Ajatelkaas mitä homot tekee keskenään

gfdgfddfgdfdfg

Hyi saa-tana!

S.A.I.R.A.S.T.A!

22

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukevat runoja

      ja kuuntelevat klassista musiikkia ?

    • Lupailevat tosilleen

      Taivaaseen pääsyä persepanosta,-kuin muslimit 70 neitsyttä niille , jotka saavat tapettua ison määrän kristittyjä lapsia.

    • Selvä kaappihomo

      jos se niin ällöttää niin lakkaa ajattelemasta, sillähän siitä pääset.
      Lakkaa vahtaamasta homopornoa, jos se niin ahdistaa.

      Sunlaiset on just niitä pahimpia kaappitapauksia.

    • Hulluja ovat

      Etsivät lapsia leluiksi.

      • sorrybuti'mnotsorry

        Mihin väitteesi perustuu? Heterotko ei lapsia hyväksikäytä? Kaikissa ihmisryhmissä (heteroissa, muslimeissa, virolaisissa, saksalaisissa, ruotsalaisissa, varmasti myös homoissa) esiintyy hyväksikäyttöä. Koko ryhmää ei voida silti tuomita. Tällä perusteella sinä muuten olet raiskaaja. Oletko onnellinen nyt? jos joku homo on raiskannut joskus jonkun ---> sanot homoja hulluiksi lapsia leluiksi etsiviksi. Oletko tietoinen että heteroraiskaajiakin on olemassa? ---> Sinä olet perustelujesi mukaan "Hullu lapsia leluiksi etsivä hetero".

        Olen pahoillani että sinulla on ilmeisesti ongelma hyväksyä ihmisiä, mutta kehittyvän lääketieteen ansiosta sinulle saadaan varmasti jokin lääkitys =)


    • Oikein huvittaa!

      Välillä tuntuu että te heterot ajattelette seksuaalivähemmistöjen petipuuhia enemmän kuin itse homot :DDDDDD

      jos se on susta kerran S.A.I.R.A.S.T.A niin onko kukaan pakottanut sellaista katsomaan?

      Toivon ap:lle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää. Toivottavasti ongelmaasi löytyy ratkaisu (lääkitys tms.) ja saat hoitoa :)))))))))!

      • Älä muuta sano

        Niinhän se on!
        Kaikista härskeimmät ja pervoimmat jutut saa lukea just näiden omasta mielestään "terveiden" heteroiden kirjoituksista, on ulostejuttuja, orgioita, lapsiin, eläimiin ja jopa ruumiisiin sekaantumiseen liittyviä pakkoajatuksia...
        Ja seuraavassa lauseessa siteerataan isoa kirjaa...

        Antaa aikapaljon viitteitä siihen mitä näiden hartaiden kansankynttilöiden korvien välissä oikeasti tapahtuu:)
        Luulis hävettävän mutta kun eivät raukat ymmärrä edes hävetä!


    • Homous on sairaus

      edelleen, sanovat poliitikkoloiset ja piispa Tutu mitä haluavat.

      Ihminen joka ymmärtää homoutta ei ole terve.

      • BLOOD IS LIFE

        Homous ei ole sairaus. Ja mun mielestä ihminen joka polttaa muita ihmisiä roviolla toritapahtumassa ei o ihan terve, tai ihminen joka kuvittelee että vampyyrit ja lykaanit ja muut hyökkää ei o ihan terve ja tarvii jonkun lääkityksen, usein uskovaisten mielenterveys ei o ihan ok ja uskovaisten kanavalla tuli semmonen ohjelma kun Nokia missio ja siellä puhuttiin jotain tollasia juttuja... Koko ajan pitää katella ympärilleen hyökkääkö joku mielisairas uskovainen


      • Miisu on musta kissa
        BLOOD IS LIFE kirjoitti:

        Homous ei ole sairaus. Ja mun mielestä ihminen joka polttaa muita ihmisiä roviolla toritapahtumassa ei o ihan terve, tai ihminen joka kuvittelee että vampyyrit ja lykaanit ja muut hyökkää ei o ihan terve ja tarvii jonkun lääkityksen, usein uskovaisten mielenterveys ei o ihan ok ja uskovaisten kanavalla tuli semmonen ohjelma kun Nokia missio ja siellä puhuttiin jotain tollasia juttuja... Koko ajan pitää katella ympärilleen hyökkääkö joku mielisairas uskovainen

        Mun mielestä joku joka polttaa kissoja tai syö kissoja joulupöydässä ei o ihan terve


    • Ihmisoikeus kysymys
    • Kamala kohtelu

      Tulin minä kaapista ulos

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      Sanoi mulle töissä pomo
      Painu täältä vittuun homo

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      Sekosi vaimolta vintti
      Kun olikin äijä hintti

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      No olikin iskä meiän
      Ritari ruskean reiän

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      Vaikk' kaunis on Annan anus
      Niin rakkaampi onkin Janus

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      Ei sormissa tuoksu silli
      On pystyssä pikkurilli

      Tulin minä kaapista ulos
      Ja arvaa mikä oli lopputulos
      On mielessä aina peppu (Mmm...)
      Mutt' kantaja onkin heppu

    • ..jjjdd

      Väkivaltaa ja alistamista. Siksi toinen onkin usein "pikkupoika" ja toinen skini tai nahkatakki alistaja. Harmittaa, kun nuoria poikia voidaan jatkossa vietellä (= kasvattaa) homoiksi avoimemmin. Sodassa muuten käytetään tuota yhtä juttua siihen tarkoitukseen myöskin, tosin naisiakin alistetaan raiskaamalla.

    • tottoli

      Lapsia yrittävät saada?

    • hyisaatanansaatana

      Ajatteletko useinkin mitä toiset esim. naapurisi tekee keskenään? Sitä voi sanoa sairaaksi, kannattaa hankkia elämä....

    • .o.

      Juttusi ei kerro homoista vaan sinusta itsestäsi.

    • Rakastelee kiihkeästi ja välillä tirskahtaa lakanalle suoIihuuhteIun rippeet. Sen kanssa täytyy vaan oppia elämään....

      ☝️🤢

      • Anonyymi00019

        Kaivoit 12 vuotta vanhan höpötyksen esiin TUON takia?


    • Anonyymi00020

      totta. täysin hullua , mutta koitetaan boikotoida etes

    • Anonyymi00021

      Pahin paapoja on Yle joka uutisoi aiheesta erittäin kummalla tavalla. Nytkin uutisissa Ylen otsikkona "aloite=demokratiaa vai häiriköintiä?" Ilmeisesti Yle pitää ei homoliitoille aloitetta häiriköintinä ja homoliitoille kyllä aloitetta demokratiana?? Pelkääkö SETA, Yle ja vihreät, että koko homoliittohanke lakkautetaan ennen kuin se on edes tullut lainvoimaiseksi? En usko, mutta ellei
      eduskunta kaipaa kaaosta, ei homoliitoille aloitteen tulee vaikuttaa lain valmisteluun.

      Niin vastustajilta kuin puoltajilta kysyn:
      Homot naimisiin, nimi- ja perimislain muutokset homoparien kohdalta kyllä
      Avioliitto nimi vain heteropareilla kuten adoptio-oikeuskin.. olisiko tästä ratkaisuksi kiistaan , mitä mieltä homot mitä heterot?

    • Anonyymi00022

      on totta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe