valehdella meille "vääräuskoisille", Islam sallii sen. Joten ei kannata ihan suoralta kädeltä uskoa esim. mitä nämä Suomen "imaamit" välillä telkussa höpöttävät.
MUISTAKAA että muslimit saavat myös
27
<50
Vastaukset
- Ritva_vihr
Islam on maailman rauhanomaisin uskonto. Meille vihreille on tärkeää saada Suomeen lisää muslimeita monikulttuuristamaan maatamme. Valtion tulee tukea kirkkojen muutamista moskeijoiksi, jotta ristiretkeläisten julmasta uskosta päästäisiin eroon.
Terv. Ritva (Vihr.)- Totuus-kaljulta
Älkää sitten valittako, kun täällä on isiksen pääkeskus ja lähes kaikki "vääräuskoiset" on murhattu.
Se tulee olemaan teidän syytänne. - kylmätotuus
Olen täysin samaa mieltä kanssasi nimim. "Ritva_vihr.
Muslimit edesauttaisivat Suomen takaperoista kansaa tutustumaan islamilaisuuteen.
Tähän valistukseen tulee valtion ja kirkon osallistua mittavin rahallisin panoksin.
Lähes tyhjillään olevat kirkot voidaan purkaa ja rakentaa tilalle moskeijoita.
Itsekkäistä syistä pohdin, miten sopeutuisin päivittäisiin rukouskutsuihin, kun kirkko on vain 200:n metrin päässä kodistani.? Kaiketi kuulosuojaimet olisi pakko ostaa.
Pienihän tuo kustannus on, jos sillä saataisiin rauha aikaiseksi.
Ei ole väliä,onko rauha solmittu sanelupolitiikalla vai yhteistyöllä.
Osapuolista vahvin sanelee lopulta ehdot ja sillä siisti. - Viherhölmö
Totuus-kaljulta kirjoitti:
Älkää sitten valittako, kun täällä on isiksen pääkeskus ja lähes kaikki "vääräuskoiset" on murhattu.
Se tulee olemaan teidän syytänne.Ei ole, syy on aina jonkun muun.
T: Ritva Virheistä
valehtelun fatwa on taqiyya, terroria ei saa tuomita koska umma ja itkupotkuraivareita tarjoo jihad. karkotteeks käy koiran murina ja ruokamyrkytyksen suo sianliha. islam rotten in hell.
- Ritva_vihr
Pitää olla suvaitsevainen ja monikultturelli. Kapeakatseinen suomalaisuus pitää korvata monikulttuurisella yhteiskunnalla.
Terv. Ritva (Vihr.) - Keenerit
Joopa joo. Mieluummin laillistetaan kannabis kun otetaan yhtäkään keeneriä.
- ihanat_keenerit
Keenerit kirjoitti:
Joopa joo. Mieluummin laillistetaan kannabis kun otetaan yhtäkään keeneriä.
Kateellinen pikkumunainen mies siellä valittaa, isomunainen mustamies osaa tyydyttää suomalaisen naisen, sitä ei suomalaiselle pikkumunalla tehdä!
Ritva_vihr kirjoitti:
Pitää olla suvaitsevainen ja monikultturelli. Kapeakatseinen suomalaisuus pitää korvata monikulttuurisella yhteiskunnalla.
Terv. Ritva (Vihr.)silly me. näin on. riemusta kiljukaamme kun tuo tuleva moskeidakin kailottaa guggelis kaupungin nurkissa. oletko vamis röh röh (:
libertas kirjoitti:
silly me. näin on. riemusta kiljukaamme kun tuo tuleva moskeidakin kailottaa guggelis kaupungin nurkissa. oletko vamis röh röh (:
siis val-mis (:
- OOTKONAÄÄLIÖ
ihanat_keenerit kirjoitti:
Kateellinen pikkumunainen mies siellä valittaa, isomunainen mustamies osaa tyydyttää suomalaisen naisen, sitä ei suomalaiselle pikkumunalla tehdä!
Ainakin minun naiseni ovat olleet sulaa vahaa, kun oon heitä hellinyt, JA SE ON pöljille pökiöille suunnaton arvoitus, ja minä oon ihan normaali suomalainen,- enkä salaisuutta idiooteille ilmaiseksi paljasta !
NAISET todellakin arvostavat ja tykkäävät minusta, ja minä oon kAINUUN korvesta, ja ihan oon ihmeissäni,.kun vuoskymmenienkin jälkeen ottavat yhteyttä ympäri suomea, myös pohjanmaalta, ja kaikki ovat kauniita, kuin suloiset prinsessat. Monet ovat sanoneet, että he rakastavat minun ÄÄNTÄ kuunnella, ja kaipaavat.
Muuta en teille paljasta, kun TE OOTTE vain käen poikasia ! - tiedätkyllämitä
Eivät ole päässeet tumman makkaran makuun, jos olisivat niin...
- NaisenSuusta
Ritva_vihr kirjoitti:
Terv. Ritva (Vihr.)Kyllä feministit näkevät sitten maailman laajakatseisesti sen burkhansa silmä-aukon sisältä kurkistellen?
https://www.youtube.com/watch?v=Es1pADNS78w
"More Feminist Fails For 2015" NaisenSuusta kirjoitti:
Kyllä feministit näkevät sitten maailman laajakatseisesti sen burkhansa silmä-aukon sisältä kurkistellen?
https://www.youtube.com/watch?v=Es1pADNS78w
"More Feminist Fails For 2015"jessus, ritva_vihriä on sarkasmin airut
- KukkaPeppiina
OOTKONAÄÄLIÖ kirjoitti:
Ainakin minun naiseni ovat olleet sulaa vahaa, kun oon heitä hellinyt, JA SE ON pöljille pökiöille suunnaton arvoitus, ja minä oon ihan normaali suomalainen,- enkä salaisuutta idiooteille ilmaiseksi paljasta !
NAISET todellakin arvostavat ja tykkäävät minusta, ja minä oon kAINUUN korvesta, ja ihan oon ihmeissäni,.kun vuoskymmenienkin jälkeen ottavat yhteyttä ympäri suomea, myös pohjanmaalta, ja kaikki ovat kauniita, kuin suloiset prinsessat. Monet ovat sanoneet, että he rakastavat minun ÄÄNTÄ kuunnella, ja kaipaavat.
Muuta en teille paljasta, kun TE OOTTE vain käen poikasia !Sinun oma kainuunkorven kätesi ei edusta meitä valistuneita suomalaisrotunaisia.
Emme kaipaa kainuujunttia, vaan haluamme mustaa moniosaajaa, joka on insinööri koulutukseltaan ja jolla on aikaa pitää meidät ladyt tyytyväisinä.
Työ on vain rasite meidän tummille orhille, Kainuulaiset voi tehdä työt. KukkaPeppiina kirjoitti:
Sinun oma kainuunkorven kätesi ei edusta meitä valistuneita suomalaisrotunaisia.
Emme kaipaa kainuujunttia, vaan haluamme mustaa moniosaajaa, joka on insinööri koulutukseltaan ja jolla on aikaa pitää meidät ladyt tyytyväisinä.
Työ on vain rasite meidän tummille orhille, Kainuulaiset voi tehdä työt.mimmit osaa XDD
- kylmästi
Niinhän se tytön polttajakin valehteli poliisille.
- oikeuttako
No sehän on ihan vitsi noilla sioilla miten tuo oikeudenkäynti menee,,.
Häpäistään nuorta suomalaista uhria, joka raasti murhattiin ja kiduttettiin siksi, että tyttö alkoi pelkäämään tutustuttuaan mieheen paremmin ja halusi lopettaan NS:TUN suhteen, harva suomalainen haluaa noin nuorena naimisiin,, vaikka rakastaisikin kumppaniaan.
