PORISSAKO YMMÄRTÄMÄTTÖMÄT IHMISET ?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440134972226.html

Eipä tuota kähmintää taideta juuri ymmärtää muullakaan Suomessa, toisilta joilla ei mitään ole leikataan, fiilataan ja höylätään, sekä oloja kurjistetaan kaikin keinoin, ja toisille annetaan roppakaupalla !

Late Lapista. SSSS Ry!

33

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painu.hevonvittuun

Painu hevonvittuun saatanan paskakasa, perkeleen mutakuonohomo.

• rouvaTappinen

Jätin Porin kaupungille laskun varastetusta ryijystä vuonna 2008.
      Eivät maksaneet mutta kaupunginjohtaja Hannus kyllä Hannu Karpolle sanoi kantavansa vastuun ryöstöstä.
      Olisivat maksaneet hyvällä pikkusumman, puolen kuun palkan kaupunginjohtajan kirjanpidossa.
      Nyt olen kirjoittanut omaa näkökulmaani netissä siitä lähtien. Se vastuu, se vastuu...

• neitiABC

Late on Lapista. Onko Kairakettu porilaisia kun mersun huoltoon siirtyi juttu kaupunginjohtajan palkasta/vastuusta?

• Sama kai sille mitä täällä lätistään, kaupunginjohtajien palkoista ei ainakaan pystytä päättämään. Liikenneturvallisuuteen voitanee ainakin hieman vaikuttaa ja Late on jo kertonut, että ei ole huomannut kameratolppia ennen kuin salamavalo on välähtänyt. Liikennemerkkejäkin on jäänyt huomaamatta ja on kertomansa mukaan ajanut vain hataran muistinsa varassa. Myös mersuaan on väittänyt ruosteettomaksi, mikä kyllä sekin kertoo ilmeisesti huonosta näkökyvystä, koska siinä mersussa on nähtävissä selviä ruostevaurioita (juu, minä olen sen mersun nähnyt montakin kertaa).

• rouvaTappinen

Mielenkiintoista. Löysimme taisteluparin jotka henkilökohtaisesti tuntevat toisensa. Tämä tapa käyttää nettiä alkaa jo siirtyä menneisyyteen.
      Vaikka vielähän täällä on jäänteitä siitä ajasta kun paikkakunnan kerma otti yhteen ja rekattuja nimimerkkejä pidettiin luotettavampina kuin villejä kommentoijia.
      Nyt ongelmia ovat netin kautta aiheutetut oikeusmurhat, mamutus,
      yhteiskuntasopimuksettommuus ja miten se kaikki nivoituu siihen että Jari Aarnio istuu vankilassa, tyhmyytensä takia lähinnä. Saara pääsi ilmiantamaan.

• Mitäköhän taisteluparia tarkoitat? Minä ainakaan en Latea henkilökohtaisesti tunne, vaikka nähnyt olenkin. Late tuskin edes tunnistaa minua, vaikka näkisikin.

• Mersuni on katsastettui heinäkuussa puhtailla papereilla kuten muinakin vuosina, Tornion katsastuskonttorilla, joten kairaketkun on turha puuttua sen liikenneturvallisuuteen! Hoida vain omat mulkunjatko bemarisi!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Kuskin liikenneturvallisuus tässä huolettaa. Väitit, että autossasi ei ole ruostetta, joten näkökykysi ei liene enää liikenteeseen sopiva. Käy nyt edes ainakin jossain näöntarkastuksessa. Mitkä bemarit? Minulla ei ole bemaria, eikä mitään muutakaan autoa, en tarvitse enää, lähden asumaan Aasiaan, siellä minulla on jo auto ja kuljettajia myös.

• Kairakettu kirjoitti:

Kuskin liikenneturvallisuus tässä huolettaa. Väitit, että autossasi ei ole ruostetta, joten näkökykysi ei liene enää liikenteeseen sopiva. Käy nyt edes ainakin jossain näöntarkastuksessa. Mitkä bemarit? Minulla ei ole bemaria, eikä mitään muutakaan autoa, en tarvitse enää, lähden asumaan Aasiaan, siellä minulla on jo auto ja kuljettajia myös.

Minä olen poju luultavasti ajanut autoa jo ennen sinun syntymääsi, ja ihan ilman isompia kolareita, ja ilman tutkanpaljastajiakin !
        jaahas joko olet joutunut myymään autosikin? elättääksesi akkasi suvun sinne ambomaahan !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Niin varmaan oletkin ajanut ennen syntymääni, mutta minä olen ajanut jo yli 4 milj. km, että eiköhän siinä ala olla jo tarpeeksi, tuskin olet ehtinyt itse samaan. Tässä oli nyt kyse sinun näkökyvystäsi, etkö todellakaan näe ruostetta autossasi? Sehän selittääkin sen, miksi et huomaa nopeusrajoitusmerkkejä ja kameratolppia. Olet vaaraksi liikenteelle.

Mitäs minä autolla tekisin, kun olen pois lähdössä? Jäisi vain ruostumaan niin kuin sinun mersusi.

Ambomaa on varsin kaukana Aasiasta ja vaikka elättäisin kaksikin sukua, niin ei sekään kalliiksi tulisi, mutta enpä elätä, kun ei ole elätettäviäkään. Vaimo tienaa omat rahansa meidän bisneksistä ja käyttää ne miten haluaa, en minä siihen puutu mitenkään. Minulla on myös omat tuloni.

• Minä luotan katsastusmiehiin, jos he toteavat autoni liikennekelpoiseksi, niin ajelen Mesullani edelleen! Enkä edes laske montako miljoonaa kilometriä olen autoja sompaillut!

Late Lapista. SSSS Ry!

• En minä katsastuksesta mitään ole koskaan kysynytkään, vaan ruosteesta, ne ovat ihan eri asioita. Väitätkö edelleen, että autossasi ei ole ruostetta, kuten taannoin olet usein väittänyt?

Luultavasti et ole ajanut vielä ensimmäistäkään miljoonaa.

• neitiABC

Mielenkiintoisin kysymys lienee, voiko nettiväittelyillä vaikuttaa kaupunginjohtajien palkkaan.

• missämättäätaasen

Presidentin eilinen puheenvuoro mamutuksesta tuli varmaan monelle kaupunginjohtajalle ja median edustajalle kylmänä suihkuna. Päättäjät ovatkin sokeita ja haparoivat tehdessään päätöksiä jotka eivät edistä yhteiskunnan hyvinvointia.

• hiukoo_hieman

Noitten ko. johtajien työaika on 24/7. Mihin vitun väliin ne lisätyöt ja vastuut mahtuvat. Eipä taida Porissa "elimet" olla ihan kartalla. Tai muutenvaan harrastellaan "hyvävelitoimintaa" vaikka velkarahalla, mut niinhän maan hallituskin tekee, esimerkki lähellä.

• Työskenteliminen 24/7 on poliittisten pellejemme törkeitä valheita! Ei sellaista ukkoa taikka akkaa olekaan joka moiseen pystyy!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Porinpiirteet

Porissa on aina ollut ymmärtämättömiä ihmisiä, eikä ainoastaan työelämässä, vaan ihan päivittäistoiminnoissa yms. Porissa vallitsevat vain kateus, panettelu ja keuhkotauti.

• Porinpiirteet kirjoitti:

Porissa on aina ollut ymmärtämättömiä ihmisiä, eikä ainoastaan työelämässä, vaan ihan päivittäistoiminnoissa yms. Porissa vallitsevat vain kateus, panettelu ja keuhkotauti.

Oli miten oli, mutta näin on! jotta niin arvokasta apupässiä ei kaupungeissa olekaan joka työllään ansaitseet 10000 € kuukaudessa, se on sentään 60 000 vanhaa muumun markkaa !

Late Lapista. SSSS Ry!

• rouvaTappinen
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Oli miten oli, mutta näin on! jotta niin arvokasta apupässiä ei kaupungeissa olekaan joka työllään ansaitseet 10000 € kuukaudessa, se on sentään 60 000 vanhaa muumun markkaa !

Late Lapista. SSSS Ry!

Porissa rankat päätökset tekee aina miehet. Rouva on muodollisesti keulakuva, ymmärtäneekö edes mitä päätetään. On se kommentointi välillä aika höpsähtävää.

• 5eu88

Näitä kuntien ja kaupunkien päättäjiä "voidellaan" jo etteivät pistä hanttiin kun valtio käskee perustaa vastaanottokeskuksia. Tämä nyt täysin selvä.On sillä tuolla rahalla hurja voima, se hävittää aatteet ja vaatteet, moraalista puhumattakaan.

• missämättäätaasen

Todellakin, vaatteetkin ryöstettiin Porin Reposaaressa ihmiseltä, voitelurahoja nääs.
        Poliisi yritti ja onnistui olemaan kuulematta ja ymmärtämättä ryöstöä.

• nevoitelurahat

Voitelurahat

• upupupupupupuliuliuli

• rouvaTappinen
        Late_Lapista1 kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/yllatyskaanne_forssassa_hotelliin_tuleekin_pakolaisten_sijaan_ikaihmisten_uudenlainen_palvelukeskus/8252752

Forssasta kajahtaa edelleen !

Late Lapista. SSSS Ry!

Ihan ilahduttavaa kuultavaa. Kaupunginhallituksen puheenjohtaja, poliisimies vieläpä, on ottanut järkevän otteen kaupungin kehitykseen. Tuollaista vastuunkantoa saisi useampi päättäjä ottaa kantaakseen, kaupungin hyvinvointi tähtäimessä.

Yrittäjä olisi ollut valmis hyväksymään majoitustiloihin muodinmukaisesti pakolaisjoukon.

• syylliseksi-kirjoitettu

Satakunnan Kansa yksi pahiten väärinymmärtäjistä?

• rouvaTappinen

Satakunnan Kansan nettikirjoituspalstalle käytiin noin 10 vuotta sitten nettisota, jossa yksin jäänyt henkilö tuomittiin Suomen suurimmaksi valehtelijaksi. Se kävi kätevästi niin kun tätä nettiväittelykeinoa ei kovin moni aikuinen ja vastuunsa tunteva henkilö vielä ollut havainnut eikä osannut lehdistön taholta sellaista iskua rehellisen ihmisen päänmenoksi odottaa.
      Seuraukset olivat hyvin raskaat uhrille. Kaikki hänen omaisuutensa ryöstettiin. Ulosotto tuli hätiin sitten kun operaatio oli jo onnistunut ja onnistui ulosotto jotakin ryöstetystä saaliista saamaan takaisin.

• auerpassi

Lapin Late ja Kairakettu, kaksi rekattua nimimerkkiä, siis jo aika kauan nettiin kirjoittaneita, voisi ottaa haasteekseen, autohuoltojen sijaan, sen mistä eilen Tampereella puhuttiin seminaarissa, eli järjestelmässä sattuneista virheistä.
      Porissakin on sattunut, joten ei tarvitse kaukaa etsiä.
      Virhe järjestelmään pujahtaa esimerkiksi silloin kun kyläyhteisö ryhtyy häätämään joukostaan pois jotakuta häiriöksi kokemaansa yksilöä. Mutta tekee sen huhuja ja valheita levittämällä netin kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1865
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1712
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1276
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      757
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      418
      668
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe