Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Onko lukion käyneitä uskovia?

    Minä käyn aikuislukiota ja mulla on justiinsa nyt meneillään biologian kurssi. Jos kannatat kreationismia miten selvit
    Helluntailaisuus
    112
    827
  2. Isä Meidän-rukouksesta

    Jos Jeesusta kuuluu palvoa niin miksi ei sitten tehdä niin kuin Hän kehoitti-Jeesus opetti eläessään että kuuluu rukoill
    Helluntailaisuus
    25
    727
  3. Synti

    mitä se tarkoittaa. ennen ajattelin että se on kymmenen käskyn rikkomista. Mutta esim.homojen synti ei niihin kuulu. Ku
    Helluntailaisuus
    28
    715
  4. 17
    710
  5. Miten tulla uskoon?

    en nyt tarkoita mitään niinsanottuja hyviä tekoja(esimerkiksi homotyö, jota eräs mies harrasti tälläkin palstalla näkyvä
    Helluntailaisuus
    20
    668
  6. Mihin rauha katosi.....

    En tiedä. Olin kauan selvä ja tunsin voimakkaana pyhän Hengen. Ihmettelin sitä. Sitten minulle haluttiin tarjota juomat.
    Helluntailaisuus
    133
    646
  7. - Jos homo tulisi uskoon

    Se kävisi luultavasti niin että ensin hän tajuaisi oman syntisyyden jonkun tulikiven katkuisen saarnan kautta. Sitten hä
    Helluntailaisuus
    68
    632
  8. Rukous

    Jeesus sinä näät sen naisen, minun entisen ihanan kaasoni jolla on syöpä kaulassa. Anna sen sairauden kääntyä voitoksi
    Helluntailaisuus
    25
    561
  9. Jobin kirjan "Behemot"

    Meillä oli muutama vuosi sitten mielenkiintoinen keskustelu nimmari kalamoksen kanssa kreationismipalstalla. Hän esit
    Helluntailaisuus
    61
    553
  10. kasteesta

    Nm.HenriPuumala kirjotti viime viestiini vastauksen että kaikki mikä liittyy ristiäisiin on pahasta. Eilen juttelin puh
    Helluntailaisuus
    15
    545
  11. Olen entinen helluntailainen

    Siinä sitä meriittiä. Ja kaikki syyt miksi kirjoitan tälle palstalle. Monet ovat sanoneet että koska olen luopunut en
    Helluntailaisuus
    99
    542
  12. Avioliitto Raamatun mukaan

    1. Moseksen kirjassa ei Jumala kertonut mitään Aatamille ja Eevalle siitä että täytyisi vihkiytyä. Miksi ei? Ja koska ei
    Helluntailaisuus
    56
    526
  13. Syy, miksi halusin ÄO-testin

    tälle palstalle, johtui monesta eri syystä. Ensin kyllästyin siihen, miten tällä palstalla melkein jokainen aloitus oli
    Helluntailaisuus
    23
    525
  14. onko oma seurakunta välttämätön

    vai onko niin, että ne jotka vain uskovat Jeesukseen pelastuvat? Kysyn tätä vaikka ehkä oonkin väärällä palstalla...onh
    Helluntailaisuus
    25
    519
  15. Kesäksi kuntoon?

    Paasto alkoi tossa pari tuntia sitten ja jatkuu huomisesta alkaen kuusi päivää.Ensi sunnuntaihin asti. Olen 160 cm ja
    Paasto
    39
    519
  16. Friiiheettt????!!

    Oleksää täällä? Kun et eilen vastanut, niin vastaatko nyt? Mitä sä sanoit sille äijälle? Ootteko te tekemisissä vieläki
    Helluntailaisuus
    12
    509
  17. Jaina.

    Kerro mulle selkokielellä mitä on krisselismi.
    Helluntailaisuus
    13
    505
  18. Mitäs tämä on, muut uskovaiset?

    Saarnaajan kirjasta(2:3)"Päätin sitten virkistää itseäni viinillä-päästämättä silti viisautta ohjaksista- ja sillä tavoi
    Kristinusko
    16
    497
  19. Jeesus oli

    tän palstan kirjoitusten mukaan ihminen jolla oli liian kiire lupia kyselemään kun tarvittiin aasia... Muitakin mielik
    Helluntailaisuus
    12
    480
  20. Helvetti

    Helluntailaiset uskovat helvettiin... Voiko helvetissä eksyä? Millä vältyt, että et sinne joudu? Tyhmä kysymys...mutta k
    Kristinusko
    11
    473