Joutsenolainen esikoislestadiolainen (entinen, kun sai potkut)on pieksenyt lapsiaan nuorimmasta vanhempaan. Mikä on syy, ei tiedetä. Ehkä on suivaantunut erotuksestaan esikoisista. Esikoiset väittävät, että heillä ei kuriteta lapsia. Ja toinen väittää ei Joutsenossa ole esikoislestadiolaisia. Taas kukko kiekaisi ja kiekaisia vielä kolmannen kerran tämän viestin poistajalle.
Yritän vielä.
7
77
Vastaukset
- haxo
Pari selvennystä.
1. Häntä ei olla erotettu esikoislestadiolaisuudesta, vaan kaikki alkoi, kun minä, lööppien vanhin tytär, erosin esikoisista.
2. Ja kyllä, nämä tapahtui Joutsenossa ja Joutsenossa asuu edelleenkin esikoisia, tosin emme me :)
Minkä takia jaksat jauhaa asiasta? Hanki elämä, jos sulla riittää energiaa puida tätä asiaa päivä tolkulla.- su***
Täällä näitä jauhajia riittää. Syntien laskijoita. Tuomioitten antajia. Itsensä puhtaana kehujia. Pilkkaajia. Jumalan sa kieltäjiä. Jeesuksen verellä pestyjä. Raamatun väärin lukijoit. Kaikkiin raamatun kohtiin sokeasti uskovia. Ja minunlaisia pas.kan jauhajia.
Hyvä että oikasit tuon Joutsenolaisten esikoislestadiolaisuuden. Tämän kirjoitukseni tarkoitus on oikoa lestadiuolaisuudessa vääriä todistuksia. Ja että he vaikka lukevat raamattua, eivät siitä ymmärrä minua enempää. On eri asia lukea sitä ja ymmärtää myös noudattaa sitä.
Minun puolesta Joutsenossa saa olla esikoisia ja saa hakata omia lapsiaan, mutta ei pidä valehdella. Jumala ja minä, annamme anteeksi, jopa hel.vetin hevosmiehellekin.Ja piste! Että, hah haa vaan.
- seurailija
hah hah sekopää savon ukko sai nyt kritiikkiä ihan "hevosen suusta"
Vähän samoilla linjoilla tuon haxon kanssa. Kyse on ikävästä yksittäistapauksesta ja sellaisen jauhaminen täällä voisi varmaan loppua.
- teu.
Ei se ollut niin , vaan se oli että kun Pietari kielsi Heransa , kolmannen kerran .
Kukko lauloi ...
Olisiko tuosta kurituksesta , puhuttava Raamatun mukaan ?
Raamatun mukaan , Joka kuritta kasvaa , se Kunniatta kuolee.. - älä tul häiritsemään
Esikoisuudesta ei edelleenkään erota. Ja liikkeen jättäneitä omaisia rakastetaan aivan samalla tavalla kun liikkeen piiriin kuuluvia.
Valetta on siis, eikä tämä sivu ole iltalehden lööpeille tarkoitettu. JOs alamme jumalattomien tekemisistä tänne kopioimaan lööppejä, niin tuhanne sellaista
linkkiä voin kopioida joka päivä tänne.
Miten jumalaton voikin olla noin tyhmä kun tämäkin avaus taas osoittaa. - su***
Jumalaton voi olla tyhmä, mutta minä en. Ymmärrätkö? Ja se on tosi, että rakastatte vain omia joukkoja, vaikka olisivat lastensa hakkaajia tai raiskaajia. Mutta ulkopuolisianne ette ymmärrä vaikka he olisivat Jumalalalle paljon otollisimpia. Nyt sitten en tarkoita itseäni. Teidän syntien kaivajaa ei teistä pahemmin rakasta kukaan,...ehkä Jumala armollansa.
Mitä tulee kopioimisesta, niin lestadiolaisuus kopioi raamatusta kaiken sen mikä heille sopii. Kopioikaa myös ne Jeesuksen neuvot, mikä koskee lähimmäistä oli hän sitten omassa karsinasta tai ei. Ymmärrätkö? Ette tietysi haluakkaan ymmärtää kuin itseänne. Olen perinn täynnä teidän omahyväisyyttänne ainoina Jumalan hyväksyttyinä, ja Jeesuksen anteeksi antajana kaista teidän pahoistakin, teidän itse huiomaamattomista synneistänne ja joittenkin teidän rikoksistanne. Nostan hattua ja pyydän anteeksi kaikilta hiljaisilta täälläkin näkymättöminltä lestadiolaisilta, jotka ovat alistetut karsinanne nurkkaan kuulemaan pässien määkinää. Ymmärrättkö sanoi entinenkin täällä oleva mies?
Se iloisuus ja minun pilkkamisesta ja tuomitsemiseta on hel,vetin hevosmiehellä, se iloisuus on minulla, että voin todella kertoa teille, teidän kaksinaismoraalisesta uskostanne. Jota ei ehkä kukaan ole ennen teille sitä sanonut. Ymmärrättekö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682