Palstakamu

Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Onko palstalla muita mielisairaita?
Tällainen kysymys heräsi mieleen. Itse kun olen avoimesti mielisairas. Niin että onko täällä muita sertifioituja mielisa110876- 90861
Keneltä julkkikselta näytät?
Minä näytän Leevi and the Leavingsin laulaja Gösta Sundqvistilta, tosin sillä erotuksella, että partani on tummanruskea.82859Mitä pahoja tapoja sinulla on?
Minulla on paha tapa kuunnella musiikkia aivan liian kovaa korvalapuista. Sitten kun on jo valmiiksi tinnitus, niin se v45850Kysy multa mitä vaan
Työpäivä takana. Olen ihan tuhannen kännissä. Nyt on aika kysyä kysymyksiä, joihin en normaalisti vastaisi. Antaa palaa.145839Miten laihtuisin?
Kävin puntarilla ja 100 kiloa meni rikki. Se on liikaa 180 senttiselle miehelle. Nyt ostin paljon valkokaalia ja raejuus77808Nyt menee huonosti
Olen viime aikoina ottanut tavaksi syödä kotiruokapaikoissa. Vatsakumpu on sen seurauksena kasvanut holtittomasti. En ol90789Millainen on asuntosi?
Olen aina pitänyt pienistä tiloista, joten asun todella kompaktisti. Tässä kämpässä ei ole kovin montaa neliötä. Asuntoo112786Kiinalaiset on rumia
Tällaiseen videoon törmäsin YouTubessa. https://www.youtube.com/watch?v=2k82hIqd1Os En ole tiennytkään, että valkoiset23782Nainen vainoaa minua töissä
Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän37781Tyttö katsoi minua inhoten
Kaupassa minua palveli ehkä 17-vuotias tyttö. Jos katse voisi sulattaa miehen pohjamutiin epämääräiseksi mönjäksi, niin49769Ihastunut työkaveriin
Mitä mieltä tällaisesta? Kannattaako yrittää mitään, vai antaa asian olla? Entä kun kiinnostus on mitä ilmeisimmin molem25767Kävin treffeillä, mutta yksi ongelma...
Kävin treffeillä todella kuuman naisen kanssa. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, mutta sitä en arvannut päällepäin.82759Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?
Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada32743Ihastuksen tunne
Olen ensimmäistä kertaa vuosiin ihastunut. Hassu tunne, jolle en tule tekemään mitään. Olenhan vannoutunut olemaan yksin84738Miten taistella ihastumista vastaan?
Meille tuli uusi aasialainen työkaveri. On sen verran vetävä tapaus, että saa ätminkäisen sukat pyörimään jaloissa. Mutt71738Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?
Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parra63734Lisää tatuointeja :)
Olen säästänyt rahaa tatuointiin ja nyt ajattelin varata ajan. Minullahan on jo valmiiksi toinen olkavarsi tikattu täyte118727Millaiset hiukset teillä on?
Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin80701- 93699