auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6768
Olen entinen helluntailainen
Siinä sitä meriittiä. Ja kaikki syyt miksi kirjoitan tälle palstalle. Monet ovat sanoneet että koska olen luopunut en99952Oikea sapatinvietto.
luin tässä, kun sairaslomalla joudun olemaan, Ellen G Whiten kirjan(sisälsi kaksi kirjaa, toinen oli nimeltään "kristill41948Ekivaarille
mitä oot mieltä tästä, kun siinä on tuo sana"ainokainen". 1.Joh.3:16"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että anto63942naista himoiten katselu naisten näkökulmasta
Tein yhteenvedon teidän kommenteista ja se oli niin että mies ei ole terve jos ei katsele naisia. Sehän on synti. Joku31903Onko lukion käyneitä uskovia?
Minä käyn aikuislukiota ja mulla on justiinsa nyt meneillään biologian kurssi. Jos kannatat kreationismia miten selvit112900Isä Meidän-rukouksesta
Jos Jeesusta kuuluu palvoa niin miksi ei sitten tehdä niin kuin Hän kehoitti-Jeesus opetti eläessään että kuuluu rukoill25748Jobin kirjan "Behemot"
Meillä oli muutama vuosi sitten mielenkiintoinen keskustelu nimmari kalamoksen kanssa kreationismipalstalla. Hän esit61743Synti
mitä se tarkoittaa. ennen ajattelin että se on kymmenen käskyn rikkomista. Mutta esim.homojen synti ei niihin kuulu. Ku28738- 17731
Ennen kävin keskusteluja
Jumalan kanssa.kunnes kuulin lapsiltani että heidän isänsä oli painokkaasti sanonut heille monta kertaa että äiti on hul71723- Jos homo tulisi uskoon
Se kävisi luultavasti niin että ensin hän tajuaisi oman syntisyyden jonkun tulikiven katkuisen saarnan kautta. Sitten hä68690Miten tulla uskoon?
en nyt tarkoita mitään niinsanottuja hyviä tekoja(esimerkiksi homotyö, jota eräs mies harrasti tälläkin palstalla näkyvä20677- 71667
Mihin rauha katosi.....
En tiedä. Olin kauan selvä ja tunsin voimakkaana pyhän Hengen. Ihmettelin sitä. Sitten minulle haluttiin tarjota juomat.133662Kesäksi kuntoon?
Paasto alkoi tossa pari tuntia sitten ja jatkuu huomisesta alkaen kuusi päivää.Ensi sunnuntaihin asti. Olen 160 cm ja39638Rukous
Jeesus sinä näät sen naisen, minun entisen ihanan kaasoni jolla on syöpä kaulassa. Anna sen sairauden kääntyä voitoksi25571Uudestisyntymä
Olen nyt viikon selvä. Ensi pe juon. Uskossa. Sitten olen 20 päivää selvä,22.12 juon. Juhlin synttäreitäni, jotka on L50561kasteesta
Nm.HenriPuumala kirjotti viime viestiini vastauksen että kaikki mikä liittyy ristiäisiin on pahasta. Eilen juttelin puh15555Syy, miksi halusin ÄO-testin
tälle palstalle, johtui monesta eri syystä. Ensin kyllästyin siihen, miten tällä palstalla melkein jokainen aloitus oli23543Avioliitto Raamatun mukaan
1. Moseksen kirjassa ei Jumala kertonut mitään Aatamille ja Eevalle siitä että täytyisi vihkiytyä. Miksi ei? Ja koska ei56540