Tästä voit vilkaista miten selkeältä ja helpolta uusin beeta-versio näyttää:
http://beta.suomi24.fi/visualisaattori/visualisointi.php?tid=7
Suomi24 julkisti sivujen uuden ulkoasun!
16
113
Vastaukset
- no jo on mylly
Mitä he*vetin virkaa tuollaisella käyttöliittymällä nyt on?? Ei tuosta ainakaan enää sekavammaksi pääse, lienee suomi24:sen evoluution päätepiste.
- Ikkunat sinkoilee
Näyttää joltain windows seiskalle suunnatulta räpellykseltä. Ainakin selkeys on samaa tasoa.
- WINCRAP7
Ikkunat sinkoilee kirjoitti:
Näyttää joltain windows seiskalle suunnatulta räpellykseltä. Ainakin selkeys on samaa tasoa.
Just niin!
- vielä..?
Eipähän näy mainoksia ainakaan.
- voi vittu
Ei kai siinä sitten mitään...
- sdfghjk
Eihän nyt ole aprillipäivä.
- Jännäkakka-77
Tätä kannattaa katsella
http://beta.suomi24.fi/visualisaattori/visualisointi.php?tid=4 - minä ja sata muuta!
Viestipuu takaisin!!
- HUONO
Ottaaka pois nuo GOOGLEAPIS ja YAHOOAPIS spyware jutut ! !
- ulpu 5v.
ihku!
- zapperit esille
Eikös! Ja valopyssyllä voi vissiin ammuskella niitä lentäviä laatikoita?
Hei,
Suomi24 ei ole julkistanut uutta ulkoasua vielä. Yllä oleva linkki vei muutamia vuosia sitten tehtyyn sisäisessä käytössä olleeseen projektiin.
Tiedotamme uudistuksen vaiheista täällä: http://www.suomi24.fi/uudistus
Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito /Susanna- löytyy googlestakin
Aika erikoinen "sisäinen käyttö", kun linkki on kaikille avoin?
- monikulttuuriset pal
Ai kato siellä on joku paikalla, muuten miltä se tuntuu työskennellä firmassa joka vähät välittää palveluntarjoajan vastuusta? Tiesitkö, rasistisen materiaalin säilyttäminen palvelimella on rikosoikeudellinen vastuu palveluntarjoajalla, kun hän on saanut tiedon siitä. Onko tämä se teidän suuri uudistus antaa herjaavien viestien olla esillä, ja ketähän se mahtaa palvella. Mä ketään teidän allersin mainostajien yhteystietoja ja lähetän heille kokoelman viesteistä mitä sallitte olla esillä, mitähän mahtaa sponsaaja tykätä? Niitä viestejä käännetään parhaillaan kahdelle eri kielelle, saatte kohta pari miljoonaa kirjoittajaa lisää, ja tulette tunnetuksi maailmalla Paulinkin cv:lle tulee näkyvyyttä.
- susannan selitys.
Linkki oli tyhjä.
- Poistivat sen
Möh. Demo 2011 loppunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477