Eli miksi mamuja, jotka ovat paperien puuttumisen takia saaneet kielteisen turvapaikka/oleskelu, tms päätöksen ja sen jälkeen omavalintaisesti päättäneet mennä "maan alle" pitäisi pitää palvelujen piirissä? Mitä järkeä on tuhlata resursseja laittomiin mamuihin? He kuitenkin ovat itse oma-aloitteisesti jättäytyneet yhteiskunnan ulkopuolelle. Miksi heitä pitäisi muka auttaa?
Miksi paperittomia pitäisi auttaa?
19
162
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
Miksi yleensäkään ketään autetaan? Jos eivät pärjää omillaan, voivat kuolla pois. Näinhän meitä opettaa mm. Allah-Aho.
- kvfi7
Kuinka montaa miljardia hominidia 5 miljoonan suomalaisen tulisi auttaa ?
- Wallinin Jaska
kvfi7 kirjoitti:
Kuinka montaa miljardia hominidia 5 miljoonan suomalaisen tulisi auttaa ?
Eihän meitä hulluden maksajia ole kuin 2 miljoonaa.
- Jussuf (se sama)
Wallinin Jaska kirjoitti:
Eihän meitä hulluden maksajia ole kuin 2 miljoonaa.
Kaikki eläkeläiset, työttömät ja lapset pitää tappaa, sanoo Allah-Ahokin. Heistä ei ole hyötyä yhteiskunnalle.
- tuota en tiennyt.
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Kaikki eläkeläiset, työttömät ja lapset pitää tappaa, sanoo Allah-Ahokin. Heistä ei ole hyötyä yhteiskunnalle.
Missä koraanin jakeessa allah käskee noin?
- Jussuf (se sama)
tuota en tiennyt. kirjoitti:
Missä koraanin jakeessa allah käskee noin?
Sieltä sgrchchrgxzrcgvriptasta sekin tiedonjyvä löytyy.
- - mutta
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Sieltä sgrchchrgxzrcgvriptasta sekin tiedonjyvä löytyy.
pikaisella haulla en löytänyt koraanista moista kohtaa.
Onko se kirjoitettu jussufien kielellä?
- Mattimuha
Olisi kiva päästä kasvotusten keskustelemaan paperitomia mamuja hyysäävien ihmisten kanssa, että miksi he sitä tekevät.
Itse ainakin käräyttäisin tällaisia ihmisiä jos saisin tietää että joku piillottelee tai hyysää laittomia mamuja. Mutta eniten kiinnosta, miksi he sitä tekevät- hyysäysloppuu
Nämä hyysärit ovat suurimpia rikollisia tässä maassa, heidät pitäsi poistaa täältä tavalla tai toisella.
- mette.soderman
Sellainen pieni sana: "inhimillisyys". Sisältyy mm. kristinuskon perussääntöhin:
Autuaita ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan.
Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. hyysäysloppuu kirjoitti:
Nämä hyysärit ovat suurimpia rikollisia tässä maassa, heidät pitäsi poistaa täältä tavalla tai toisella.
hyysäysloppuu
Älähän uhittele ja kirjoittele rikollista haavettasi foorumille. Et sinulla ole mahtia ja valtaa poistaa ainuttakaan ihmistä Suomesta.- Toivo elää
seijaah kirjoitti:
hyysäysloppuu
Älähän uhittele ja kirjoittele rikollista haavettasi foorumille. Et sinulla ole mahtia ja valtaa poistaa ainuttakaan ihmistä Suomesta.No saa kai sitä nyt jokainen elätellä toiveita paremmasta huomisesta, hyvä ihme.
- Natsaretilainen
mette.soderman kirjoitti:
Sellainen pieni sana: "inhimillisyys". Sisältyy mm. kristinuskon perussääntöhin:
Autuaita ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan.
Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.Maassa laittomasti oleskelevat syyllistyvät rikokseen, ja osalla on rikos- ja terroristitausta. Kehoittaako raamattu tosiaan osallistumaan rikolliseen toimintaan?
