MIHIN IHMEESEEN ME NÄITÄ Itiksessä päivästä päivään käveleviä ja kahviloissa istuskelevia somaleja TARVITAAN..........????? JA VASTAUS ON TÄSSÄ; "Itiksen kävijämäärä lähtenyt selvään laskuun" Asiakkaat ovat " äänestäneet jaloillaan ja lompakoillaan" .Kuka tuollaista Itiksen mamu -keskusta haluaisi katsella.En minäkään.
Edes KELA.n palkkaamat kulkijat eivä ole saaneet laskureita heilahtamaan ylöspäin.
MIHIN IHMEESEEN ME NÄITÄ Itiksessä ....
24
380
Vastaukset 24
- Lissuvaan
Huutavaan työvoimapulaan, kulttuuriin ja geenipooliimme.
- heh...
joo :D
- Keskustelua asiasta.
http://hommaforum.org/index.php/topic,73615.0.html
- Suomi-on-menetetty
pitäähän jonkun saada levätä kun muut rehkivät
- lähi-ITÄKESKUS
"Itiksessä kiteytyy näkyväksi suomalaisen maahanmuuttopolitiikan epäonnistuneisuus ja absurdius. Ikuista lomaa viettävät autiomaan paimentolaiset pohjois-eurooppalaisen kulutusyhteiskunnan runsaudensarven lypsäjinä - röyhkeän ylimielisinä, meluavina, tilaa valtaavina. Säestäjinään mustalaiset ja suomalaiset moniongelmaiset syrjäytyneet. Paikkaa voi suositella silmien avaajana, mutta ei juuri muuhun. Hälyttävintä on, miten nopea syöksykierre on ollut (eikä se tietenkään ole vielä lopussa, läheskään)." HYVIN OSUVA KIRJOITUS.SUOSITTELEN MUUVERILLEKKIN ILMAISTA ITIKSEN KULTTUURI MATKAA...
- ja sossutantoilla
riittää duunia, ah ah :D
- HÄVITTY ITÄ
Koko ITÄHELSINKI ON MENETETTY.....
- swedrfgtyhuio
Niitä tarvitaan siittämään Somaliasta tuotetut lapsivaimot tiineiksi, jotta nämä synnyttäisivät paljon poikalapsia, joille hankitaan aikanaan useita lapsivaimoja Somaliasta, jotka he saattavat tiineiksi ja synnyttäisivät useita poikalapsia, joille aikanan hankitaan useita lapsivaimoja Somaliasta, jotka he saattavat tiineiksi, ja synnyttävät useita poikalapsia........
- somali-laumat ky
"että myös somalit käyvät töissä! Ja kyllähän he töissä käyvät." Taitavat olla vaan KAIKKI yövuorossa kun on aikaa maleksia PÄIVISIN ITIKSEN käytävillä.
- hah haaaaaaaaa
somalit duunissa plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
- hyi sentään
Itäkeskus on todella niin inhottava paikka, että olen ollut jo vuosia käymättä siellä
Ennen sieltä mentiin aina ostoksia tekemään.
Miksi mennä enää sinne hankkimaan pahoinvointia. - Vuosaarelainen mies,
Kävin Itäkeskuksessa asioilla
ja huomasin ilokseni, että kuinka paljon olemme saaneet uutta työvoimareserviä afrikasta ja lähi-idästä. Kyllä nyt firmojen, kuten Nokian, passaa laajentaa toimintaansa. Kaikki olivat niin niin iLOISIA että ei mitään rajaa. Penkit oli täynnä näitä työvoimapulasta pelastajia ja ah, niin innoissaan he näpläsivät ja vertailivat uuden kiiltäviä älypuhelimiaan ja keskustelivat äänekkäästi suu ammollaan keltaisten talttahampaiden heijastaessa kauppakeskuksen energiasäästölampuista lähtevää valoa. Minulle tuli todella hyvä mieli ja toivoin salaa, että Suomalaisetkin voisivat jonain päivänä suhtautua elämään yhtä positiivisesti kuin nämä tulokkaat. Keskustelu kuulosti aika-ajoin siltä kuin valkoposkihanhiparvi olisi valmistelemassa syysmuuttoa. Abdullahien ja Alien käsien tervehdysläiske rytmitti juurevaa keskustelua. Samanlainen pikku afrikka on nähtävillä Puhoksen vanhalla ostarilla jossa Suomenkieltä ei kuule lainkaan. Siellä juuri moskeijasta saapuneet Abdullahit ja Alit nojailevat sievät hameet päällä kaiteeseen ja älypuhelimet ovat kovassa käytössä. Kilpailu siitä, että kuka huutaa voimakkaammin, tuntuu olevan näiden työvoimapulasta pelastajien mieliharrastus johon kaikki osallistuvat. Kesä on saapunut Itäkeskukseen ja mieli on virkeä.- Lissuvaa
He ovat varmaankin puhelinmyyjiä ja tulkkeja, se onnistuu puhelimellakin, etenkin sellaisella uudenkiiltävällä älypuhelimella.
- fyrkkaa on
Lissuvaa kirjoitti:
He ovat varmaankin puhelinmyyjiä ja tulkkeja, se onnistuu puhelimellakin, etenkin sellaisella uudenkiiltävällä älypuhelimella.
Nuori n.20v somalityttö tuli eilen erääseen Itiksen kosmeliikkeeseen ostamaan kaverilleen synttärilahjaa. Osti 80e maksavan naistentuoksun ja vahingossa pudotti lompakkonsa maahan josta levähti lattialle käteistä useampi sata euroa ( palkka rahoja käteisenä ??)...NO JOS PYYHKII HYVIN NIIN HYVÄ NIIN..
- ikuinen liksa päivä
Puhoksen ostari eilen ( Itäkeskusta vastapäätä) klo 18-- menin Otto automaatille ja yllätys yllätys edelläni jonossa 7 somalia menossa nostamaan " taikaseinästä palkkarahojaan
- taikaseinnäää
ikuinen liksa päivä kirjoitti:
Puhoksen ostari eilen ( Itäkeskusta vastapäätä) klo 18-- menin Otto automaatille ja yllätys yllätys edelläni jonossa 7 somalia menossa nostamaan " taikaseinästä palkkarahojaan
missä minun rahani? t. työntekijä
- mies..
taikaseinnäää kirjoitti:
missä minun rahani? t. työntekijä
Nauratti kun siskoni sanoi lapsilleen, ettei ole rahaa. Lapset tokasi, että hae seinästä rahaa.
Sompuille tämä taitaa olla ihan todellinen vaihtoehto.
- Vastaus tässä
Tällä naisella on vastaus sinun kysymykseesi:
http://tinyurl.com/cn7ysdt
Hän sanoi aikoinaan (tullessaan valituksi mamuministeriksi), että hän valitsee "omin käsin" Suomeen saapuvat työvoimapulan paikkaajat ja "turvapaikan hakijat" - kreivi-kalergi
hand picking the cherries from top of the pie
- ei-kiittimulle
Itis ei kiinnosta mua muutenkaan, joten pitäkää pashanne ostelu saa riittää
- lähi-ITÄKESKUS
Äläs ny ala .Mamuilla on " takuupalkka " ja kyllä sillä ja khattikaupalla Guccia tai Pradaa päällensä laittaa...ja lopuilla ostellaan uudehkoja MB-BMW maastureita.. JOS ET USKO NIIN METRO-MATKA ITÄHELSINKIIN KERTOO KAIKEN..
- jepujejejej
se on se kansalaispalkka jota tavoitellaan muillekin kuin mamuille
- Anonyymi00024
- Anonyymi00025
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467