Hyi saa-tana!
S.A.I.R.A.S.T.A!
Ajatelkaas mitä homot tekee keskenään
22
292
Vastaukset
- lukevat runoja
ja kuuntelevat klassista musiikkia ?
- Lupailevat tosilleen
Taivaaseen pääsyä persepanosta,-kuin muslimit 70 neitsyttä niille , jotka saavat tapettua ison määrän kristittyjä lapsia.
- Selvä kaappihomo
jos se niin ällöttää niin lakkaa ajattelemasta, sillähän siitä pääset.
Lakkaa vahtaamasta homopornoa, jos se niin ahdistaa.
Sunlaiset on just niitä pahimpia kaappitapauksia. - Hulluja ovat
Etsivät lapsia leluiksi.
- sorrybuti'mnotsorry
Mihin väitteesi perustuu? Heterotko ei lapsia hyväksikäytä? Kaikissa ihmisryhmissä (heteroissa, muslimeissa, virolaisissa, saksalaisissa, ruotsalaisissa, varmasti myös homoissa) esiintyy hyväksikäyttöä. Koko ryhmää ei voida silti tuomita. Tällä perusteella sinä muuten olet raiskaaja. Oletko onnellinen nyt? jos joku homo on raiskannut joskus jonkun ---> sanot homoja hulluiksi lapsia leluiksi etsiviksi. Oletko tietoinen että heteroraiskaajiakin on olemassa? ---> Sinä olet perustelujesi mukaan "Hullu lapsia leluiksi etsivä hetero".
Olen pahoillani että sinulla on ilmeisesti ongelma hyväksyä ihmisiä, mutta kehittyvän lääketieteen ansiosta sinulle saadaan varmasti jokin lääkitys =)
- Oikein huvittaa!
Välillä tuntuu että te heterot ajattelette seksuaalivähemmistöjen petipuuhia enemmän kuin itse homot :DDDDDD
jos se on susta kerran S.A.I.R.A.S.T.A niin onko kukaan pakottanut sellaista katsomaan?
Toivon ap:lle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää. Toivottavasti ongelmaasi löytyy ratkaisu (lääkitys tms.) ja saat hoitoa :)))))))))!- Älä muuta sano
Niinhän se on!
Kaikista härskeimmät ja pervoimmat jutut saa lukea just näiden omasta mielestään "terveiden" heteroiden kirjoituksista, on ulostejuttuja, orgioita, lapsiin, eläimiin ja jopa ruumiisiin sekaantumiseen liittyviä pakkoajatuksia...
Ja seuraavassa lauseessa siteerataan isoa kirjaa...
Antaa aikapaljon viitteitä siihen mitä näiden hartaiden kansankynttilöiden korvien välissä oikeasti tapahtuu:)
Luulis hävettävän mutta kun eivät raukat ymmärrä edes hävetä!
- Homous on sairaus
edelleen, sanovat poliitikkoloiset ja piispa Tutu mitä haluavat.
Ihminen joka ymmärtää homoutta ei ole terve.- BLOOD IS LIFE
Homous ei ole sairaus. Ja mun mielestä ihminen joka polttaa muita ihmisiä roviolla toritapahtumassa ei o ihan terve, tai ihminen joka kuvittelee että vampyyrit ja lykaanit ja muut hyökkää ei o ihan terve ja tarvii jonkun lääkityksen, usein uskovaisten mielenterveys ei o ihan ok ja uskovaisten kanavalla tuli semmonen ohjelma kun Nokia missio ja siellä puhuttiin jotain tollasia juttuja... Koko ajan pitää katella ympärilleen hyökkääkö joku mielisairas uskovainen
- Miisu on musta kissa
BLOOD IS LIFE kirjoitti:
Homous ei ole sairaus. Ja mun mielestä ihminen joka polttaa muita ihmisiä roviolla toritapahtumassa ei o ihan terve, tai ihminen joka kuvittelee että vampyyrit ja lykaanit ja muut hyökkää ei o ihan terve ja tarvii jonkun lääkityksen, usein uskovaisten mielenterveys ei o ihan ok ja uskovaisten kanavalla tuli semmonen ohjelma kun Nokia missio ja siellä puhuttiin jotain tollasia juttuja... Koko ajan pitää katella ympärilleen hyökkääkö joku mielisairas uskovainen
Mun mielestä joku joka polttaa kissoja tai syö kissoja joulupöydässä ei o ihan terve
- Ihmisoikeus kysymys
- Kamala kohtelu
Tulin minä kaapista ulos
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Sanoi mulle töissä pomo
Painu täältä vittuun homo
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Sekosi vaimolta vintti
Kun olikin äijä hintti
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
No olikin iskä meiän
Ritari ruskean reiän
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Vaikk' kaunis on Annan anus
Niin rakkaampi onkin Janus
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Ei sormissa tuoksu silli
On pystyssä pikkurilli
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
On mielessä aina peppu (Mmm...)
Mutt' kantaja onkin heppu - ..jjjdd
Väkivaltaa ja alistamista. Siksi toinen onkin usein "pikkupoika" ja toinen skini tai nahkatakki alistaja. Harmittaa, kun nuoria poikia voidaan jatkossa vietellä (= kasvattaa) homoiksi avoimemmin. Sodassa muuten käytetään tuota yhtä juttua siihen tarkoitukseen myöskin, tosin naisiakin alistetaan raiskaamalla.
- tottoli
Lapsia yrittävät saada?
- hyisaatanansaatana
Ajatteletko useinkin mitä toiset esim. naapurisi tekee keskenään? Sitä voi sanoa sairaaksi, kannattaa hankkia elämä....
- .o.
Juttusi ei kerro homoista vaan sinusta itsestäsi.
Rakastelee kiihkeästi ja välillä tirskahtaa lakanalle suoIihuuhteIun rippeet. Sen kanssa täytyy vaan oppia elämään....
☝️🤢- Anonyymi00019
Kaivoit 12 vuotta vanhan höpötyksen esiin TUON takia?
- Anonyymi00020
totta. täysin hullua , mutta koitetaan boikotoida etes
- Anonyymi00021
Pahin paapoja on Yle joka uutisoi aiheesta erittäin kummalla tavalla. Nytkin uutisissa Ylen otsikkona "aloite=demokratiaa vai häiriköintiä?" Ilmeisesti Yle pitää ei homoliitoille aloitetta häiriköintinä ja homoliitoille kyllä aloitetta demokratiana?? Pelkääkö SETA, Yle ja vihreät, että koko homoliittohanke lakkautetaan ennen kuin se on edes tullut lainvoimaiseksi? En usko, mutta ellei
eduskunta kaipaa kaaosta, ei homoliitoille aloitteen tulee vaikuttaa lain valmisteluun.
Niin vastustajilta kuin puoltajilta kysyn:
Homot naimisiin, nimi- ja perimislain muutokset homoparien kohdalta kyllä
Avioliitto nimi vain heteropareilla kuten adoptio-oikeuskin.. olisiko tästä ratkaisuksi kiistaan , mitä mieltä homot mitä heterot? - Anonyymi00022
on totta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624