Miksi paperittomia pitäisi auttaa?

Mattimuha

Eli miksi mamuja, jotka ovat paperien puuttumisen takia saaneet kielteisen turvapaikka/oleskelu, tms päätöksen ja sen jälkeen omavalintaisesti päättäneet mennä "maan alle" pitäisi pitää palvelujen piirissä? Mitä järkeä on tuhlata resursseja laittomiin mamuihin? He kuitenkin ovat itse oma-aloitteisesti jättäytyneet yhteiskunnan ulkopuolelle. Miksi heitä pitäisi muka auttaa?

19

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussuf (se sama)

      Miksi yleensäkään ketään autetaan? Jos eivät pärjää omillaan, voivat kuolla pois. Näinhän meitä opettaa mm. Allah-Aho.

      • kvfi7

        Kuinka montaa miljardia hominidia 5 miljoonan suomalaisen tulisi auttaa ?


      • Wallinin Jaska
        kvfi7 kirjoitti:

        Kuinka montaa miljardia hominidia 5 miljoonan suomalaisen tulisi auttaa ?

        Eihän meitä hulluden maksajia ole kuin 2 miljoonaa.


      • Jussuf (se sama)
        Wallinin Jaska kirjoitti:

        Eihän meitä hulluden maksajia ole kuin 2 miljoonaa.

        Kaikki eläkeläiset, työttömät ja lapset pitää tappaa, sanoo Allah-Ahokin. Heistä ei ole hyötyä yhteiskunnalle.


      • tuota en tiennyt.
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

        Kaikki eläkeläiset, työttömät ja lapset pitää tappaa, sanoo Allah-Ahokin. Heistä ei ole hyötyä yhteiskunnalle.

        Missä koraanin jakeessa allah käskee noin?


      • Jussuf (se sama)
        tuota en tiennyt. kirjoitti:

        Missä koraanin jakeessa allah käskee noin?

        Sieltä sgrchchrgxzrcgvriptasta sekin tiedonjyvä löytyy.


      • - mutta
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

        Sieltä sgrchchrgxzrcgvriptasta sekin tiedonjyvä löytyy.

        pikaisella haulla en löytänyt koraanista moista kohtaa.

        Onko se kirjoitettu jussufien kielellä?


    • Mattimuha

      Olisi kiva päästä kasvotusten keskustelemaan paperitomia mamuja hyysäävien ihmisten kanssa, että miksi he sitä tekevät.
      Itse ainakin käräyttäisin tällaisia ihmisiä jos saisin tietää että joku piillottelee tai hyysää laittomia mamuja. Mutta eniten kiinnosta, miksi he sitä tekevät

      • hyysäysloppuu

        Nämä hyysärit ovat suurimpia rikollisia tässä maassa, heidät pitäsi poistaa täältä tavalla tai toisella.


      • mette.soderman

        Sellainen pieni sana: "inhimillisyys". Sisältyy mm. kristinuskon perussääntöhin:

        Autuaita ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan.

        Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.


      • hyysäysloppuu kirjoitti:

        Nämä hyysärit ovat suurimpia rikollisia tässä maassa, heidät pitäsi poistaa täältä tavalla tai toisella.

        hyysäysloppuu

        Älähän uhittele ja kirjoittele rikollista haavettasi foorumille. Et sinulla ole mahtia ja valtaa poistaa ainuttakaan ihmistä Suomesta.


      • Toivo elää
        seijaah kirjoitti:

        hyysäysloppuu

        Älähän uhittele ja kirjoittele rikollista haavettasi foorumille. Et sinulla ole mahtia ja valtaa poistaa ainuttakaan ihmistä Suomesta.

        No saa kai sitä nyt jokainen elätellä toiveita paremmasta huomisesta, hyvä ihme.


      • Natsaretilainen
        mette.soderman kirjoitti:

        Sellainen pieni sana: "inhimillisyys". Sisältyy mm. kristinuskon perussääntöhin:

        Autuaita ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan.

        Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.

