ateisti1982
![]()
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Kristityt ovat "ihmisvihaajia"
Olen tullut siihen lopputulokseen että melkoinen joukko kristityistä ovat ihmismielen vainolaisia ja vihaavat ihmisiä. M32113Uskovainen Big Brotherissa
Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti ku59112Esimerkki "uskosta"!
Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si13111Nationalismista!
Vaikuttaisi siltä, että joillekin suomalaisille Hitler ja Raamatun Mooses oli Jumala. Olette varmaan lukeneet jo "Mein13111Kristillisdemokraattien ihmisvaino siirtynyt musiikkifestareil!
Miksi musiikkifestareilta tulisi viedä alkoholi pois, koska se kuuluu osaksi siihen kulttuuriin ja on aina kuulunut ja t7110Homoillekin oikeus avioitua!!!
Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että30108Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla
Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes4104Muinaisjäänteet pois Suomesta!
Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us55103Persujen politiikasta Soldiers of Odiniin
Jokin siinä persujen politiikassa on se mitä mä vihaan. Populismi, suvaitsemattomuus, maahanmuuttovastaisuus, vihamielis0102Uutisena oli "Kroatilaispappi juoksi -naisten kanssa" tms.
Olin tuohtunut todellakin siihen "Screen-uutiseen" minkä luin "Turun Wiklundin Sceeniltä" tiistaina tai keskiviikkona: "2099Uskonvapaudesta
Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau2899Kielletty Rakkaus -ohjelma
Monta viikkoa sitten Kielletty Rakkaus -ohjelmassa menivät entinen nainen (nykyinen täysin mies) ja nainen keskenään avi498Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset
AL: Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482671221.html?ref=rss2796Suomessa ei noudateta "yhdenvertaisuuslakia"!
Teille, joilla on homokanta hyvin vastainen niin tulisi antaa Suomen lain mukaan jokin rangaistus, koska heitä syrjitte.1695Kotiteollisuus on parasta mättöä!
Kotiteollisuus on sentään musiikkia jälkeen teidän virsien laulusta?!?! Itse Hynynen sanoo, että on käynyt riparin? Ope392Ateismi ei ole harhaoppi, kristillisyys on!
Olen monesti hämmästynyt, kun kristitty väittää: "me olemme kaikessa oikeassa, muut ovat harhaoppisia". Senhän ollaan to1792Uskovaisten moraali on pakottaminen
Ei hyvää päivää. Miksi uskovaiset pakottavat ihmisiä menemään naimisiin? Joutavan päiväistä kuvitella, että mies saisi s692Koska loppuu Suomes "jeesustelut" pääsiäisineen ja jouluineen!?
Taas on tulossa sellaiset päivät, joilla estetään ihmisoikeudet ja ihmisten tarpeet olla uskonnottomia joka on hyvin epä1892Homojen eheyttäyttäminen
Avopuolisoni katsoi Salkkareita. Siellä on menossa homoseksuaalien eheyttäminen ja siinä keskusteltiin kuin jollekin "pa2392Turun taajamiin robottikamerat tai lisätöyssyt!
Turussa Kataraistien suoralle tulisi asentaa robottikamera kumpaankin suuntaa (40km/h rajoitus), mutta jotkut päästelevä892