ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Suomen vain typerin ja merkittävin uskonto on asevelvollisuus!?
Suomen suurin uskontolahko on Suomen Puolustusvoimat. Se, ettei sitä voida missään muodossa nykyistää sieltä jatkosodan1174Kirkollisviinit eivät tuo verotuloja Suomelle
Miksi seurakuntie ei tarvitse maksaa ehtoollisella tarjotuista kirkollisviinistä veroja valtiolle? Siis kirkko on ainut1173Ateisti määrää ja uskova tottelee!!
Huhujen mukaan täällä käy uskovia, jotka eivät suvaitse minkäänlaista kritiikkiä itsestään, mutta kaikenlaista muuta sel172Turun taajamiin robottikamerat tai lisätöyssyt!
Turussa Kataraistien suoralle tulisi asentaa robottikamera kumpaankin suuntaa (40km/h rajoitus), mutta jotkut päästelevä872Koska Suomi luopuu itsenäisyysjuhlista?
Onneksi ei ole mikään pakko tänään katsoa linnanjuhlia, jossa vähiten puhutaan lopulta Suomen itsenäisyydestä ja koroste1271Vanhoilta ihmisiltä puuttuu "viisaus"
En tiedä missä on vanhojen ihmisten ns. viisaus!? Kateissa?! Eräs vanha mies sanoi kerran mulle että kun minä olen josku7470Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...
..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s769Suomessa ei noudateta "yhdenvertaisuuslakia"!
Teille, joilla on homokanta hyvin vastainen niin tulisi antaa Suomen lain mukaan jokin rangaistus, koska heitä syrjitte.1669Suomen euroviisu suututtaa maailmalla - No voi voi!!
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/59193-suomen-euroviisu-suututtaa-maailmalla-poliittinen-provokaatio http://www.iltasan369Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...
...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji967Uskovaisten erityisoikeudet: koulun juhlat kirkossa ja agnostikko Kärnä
On kummallista kuinka ihmiset voivat ymmärtää apulaisoikeuskanslerin tekstin väärin että jokin joulukirkko ja muu kultt7867Norjassa pahimmat tulvat -Jumalako taas syyllinen?
Heh, nyt kristityt varmaan siitäkin väittävät, kun Norja tulvii vettä että maan sekularismi on sen saanut aikaan unohtam2666Lapset pinnaavat koulusta -miksi?
Mitä kristitty on mieltä ns. "koulupinnareista"? Ainahan ne ovat kristittyjen mielestä ateistin lapsia, jotka pinnaavat1566Yhtymäkohtia Suomi vs. Neukut ja nyk. Israel vs. Palestiina
Katsoin eilen A-talk asiankohtaisohjelman ja totesin mielessäni vaan että joskus on Suomikin ollut samanlaisissa konflik1765Valtionpäämiehemme on mitä ilmeisemmin Päivi Räsänen!?
Meillä on teokraattinen Päivi Räsänen ja Venäjällä on diktaattori Vladimir Putin. Kumpikin saavat aikaan selviä ongelmia564Abortit, homoseksuaalisuus, totaalikieltäytyminen ja uskonnot
Lyhyestä virsi kaunis: Vastustan ihmisiä, jotka vastustavat abortteja. Vastustan ihmisiä, jotka vastustavat homoseksua663Noudattavatko uskovat lopulta Suomen lakia miltään osin, PAH !?
Minkä vuoksi kristinuskovat hakevat täältä ylipäätänsä minkäänlaista hyväksyntää, koska ainakin minulta itseltäni ei rii2763Hyvästi BB-Ville, BB-Kimmo voittakoon!
Taitaa lahkolaisten varat huveta BB-taloon Villen auttamiseen häätöäänestyksissä ja läheltä on mennyt ettei Ville ole jo063Uskovaisten suhde alkoholiin -muutkin tulis olla absolutisteja?!
Nauratti eilen se kun joku "jääkiekkohullu-uskovainen-absolutisti" suomalaisäijä A-talkin keskusteluohjelman insertissä362Ihmisellä tulisi olla muutakin elämää kuin uskonto ja Raamattu
...kuten seksi! Kristityillä on kova tarve polttaa koraaneja USA:ssa. Siellä oli kamppanjakin: "polta koraani päivässä562