ateisti1982

Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Kristillisdemokraattien ihmisvaino siirtynyt musiikkifestareil!
Miksi musiikkifestareilta tulisi viedä alkoholi pois, koska se kuuluu osaksi siihen kulttuuriin ja on aina kuulunut ja t798Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla
Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes498Uskoville ja konservatiiveille Suomen hallitus on kuin maailmanloppu!?
Nyt on uskonnollisten ja muiden konservatiivisten ihmisten maailma romahtanut, kun Suomen hallituksessa on pääministerin098Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...
...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji997Muinaisjäänteet pois Suomesta!
Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us5595Uskonvapaudesta
Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau2895Kristillisyys pahin ja pakko
Sitä kristityt ja äärioikeistolaiset suut vaahdossa jankuttavat että islamilaisuus on kaiken pahan alku ja juuri, eivätk4895Outoa todellakin!?
Vain kaikki muslimeita ja homoja halveksuvat aloitukset pääsevät sensuroimatta tälle palstalla läpi!?094Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset
AL: Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482671221.html?ref=rss2793Homojen eheyttäyttäminen
Avopuolisoni katsoi Salkkareita. Siellä on menossa homoseksuaalien eheyttäminen ja siinä keskusteltiin kuin jollekin "pa2387Ateismi ei ole harhaoppi, kristillisyys on!
Olen monesti hämmästynyt, kun kristitty väittää: "me olemme kaikessa oikeassa, muut ovat harhaoppisia". Senhän ollaan to1786Uutisena oli "Kroatilaispappi juoksi -naisten kanssa" tms.
Olin tuohtunut todellakin siihen "Screen-uutiseen" minkä luin "Turun Wiklundin Sceeniltä" tiistaina tai keskiviikkona: "2086Kielletty Rakkaus -ohjelma
Monta viikkoa sitten Kielletty Rakkaus -ohjelmassa menivät entinen nainen (nykyinen täysin mies) ja nainen keskenään avi486Turun taajamiin robottikamerat tai lisätöyssyt!
Turussa Kataraistien suoralle tulisi asentaa robottikamera kumpaankin suuntaa (40km/h rajoitus), mutta jotkut päästelevä886Sensuuria väittävät perussuomalaiset
Perussuomalaisten kannattajakunnalta ei silmät avaudu tai he ovat samanlaisia: Huhtasaari on evoluution kieltävä kreatio485Kissat saavat homoilla?!?!
Tuli vaan mieleen, että mun 2 kollikissaa nuolee toistensa perseitä ja toisiaan päivittäin. Miten sellaista te voitte si4085Uskovaisten moraali on pakottaminen
Ei hyvää päivää. Miksi uskovaiset pakottavat ihmisiä menemään naimisiin? Joutavan päiväistä kuvitella, että mies saisi s685Hämmentävää että 74 edustajaa vastusti Rinnettä pääministerinä!
Mua hämmentää eduskunnassa käyty äänestys Rinteen pääministeriydestä. Siis tulos "kyllä" 111- "ei" 74 ja loput "poissa".184Kotiteollisuus on parasta mättöä!
Kotiteollisuus on sentään musiikkia jälkeen teidän virsien laulusta?!?! Itse Hynynen sanoo, että on käynyt riparin? Ope383Ateisti määrää ja uskova tottelee!!
Huhujen mukaan täällä käy uskovia, jotka eivät suvaitse minkäänlaista kritiikkiä itsestään, mutta kaikenlaista muuta sel182