- liuöuo
typerä kysymys
miten joku voi päästä suomeen ilman papereita läpi kymmenien turvatarkastusten ja useiden lentojen
ehkä syynä on esim tämä yksi suomessa asuva somailmies joka on hukannut 12 passia vuosien kuluessa Paperittomia? Mikä paperi heiltä puuttuu? Ruotsissa on vantava määrä niin sanottuja paperittomia pakolaisia. He on saaneet kieltävän vastauksen asyyli-hakemukseensa, mutta halusivat jäädä siitä huolimatta Ruotsiin. Monella heillä on henkilöllisyystodistus plus muu samantapainen. Mutta yksi paperi heiltä puuttuu ja se paperi on, oleskelulupa.
Ei kai kaikki Suomessa laittomasti oleskelevat ole ilman papereita millä todistaa keitä he on?- juta3
Seijaah - miksi kutsut heita Ruotsissa oleskeleviksi "paperittomiksi pakolaisiksi"? Jos he kerran ovat saaneet kielteisen paatoksen asyylihakemukseensa niin silloin he ovat laittomasti maassa oleskelevia, eli rikollisia...
Useimmissa euroopan maissa ne, jotka ovat saaneet kielteisen paatoksen maassa olemiseen, "hukkaavat" kaikki paperit joista ilmenee mista maasta he alunperin tulivat. Ei useimman maan viranomaisilla ole kykyja tai resursseja selvittaa onko paperiton kadunkulmassa notkuva tumma mies Togosta, Ruandasta, Kongosta, Leshotosta tai jostain muusta mustan Afrikan maasta.
Ja koska lait ja asetukset eivat salli sita etta pistettaisiin tuollainen paperiton ulkomaalainen koneeseen ja takaisin Afrikan mantereelle ilman tarkkaa tietoa kotimaasta, ja eihan paperitonta voida loputtomiinkaan pidatettyna pitaa, niin saavat sitten jonkun valiaikaisen henkkarin. Ja kun ei kotimaata saatu selville, lisaa samanlaisia tapauksia on jo putkessa eika asiaa voida enaa hoidella (ja tuo alunperin paperiton on jo asettunut aloilleen, kihlannut jonkun paikallisen Skandinaavisen vanhanpiian jne.) niin annetaan tyypin sitten lopullisesti jaada maahan...
Ja koska Afrikan populaatio tulee kasvamaan rajahdysmaisesti seuraavien vuosikymmenten aikana, eivatka Afrikan valtiot onnistu elattamaan edes sita maaraa asukkaita joka niissa on talla hetkella, niin miljoonia samanlaisia "paperittomia" tulee tunkemaan Eurooppaan tulevien vuosikymmenten aikana...sitten saavat Seijah ja Mette harjoittaa kristillista lahimmaisenrakkautta. - Mahmud kauppias
Koska Jussuf saa niiden kuljettamisesta hyvät tienestit.
- Tsiguli
Täsä olisi pieni välipalaluettava siitä, miten voidaan laskea Suomen vastuu syyrialaisista. Ei oikein yksiselitteinen. http://professorinajatuksia.blogspot.fi/2014/04/montako-syyrialaista-pakolaista-kuuluu.html
- Proffalta lainattua:
Lukekaapa professorinajatuksia.
Mm.
Suomen mitta pakolaisten vastaanottomaana on täyttynyt. Suomi on jo aikoja sitten tehnyt sillä sarakka velvollisuutensa. Voimme siksi lopettaa pakolaisten ja humanitärisin syin maahan otettavien vastaanoton.
Mm.
Maahanmuutto ja tukien antaminen ilman vastiketta EI tee maahanmuuttajista Suomeen integroituneita kansalaisia.
Mm
Vain työperäinen maahanmuutto on ainoa oikeanlainen maahanmuutto.
Mm.
Ruotsin ongelmat johtuvat maahanmuuttajista. 22% verokertymästä menee Ruotsissa maahanmuuttoon.
jne..jne...jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654