Saa ny nähdä, mitä suomalainen "OIKEUSLAITOS",päättää,, kun on sitä suojaväriäki,, ja hyysärin itkua on haastesteelista kuunnella.
Suomen oikeuslaitos on VITSI. - nsOIKEUSLAITOS
ON IDIOOTTIEN JA MIELIPUOLIEN MIEHITTÄMÄ OLLUT JO VIIMEISET 30 VUOTTA !!
SE ON USKOMATON MÄTÄPESÄKE, JA NIILLÄ ON RAAMATTU AUKI TISKILLÄ JONKA PÄÄLLÄ PITÄÄ VANNOA -JA ITSE HE TEKEVÄT IHAN SAATANANIDIOOTTIEN PÄÄTÖKSIÄ !!!
KOKEMUSTA NIMITTÄIN ON !!!--ONNEKSI JUMALA PITÄÄ HUOLTA,- TEKIPÄ TUO "OIKEUSLAITOS" IHAN MITÄ TAHANSA !!!
MUTTA SEHÄN MINUAKIN IHMETYTTÄÄ,- ETTÄ MILLOINKA TUOMARIT JA LAUTAMIEHETKIN JOUTUVAT SYYTETYKSI VÄÄRISTÄ TUOMIOISTAAN,. KOSKA VÄÅRÄN TUOMION ANTAMISESTA HE OVAT TEHNEET RIKOKSEN !!!
- NapalmThemAll
Mulattien koulutusta on tuettava, toivon että suomikin voi sivistää maailmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Nx1lb3ubRRc
Meidän kulttuuri tai KUOLEMA! - SuomenIsisRy
Isis on rauhaa rakastava järjestö eikä mikään terroriorganisaatio.
- saegterydtrity
Niin saavat juutalaisetkin talmudin mukaan. Ja kyllä ne valehteleekin! Kumpikin paha!
- uhrejatulee
Ääriliberaalit eivät muista, he ovat niin tyhmiä sinisilmäisyydessään. Stubb on muuten yksi tyyppi, joka solidaarisuudellaan saa aikaan kantaväestössä uhreja.
- IMAAMITnauraa
Miten niin , saavat ???? niiden PITÄÄ VALAHDELLA !!!!,ja hyvin tuntuu valheet uppoavan länsimaisiin päättäjiin ja poliitikkoihin ,varsinkin vehervasemmistolaisiin demareita myöten !!!
- naiiveja
Ja nimenomaan naisiin.
- Musiyathahsvsbd
Niin ainoa tie on Jeesus. Taivaassa ei ole yhtäkään joka ei ole ottanut elämänsä Herraksi Jeesusta. Ei yhen yhtä munkkia eikä muslimia. Sillä muita Jumalia ei ole kuin Jeesus. Näette missä on hyvä ja missä paha. Kai te näette millainen on tuo islam??se on juuri sitä Jumalan sanaa vastaan mitä raamatussa puhutaan. Naamioituu valkeaksi kuten antikristus josta ilmoitettiin...mutta hedelmät ovat pahoja. Murhataan, valehdellaan, sorretaan, pelotellaan, vihataan, ahdistetaan. Siinä näette vaikuttaako missä hyvä ja missä paha..kumpikin sekä hyvä että paha on olemassa...luojamme taivaassa ei salli että mitään hänen luomaansa tuhotaan tai murhataan. Hän on oikeiden ja rakkauden Jumala. Saatana on se joka on tuhon ja pahuuden jumala.
- Perttipaaavo
Aamen juuri näin. Taivaan isä on luo ja rakentaa..on pitkämielinen..rakastava..totuuden puhuja...rakastaa meitä kaikkia yli kaiken...syntiä hän vihaa ja siksi lähetti Jeesuksen tänne koska meitä rakasti.. Saatana ei anna mahdollisuutta vaan haluaa tuhota sinut..se on valheen isä se saatana..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa732727- 552667
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172133- 412022
- 501980
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761952Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211271- 371086
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01030Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966