Vapaa kuvaus

Aloituksia

148

Kommenttia

7810

1. Onko palstalla muita mielisairaita?

Tällainen kysymys heräsi mieleen. Itse kun olen avoimesti mielisairas. Niin että onko täällä muita sertifioituja mielisa
    Sinkut
    110
    876
  2. Minne on kadonnut Wuppis?

Kellään tietoa? Vai onko hänkin lopettanut?
    Sinkut
    90
    861
  3. Keneltä julkkikselta näytät?

Minä näytän Leevi and the Leavingsin laulaja Gösta Sundqvistilta, tosin sillä erotuksella, että partani on tummanruskea.
    Sinkut
    82
    859
  4. Mitä pahoja tapoja sinulla on?

Minulla on paha tapa kuunnella musiikkia aivan liian kovaa korvalapuista. Sitten kun on jo valmiiksi tinnitus, niin se v
    Sinkut
    45
    850
  5. Kysy multa mitä vaan

Työpäivä takana. Olen ihan tuhannen kännissä. Nyt on aika kysyä kysymyksiä, joihin en normaalisti vastaisi. Antaa palaa.
    Sinkut
    145
    839
  6. Miten laihtuisin?

Kävin puntarilla ja 100 kiloa meni rikki. Se on liikaa 180 senttiselle miehelle. Nyt ostin paljon valkokaalia ja raejuus
    Sinkut
    77
    808
  7. Nyt menee huonosti

Olen viime aikoina ottanut tavaksi syödä kotiruokapaikoissa. Vatsakumpu on sen seurauksena kasvanut holtittomasti. En ol
    Sinkut
    90
    789
  8. Millainen on asuntosi?

Olen aina pitänyt pienistä tiloista, joten asun todella kompaktisti. Tässä kämpässä ei ole kovin montaa neliötä. Asuntoo
    Sinkut
    112
    786
  9. Kiinalaiset on rumia

Tällaiseen videoon törmäsin YouTubessa. https://www.youtube.com/watch?v=2k82hIqd1Os En ole tiennytkään, että valkoiset
    Sinkut
    23
    782
  10. Nainen vainoaa minua töissä

Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän
    Sinkut
    37
    781
  11. Tyttö katsoi minua inhoten

Kaupassa minua palveli ehkä 17-vuotias tyttö. Jos katse voisi sulattaa miehen pohjamutiin epämääräiseksi mönjäksi, niin
    Sinkut
    49
    769
  12. Ihastunut työkaveriin

Mitä mieltä tällaisesta? Kannattaako yrittää mitään, vai antaa asian olla? Entä kun kiinnostus on mitä ilmeisimmin molem
    Sinkut
    25
    767
  13. Kävin treffeillä, mutta yksi ongelma...

Kävin treffeillä todella kuuman naisen kanssa. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, mutta sitä en arvannut päällepäin.
    Sinkut
    82
    759
  14. Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?

Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada
    Sinkut
    32
    743
  15. Ihastuksen tunne

Olen ensimmäistä kertaa vuosiin ihastunut. Hassu tunne, jolle en tule tekemään mitään. Olenhan vannoutunut olemaan yksin
    Sinkut
    84
    738
  16. Miten taistella ihastumista vastaan?

Meille tuli uusi aasialainen työkaveri. On sen verran vetävä tapaus, että saa ätminkäisen sukat pyörimään jaloissa. Mutt
    Sinkut
    71
    738
  17. Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?

Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parra
    Sinkut
    63
    734
  18. Lisää tatuointeja :)

Olen säästänyt rahaa tatuointiin ja nyt ajattelin varata ajan. Minullahan on jo valmiiksi toinen olkavarsi tikattu täyte
    Sinkut
    118
    727
  19. Millaiset hiukset teillä on?

Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin
    Sinkut
    80
    701
  20. Kävin äänestämässä

Joko muut palstalaiset ovat muistaneet kantaa kortensa kekoon?
    Sinkut
    93
    699