Miksei Suomi24-keskusteluja noteerata?

sosiologgi

missään? onko tämä jotenkin alempiarvoinen keskustelukanava kuin muut sosiaaliset mediat?

onko nämä suomi24-keskustelut vain ikäänkuin terapiaa vähämielisille tai sosiaalisesti vammautuneille, joilla ei oikein ole muutenkaan painoarvoa elämässä?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flgkjhgfds

Palstalla pyörii ja kurkkii paljon yhteiskunnan kermaa kuten poliitikkoja ja virkamiehiä. Niillä kun on aikaa seurata kansalaiskeskustelua.

• yli.ihmisiä.kun.ovat

Ei niillä ole aikaa seurata kansalaiskeskustelua, he ovat tapaamassa 17-vuotiaita pakolaislapsia ja kertomassa Itäkeskuksen sompuista.

• kuneivät

eivät nuorempia löytäneet.

• yli.ihmisiä.kun.ovat kirjoitti:

Ei niillä ole aikaa seurata kansalaiskeskustelua, he ovat tapaamassa 17-vuotiaita pakolaislapsia ja kertomassa Itäkeskuksen sompuista.

nykyisin lähi-itis ...

• HupiaTämäkin

Kyllä tämä on alempiarvoinen - hassut rasistit rieehuu täällä ilman mitään tietämystä. Nämä keskustelut ovat lähinnä hupia normaaleille ihmisille.

• hgfcjgfc6758

Se joka itsensä ylentää itsensä alentaa tai jotain sinne päin.

Tuo on ainoa asia millä te suvakit osaatte keskustella, joko itkupillisadut, rasistikirves tai sitten avoin haukkuminen ja halveksuminen jos on eri mieltä teikäläisten kanssa.

Ei ihme että laatumedia (en aio tuhlata heittomerkkejä) sulkee keskustelun kun tietää miten heikoilla jäillä te seisotte.

• Kyllä tämä on ylempiarvoinen - husut suwakit rieehuu täällä ilman mitään tietämystä. Nämä keskustelut ovat lähinnä hupia normaaleille kansallissosialisteille (:

• ihan_hyvä_vaan

Suomi24.fi on sellainen sylkykuppi ja kusitolppa, että on vain hyvä ettei sitä seurata missään muualla. Koko palvelu joutaisi sulkuun.

• tämäontätäpäivää

Tämä on todellisuudessa Ruotsalainen media. Kyllä tätä seurataan laajalti, mutta hyysärit saavat niskaansa karun totuuden, etteivät punastumatta voi lukea. Ja muutenkin vihertäjät haluavat osallistua sellaiseen keskusteluun, josta voivat vetää julkisuuteen väärät johtopäätöksen, ihan nimien kera.

• Sontakasa

Ulkona on nytkin niin upea syksyinen ilma, että täytyy olla jotain vikaa, jos täällä viihtyy. Vähintään paha flunssa.

• Jännetulehtu

Tai se että ulkona on lauma mulatteja eikä viiti mennä ulos koska silloin saisin syytteen murhista.

• suomidiktatuuri

olis ollu jo sensuurissa, onneks ryssät edes antaa vapauden kirjoittaa.

• lgohygtrs

Eläköön Suomi24!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3702
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3094
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2671
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2400
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      124
      2290
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2254
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe