Miksi uutta vuotta pitää juhlia, kun asiat huononee kuitenkin vuosi vuodelta, ja ihmisten huonovointisuuden lisääntymistä pitäisi nyt juhlia.
Kuka pakottaa?
Miksi uutta vuotta pitää juhlia?
7
72
Vastaukset
No ei kai siihen kukaan pakota? Kuka juhlii kuka ei. Itse juhlin hyvin rauhallisesti pienessä piirissä.
http://kauhujoki.blogspot.fi/2013/01/vuonna-2012-puhuttivat-seuraavat-aiheet.html- Seppo_ >
"Itse juhlin hyvin rauhallisesti pienissä pillereissäni" piti sanomani. Anteeksi kirjoitusmuoto. Ei minulla ole ystäviä ei piiriä.
- Koska...
uusi vuosi on aikoinaan asetettu siihen päivämäärään, jolloin Jeesus ympärileikattiin. Juutalaisessa uskonnossa ympärileikkaus suoritetaan 6 päivän ikäisille poikavauvoille. 25.12 6 vrk. = uusi vuosi. Tällöin ikään kuin alkaa uusi aikakausi, kristillisen uskon aikakausi.
Ei tarvitse juhlia, vuodet vaihtuvat juhlimattakin. Jotkut voivat sanoa, että on vapaus juhlia, mutta minä sanon, että se vasta vapautta on, kun vapauttaa itsensä väkinäisestä juhlimisesta.
Juhlii sitten kun juhlituttaa.- mitämäsanoin
se on vain tekosyy ryypätä ei mitään muuta. ei se tämänpäiväinen ole yhtään kummempi kuin eilinenkään... vain ja ainoastaan tekosyy...
- Juhlitaan vaan!
Jos tuntuu siltä että juhlittaa, juhlitaan. Eivät kaikki ole persaukisia sossupummeja tai tekoköyhiä viherkommareita.
- itseään.
Tekosyy on monet muutkin juhlat tässä maassa, saa juopotella ja rällätä, paukutellu loppuu kun joudutaan taas toenperästä sinne raatteentielle, historia toistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653