LG taulutelevision "guide" /ohjelmaopas sekaisin ?

guidesekaisin

Sain lahjaksi uuden LG lcd television ja ei siinä oikein muuta vikaa ole, ku että ohjelmatiedot ovat ihan väärin. Kellonaika ja päivämäärä on asetettu ihan oikein, mutta silti guide on kaksi tuntia edellä. Ongelma ei sinäänsä ole kauhean vakava, mutta se häiritsee kyllä jonkin verran.

Eli jos joku minua viisaampi voisi neuvoa että miten saisin ohjelmaoppan laitettua oikeaan aikaan?

3

5180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eskumi

Tv on selvästi ns. "kuumaa kamaa" eli jostain pöllitty. Onnea vaan varastettuun tavaraan ryhtymisestä. Töllön voidaan paikantaa kaapeli/antenni taloudessa, kun se on päällä.

Kohta on poliisi ovella. Ring ring.... kop kop kop...

• Väärä aikavyöhyke?

Pyyntö, joka toistetaan usein kysymyksen esittäjälle: Mikä malli on kyseessä? LG:llä on varmasti sata erilaista mallia myynnissä, joten ei kannata edes arvata asetuksia... Onko TV:lle kerrottu, että se sijainti on Suomi ja että se on siten Suomen aikavyöhykkeellä?

Jonkun mallin ohjeen mukaan paikallinen aika voidaan asettaa Ominaisuudet -valikossa, jonka asetuksen jälkeen vastaanotin päivittää ajan automaattisesti kanavanipun tietojen pohjalta.

Tee edes kerran virtajohdon "tuuletus" eli otat virtajohdon hetkeksi seinästä ja annat vastaanottimen käynnistyä rauhassa. Silloin sen käynnistyessään luulisi hakevan taulukot kuntoon?

• näin meillä näin

Meillä on puolestaan LG 37-tuumainen lcd fullhd tv mikä ostettiin kolme vuotta sitten. ÄRSYTTÄÄ kun siinä on guidessa yleensä noin puolet, tai joskus jopa ylikin, ohjelmatiedoista ruotsiksi! Kun emme oikein osaa ruotsinkieltä (vaimo ei ollenkaan kun on aasialaistaustainen, hyvä kun suomen hanskaa). Mistään asetuksista ei saa säädettyä ruotsinkieltä pois ja ei ole kuulema lg:llä olemassa päivitystä jolla saisi asian korjattua. No pitänee kohta osta uusi töllö joka tapauksessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe