Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6768

1. Olen entinen helluntailainen

Siinä sitä meriittiä. Ja kaikki syyt miksi kirjoitan tälle palstalle. Monet ovat sanoneet että koska olen luopunut en
    Helluntailaisuus
    99
    952
  2. Oikea sapatinvietto.

luin tässä, kun sairaslomalla joudun olemaan, Ellen G Whiten kirjan(sisälsi kaksi kirjaa, toinen oli nimeltään "kristill
    Adventismi
    41
    948
  3. Ekivaarille

mitä oot mieltä tästä, kun siinä on tuo sana"ainokainen". 1.Joh.3:16"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että anto
    Helluntailaisuus
    63
    942
  4. naista himoiten katselu naisten näkökulmasta

Tein yhteenvedon teidän kommenteista ja se oli niin että mies ei ole terve jos ei katsele naisia. Sehän on synti. Joku
    Helluntailaisuus
    31
    903
  5. Onko lukion käyneitä uskovia?

Minä käyn aikuislukiota ja mulla on justiinsa nyt meneillään biologian kurssi. Jos kannatat kreationismia miten selvit
    Helluntailaisuus
    112
    900
  6. Isä Meidän-rukouksesta

Jos Jeesusta kuuluu palvoa niin miksi ei sitten tehdä niin kuin Hän kehoitti-Jeesus opetti eläessään että kuuluu rukoill
    Helluntailaisuus
    25
    748
  7. Jobin kirjan "Behemot"

Meillä oli muutama vuosi sitten mielenkiintoinen keskustelu nimmari kalamoksen kanssa kreationismipalstalla. Hän esit
    Helluntailaisuus
    61
    743
  8. Synti

mitä se tarkoittaa. ennen ajattelin että se on kymmenen käskyn rikkomista. Mutta esim.homojen synti ei niihin kuulu. Ku
    Helluntailaisuus
    28
    738
  9. 17
    731
  10. Ennen kävin keskusteluja

Jumalan kanssa.kunnes kuulin lapsiltani että heidän isänsä oli painokkaasti sanonut heille monta kertaa että äiti on hul
    Helluntailaisuus
    71
    723
  11. - Jos homo tulisi uskoon

Se kävisi luultavasti niin että ensin hän tajuaisi oman syntisyyden jonkun tulikiven katkuisen saarnan kautta. Sitten hä
    Helluntailaisuus
    68
    690
  12. Miten tulla uskoon?

en nyt tarkoita mitään niinsanottuja hyviä tekoja(esimerkiksi homotyö, jota eräs mies harrasti tälläkin palstalla näkyvä
    Helluntailaisuus
    20
    677
  13. Torinon käärinliina

Onko kellään tietoa aiheesta? Miten uskot onko aito vai ei?
    Helluntailaisuus
    71
    667
  14. Mihin rauha katosi.....

En tiedä. Olin kauan selvä ja tunsin voimakkaana pyhän Hengen. Ihmettelin sitä. Sitten minulle haluttiin tarjota juomat.
    Helluntailaisuus
    133
    662
  15. Kesäksi kuntoon?

Paasto alkoi tossa pari tuntia sitten ja jatkuu huomisesta alkaen kuusi päivää.Ensi sunnuntaihin asti. Olen 160 cm ja
    Paasto
    39
    638
  16. Rukous

Jeesus sinä näät sen naisen, minun entisen ihanan kaasoni jolla on syöpä kaulassa. Anna sen sairauden kääntyä voitoksi
    Helluntailaisuus
    25
    571
  17. Uudestisyntymä

Olen nyt viikon selvä. Ensi pe juon. Uskossa. Sitten olen 20 päivää selvä,22.12 juon. Juhlin synttäreitäni, jotka on L
    Helluntailaisuus
    50
    561
  18. kasteesta

Nm.HenriPuumala kirjotti viime viestiini vastauksen että kaikki mikä liittyy ristiäisiin on pahasta. Eilen juttelin puh
    Helluntailaisuus
    15
    555
  19. Syy, miksi halusin ÄO-testin

tälle palstalle, johtui monesta eri syystä. Ensin kyllästyin siihen, miten tällä palstalla melkein jokainen aloitus oli
    Helluntailaisuus
    23
    543
  20. Avioliitto Raamatun mukaan

1. Moseksen kirjassa ei Jumala kertonut mitään Aatamille ja Eevalle siitä että täytyisi vihkiytyä. Miksi ei? Ja koska ei
    Helluntailaisuus
    56
    540