Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Kristillisyys pahin ja pakko

Sitä kristityt ja äärioikeistolaiset suut vaahdossa jankuttavat että islamilaisuus on kaiken pahan alku ja juuri, eivätk
    Ateismi
    48
    108
  2. Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!

Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan
    14
    106
  3. Esimerkki "uskosta"!

Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si
    Kirkko kuulolla
    13
    106
  4. Homoillekin oikeus avioitua!!!

Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että
    Kirkko kuulolla
    30
    104
  5. Kristillisdemokraattien ihmisvaino siirtynyt musiikkifestareil!

Miksi musiikkifestareilta tulisi viedä alkoholi pois, koska se kuuluu osaksi siihen kulttuuriin ja on aina kuulunut ja t
    7
    101
  6. Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla

Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes
    Yleistä uskonnosta
    4
    99
  7. Muinaisjäänteet pois Suomesta!

Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us
    Kirkko kuulolla
    55
    98
  8. Uskonvapaudesta

Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau
    Kirkko kuulolla
    28
    96
  9. Hämmentävää että 74 edustajaa vastusti Rinnettä pääministerinä!

Mua hämmentää eduskunnassa käyty äänestys Rinteen pääministeriydestä. Siis tulos "kyllä" 111- "ei" 74 ja loput "poissa".
    1
    95
  10. Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset

AL: Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482671221.html?ref=rss
    Kirkko kuulolla
    27
    94
  11. Uutisena oli "Kroatilaispappi juoksi -naisten kanssa" tms.

Olin tuohtunut todellakin siihen "Screen-uutiseen" minkä luin "Turun Wiklundin Sceeniltä" tiistaina tai keskiviikkona: "
    Kirkko kuulolla
    20
    93
  12. Persujen politiikasta Soldiers of Odiniin

Jokin siinä persujen politiikassa on se mitä mä vihaan. Populismi, suvaitsemattomuus, maahanmuuttovastaisuus, vihamielis
    Puolueet
    0
    93
  13. Kielletty Rakkaus -ohjelma

Monta viikkoa sitten Kielletty Rakkaus -ohjelmassa menivät entinen nainen (nykyinen täysin mies) ja nainen keskenään avi
    Ateismi
    4
    90
  14. Turun taajamiin robottikamerat tai lisätöyssyt!

Turussa Kataraistien suoralle tulisi asentaa robottikamera kumpaankin suuntaa (40km/h rajoitus), mutta jotkut päästelevä
    Turku
    8
    89
  15. Ateismi ei ole harhaoppi, kristillisyys on!

Olen monesti hämmästynyt, kun kristitty väittää: "me olemme kaikessa oikeassa, muut ovat harhaoppisia". Senhän ollaan to
    Kirkko kuulolla
    17
    89
  16. Koska loppuu Suomes "jeesustelut" pääsiäisineen ja jouluineen!?

Taas on tulossa sellaiset päivät, joilla estetään ihmisoikeudet ja ihmisten tarpeet olla uskonnottomia joka on hyvin epä
    Kirkko kuulolla
    18
    89
  17. Homojen eheyttäyttäminen

Avopuolisoni katsoi Salkkareita. Siellä on menossa homoseksuaalien eheyttäminen ja siinä keskusteltiin kuin jollekin "pa
    Kirkko kuulolla
    23
    89
  18. Uskovaisten moraali on pakottaminen

Ei hyvää päivää. Miksi uskovaiset pakottavat ihmisiä menemään naimisiin? Joutavan päiväistä kuvitella, että mies saisi s
    Kirkko kuulolla
    6
    88
  19. Kotiteollisuus on parasta mättöä!

Kotiteollisuus on sentään musiikkia jälkeen teidän virsien laulusta?!?! Itse Hynynen sanoo, että on käynyt riparin? Ope
    Kirkko kuulolla
    3
    87
  20. Suomessa ei noudateta "yhdenvertaisuuslakia"!

Teille, joilla on homokanta hyvin vastainen niin tulisi antaa Suomen lain mukaan jokin rangaistus, koska heitä syrjitte.
    Kirkko kuulolla
    16
    87