansat saavat uskomaan.
Varmaan globaaliin mars virukseen, johon jouttuu ottaa rokotteen, joka muuntaa meidän aivot lehmän tasolle. - Kuinka jotkut
nyt poikki kusetus kirjoitti:
Asia on juuri näin, Mammuttivelkainen poliisi valtio, joka on sisällissodan partaalla, yrittää viimeiseen asti siirtää kansan agressiota oman maan paskasta ulkovaltoihin, loputtomilla sodilla " pahista" vastaan,
Mieti miten irvokas vitsi harhassa elävälle rappiokulttuuri lännelle on nimi Barack Hussein Obama/ Biden.
eli nämä satu,pahikset Barack Musaraf, Saddam Hussein ja Osama Bin Laden on illuminaatin vitsinä lisätty näihin salanimiin.
Ne nauraa partaansa siellä ja ihmettelee mihin pseudoon ne seuraavaksi kansat saavat uskomaan.
Varmaan globaaliin mars virukseen, johon jouttuu ottaa rokotteen, joka muuntaa meidän aivot lehmän tasolle.Yleensä viitsii pilata palstaa peelojen tavoin.
A) Nostelemalla tälläisiä väärälle palstalle ripuloituja salaliittijuttuja?
B) Salaliittosivustojen hörhöilylle on ihan oma palsta, vajaampiälyiset eivät sitä tunnu käsittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592