Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Kävin treffeillä, mutta yksi ongelma...
Kävin treffeillä todella kuuman naisen kanssa. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, mutta sitä en arvannut päällepäin.82739Ihastunut työkaveriin
Mitä mieltä tällaisesta? Kannattaako yrittää mitään, vai antaa asian olla? Entä kun kiinnostus on mitä ilmeisimmin molem25736Eksyin parinvaihtajien piiriin
Päätin kokeilla uutta harrastusta. Saavuin paikalle ja kaikki muut olivat pareja. Minulla oli hieman kiusaantunut olo ol36732Kiinalaiset on rumia
Tällaiseen videoon törmäsin YouTubessa. https://www.youtube.com/watch?v=2k82hIqd1Os En ole tiennytkään, että valkoiset23728Tyttö katsoi minua inhoten
Kaupassa minua palveli ehkä 17-vuotias tyttö. Jos katse voisi sulattaa miehen pohjamutiin epämääräiseksi mönjäksi, niin49728Nainen vainoaa minua töissä
Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän37717Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?
Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parra63711Lisää tatuointeja :)
Olen säästänyt rahaa tatuointiin ja nyt ajattelin varata ajan. Minullahan on jo valmiiksi toinen olkavarsi tikattu täyte118708Millaiset hiukset teillä on?
Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin80687Ihastunut työkaveriin
Minua ärsyttää suunnattomasti. Työtäni tehdään paljon pareittain. Ja menin sitten ihastumaan työpariini. Joudun työskent21662Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?
Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada32661Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä
Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päi76641Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?
Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka43635Päivän kokkailut
Tein tänään mac and cheese tyylistä makaronilaatikkoa chilillä höystettynä. Jälkiruuaksi paistoin räiskäleitä, jonka sis92624Jee, viikonloppu!
Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!50612Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?
Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, e78606Parisuhde palstalta
Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?27593Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?
Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius39495Juotteko kahvia?
Ite olen aikamoinen kahvinjuoja. Yleensäkin kaikki missä on kofeiinia menee. Kotona juon halvinta kahvia mitä kaupasta a45439Ahdistuin kaupassa
Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset58433