Ruotsin viranomainen on kommentoinut euroedustaja Jussi Halla-ahon väitteitä, joiden mukaan Ruotsi kehottaisi pakolaisia siirtymään Suomeen ja jopa rahoittaisi tällaista.
Maahanmuuttovirasto pitää väitettä kummallisena ja täysin perättömänä.
Että tälleen.
Ruotsin Maahanm.virasto: Halla-ahon väitteet pötyä
6
<50
Vastaukset
- totuuden_torvisieni
Niin, kiireinen Jussi on huomannut, että itsensä käyttäminen lähdeviitteenä säästää aikaa.
ruotsin maahanm.virasto on vitzi. kannattaa kysyä asiaa suoraan mamuilta.
- rokuIi
jäämme odottamaan...
- mediatietoa
Mielenkiintoinen tieto. Kukahan sen on paljastanut Halla-aholle? Tuskin se nyt ihan itse keksitty tietokaan on.
- werwerr
Tuskin maahanmuuttovirasto voisi tällaista asiaa myöntää.
- RuotsiONroistovaltio
Tänään Oulun Sanginsuun koululla sanottiin suoraan kuinka Ruotsista tulee satoja sosiaaliturvapakolaisia päivässä ja Haaparannasta toiseksi eniten Turun jälkeen. Ruotsi ei välitä tarkistaa niiltä mitään vaan päästää ne Suomeen ilman papereita. Se siitä Dublinin sopimuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723