Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

  1. Ihastunut työkaveriin

    Mitä mieltä tällaisesta? Kannattaako yrittää mitään, vai antaa asian olla? Entä kun kiinnostus on mitä ilmeisimmin molem
    Sinkut
    25
    696
  2. Kiinalaiset on rumia

    Tällaiseen videoon törmäsin YouTubessa. https://www.youtube.com/watch?v=2k82hIqd1Os En ole tiennytkään, että valkoiset
    Sinkut
    23
    695
  3. Lisää tatuointeja :)

    Olen säästänyt rahaa tatuointiin ja nyt ajattelin varata ajan. Minullahan on jo valmiiksi toinen olkavarsi tikattu täyte
    Sinkut
    118
    688
  4. Millainen on asuntosi?

    Olen aina pitänyt pienistä tiloista, joten asun todella kompaktisti. Tässä kämpässä ei ole kovin montaa neliötä. Asuntoo
    Sinkut
    112
    686
  5. Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?

    Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parra
    Sinkut
    63
    683
  6. Millaiset hiukset teillä on?

    Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin
    Sinkut
    80
    671
  7. Nainen vainoaa minua töissä

    Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän
    Sinkut
    37
    647
  8. Tyttö katsoi minua inhoten

    Kaupassa minua palveli ehkä 17-vuotias tyttö. Jos katse voisi sulattaa miehen pohjamutiin epämääräiseksi mönjäksi, niin
    Sinkut
    49
    632
  9. Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä

    Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päi
    Sinkut
    76
    630
  10. Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?

    Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka
    Sinkut
    43
    626
  11. Ihastunut työkaveriin

    Minua ärsyttää suunnattomasti. Työtäni tehdään paljon pareittain. Ja menin sitten ihastumaan työpariini. Joudun työskent
    Sinkut
    21
    623
  12. Päivän kokkailut

    Tein tänään mac and cheese tyylistä makaronilaatikkoa chilillä höystettynä. Jälkiruuaksi paistoin räiskäleitä, jonka sis
    Sinkut
    92
    615
  13. Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?

    Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, e
    Sinkut
    78
    573
  14. Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?

    Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada
    Sinkut
    32
    563
  15. Parisuhde palstalta

    Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?
    Sinkut
    27
    559
  16. Eksyin parinvaihtajien piiriin

    Päätin kokeilla uutta harrastusta. Saavuin paikalle ja kaikki muut olivat pareja. Minulla oli hieman kiusaantunut olo ol
    Sinkut
    36
    532
  17. Jee, viikonloppu!

    Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!
    Sinkut
    50
    502
  18. Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?

    Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius
    Sinkut
    39
    451
  19. Ahdistuin kaupassa

    Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset
    Sinkut
    58
    419
  20. Similälle artikkeli

    Entiedä oletko jo kerennyt lukemaan tämän, mutta iltalehdessä oli artikkeli, jossa kohtalotoveri kertoo omasta kohtelust
    Sinkut
    32
    416