        Maassa laittomasti oleskelevat syyllistyvät rikokseen, ja osalla on rikos- ja terroristitausta. Kehoittaako raamattu tosiaan osallistumaan rikolliseen toimintaan?


    • liuöuo

      typerä kysymys

      miten joku voi päästä suomeen ilman papereita läpi kymmenien turvatarkastusten ja useiden lentojen

      ehkä syynä on esim tämä yksi suomessa asuva somailmies joka on hukannut 12 passia vuosien kuluessa

    • Paperittomia? Mikä paperi heiltä puuttuu? Ruotsissa on vantava määrä niin sanottuja paperittomia pakolaisia. He on saaneet kieltävän vastauksen asyyli-hakemukseensa, mutta halusivat jäädä siitä huolimatta Ruotsiin. Monella heillä on henkilöllisyystodistus plus muu samantapainen. Mutta yksi paperi heiltä puuttuu ja se paperi on, oleskelulupa.
      Ei kai kaikki Suomessa laittomasti oleskelevat ole ilman papereita millä todistaa keitä he on?

    • juta3

      Seijaah - miksi kutsut heita Ruotsissa oleskeleviksi "paperittomiksi pakolaisiksi"? Jos he kerran ovat saaneet kielteisen paatoksen asyylihakemukseensa niin silloin he ovat laittomasti maassa oleskelevia, eli rikollisia...

      Useimmissa euroopan maissa ne, jotka ovat saaneet kielteisen paatoksen maassa olemiseen, "hukkaavat" kaikki paperit joista ilmenee mista maasta he alunperin tulivat. Ei useimman maan viranomaisilla ole kykyja tai resursseja selvittaa onko paperiton kadunkulmassa notkuva tumma mies Togosta, Ruandasta, Kongosta, Leshotosta tai jostain muusta mustan Afrikan maasta.

      Ja koska lait ja asetukset eivat salli sita etta pistettaisiin tuollainen paperiton ulkomaalainen koneeseen ja takaisin Afrikan mantereelle ilman tarkkaa tietoa kotimaasta, ja eihan paperitonta voida loputtomiinkaan pidatettyna pitaa, niin saavat sitten jonkun valiaikaisen henkkarin. Ja kun ei kotimaata saatu selville, lisaa samanlaisia tapauksia on jo putkessa eika asiaa voida enaa hoidella (ja tuo alunperin paperiton on jo asettunut aloilleen, kihlannut jonkun paikallisen Skandinaavisen vanhanpiian jne.) niin annetaan tyypin sitten lopullisesti jaada maahan...

      Ja koska Afrikan populaatio tulee kasvamaan rajahdysmaisesti seuraavien vuosikymmenten aikana, eivatka Afrikan valtiot onnistu elattamaan edes sita maaraa asukkaita joka niissa on talla hetkella, niin miljoonia samanlaisia "paperittomia" tulee tunkemaan Eurooppaan tulevien vuosikymmenten aikana...sitten saavat Seijah ja Mette harjoittaa kristillista lahimmaisenrakkautta.

    • Mahmud kauppias

      Koska Jussuf saa niiden kuljettamisesta hyvät tienestit.

    • Tsiguli
    • Proffalta lainattua:

      Lukekaapa professorinajatuksia.
      Mm.
      Suomen mitta pakolaisten vastaanottomaana on täyttynyt. Suomi on jo aikoja sitten tehnyt sillä sarakka velvollisuutensa. Voimme siksi lopettaa pakolaisten ja humanitärisin syin maahan otettavien vastaanoton.
      Mm.
      Maahanmuutto ja tukien antaminen ilman vastiketta EI tee maahanmuuttajista Suomeen integroituneita kansalaisia.
      Mm
      Vain työperäinen maahanmuutto on ainoa oikeanlainen maahanmuutto.
      Mm.
      Ruotsin ongelmat johtuvat maahanmuuttajista. 22% verokertymästä menee Ruotsissa maahanmuuttoon.
      jne..jne...jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe